Stáhni odsud filesystem_stdio.zip a postupuj podle instrukcí v texťáku v tom zipu...
Diskuze
Mám takový problém. Nedávno jsem si koupil na steamu Black Mesu a po nainstalování hry mi to háže error - enable to load filesystem_stdio.dll. Zkoušel jsem už snad všechno, co jsem na googlu našel. Jestli se někdo setkal s tímto problémem byl bych rád za jakoukoliv radu.
Do odkazů přidán český dabing upravený pro Steam verzi: http://ulozto.cz/xPqzno7U/black-mesa-cz-dabing-rar
@Kwoky (08.10.2015 18:01): modovou verzi, ano moje grafika to zvládne uplně na pohodu, pařil jsem to na staré sestavě na plno (tedy až na záseky se sprity (kouře a menší lagy) s enginem jsem pracoval takže to vím (HW nároky jsou opravdu nízké). Screenshot není třeba protože stačí změnit jen něco a hra spadne, třeba i jenom textury. Hra poté napíše klasickou hlášku že přestala pracovat nebo neodpovídá. Je ale zajímavé že na starém Xpčku mi to takovéhle problémy nedělalo a na sedmičce jo. Fígl s kompabilitou jsem zkoušel a taky zadat parametr -dxlevel 9, nic ale nepomohlo a ano, taky jsem googlil. :)
@Gordon (08.10.2015 15:53): Ale jde. Třeba pošli screenshot nastavení, které ti spadne, když ho potvrdíš.
GT 730 a naplno?
Hraješ Steam verzi nebo mod?
GT 730 a naplno?
Hraješ Steam verzi nebo mod?
@Danny (06.10.2015 17:32): No v tom je ten problém, jsem fajnšmejkr a chci to hrát na plno když můžu, takhle nemam tu hezkou baterku a tak... :D
Jinak nevím jak bych ti ten problém měl popsat víc, to snad ani nejde.
Jinak nevím jak bych ti ten problém měl popsat víc, to snad ani nejde.
@Gordon (06.10.2015 14:36): Nepřenastavuj nastavení grafiky? :-) .... na blbý popis problému, blbá odpověď ;-)
Když přenastavím nastavení grafiky, hra spadne, nevíte co s tím?
@MarezCZE (13.05.2015 22:31): A Blue Shift. :)
@Kwoky (13.05.2015 14:27): Ja jsem to hral a dohral nekdy pred rokem mozna uz pred dvema a hra uz v te dobe byla hra naprosto ok a bez chyb. Davat dvacet ecek doopravdy jen za xen, ktery jsem nesnasel uz v puvodnim HL, tak to nee. Jinak ale vsechna cest autoru za skvelou praci. Tedka uz jenom by mohli zmaknout opposing force:)
@Phoenix (13.05.2015 14:10): Vzhledem k délce celého vývoje si myslím, že tvůrci nemohli tušit, jak se to celé vyvine. Já se k tomu stavím tak, že 20 € jim za to nedám (vlastně "jen" za Xen), ale 10 klidně. A myslím, že nejvíc shitstormovat budou ti, kteří by za to nedali nic.
@Maximus (13.05.2015 12:16): Já se tomu samozřejmě nedivím, monetizoval by to asi každý. Je by nebylo špatné takové věci říkat na férovku (a pokud možno od začátku), takto očekávám slušný shitstorm.
Hehe, už sa im to zunovalo robiť zadarmo :)
ale úplne ich chápem a za taký kus vydarenej roboty sa im ani nečudujem, že si pýtajú aj zaslúžené prachy. Každý kto má kus zdravého rozumu by to spravil za peniaze :)
ale úplne ich chápem a za taký kus vydarenej roboty sa im ani nečudujem, že si pýtajú aj zaslúžené prachy. Každý kto má kus zdravého rozumu by to spravil za peniaze :)
Xen nebude ve free verzi
Q: Will Xen be eventually added to the free mod version once it is complete?
A: It's impossible. In order to make Xen look the best it possibly can look, we need to upgrade the engine with new features. These new features will make it incompatible with the mod version.
Q: Will Xen be eventually added to the free mod version once it is complete?
A: It's impossible. In order to make Xen look the best it possibly can look, we need to upgrade the engine with new features. These new features will make it incompatible with the mod version.
@h4nek (09.05.2015 17:31): No práve preto ma prekvapuje, že vyšla platená verzia. Stále by ma zaujímalo, aké zmeny vlastne priniesla. Teoreticky však nič nebráni vzniknu nového profilu.
@M.a.t.t. (06.05.2015 14:44): Podle všeho chtějí vývojáři dál pracovat i na freeware verzi (plno fanoušků bylo naštvaných, že měli přímo někde na stránkách, že za hru si nikdy nebudou účtovat..) a do Steamworks dát nějaké bonusy, jiný engine, atd., takže myslím, že by se nový profil časem mohl hodit. Ale je otázka, jestli tam bude nějaký reálný obsah navíc... Nvm, jestli se třeba multiplayer počítá.
Skákanie po plošinkách mi vadilo menej ako záverečný boss, ten mi tam vôbec nesedel. Dvojka nemala bossfight a bolo to v poriadku.
@Gordon (06.05.2015 15:51): Blba hratelnost z dovodu (citujem Paula) "gameplay založenej na skákání po plošinkách, což bylo prostě otravný", tak neskutocne otravne, uplne blbe.
Ale naopak atmosfera a prostredie ako take sa mi zase celkom pacilo, mam rad taketo vseliake posahane mimozemske sialenosti.
Final Boss dizajn bol na palicu, ale mne osobne nejako velmi nevadil.
Ale naopak atmosfera a prostredie ako take sa mi zase celkom pacilo, mam rad taketo vseliake posahane mimozemske sialenosti.
Final Boss dizajn bol na palicu, ale mne osobne nejako velmi nevadil.
@Gordon (06.05.2015 15:51): za mě, Xen měl o dost slabší atmosféru a gameplay založenej na skákání po plošinkách, což bylo prostě otravný. A finální boss, aka přerostlý dítě s velkou hlavou Nihilanth, no to byl prostě totální voser :)
Nedivím se že jim to bude trvat tak dlouho, nahradit ten suck něčím kvalitním nebude sranda.
Nedivím se že jim to bude trvat tak dlouho, nahradit ten suck něčím kvalitním nebude sranda.
@mazar1234 (06.05.2015 10:09): Proč se vůbec v původním hl xen tolik nelíbil?
Ale tady bude třeba hodně odlišnej tak se ta oblíbenost té části hry změní.
Ale tady bude třeba hodně odlišnej tak se ta oblíbenost té části hry změní.
Otázkou je, či budú k dispozíci súčasne obe verzie (platená na steame a klasická z oficiálnych stránok) a nakoľko sa platená verzia líši od neplatenej. Ak by to bol podobný prípad ako Stanley Parable, tak samostatný profil.
@Garret (06.05.2015 13:32): No právě že tu jako mod není, protože pro ni Half-Life 2 nepotřebuješ, stejně jako třeba Cry of Fear nebo No More Room in Hell a nejspíš další. Takže zas taková výjimka to není, a hlavně si pamatuji, že závěr tehdejší debaty byl, že pokud pro modifikaci nepotřebuješ původní hru, tak ji považujeme za normální freeware hru, takže už teď je tu naprosto oficiálně.
@marwel (06.05.2015 13:37): Dostupnost s tím přece nijak nesouvisí, i dnes máš spoustu oficiálních starých placených her, které dneska seženeš jedině z druhé ruky. Spíš jde o to, že prostě ta finální placená verze, bude prostě jinou hrou, než ta free verze, ale se stejným názvem. A zase jen tak z hlavy příklady:
Stanley Parable - Stanley Parable HD Remix
Crayon Physics - Crayon Physics Deluxe
Spelunky - Spelunky
Cave Story - Cave Story+
@marwel (06.05.2015 13:37): Dostupnost s tím přece nijak nesouvisí, i dnes máš spoustu oficiálních starých placených her, které dneska seženeš jedině z druhé ruky. Spíš jde o to, že prostě ta finální placená verze, bude prostě jinou hrou, než ta free verze, ale se stejným názvem. A zase jen tak z hlavy příklady:
Stanley Parable - Stanley Parable HD Remix
Crayon Physics - Crayon Physics Deluxe
Spelunky - Spelunky
Cave Story - Cave Story+
Staci zmenit kolonku "Forma" na "placena hra" a mirne upravit popisek hry. Problem solved. Predpokladam, ze ten mod uz dlouho volne k mani nebude. Resp. bude, tak, jako je volne k mani vetsina placeneho elektronickeho obsahu na internetu. :-p
@Crash (06.05.2015 10:58): no já bych to zas nekomplikoval - je tady jako mod, což je prakticky výjimka a teď tu vlastně už bude skutečně "právoplatně oficiálně" :-)
Neměla by tedy placená verze mít na DH samostaný profil? Není to freeware, a bude to i obsahově odlišné.
Neee, oni Xen PREDLZUJU, namiesto toho aby ho skratili :-D, oh God why.....
@pipboy (05.05.2015 18:47): Ty dvě hodiny budou asi ty části co se dali jen dostáhnout a oproti původnímu HL chyběli.
pěkný. a hned druhá nejprodávanější.
Je nekde nejaky seznam co presne je jinak proti puvodnimu free releasu?
Nekde jsem cet 2h gamepaly navic, ale rad bych vedel, co to presne znamena.
A jestli uz AI vojaku za neco stoji.
A jestli stare urovne patricne dodelali, bo mistama tam byl propasny rozdil co se detailnosti prostredi tyce.
Nekde jsem cet 2h gamepaly navic, ale rad bych vedel, co to presne znamena.
A jestli uz AI vojaku za neco stoji.
A jestli stare urovne patricne dodelali, bo mistama tam byl propasny rozdil co se detailnosti prostredi tyce.
Tak Black Mesa je konečně na steamu. Je tam i multiplayer. Ale na Xenu stále pracují:
Again, everyone who says this vastly underestimates how much work Xen is. Xen would still be extremely huge amounts of work, even if we were aiming for just a straight 1:1 remake. You still wouldn't have it today, even if we'd gone that route and put everything into it.
Our version of Xen is not extremely ambitious because we're making it super long. We're making it longer, yes, but it certainly won't be a third of the game as someone said. It's super ambitious because the detail and design are meticulous and extremely difficult to pull off in the Source engine. Trust me, we tried looking at how 1:1 would look/play. Many times. It sucked. We wanted to do better than that. We can do a lot better than that. Game design is hard. Designing an organic and beautiful alien border world on the ageing Source engine? Creating a believable and fully functional ecosystem which has detailed science behind everything? Creating some of the most ambitious and beautiful landscapes and skyboxes the Source engine has ever seen? It. Takes. Time. Xen's landscape design, to make it right, requires a lot more attention and refinement than anything earthbound by orders of magnitude, and requires a very different design pipeline to the rest of the game. Much more time consuming and hard to get right.
Honestly, whenever anyone makes posts about how we should have prioritised Xen and how it's "bizzare" and "selfish," that we're doing stuff on MP or whatever, it really does come across to me as "I want Xen why aren't they giving me Xen?" There are a lot of circumstances which have led our team to be in the position we are in. They are complex. Nobody on the team wanted to just work silently on Xen until it came out. Lots of us, without the prospect of the MP release on the horizon, would have dropped out. The project may have died. It's as simple as that. We're bloody human, we have fleeting motivation, we face challenges. And it's not like MP is the only thing we've been working on, either.
We have had huge numbers of people complaining to us that we should have just bunged the BMS mod on Steam so they could get the Steam version, as soon as we were Greenlit. The legal requirement for us to switch engines prevented that from being possible. The engine port fiasco set us back hugely. It stalled development for a very long time and crushed a lot of our motivations. But, when it was said and done, we didn't want to do just a straight port of the mod release, but we knew we did want to get BMS on Steam before Xen was done, so we could keep deploying updates for people and build up a community, while we finished Xen. We wanted to take the "mod port" to the next level. So we've done what we think is the best compromise for everyone. There's a fun and cool MP. The existing SP parts have been touched up hugely based on feedback from before. At the end of the day, it's a compromise. You can't satisfy everyone. We've poured huge amounts of love and hard work into all of this and we're extremely proud of it. I know I am. It's always a bit disheartening to see posts like yours, for that reason.
Everyone seems to be forgetting that MP was an original part of Half-Life too, we haven't just run off and started doing whatever we feel like while we completely ignore Xen. You will get Xen. It will be amazing. We need time.
Again, everyone who says this vastly underestimates how much work Xen is. Xen would still be extremely huge amounts of work, even if we were aiming for just a straight 1:1 remake. You still wouldn't have it today, even if we'd gone that route and put everything into it.
Our version of Xen is not extremely ambitious because we're making it super long. We're making it longer, yes, but it certainly won't be a third of the game as someone said. It's super ambitious because the detail and design are meticulous and extremely difficult to pull off in the Source engine. Trust me, we tried looking at how 1:1 would look/play. Many times. It sucked. We wanted to do better than that. We can do a lot better than that. Game design is hard. Designing an organic and beautiful alien border world on the ageing Source engine? Creating a believable and fully functional ecosystem which has detailed science behind everything? Creating some of the most ambitious and beautiful landscapes and skyboxes the Source engine has ever seen? It. Takes. Time. Xen's landscape design, to make it right, requires a lot more attention and refinement than anything earthbound by orders of magnitude, and requires a very different design pipeline to the rest of the game. Much more time consuming and hard to get right.
Honestly, whenever anyone makes posts about how we should have prioritised Xen and how it's "bizzare" and "selfish," that we're doing stuff on MP or whatever, it really does come across to me as "I want Xen why aren't they giving me Xen?" There are a lot of circumstances which have led our team to be in the position we are in. They are complex. Nobody on the team wanted to just work silently on Xen until it came out. Lots of us, without the prospect of the MP release on the horizon, would have dropped out. The project may have died. It's as simple as that. We're bloody human, we have fleeting motivation, we face challenges. And it's not like MP is the only thing we've been working on, either.
We have had huge numbers of people complaining to us that we should have just bunged the BMS mod on Steam so they could get the Steam version, as soon as we were Greenlit. The legal requirement for us to switch engines prevented that from being possible. The engine port fiasco set us back hugely. It stalled development for a very long time and crushed a lot of our motivations. But, when it was said and done, we didn't want to do just a straight port of the mod release, but we knew we did want to get BMS on Steam before Xen was done, so we could keep deploying updates for people and build up a community, while we finished Xen. We wanted to take the "mod port" to the next level. So we've done what we think is the best compromise for everyone. There's a fun and cool MP. The existing SP parts have been touched up hugely based on feedback from before. At the end of the day, it's a compromise. You can't satisfy everyone. We've poured huge amounts of love and hard work into all of this and we're extremely proud of it. I know I am. It's always a bit disheartening to see posts like yours, for that reason.
Everyone seems to be forgetting that MP was an original part of Half-Life too, we haven't just run off and started doing whatever we feel like while we completely ignore Xen. You will get Xen. It will be amazing. We need time.
To bude určitě nějaký odpočet do zahájení prodeje čepic ve tvaru headcrabů, nebo jiná trollovina. :D
Odpočet dostupný skrz stránky hry. Že by se blížilo vydání plné verze?
Podle zdrojového kódu odpočet skončí 5 května 2015 08:47:00 UTC -6:00
Podle zdrojového kódu odpočet skončí 5 května 2015 08:47:00 UTC -6:00
@Ultron (18.02.2015 15:16): Není
Není Black Mesa náhodou modifikací do Half-Life?
Já se tak těším na Michaelův hlas až tohle vyjde v plné verzi, to bude zas srandy kopec jak v Insurgency :D
nepotesili jste me... nicmene HL1 to po par minutach napravi ;)
@MIGtheDRAGON (12.02.2015 20:03): Není komplet, pravdu díš.
@derhaa (12.02.2015 20:01): HL1 jednoznačně. Black Mesa pravděpodobně ještě není kompletní (i když je to dlouho co jsem to naposledy hrál, takže už možné je).
tak co panove, mam si zahrat HL1 nebo zkusit BMesu?
Tak nová "instalace" pomohla a běhá to výrazně rychleji. Loadingy (zvláště na začátku ve vlaku) jsou na mě stále delší než by se mi líbilo, ale dá se.
Linky na stažení z moddb.com jsou rychlé. Díky za tip.
Linky na stažení z moddb.com jsou rychlé. Díky za tip.
@Cobot (02.02.2015 10:37): Ani jedno jsem nezkoušel, ale uvítal bych, kdyby to někdo dal dohromady a byla z toho jedna komplexní kampaň. To bych už možná celé dojel. Původní Black Mesa mě dost zklamala, měl jsem v ní pár zásadních bugů, ani ji nedohrál celou. Nestálo to za to.
@Cobot (02.02.2015 10:37): Zde to zkus, Hra a engine jsou dobře optimilizovány jelikož to hraju celkem v pohodě na mé sestavě, jediný problem mam s transparentnímy sprity které trochu snižují fps.
Sur. Ten. Uncut a On a rail jsem měl, uřčitě za to stojí jelikož dodávají vystřižené scény Uplink taky, mají dobrou kvalitu. Ostatní jsem nehrál.
Ještě kde jsem to stáhnul já.
Sur. Ten. Uncut a On a rail jsem měl, uřčitě za to stojí jelikož dodávají vystřižené scény Uplink taky, mají dobrou kvalitu. Ostatní jsem nehrál.
Ještě kde jsem to stáhnul já.
Nemáte někdo nějaký rychlý link na stažení? Ty linky s oficiálního webu mi ukazujou 3+ hodiny. Bohužel oficiální torrent je mrtvej.
Měl jsem to od vydaní nahrané ve steamu a teď jsem se to konečně rozhodl dohrát, ale zjistil jsem, že se mi to seká jako kráva. Loadingy jsou nechutně dlouhé. Nastavení detailů nemá vliv. Tak jsem si říkal , že to stáhnu znovu, že to třeba pomůže. A nebo je to opravdu tak neoptimalizované?
@PavelU (09.09.2014 00:48): jaká je kvalita těhle addonů? To asi dělá někdo jinej než Black Mesu, že? Stojí ta to je instalovat?
Měl jsem to od vydaní nahrané ve steamu a teď jsem se to konečně rozhodl dohrát, ale zjistil jsem, že se mi to seká jako kráva. Loadingy jsou nechutně dlouhé. Nastavení detailů nemá vliv. Tak jsem si říkal , že to stáhnu znovu, že to třeba pomůže. A nebo je to opravdu tak neoptimalizované?
@PavelU (09.09.2014 00:48): jaká je kvalita těhle addonů? To asi dělá někdo jinej než Black Mesu, že? Stojí ta to je instalovat?
@Paul (30.07.2014 22:04): Ve skutečnosti to dodělají až to udělají celé, pokud mluvíš o plné komerční verzi.
Oni to musejí celé předělat jako plnohodnotnou hru a až pak přijde na řadu Xen, takže si pár roků počkáme :D
Oni to musejí celé předělat jako plnohodnotnou hru a až pak přijde na řadu Xen, takže si pár roků počkáme :D
Všechny add-ony, které jsem našel.
1.) - Surface Tension Uncut
2.) - Black Mesa: On a Rail Uncut
3.) - Black Mesa: On a Rail - Loop Mod
4.) - Black Mesa: "We've Got Hostiles!" - Vent Mod
5.) - Black Mesa: Uplink
6.) - Black Mesa: Hazard Course - ve vývoji
7.) - Black Mesa: Xen (Improved maps from Half-Life) - ve vývoji
1.) - Surface Tension Uncut
2.) - Black Mesa: On a Rail Uncut
3.) - Black Mesa: On a Rail - Loop Mod
4.) - Black Mesa: "We've Got Hostiles!" - Vent Mod
5.) - Black Mesa: Uplink
6.) - Black Mesa: Hazard Course - ve vývoji
7.) - Black Mesa: Xen (Improved maps from Half-Life) - ve vývoji
OK, děkuji :)
Jak to bude aktuální, omrknu to.
Jak to bude aktuální, omrknu to.
@HELLER (30.07.2014 22:02): Mam ho, dodělává nedodělanou část která oproti hl1 chybí, určitě si ho nainstaluj nic tím neztratíš, naopak získáš.
Ještě je jeden prodlužovací (dodělávací) mod kterej přidá asi 2 mapy do epizody on a rail. Jmenuje se to on a rail uncut, najdeš to třeba na Modd stránce.
Ještě je jeden prodlužovací (dodělávací) mod kterej přidá asi 2 mapy do epizody on a rail. Jmenuje se to on a rail uncut, najdeš to třeba na Modd stránce.
@HELLER (30.07.2014 22:02): The final release, via steam, is under development.
Vyjde to až dodělaj Xen.
Surface tension uncut je asi mod co restorne původní delší verzi tý mise.
Vyjde to až dodělaj Xen.
Surface tension uncut je asi mod co restorne původní delší verzi tý mise.
Jakmile projdu HL2 a datáče .. znovu se pustím do BM :)
1. nějak jsem to nesledoval, ale na Steamu se hra neobjeví ?
2. co je v kostce ten Surface tension uncut ?
1. nějak jsem to nesledoval, ale na Steamu se hra neobjeví ?
2. co je v kostce ten Surface tension uncut ?
Nakonec jsem to vyřešil tak že jsem dal WIN + R dal tam regedit (regist) a přepsal tam hodonoty.
odkaz
odkaz