Dneska vyšly dvě menší DLC do prvního dílu.
Diskuze
@MCZ (27.06.2023 14:00): U jedničky jde pouze editem shaderů dosáhnout fotorealističnosti. Vcelku zklamání, že se drží toho modrého vyblednutého arkádového stylu.
btw můžete diskutovat u dvojky.
@Ross (27.06.2023 21:26): Auta právě vnímáš dost, protože je to stěžejní bod end-game, kde neřešíš nic jiného než zácpy.
btw můžete diskutovat u dvojky.
@Ross (27.06.2023 21:26): Auta právě vnímáš dost, protože je to stěžejní bod end-game, kde neřešíš nic jiného než zácpy.
@MCZ (27.06.2023 14:00): já si nemyslím, že takové detaily jízdy aut jsou v takových hrách tak důležité. Většinou se na město koukáš z výšky a auta ani nevnímáš. Graficky se hra dle mě posunula, zejména efekty počasí. No uvidíme jaké to bude v nějakém gameplay videu a co vše byl jen rendering.
@MCZ (27.06.2023 14:00): ja jsem konzolovej rolnik mne to prijde hezky. ALE mas pravdu ty prostupujici se auta jsou hrozna lenost vyvojaru. To mi prijde podivny uz v jednicce.
@Walome (27.06.2023 11:39): Jsem jediný, kdo je zklamaný z grafiky? Nechci nějaké zázraky, které roztočí RTX kartu na plné obrátky, ale nepřipadá mi, že by se grafika nějak výrazně zlepšila, tj. šel tam vidět ten osmiletý rozdíl. K tomu ty chyby, kdy vozidla procházejí vozovkou, opět nehezký GUI a vůbec mi to připadá trochu moc mdlé.
V Xbox game pass jsou již nyní dostupné achivimenty. Z toho vyplývá, že katastrofy budou součástí základní hry. Bude i nová katastrofa - zamoření krysami. Zde je odkaz na další úspěchy
@Gordon (06.03.2023 20:53): Obávám se, že takhle to bude. Je to přece zlatý důl pro tyto společnosti. Však jak se prodávalo The Sims a spousta dalších her.
@Zoltan (06.03.2023 20:20): Jo, jestli vydaj zase kostru hry a na ní budou časem házet vnitřnosti, tak si to prostě nekoupím, tenhle obchodní model je únavnej.
Roční období by byly skvělé mimochodem.
Roční období by byly skvělé mimochodem.
@Zoltan (06.03.2023 20:20): Na Zing to video pochopili takto: Autoři lákají na dynamicky se měnící svět, který bude reagovat na vaše rozhodnutí. Využít budete muset především svou kreativitu a schopnost strategického plánování. Postavit a následně spravovat fungující ekosystém velkoměsta totiž nebude jednoduché.
@Ross (06.03.2023 19:47): To počasí by bylo fajn. Uvidíme co se z toho nakonec vyklube, vzhledem k letošnímu vydání nejspíš na informace nebudeme dlouho čekat :)
@Gordon (06.03.2023 19:53): To by bylo hodně smutné. Pak zase čekat na 10 datadisků :D
@Gordon (06.03.2023 19:53): To by bylo hodně smutné. Pak zase čekat na 10 datadisků :D
@Gordon (06.03.2023 19:53): V 35 sekundě je takový záběr na ulici. Ale ono to je takové nic říkající.
@Ross (06.03.2023 19:47): Co tě k té domněnce vede? Protože já z toho traileru nevykoukal vůbec nic.
A jestli to bude mít míň obsahu než nynější jednička, tak big L.
A jestli to bude mít míň obsahu než nynější jednička, tak big L.
@Zoltan (06.03.2023 19:27): Bez gameplay video to zatím není moc jasné :) Ale zaujalo mě roční období, že by bylo konečně střídání už od začátku? A taky to vypadalo, že ve hře budou různé čtvrtě podle bohatství?
@Ross (06.03.2023 19:23): Tak to jsem zvědavý kam to chtějí posunout. A 2023 :O
Cities Skylines II. díl trailer na YT :O
@Gordon (29.07.2022 10:16): jo dálnice jsou kolem města a funguje to dobře... nějakou dobu mi fungovaly i kruháky v centru, ale nakonec se to zasekalo tak, že se to vůbec nehejbalo, udělal jsem normální křižovatku se dvěma jednosměrkama směrem ven z města a pomohlo to (zatím).
Mody jsem tam nakonec dostal ale je to voser (ale tak to je daň za hraní přes gforce now). Ale i s těma dlc atd už je tam dost zábavy (Cities: Skylines - Industries je super).
Mody jsem tam nakonec dostal ale je to voser (ale tak to je daň za hraní přes gforce now). Ale i s těma dlc atd už je tam dost zábavy (Cities: Skylines - Industries je super).
@Gordon (22.08.2022 18:09): zrovna toto dlc dávno existuje jako modifikace na Steamu. Takový koncept chodníků vyšel už dávno do hry. Teď to bude oficiální. No uvidíme co vše DLC přinese.
@Ross (22.08.2022 17:22): Cities: Skylines - Money & Money
Právě bylo oznámeno nové DLC. Cities: Skylines Plazas & Promenades!
To zas dopadne.
To zas dopadne.
@Gordon (29.07.2022 16:11): Jo jeste to zkusim uz jednou se mi to povedlo.
@Walome (29.07.2022 13:15): Zkus proklikat i ty ostatní záložky, musíš je mít aktivovaný.
A dej si pozor, když si stáhneš nějakej mod a pak se ti třeba nebude líbit a odebereš ho, a ve městě budeš mít z něj nějakej asset, tak to může dělat bordel.
A dej si pozor, když si stáhneš nějakej mod a pak se ti třeba nebude líbit a odebereš ho, a ve městě budeš mít z něj nějakej asset, tak to může dělat bordel.
Nějak se mi nedaří, aby tam ty mody byly. Něco jsem googlil, ale nic nepomohlo. Mody tam mám (když jdu do content managera mám je ve steam workshop) nebo aspoň mám tam tohle ale ve hře je prd (měl bych tam mít nový cesty, myčku na auta atd.)
@Gordon (29.07.2022 10:16): joo prodloužit dálnice mě nenapadlo.
Popravdě jsem původně myslel, že proto tam jsou ty dálnice, že po nic nebudou jezdit sanitky apod. Mod můžu zkusit.
No já právě taky teď myslel od prvního momentu na dopravu (díky zkušenostem) a i tak jsem selhal :D Město supr.
Popravdě jsem původně myslel, že proto tam jsou ty dálnice, že po nic nebudou jezdit sanitky apod. Mod můžu zkusit.
No já právě taky teď myslel od prvního momentu na dopravu (díky zkušenostem) a i tak jsem selhal :D Město supr.
@Walome (29.07.2022 09:19): Odkloň dopravu tunely, MHD, další dálnicí, pomocí jednoho módu jde taky zakázat vozům služby jezdit po určitých silnicích, když jim zakážeš dálnici, tak se druhé město bude muset spolehnout na vlastní služby. Doprava je hlavní mechanika hry, dalo by se napsat.
Třeba v tomto městě jsem myslel na dopravu od prvního okamžiku a tak mám dálnice všude do kola a pod městem je tunel spojující průmyslovou část s mrakodrapovou.
Třeba v tomto městě jsem myslel na dopravu od prvního okamžiku a tak mám dálnice všude do kola a pod městem je tunel spojující průmyslovou část s mrakodrapovou.
Vždycky začnu mít problém, když postavím město i na druhé straně dálnice. V tu chvíli se začnou tvořit zácpy, policajti apod jezdí přes dálnici do druhé části města, popeláři to samý (a tam to dopadá tak, že je všude bordel) a celkově město hůř šlape.
Dělám něco blbě? Mám asi 5 sjezdů na dálnici, zácpy se tvoří hlavně ve městech.
Dělám něco blbě? Mám asi 5 sjezdů na dálnici, zácpy se tvoří hlavně ve městech.
@Cobot (08.06.2022 11:18): no já si koupil plnou hru v nějaké slevě a DLC byly vždy dražší... do tohodle bundlu ale jdu, za pětikilo tolik dlc je fajn.
Jo taky to byla poslední hra od Paradoxu do který jsem vrazil peníze. Chybí mi Far Harbour a Aitports z těch hlavních.
Jejich politika ohledně DLC je šílená. To fakt nejde.
Jejich politika ohledně DLC je šílená. To fakt nejde.
@Cobot (08.06.2022 11:08): proboha kolik jich je :D (řečnická otázka, je to masakr)
@Walome (08.06.2022 09:18): nejsou všechny. Ale i tak je to ok.
Asi všechna dlc (netušim) v bundlu
https://www.humblebundle.com/games/citie ... 6-4bb1ihFH07L7zOl9kQ
https://www.humblebundle.com/games/citie ... 6-4bb1ihFH07L7zOl9kQ
Nyní opět zdarma na Epic. Plus slevy na nějaké dlc.
@NotRealVojta (27.11.2021 19:21): Deluxe Edition obsahuje prakticky jen pět nových monumentů (Socha Svobody, Eiffelovka, Brandenburská brána, Vítězný oblouk a Nádraží Grand Central) a absolutně se nevyplatí. Complete Edition je základní hra plus dvě dlc - After Dark a Snowfall plus ještě Extra items pack (drobnosti typu park pro psy či kolotoč).
Dobrý den, mám otázku. Jaký je rozdíl mezi Cities Skylines Deluxe edition a Cities Skylines Complete edition?
Předem děkuji za odpověď.
Předem děkuji za odpověď.
@zlatkobagi (17.04.2021 20:07): Nevím jak Java souvisí s hrou, ale zkusil bych ji aktualizovat.
Dobrý deň. Neviem či mi niekto konečne pomôže vyriešiť problém s hrou City Skylines. Už pár rokov hrám túto super hru. Z ničoho nič (Január mesiac) pri spúšťaní hry hlási systémovú chybu že java script nevie nájsť súbor, presnejšie povedané že nevie nájsť priečinok s hrou. Už som skúšal všetko. Preinštalovať hru,no problém sa opakoval. Do hry som cez Steam nasipal nemalé peniaze. Mám zakúpené všetky balíčky. Neviem či niekto bude toto čítať a hlavne či mi niekto poradí ako vyriešiť tento problém.
@Ross (24.03.2021 21:49): To je jak prezentace od Facebooku. :-D Ale čísla hezká.
Cities slaví 6 let existence. Oficiální video.
https://m.youtube.com/watch?v=E6p8DR407H0&feature=youtu.be
https://m.youtube.com/watch?v=E6p8DR407H0&feature=youtu.be
@MCZ (07.03.2021 00:39): To bylo před pěti lety. :-D
@Gordon (07.03.2021 00:21): "jakejkoliv vývoj je naroubován na DLC."
To není úplně pravda, mimo DLC obdržela free update i základní hra - včetně třeba střídání dne a noci, byť většinou nešlo o tak zásadní věci a v posledních letech už toho tolik není.
To není úplně pravda, mimo DLC obdržela free update i základní hra - včetně třeba střídání dne a noci, byť většinou nešlo o tak zásadní věci a v posledních letech už toho tolik není.
@Ross (06.03.2021 22:10): Tím chci říct, že některá ta DLC by nemusela být DLC, protože ta hra stagnuje, například u Total War Warhammeru máš tunu DLC, ale s tím DLC ti vyjde i patch, kterej třeba předělá od základu mechaniky celé frakce a ještě přidá nějakýho šlechtice zdarma, třeba, a k tomu je ještě to samotné DLC. tady ta hra naprosto stagnuje, pokud si nekoupíš DLC, jakejkoliv vývoj je naroubován na DLC... Chápeš?
@Walome (06.03.2021 16:54):
@Gordon (06.03.2021 19:42):
Přitom pro Steam jsem ty DLC mnohdy za 50 Kč.
Nesouhlasím, že by ty DLC byly jen obecné vylepšení. Pár z nich jsou fakt skvělé a posouvají zážitek ze hry mnohem dál.
@Gordon (06.03.2021 19:42):
Přitom pro Steam jsem ty DLC mnohdy za 50 Kč.
Nesouhlasím, že by ty DLC byly jen obecné vylepšení. Pár z nich jsou fakt skvělé a posouvají zážitek ze hry mnohem dál.
@Ross (06.03.2021 15:36): DLC jsou u této hry děsnej cashgrab, místo aby se soustředily na rozvíjení hry jako takové, přidávají obecná vylepšení ve formě DLC.
@Cobot (02.06.2020 09:31): tropico 4 mam za dolac a tropico pet asi za 0.75 $ z nakejch akci , taky sem to jeste nehral, resp. nechal sem to jen pres noc bezet na vytahani karet :D , kdysi me navnadilo tropico 1 nebo 2 , ale ted toho mam vcelku rozehranyho tolik ze se k tomu dostanu nejspis az v duchodu kdy tio bude asi takovy retro jako dneska 386 hry :)
@Ross (06.03.2021 15:36): dobrá připomínka.
Já šel jen do hlavní hry, nad dlc jsem ale špekuloval samozřejmě taky, ale odradila mě cena.
Já šel jen do hlavní hry, nad dlc jsem ale špekuloval samozřejmě taky, ale odradila mě cena.
Jak vidím ty šílené ceny DLC na Epic, říkám si, jestli byla dobrá volba tu hru schánět zdarma na tom Epic. Tam i Cities: Skylines - After Dark stojí 319 Kč. Zatímco na Steam se dá sehnat i tři hlavní DLC za tu cenu.
@mrazikcomp (02.06.2020 01:56): Vim. Snažil jsem se zachovat ekonomicky a poprvý nainstaloval základní verzi co mám. Po spuštění jsem zavalenej tunou obsahu, kdy ani nevim jak udělat křižovatku :)
I když je to asi super nabidka a hrozně rád bych to hrál udělal jsem zásadní rozhodnutí do toho (nejspíš) nejít, protože by to dopadlo jako Tropico 4, kde jsem taky dokoupil všechna DLC a taky jsme to chtěl hrozně hrát a nakonec to dopadlo, že jsem to stejně nehrál.
I když je to asi super nabidka a hrozně rád bych to hrál udělal jsem zásadní rozhodnutí do toho (nejspíš) nejít, protože by to dopadlo jako Tropico 4, kde jsem taky dokoupil všechna DLC a taky jsme to chtěl hrozně hrát a nakonec to dopadlo, že jsem to stejně nehrál.
@Cobot (12.05.2020 08:15): momentalne na humble za dolac a s kopu dlc za 16 dolacu
@Cobot (12.05.2020 08:15): Jo, kežby ta hra měla roční období, jelikož vývojáři jsou ze skandinávie, jejich představa zimní mapy je poněkud arktická. :)
@DEU (12.05.2020 07:17): Transport Fever 2 není špatné, ale TDD jsou více blízké Mashinky..
@DEU (12.05.2020 07:17): Transport Fever 2 není špatné, ale TDD jsou více blízké Mashinky..
@Śygauras (komentář): Pěkně mě ten koment namotivoval to zkusit. A hlavně jsem vůbec nevěděl, že se dá ta hra tak modovat. Mě na hře odrazuje to velké množství poměrně drahých DLC do kterých se mi nechce investovat. A zase hraním bez nich mám pocit, že přijdu o nějaké herní mechaniky. Třeba aniž bych si něco zjišťoval, tak mě vadí, že dokud si nekoupim za 13€ Snowfall, tak ve hře nebudu mít sníh.
@mrazikcomp (12.05.2020 00:24): Pokud chceš novodobý TTD, mrkni na Transport Fever nebo Transport Fever 2. Train Fever se moc nepovedl a ještě tu máme Mashinky.
@mrazikcomp (12.05.2020 00:24): Tohle je moderni variace na SimCity, jak píší níže, s TTD bych to moc nesrovnával.
@Śygauras (09.05.2020 19:48): tk ted me to zaclo zajimat protoze TTD je boma hra i dneska a pokud je tohle jeste lepsi tak jdu vyhlizet slevy, nejspis letni :)
@Crash (10.05.2020 07:14): mne taky naopak prijde cities jako totalni zjednoduseni vsech procesu ze vsech budovatelskych her. Jakoze at delas cokoliv tak se vlastne nic spatnyho nemuze stat, nemuzes prohrat, teoreticky ani nemuzes prijit o penize apod.
Ano, moznosti je tam x, ale kdyz jich nevyuzijes, nicemu to nevadi.
Ale nemam mody no.
Ano, moznosti je tam x, ale kdyz jich nevyuzijes, nicemu to nevadi.
Ale nemam mody no.
@Śygauras (09.05.2020 19:48): No, že by mělo Cities: Skylines hodně navrch v systému dopravy nad TTD, o tom bych si dovolil silně polemizovat. Ono jsou to trochu jiné hry, zatímco TTD je zaměřeno čistě na dopravu, a města si tam žijí svým životem, v Cities: Skylines primárně řešíš rozvoj toho města, i když ve finále bude dopravni propustnost asi ten největší problem.
@Śygauras (09.05.2020 19:48): Díky, vyzkouším.
@jarek.p (09.05.2020 19:44): Grafika, mechanismy, celý systém dopravy ..... Cities má v tomhle hodně navrch. Tranport tycoon je už taková starší hra a je to na ni poznat.
@Śygauras (komentář): Hrála jsi i Transport Tycoon Deluxe? Můžeš srovnat?
Jsem klikař, na PS+ v květnu "zdarma" :) ale tak stejně se to bude na gamepadu ovládat na prd (ale tak zkusím to).
Tak mody přes geforce now skutečně nejdou.
@Walome (17.04.2020 15:20): Jo ve vanilla verzi máš limit na 9 čtverců.
@Crash (15.04.2020 17:23): jojo diky za pripomenuti. Ano o tech "dlc o nicem" vim.
@MCZ (15.04.2020 18:04): waaaat? Ono je to omezeno ma 9 ctvercu? Tak to jsem nepredpokladal, naopak jsem myslel, ze se mate bude rozsirovat podle toho jak bude mesto rust :/ ok no budu s tim pocitat. Verim, ze tady jsou mody fajn.
@MCZ (15.04.2020 18:04): waaaat? Ono je to omezeno ma 9 ctvercu? Tak to jsem nepredpokladal, naopak jsem myslel, ze se mate bude rozsirovat podle toho jak bude mesto rust :/ ok no budu s tim pocitat. Verim, ze tady jsou mody fajn.
@Walome (15.04.2020 13:20), @Crash (15.04.2020 17:23): Parklife je OK - zejména pokud člověka baví piplat se s každým stromem a každou lavičkou. Já tak trochu doufal, že tohle to bude automatizované a člověk jen zvolí plochu.
@Walome (15.04.2020 13:20): Škoda, že nemáš přístup k workshopu, mj. je tam užitečné rozšíření umožňující městu rozlézt se přes více než 9 čtverců.
@Walome (15.04.2020 13:20): Škoda, že nemáš přístup k workshopu, mj. je tam užitečné rozšíření umožňující městu rozlézt se přes více než 9 čtverců.
@Crash (15.04.2020 17:23): S takovým ohodnocením hodnoty DLC můžu souhlasit.
@Walome (15.04.2020 13:20): Znovu musím vyzdvihnout DLC Industries, podle mě to je nejlepší DLC do hry, jinak ale Mass Transit a Parklife jsou OK. Natural Disasters přidává katastrofy, což na jednu stranu oživuje hru, ale taky to hráče může docela frustrovat, když mu půl města zlikviduje zemětřesení nebo tsunami. Green Cities tam taky přineslo celkem zajímavé prvky, ale už to není tak výrazná změna. No a Snowfall a After Dark mi přišlo jako nejslabší DLC. Campus a novější DLC nemám, takže tam nemůžu hodnotit. A samozřejmě bacha na ty všemožný sety budov a placený rádia, to je fakt jen pro největší Skylines závisláky a podle mě to nemá cenu kupovat.
@Gordon (15.04.2020 13:17): mody já asi nespustím jedu přes gforce now, ale zkusit to můžu.
No poznamenal jsem si doporučení místních, minimálně tu hromadnou dopravu bych zkusil, a tu zoo, páč mám rád zoo.
No poznamenal jsem si doporučení místních, minimálně tu hromadnou dopravu bych zkusil, a tu zoo, páč mám rád zoo.
@Walome (15.04.2020 13:12): U těch DLC je třeba dávat pozor, aby si člověk nekoupil zajíce v pytli. Některá jsou contentem opravdu zhovadilost, jiná zas mají adekvátní obsah. Koukni i na módy.
Tak ačkoli jsem o koupi nebyl stopro přesvědčen, už jsem u hry proseděl dost hodin, abych mohl říct, že se to vyplatilo. I když mám trochu "problém" s tím, že je to "jen" jakýsi building simulator. Prostě občas na to koukám a říkám si "why am i here" ale pak si zase postavím nějakou cestičku, tu stromeček, tu přestavím silnici, aby byl plynulejší provoz atd.
A jelikož nás ven pustěj až někdy v červnu, asi sáhnu po nějakém dlc.
A jelikož nás ven pustěj až někdy v červnu, asi sáhnu po nějakém dlc.
Aha, jsem si myslel, že půl mega na nezřízenou výstavbu nového města bude stačit... WRONG.
@Bursoft (08.04.2020 22:36): už mám čisto (skoro) :)
@Gordon (08.04.2020 22:39): No o takových čističkách mluvím.. dokonce snad, jestli nevyšly až v tom posledním DLC (sunset harbor?). Je to barák, kterej jenom filtruje vodu a nikam se nic nevypouští..
@Bursoft (08.04.2020 22:36): Ne, voda má pak pořád polution, ale asi 20 %.
Pokud je to někde v bezproudém prostředí, tak mi pomohly čističky přímo na vodu, ty jsou ale v DLC. :)
Pokud je to někde v bezproudém prostředí, tak mi pomohly čističky přímo na vodu, ty jsou ale v DLC. :)
@Gordon (08.04.2020 22:29): Jo, ale to je ground polution, ne?
@Walome (08.04.2020 20:27): Nahoď screen, ideálně ve "vodním" pohledu..
@Walome (08.04.2020 20:27): Nahoď screen, ideálně ve "vodním" pohledu..
@Bursoft (08.04.2020 17:22): Vypouštíš bordel i z čističek, ale minimální.
@Bursoft (08.04.2020 17:28): jojo už se mi to jednou stalo, ale to jsem si splet vývodnu splašek s čerpadlem. Nicméně teď jsem to dal dost daleko od sebe ,ale ono jak se to znečištění furt šíří víc a víc (což jsem nepředpokládal) tak se začínám bát, že se to tam časem dostane.
@Walome (08.04.2020 17:27): Hlavně přesuň i ty nasávače, protože pokud se ti dostane znečištěná voda do města, lidi instantně onemocní a začnou umírat..
@Bursoft (08.04.2020 17:22): ok díky, budu to muset udělat...
@Walome (08.04.2020 16:34): Jedině tím, že odpad postavíš někam na kraj mapy, ať teče pryč a voda se pročistí časem sama na tom znečištěném místě (pokud je tam proud). Až v nějakých DLC tam dali čističky, takže vůbec bordel do vody nevypouštíš..
Dá se pak nějak vyčistit voda od poluce? :) Za asi tak 20 hodin hraní se mi ten bordel dostane do čerpadla vody (jo, jsem blblej, postavil jsem to blbě).
@Walome (04.04.2020 10:13): Víc měst si teoreticky stavět můžeš, ale bude to jen vizuálně. Nadefinovat hranice působnosti služeb podle mě nejde, alespoň o tom nevím. A občas jsem čuměl proč mi jede pohřebák přes celý město pro mrtvolu, když o tři baráky vedle je krematorium.
@Walome (04.04.2020 10:13): Hranice města si postupně rozšiřuješ, hra počítá jako jedno město, ale klidně si můžeš stavět odděleně na jedne mapě.
Ta jedna mapa je celý město? Nebo můžu mít na jedný mapět více měst? (Myslím to tak, jestli se dají nějak určit hranice měst, aby například policajti nejezdili přes dálnici do města vedle)
@Gordon (03.04.2020 18:24): Jo v pozdní fázi se z toho stane Traffic Flow Simulator a je to pomalu to jediné co řešíš. Chce to bytelnou MHD, více výjezdů ze čtvrtí na hlavní tahy a nepodceňovat síť chodníků a cyklostezek. Ty můžou dost snížit provoz aut. A jak píše MCZ nebát se bourat a přestavovat problémové místa. Ale i tak to bude hlavni problém.
@Crash (03.04.2020 16:46): Vidím, díky. Zařadím si to tedy do wishlistu.
@Bursoft (03.04.2020 19:24): Jako dá se... ale člověk musí mít odvahu bourat. :-) Jeden z hlavních nedostatků (featur...) Skylines je určitě i to, že nelze od začátku stavět alespoň všechny možné druhy cest, to se pak blbě plánuje.
@Bursoft (03.04.2020 19:24): Jako dá se... ale člověk musí mít odvahu bourat. :-) Jeden z hlavních nedostatků (featur...) Skylines je určitě i to, že nelze od začátku stavět alespoň všechny možné druhy cest, to se pak blbě plánuje.
@Gordon (03.04.2020 18:24): Souhlas, doprava je největší peklo ve hře. Bez modů téměř nemožný udržet jakž takž průjezdné město.
Já měl tedy vždy největší mrzení s dopravou a to i přes módy umožnující hardcore správu křižovatek a vylepšení AI řidičů. Asi to bylo ale taky tím, že jsem nechtěl aby moje město vypadalo jako americká šachovnice, každopádně obchvaty občas pomohly.
@MCZ (03.04.2020 16:00): ano, máš pravdu, nějaké stanice jsou v základu (!), já tak nějak obecně předpokládal, že jen v rámci DLC.
Jinak obecně o DLC patrně zauvažuju v budoucnu, ale je jich strašně moc, takže asi uvidím jaká složka mě bude nejvíc bavit a tu si případně rozšířím.
Jinak obecně o DLC patrně zauvažuju v budoucnu, ale je jich strašně moc, takže asi uvidím jaká složka mě bude nejvíc bavit a tu si případně rozšířím.