Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Luk Kristmeister • 29 let • Mudokon Messiah • Monsaic Lines (ČR - kraj Pardubický)

Komentáře

Metal Slug

  • PC 100
S Metal Slugem jsem se poprvý setkal, když mi bylo asi 10. Byl jsem na dovolený na Lipně a zrovna jsem byl na obědě v takový restauraci. Po dojedení mi začali koulet oči kolem a zrak jsem upřel na herním automatu opodál. Šel jsem se tedy podívat a spatřil ukázky na velice zajímavou plošinovku, ve který se pořád střílí. Každá hra stála dvacku a já měl ušetřenou stovku za roznášení letáků. Po půl hodině mi ze stovky zbyla dvacka a nečisté svědomí, že sem propadl hazardu. Dvacku jsem si nechal a radši jsem tam už nevkročil. Po nějakých 4 letech jsme se s rodičema vydali do Španělska. Hned druhý den jsem na zemi našel ležet 5 euro a hodinu poté jsem objevil automat s třetím dílem Metal Slugu asi 150 metrů od našeho bugalovu. Tam stála jedna hra 5 éček a me strašně lákalo si to vyzkoušet, jelikož v tomto díle se objevily zombie, který já hrozně rád :D A dámy a panové na třetí pokus dohráno, byl jsem nesmírně spokojený sám ze sebou, že jsem vyléčen ze závislosti na hazardu.

Od té doby jsem o Metal Slugovi neslyšel ani jsem si nevzpomněl, až jednou jsem objevil článeček, že vyšla kompletní edice 6 Metal Slugů. Tehdy jsem zavzpomínal na své mládí, uronil slzičku a o 3 hodiny později jsem to rozjel. Byla to paráda se opět kochat prostředími, která jsou originální. Téměř vše v popředí lze zničit, což se projevuje i na vašem skóre. Kámoš Marco opět nezklamal. Jeho odvaha a odhodlání mě hnala dál, díky čemuž jsem za necelých 7 hodin měl projeto všech 6 dílů. Je to prostě parádní hra na vyblbnutí, hratelnost nestávkuje, grafika je supr, obzvlášť se mi líbí animace hopsajícího a krčícího se Metal Slugu. Zvuk to je kapitola sama o sobě. Hrou vám provazí solidní soundtrack, který v sobě nese bojovnost a ducha této série. Zvláště hudba u bossů je nejlepší, dodává adrenalin jak do vás, tak do postavy a boss je kaputt i když za pěknou chvíli, protože bossové v Metal Slugu jsou možná nejodolnější, co jsem kdy viděl. Asi nejvtipnější na hře je, že se snaží imitovat Hitlera jeho kult hákového kříže. Jako Hitler zde vystupuje generál Morden, který nese i jeho malou podobu. Jeho armáda jakoby náckům vypadla z kůže. Mají krásný esesácký helmičky a spoustu tanků, který rozdrtí asi 20 střel z bouhačky. Jak říkám, přesná imitace :D ale hlavně ten jejich znak...vypadá jako hákový kříž bez háků.

Jediná věc co bych vytkl je, že po sebrání nové zbraně vám postava tu starou zahodí. Nelze ji schovat a změnit.

Závěrem mého dopisu třikrát heavy machinegun, heavy machinegun, heavy machinegun s pozdravem míru zdar, soudruh generál Morden z Tokia.

Pro: žánr, grafika, soundtrack, imitace Hitlera a SS, zbraně, bossové, vozidla

Proti: vysoká odolnost bossů, nelze schovat special zbraně, jeden zásáh a jste death...

+6 +10 −4

Far Cry 3: Blood Dragon

  • PC 90
Když jsem viděl trailer, říkal jsem si, jestli má cenu toto hrát, když jsem FC3 ještě ani nedohrál. Po zjištění, že hra není navázána na trojku a jedná se o stand-alone hru, jsem si hru okamžitě pořídil. Líbil se mi ten barevný svět a parodie na 80. léta.

Při prvních minutách jsem zjistil, že vlastně ty barvy činí prostředí velmi nepřehledným a v prvním koridoru jsem se ztrácel, ale postupem času jsem si zvykl a barevný svět se mi začal zamlouvat čím dál víc. Líbilo se mi to a hodně. Zbraně mi přišly hezky udělané a možnost upgradu potěšila. Například takový fazertron byl zpočátku strašně slbý samopálek, ale po upgradu na laserové kulky se z něj stala smrtící zbraň. To samé s galeria 1991. I když tato dvouhlavňovka měla smrtící učinky již od počátku, ale po upgradu na čtyřhlavňovku to teprve bylo to pravé ořechové. Ale největší překvapení čekalo na konci, když jste získali Killstar, s touto neuvěřitelně ničící mašinkou, jsem v klidu zvládl všechny vedlejšáky, obsadil všechny základny a dokonce jsem pak i pro srandu chodil zabíjet krvavé draky. Prostě parádní třešnička na dortu.

Co se týče misí, tak je sice škoda, že hra obsahuje pouze 7 hlavních úkolů. Ale zato ty první trvají nějakou tu půlhodinku a poslední 3 jsem hrál i hodinu. A k tomu je i spousta vedlejších úkolů, takže zábava nekončí poslední misí. Náplně byly hodně zajímavé a bavily mě. U nepřátel bych zmínil velmi vysokou odolnost. Zpočátku bývali docela slabí, ale poté jsem je nesejmul ani na celý zásobník fazertronu. A o blood dragonech ani nemluvme. Nemít terrora 4000, možná ještě teď bych do nich střílel. Ale všiml jsem si, že draci mají svá slabá místa, kde jim to ubírá víc. Takže když bylo trocha štěstí, tak se dalo i zvládnout bez velkých ztrát na životě.

Ano ztráty na životě. V životě mě tolik nepobavilo léčení. Dá se vyléčit i bez injekcí, stačí zmáčknout qčko a Mark vytáhne posilovač dlaní, chvilku si zacvičí a hned přibydou dvě políčka :D anebo si znovu svaří svou kybernetickou ruku a je opět plný síly :D Co mě dále pobavilo bylo vytahování srdcí, ale zároveň pokud jste chtěli jen sebrat munici od padlých, tak se to bez tohoto procesu neobejde. Také mě pobavilo, že po zmáčknutí F, Mark vztyčí prostředníček. Jasně je to dětinské, ale užil jsem si s tím například v závěrečné misi, když na mě běžela opravdu horda nepřátel. Tak jsem je vyfuckoval, skočil do vody, obeplaval (Mark umí opravdu rychle plavat) a pokosil je zezadu :D Možnost využívání dopravních prostředků: veliké plus. Není nic lepšího než si zkrátit cestu v tereňáku anebo na voním skůtru. A že se najezdíte.

Grafika se mi opravdu líbila, už kvůli těm barvám. Vše krásně na animováno, vše se skvěle hýbalo, nejde nic vytknout. A hudba taky super. Staré elektronické pecky se výborně poslouchají při velkých přestřelkách. občas jsem se přistihl jak si nějakou broukám...

Pro: příběh, barvy, zbraně, grafika, hudba, dabing, hratelnost, léčení, vozidla, F jako fuck

Proti: hráč si musí zvyknout na prostředí, občas velice odolní nepřátelé, nemožnost sebrání nábojů od padlých bez vytrhnutí srdce

+23

The Walking Dead: Survival Instinct

  • PC 80
Previously on the AMC's The Walking Dead...

Aby zde nedoslo k diskuzi ohledne meho vysokeho hodnoceni, tak radsi koment napisu hned na mobilu, proto omluvte hacky a carky.

Zacneme intrem. Je velice originalni (dikz AMC samozrejme). Myslim, ze kazdy kdo hral se lekl, kdyz vam zombie zacla zrat streva...ale nakonec to byl Darylum otec. Pote zacla ukazka jak delana ze serialu doprovazena znelkou. To me nadchlo jeste vice. Pote uz zacala samotna hra. Jiste si kazdy nekdy chtel sejmout zombii z TWD a hra dava tu moznost zakusit jak to musi byt velice slozite. Munice je malo a tak velmi casto musite drtit zombie meele zbranemi, coz neni nic jednoducheho. Zombie vydrzi az pet ran nozem do hlavy a take jeste chvili trva nez Daryl machne. Ale pozdeji az se dostanete k lepsim nozikum uz je to snesitelnejsi. Hra nabizi opravdu pocit te apokalypsy, musite sbirat benzin do auta, abyste mohli shanet jidlo a zbrane. K mistu se da dojet vicero zpusoby. Muzete jet napriklad ulicemi, coz sice uzira znacnou hodnotu paliva, ale za to mate moznost najit zasoby atd. Atmosfera by se dala krajet a nervozita se zvysuje jakmile utikate pred hordou zombaku. Obzvlast urovne za tmy jsou desive...najdete mrtvolu u niz slysite bzucet mouchy, tak ji nechate byt a najednou uslysite chreci a ta potvora zacne skrabat. Kdyz vas zombie zranuje, ubira vam energii, kterou musite doplnit energetickymi napoji. Co se mi hodne libi je, kdyz vas jeden zombie z houfu spatri, zavrci a da signal osatnim, ze nasel potravu a vy musite vzit nohy na ramena. Kdyz vystrelite, zombie zavetri a jde po zvuku, proto muzete napriklad hazet sklenene lahve k odlakani.

Co bych vytkl je hratelnost. Hodne se podoba hre MOH Airborne, proste takove pohybovani kamery, je velice tezke zamerit. Jako myslim, ze v realnem svete by jste asi nebyli v klidu, kdyz musite zamirit na neco tak titerneho jako je zombie hlavicka, ale mam tuseni, ze toto vyvojari na mysli nemeli. Dale bych vytkl padani hry po zmacknuti tlacitka ESC, skoro ani na zachod si nemuzete odskocit.

Grafika se sice nemuze rovnat dnesnim hram, ale koukat se na to da. Daryl je pekne vymodelovanej a jde poznat, ze to je Daryl. Ke zvukove strance nemam co bych vytkl. Hudba, zvuky paradni a dabing je kapitola sama o sobe. Kazdy kdo kouka na serial si jiste zamiloval Daryluv hlas. Ten vas doprovazi celou hru a je hezke ho poslouchat.

Rekl bych, ze takovych 85% uzivatelu z DH nebude souhlasit s timto komentarem, ale snad jsem svoje hodnoceni dosti obhajil.

Pro: TWD, hrani za Daryla, atmosfera, prava apokalypsa, zombie a jejich funkce, DABING

Proti: hratelnost, tlacitko ESC, obcas slozite

+13 +14 −1

Oddworld: Stranger's Wrath

  • PC 100
Kdyby dávno Stranger žil,
na západním Mudosu prý byl.
Operaci potřeboval,
však doktor vysokou cenu naúčtoval.
Stranger vztekl se hned,
cožpak já seru med?
Ale zločince lovit zkusím,
na tu operaci prostě musím.
I vydal se Stranger na cestu,
až došel ke starému městu.
Tam hrdinu potřebují,
však zloduši je pořád olupují.
Dostal zde Stranger práci,
už je o krok blíž k operaci.

Na cestách za hajzlama má svoji kuš,
v mžiku ji tasí a huš huš.
Láduje do toho havěť všelijakou,
třeba pavouky, vosy anebo jinou ráži pětiokou.
Snaží se živé polapit potvory,
logicky, bude peněz víc.
Avšak nepřátelé snad rádi natahují bačkory,
a tak Stranger nedostane skoro nic.
Na koncích cest se boss objeví,
známky radosti na sobě nejeví.
Vždycky strašně moc života mají,
a těžké zbraně nikdy neskrývají.
Stranger mozek musí zapnout,
jak ty svině kurva zajmout?
Nakonec stačí taktika,
a Stranger má na stejka.

Grafika pěkná, líbí se očíčku,
dokonce i na Steamu je Stranger v hádéčku.
Animace udělané vzorně,
žádné bugy, vše v normě.
Hratelnost parádní, stěžovat si nemůžu,
i popáté Strangera dohrát dokážu.
Hudba lahodila mým uším,
opět Gabriel a Mejiers tuším.
Dabing skvělý, žádný casting,
opět si vše nadaboval Lorne Lannig.

Stranger je hra na zimu i na léto,
jen deset éček, no neber to!!

Pro: Příběh, hratelnost, kuše, grafika, hudba, dabing

Proti: občas obtížné, ale dá se

+26

Deadlight

  • PC 100
The World is dark and dead...

Plošinovky mám velmi rád. A když jsem shlédnul první gameplay Deadlightu byl jsem nadšen, trošku mi to připomnělo Limba a i-phone verzi Mirror's Edge. Temná atmosféra, parkour a horda zombíků, tomu říkám skvělý nápad. Deadlight je jedinečná hra ve svém žánru, ve které budete napjatí od začátku do konce.

Začneme s příběhem. Takto promyšlený příběh jsem dlouho neviděl. Je poutavý, zajímavý a temný. Příběh je vyprávěn pomocí jakoby komiksových obrázků, což je velice pěkné. S vaší postavou hledáte svoji rodinu a přitom i vzpomínáte jak to bylo s vaší rodinou než to vše začalo. Ke konci se to sloučí a odhalíte odpovědi na otázky, které vás po celou hru velice pálí.. Příběh ve mě zanechal velmi hezký zážitek a tleskám panu scénáristovi. Přišlo mi to jako pomalu odvíjející se film a přál jsem si aby nikdy neskončil, bohužel stalo se a bylo mi líto, že už rozbořený Seattle opouštím.

Hratelnost je parádní. Randall umí spoustu akrobatických kousků, ale bohužel má velice omezenou staminu. Takže sprint, ručkování či sekání sekerou nemůžete dělat do alelujá. Velice se mi líbil kousek, který se ve freerun světe nazývá Tic Tac, Spočívá v tom, že Randall běží ke zdi, skočí na ni a odrazí se na nějakou římsu. Hodně tento trik ve hře znamená.

Toliko k pohybu. Co se boje týče, jsem hodně potěšen, že když sekáte sekyrou, zasáhnete více stínů a ne jen jednoho, dokonce s ní můžete odstrkovat, nechat zombie spadnout a útéct, když nechcete bojovat. Střílení s revolverem je zábavné, zamíříte si laserem na hlavu a BANG, mozek vystříkne a dotěrný zombík spadne. Dále se mi líbilo, že s brokovnicí se dá, zasáhnout víc zombií na jeden výstřel. Toto vám velice pomůže když na vás běží hordy.

Lokace jsou nádherně zpracované a vymyšlené. vždy se jakoby střídá styl. Jeden úsek si přeskáčete a že to jsou kousky. Další budete muset proběhnout, například, když po vás střílí helikoptéra anebo když potulný zombie spustí autoalarm., no a další jsou většinou puzzly, které nejsou těžké a měl by je zvládnout každý. Mě osobně se líbil jeden úsek, kde jsou pastičky proti zombiím a váš přítel povídá: Pokud nejsi blbý jako stíny, měl by jsi se přes ně lehce dostat. Což o to, blbí nejste, ale úseky s pastičkami jsou většinou o rychlém reflexu. Vlastně o reflexu je většina hry.

Grafika je úchvatná. Rozbořený Seattle dodává hře tu správnou atmosféru. Přebíhání přes dálnici, která je plná vraků aut, rozbořené silnice, běh po jeřábu, rozbořený stadion. Parádní prvky v parádní grafice. Nelze si stěžovat, jistě chvílemi budete zírat s otevřenou pusou. Interiéry jsou skvělé, v místnostech můžete nalézt třeba černobílou telku a další prvky, které patří do domácnosti. Jde vidět, že si s tím vývojáři dali hodně práce.

Zvukové efekty jsou v poměrně dobré kvalitě. Randallovo výkřiky na lákání zombií je vážně dobrý krok. Na ostatní zvuky jako borcení budovy a střelba si prostě nemůžu stěžovat. Velké plus pro Deadlight je dabing. Randall má úžasný, sympatický hlas, který si prostě zamilujete. Zde vývojáři sáhli po dobrém hlasu. Hudba kvalitní, apokalyptická do hry se hodí a to je hlavní.

Deadlight je famózní hra se skvělým příběhem, temnou grafikou a luxusní hratelností. Velice rád se k ní budu vracet a hltat úžasný příběh znovu a znovu.

Pro: PŘÍBĚH!, atmosféra, hl. hrdina, dabing, grafika, hratelnost, parkour, skvělé lokace

Proti: Možná jen pár úseků na reflex, ale to se vsákne ;)

+15

Bad Piggies

  • PC 100
Nejprasátkovější hra světa....

Tak zábavné, tak originální, tak vtipné, tak úžasné. Rovio se opět vytáhlo a nastavilo laťku v logických a arkádových hrách opět o něco výše. Vymyslet hru, která se odehrává ještě před angry birds je prostě nápad za všechny prachy. Vůbec jsem neváhal a hru instaloval. Po spuštění hra spustila příběh, který se mi zalíbil a probudil ve mě zvědavost oč vlastně půjde. OK první level, postavit vozíček, vložit prasátko a vzhůru vstříc cíli.

Hra nabízí velkou spoustu zábavy a hodně se při ní zasmějete, jelikož občasné crashe a nehody jsou vážně k popukání. A když soutěžíte o všechny tři hvězdičky, hra se protáhne i na hodně hodin. Bezvadný způsob jak strávit velice nudnou angličtinu s ještě velice nudnější učitelkou. Sic se při ní moc anglicky nenaučíte, jelikož ve hře se vyskytuje pouze jedna anglická věta (a to když hru ukončujete), ale tu hodinku přečkáte mihnutím prasátka. Velice se mi na hře líbí hodně dobře propracovaná fyzika. Když vozítku dáte betonové kostky, jede pomaleji, když přidáte deštník či deštníky velice ladně klesá ze srázu, když přidáte kolo na pružině, vozítko zvládá i ten nejkřivější terén. Asi můj nejlepší kousek: jedu s vozíkem, docela i rychle, najednou menší přehup a křup vozítko na sra*ku. Prasátko vypadlo a kutálí se, ale já to nevzdávám zapínám motůrek s jedním kolem a prasátko se dostává k cíli zapomoci tření a dotlačení =D.

Na grafiku si nemůžu stěžovat, byť je jen ve dva dé. Celá hra mi připadá jako kreslený seriál, která vás čím dál více překvapuje jak svými kaskadérskými levely tak i svými vylepšeními (později si vytvoříte i helikoptéru či plachtící letadlo s americkými rachejtlemi. Krásné animace dodávají hře správné grády, například když stavíte vozítko, tak prasátko bedlivě sleduje vaše pohyby a když něco přidáte začne se i roztomile chichotat.

Hudba je jedno velké plus. Je přímo pohádková, jakoby vážně ze animákových seriálů, jsou použity takové nástroje jako xylofon či harmonika. Prasátka jsou ozvučena skvěle a umí se legračně vyjadřovat....například při rychlé jízdě prasátko kvičí strachem, při sebrání hvězdičky se zachichotá atd.

Hře nemůžu nic vytknout, u mě splnila vše co měla. Jen tak dál Rovio...

Pro: Originalita, hratelnost, vtipnost, animace, hudba a zvuky, grafika....Prasáááátka

Proti: návykové; risk, že vám úča zabaví telefon

+14 +15 −1

Slender

  • PC 80
The Man without a face comming....

Tahle hra mě šokovala ještě více než amnesia. Je to sice taková primitivní gameska, ale to co mi způsobila na to jen tak nezapomenu :D O Slendermana se zajímám velmi dlouho a tak mě potěšilo, když vyšla hra na motivy této velice děsivé bytosti. Nejdřív jsem si pomaloučku polehoučku pustil gameplay, a uz ten mi docela zvýšil tep. Ale díky tomu jsem se naučil novou strategii.

Co se samotné hry týče, tak na hororové atmosféře dodává rozsáhlé lesní území, kde je vážně tma jak v pr.... a také to, že Slenďa nedává o sobě vědět vrčením anebo kroky. Prostě se jen tak objeví, vyděsí vás a pokud rychle nevezmete roha, ucítíte jeho chladný pohled.

Moje taktiky. Nikdy, nikdy se neotáčejte i kdyz hlas v hlavě vás bude nutit se otočit, nikdy se neotáčet. Když už se budete chtít otočit, tak zhasněte baterku, jelikož na 75% tam vždy bude stát. Za druhé, když jste poblíž nějakých objektů, moc dlouho se tam nezdržujte, jinak uvidíte bílý xicht. A za třetí, stránku v koupelně si nechte buďto úplně na konec a nebo ji seberte jako první, není totiž příjemné, když vás Slenďa obklíčí a nemáte kam utéct.

Grafika se mi líbila. Na hru, co má něco kolem 100 MB je přímo úchvatná. Hra je i parádně ozvučena a hudba, která bafne, když se objeví Slenderman je pěkně děsivá.

Toť můj názor, spousta lidí asi nebude souhlasit, možná napíšou i že jsem cvok atd. ale hra mě vyděsila více než Amnesia. Ale znovu si na ní už asi netroufám ;)

Nezapomeňte, že Slenderman nikdy nespí a sleduje vás na každém kroku. Nelze ho vypátrat, jelikož on vypátrá vás :D

Pro: SLENDER!! grafika, dostupnost, HW nároky, ATMOSFÉRA

Proti: způsobuje paranoiu :D

+33 +34 −1

Starship Troopers

  • PC 85
Toto je asi nejobtížnější hra co znám. Zatraceně obtížná, MEGAzatraceně obtížná. Úplně jsem si oddychl, že jsem jí dohrál.

Zpočátku vás hra docela šetří, asi první challenge byl, když jste měli sejmout svýho prního plasmovýho brouka, který byl dokonce ještě mláďátko =D a už to vám jen dalo zabrat. Ale postupem misí, po vás jde více a více vln arachnidů najednou, a to ne jen těch základních slabých, ale rovnou těch zmutovaných plus ty speciální. No arachnidů je tu dost, asi nejvíc jsem nesnášel ty X-brouky, kterým musíte střílet do očí, protože na místě chvíli nevydrží a furt se hýbou. Takže něco tak malinkatého jako jsou mini broučí oči na ohromném pancířovém těle není jen tak jednoduché sejmout.

Náplně misí byly dobré a zajímavé. Hodně mě bavily, ale občas si vývojáři mohli odpustit do příliš dlouhé střílení do bossů. Střílení brouků bylo zábavné a to jen díky spoustě zbraní. Ale náboje mizely proudem a brouků přibývalo. Ale nezapomenu na tu poloautomatickou brokovnici, která přes pravé tlačítko uměla nadělat velkou paseku. To bylo na hře dobré, že každá zbraň má sekundární střelbu.

Graficky je to zpracované velmi pěkně, vzpomínám si, když jsem si hru v roce 2005 koupil ani to můj starý PC nerozběhal, jak to na něj bylo nárokové, ale dnes si tu hru můžu vychutnat v rozlišení 1920x1080 a to je pak podívaná.

Ale největší plus na hře je hudba. Je přímo z filmu, takže radost poslouchat. Když se na vás hrnou hordy arachnidů, ta hudba zkázy, která byla ve filmu ve scéně v tý pouštní pevnosti, vám dodá elán a střílí se hned lépe.

Celkově hru hodnotím kladně, protože je velmi zábavná a dá se při ní pořádně vyblbnout. Až na tu obtížnost, jej jak ta tam dává zabrat.

Pro: Arachnidi, zbraně, střílení, HUDBA, grafika, hvězdná pěchota

Proti: OBTÍŽNOST a když na vás arachnidi běží z velké dálky, nějak podivně se hýbou

+17

Mad Riders

  • PC 95
Málokdy se stává, že druhý díl je lepší než první, málokdy. Ale zde je tomu opravdu tak. Mad Riders je zdařilé pokračování hry Nail'd a nese s sebou spoustu vylepšení.

Jako první musím zmínit, že už se tratě neopakují. Je to ještě lepší, tratě mají krásné prostředí a spoustu vymazlených věciček jako například zkratky a spoustu skokánků na vaše triky. Ano, je to tak, můžete zde dělat triky jako backflip, frontflip, wheelie a další. Za povedené triky získáváte dusík a v módu Stunt Race i cenné body.

Další povedená věc je, že za dokončené tratě dostáváte XP a navyšujete level. Za každý nový level se vam zpřístupní nová čtyřkolka a nový trik. Už zde není ten nepovedený tunning z Nail'd, zde je čtyřkolka level od levelu namakanější. Jediná výtka zde, že tu je absence motorek, což mě trochu mrzí.

Co se týče závodních módů, zde uděluji veliké plus. Krom klasického závodu zde najdete již zmiňovaný Stunt race, který je pekelně těžký - protihráči umí! Dále tu je sprint, kde se musíte co nejrychleji dostat do cíle. A nakonec moje nejoblíbenější Arena racing, kde v jezdíte v aréně a musíte projíždět checkpointy. Zde opravdu chválím.

Grafika je nádherná, jak okolí, jak prostředí, jak čtyřkolky, vše je krasně zpracované. A co se zvuku týče, hardrockový soundtrack mi vůbec nevadí, ba naopak, poslouchalo se mi pěkně.

Mad Riders jsou parádní závody, kde nechybí zběsilá rychlost, odvážné triky a otravní soupeři. Za těch 10 euro se to opravdu vyplatilo ;)

Pro: grafika, exotické prostřdí, módy, XP na úrovně, čtyřkolky, kostýmy jezdcú, triky, soundtrack

Proti: absence motorek, občas nelogické

+8 +10 −2

Brothers in Arms: Hell's Highway

  • PC 95
Stříleček z období druhé světové je už mnoho, ale Gearbox opět dokázali stvořit originální a parádně hratelnou hru. Příběh je zde opravdu propracovaný a na konci mě až úplně dojímal, protože krásně zpracované postavy se svým vynikajícím dabingem mi vytvořili iluzi domácího kina a seriálu něco na způsob Bratrstvu Neohrožených.

Hratelnost se oproti předešlým dílům hodně změnila, už je zde lepší míření a dá se dokonce i ztrefit z velké dálky. Díky této hratelnosti se dá teoreticky hra dohrát bez svých týmů, protože stačí se zakempit někde za barikádu a s pomocí třetí osoby a přiblížení se dali všichni nácci odsnajprovat s M1. Sice je to pro někoho zklamání, že už jsou kámoši k ničemu, ale mě to vyhovovalo, ale taktika zde taky musí alespoň trochu být, protože Němci se umí dobře trefit i na tu nejjednodušší obtížnost.

Příjemnou novinkou bylo, že když vám dal Mac do velení tank, už za vámi nemusel jezdit jak jouda, ale jeli jste přímo v něm. Díky tomu Němci nepřežili ani deset vteřin a tanky ani dvacet, jelikož se dalo střílet podle svýho gusta. Další příjemnou novinkou byl tým bazuka, který i na ten nejjemnější rozkaz rozprášil vše označené. Umělá inteligence je zde na velice dobré úrovni, vaši kolegové sami vyhledají úkryt a sami vás dokáží krýt i když jim nedáte rozkaz. Němci zase opouštějí svě kryty a hledají nové když vědí, že se jim ten starý rozsype. Také vykouknou se střelbou z krytu, když vědí že se blížíte a trefit se vážně umí.

Graficky je to zpracováno moc pěkně. Jak už tady JohnCZ zmiňoval, ty oči jsou vážně jedinečné, dále mimika je skvěle propracovaná, prostředí parádní a na zbraních je vidět, že si na nich tvůrci dali záležet. A také se mi líbí super realistické stíny.

Hudba je ve hře grandiózní, úplně to vystihuje válku a utrpení, které muselo být. Presně vystihuje situace. Když je nějaká akce, hudba se zrychlí a je taková dunivější, kdežto na konci hry, kdy se příběh téměř dokončuje a Baker povídá Hartstockovi, že je ochnutý ta hudba vzbudí vážnost té situace a úplně dojímá.

PARÁDNÍ hra, jen škoda, že to na konci napíše: pokračování příště

Pro: PŘÍBĚH, grafika, hudba, originalita, prostředí, náplň misí, AI, tanky a bazooka team

Proti: To be continued =(

+12

Rayman Origins

  • PC 100
Bylo, nebylo....
Tak takhle nový Rayman nezačíná....jeho první slova by spíš měla být: byl, a je ZPĚT!!!

Je zpět a je vtipnější, akčnější, graficky krásnější, zvukově efektivnější a NÁVYKOVĚJŠÍ. Sedím u toho 3 hoďky denně (většinou od 22:00) ani na FB jsem nechodil, prostě jsem zapnul PC a okamžitě klikal na ikonu Raymana.

Ihned bez dlouhých reklam se objeví hlavní menu, kde hraje taková příjemná hudba na banjo. Hned jsem si nastavil rozlišení na 1920x1080 a pustil se do toho. Začlo intro a můžu říct, že ještě nikdy jsem se u žádnýho intra tak nenasmál jako u tohoto. To ozvučení, vážně jako v grotesce. Ty animace, ale NEJLEPŠÍ je prostě ta BÁBA ze zemi mrtvých. Prostě příběh pohádkovej a skvěle vytvořenej =D

Samotná hra se jen hemží vtipem =D na začátku jste u toho chrápajícího stromu a v jedný větvi je díra a tam něco kulatýho, jdete k tomu a nic. Tak teda odejdete a najednou se ta kulatá věc vystrčí a ona to je smrtka šklebící se na vás svým bezzubým úsměvem =D a poté ve hře zjistíte že jí musíte sehnat zuby =D =D

Hratelnost je parádní, postavička se skvěle ovládá, žádný bugy ani pády, prostě dotaženo k dokonalosti. Samotný postavičky mají fůru skvělých schopností, jako například umí skočit na zeď a odrazit se anebo fůru skvělých komb, kterýma odpálíte třeba 5 nepřátel naráz, když víte jak na to. Později se vám samozřejmě odemykají lepší, jako například létání pomocí známe Raymanovi vrtulky anebo plavání pod vodou. Ale nejvíce mě dostal level, kde potkáte známého moskyta z jedničky, kde mu skočíte na záda a jedete spráskat pár šmejdů =D. Ve hře jsou i bonusová kola, kde potkáte takovou truhlu. Truhla od vás nechce dostat do poklopu a tak začne zdrhat...no a vám nezbyde nic jiného než jí dohnat, a to jsou FAKT ZÁVODY S ČASEM. Jeden takový jsem dělal hodinu, protože stačí se zastavit na milisekundu a hned odznovu. Ale když truhličku zmlátíte tak si zahrajete na zubní vílu a jdete dát smrtce nový zoubek =D . Ještě parádní věc je, že když se načítá level, tak máte postavičku v pozadí a můžete si s ní dělat co se vám zamane.

Grafika je vykreslena v nejvyšší kvalitě snad. Je to nádhera, sice postavy jsou ve 2D ale okolí s objekty jsou už ve 3D což hře dává nový rozměr a proto se to i parádně hraje. Jsou zde i skvělé animace plné humoru, které najdete v celé hře. Prostě se nedá nic vytknout.

Zvuk...áááááh to zní mým uším jako hudba. Hudba zde hraje velmi důležitou roli, protože je vážně skvělá, jako kdyby jí dělal John Williams. Jakoby hudba hrála, přesně podle vašich pohybů. Protože třeba když honíte truhlu, tak třeba v částí kde musíte skákat, úplně se rozezní orchestr přesně do toho skoku a když třeba utíkáte začne se hudba zrychlovat atd. =)

Týhle hře se nedá nic vytknout. Vše je zde dokonalé....dokonalý příběh, dokonalá grafika, dokonalá hudba, dokonalá hratelnost, dokonalý zvuk, dokonalé postavy, DOKONALÁ HRA.

Pro: viz. poslední odstavec =)

Proti: NIIIIIIIIIC

+15 +17 −2

Painkiller: Recurring Evil

  • PC 100
Pro mě parádní daťák. Mě to prostě baví střílet ty ohyzdný potvory, který po vás házej vnitřnosti anebo vás chtěl otrvávit svejma jedovatejma holema. Já nevim co proti tomu ostatní mají, přece když se po vás sápe zástup mnichů se sekerama + nějací kostnatý rytíři + nemrtví + ty parchanti s jedem + kouzelníci, tak to jsou přeci pořádný nervy a jak rádi si odpočinete když se objeví checkpoint i když tam bouchá to srdce =D a když vás nebaví střílet tak vezměte do ruky painkillera a jen sekejte ty zmetky na kaši. Je krása koukat se jak končetiny lítají vzduchem a krví se zacákává monitor.

Mise jsou delší, tu první sem hrál půlhodiny. Potvory sice stejné, ale pořád stejně ohyzdné =D Ale je zde pořádně nadupaný soundtrack, který je po původním painkillerovi nejlepší, protože se vážně hodí do těch jatek. Grafika stejná, ale nač vylepšovat i docela graficky zdařilou hru.

Sérii Painkiller mám vážně v oblibě. Hodí se na večery kdy máte vážně chuť něco rozstřílet.

Pro: Starej dobrej Painkiller, našlápnutý soundtrack, davy ohyzdů, atmosféra

Proti: krátké, ale je to jen daťák

+8 +10 −2

Amnesia: The Dark Descent

  • PC 100
Kýbl na moč, nervy někde v háji, třesavka po celym těle, atmosféra by se dala krájet, mrazivý pot na zádech, noční můry a hlavně neschopnost usnout...tak toto vše mi Amnesia způsobila. V téhle hře se hlavně bojíte sami sebe, protože vy se strašíte sami: tam někdo bude, určitě je za mnou, KŘIK KŘIK!!!

Asi nejděsivějším prvekm ve hře je temnota. Temnota vás obklopuje celou hru. A druhá věc je, že jste beze zbraní, nic jako třísknout zrůdu po hlavě lampou nejde, buď se musíte zabarikádovat nebo schovat v TEMNOTĚ. Anebo pro odvážlivce, takyj de vyskočit na bednu a příšera se na vás sápe, ale nedá to. Aspoň se dá pěkně prohlídnout, ale po tom pohledu si to radši naloadujete znovu, protože skočit dolů k ní vážně nechcete. Cestou vás doprovázejí takovéty hučivé zvuky a vrzající dveře :D

myslím že toto pro představení Amnesie stačí, každý už bude vědět :D Co ho hlavně čeká :D

Pro: Atmosféra, temnota, příšery, originalita, efekty a prvky

Proti: Občas vážně až moc děsivé, nehodící se pro slabší povahy

+17 +20 −3

Toy Story 2: Action Game

  • PC 80
Buzz rakeťák vás zachrání...do nekonečna a ještě dál =D tyhle hlášky zná určitě každý a mě film vážně bavil. Takže do hry jsem se pustil s dobrou náladou...protože určitě každý z nás někdy chtěl ovládat Buzze =) (anebo ho vlastnit) ;)

Takže ve hře ovládáte Buzze a vaším úkolem je zachránit Woodyho který byl unesen Alem, který mu chybí Woody do sbírky, protože Woody byl hvězda televizního seriálu. Ve hře potkáte spoustu známých hraček. A těm všech plníte úkoly, které vám zadaj....jako například pan Brambůrek pořád ztrácí části svýho těla anebo třeba autíčko, které s vámi rádo závodí, ale později už má docela rychlost, tak třeba musíte sehnat raketový botky, které se oběví až později atd atd. prostě úkolů je dost a obtížnost je tu možná až přehnaná na to že to je pro děti. Já sám jsem měl problém v tomto věku =D protože občas máte někam vyskákat a hodněkrát spadnete než se vám to povede.

Buzzovi schopnosti jsou sice dobré, ale chce to zvyk než je začnete naplno používat. Budete střílet klasickým laserem anebo můžete udělat piruetu. Ale na spoustu nepřátel toto neplatí a taky mají respawn, takže je budeme muset porazit třeba pětkrát. V každym levelu bývá takový malý boss v podobě Zurga, ale samotného ho porazíte až na konci. V levelech se podíváte do známých oblastí z filmu, jako Andyho dům, Alův svět hraček anebo letiště.

Grafika se mi zdála taková zastaralejší, ale třeba se mýlím. A hudba byla díky oficiální licenci z filmu, takže výborná.

Ve hře jsou také sekvence v ČJ z filmu, takže dvě mouchy jednou ranou....shlédnete teoreticky film a ještě si zahrajete. Gameska je to zábavná, ale vážně obtížná.

Ale stejně nemůžu: jak jsou vystřižený scény a paní Brambůrková balí Brambůrkovi...."a jídlo pro opičky" "Pro opice na co??" "Nerozumíš, pro opičky, Opičky =D" Anebo: "A klíč, nevím sice od čeho je, ale možná se ti hodí" =D =D =D =D

Pro: levely, postavy, hudba, BUZZ, spousta úkolů

Proti: zastaralejší grafika, ku*evská obtížnost

+9 +10 −1

Left 4 Dead 2

  • PC 100
Táááák Left 4 Dead 2. Přiznám se, že dřív jsem sérii Left 4 Dead hrát vůbec nechtěl, ale to bylo v době kdy sem byl takovej posránek, co se strašně bál zombíků. Potom jednou czKarlos si vzal do školy noťas a povídal že má Left 4 Dead a jestli to znám. Povídám jo, znam, ale hrát to nechci, protože znáš mojí fobii ne? =D no tak mi to ukázal a ono to nebylo ani moc strašidelný, no tak sem to později vyzkoušel sám a je to paráda, nejlepší zombie řežba světa a ještě k tomu od Valve.

Ták co napsat k singlu. Už jen když jsem shlídl úvodní video, tak jsem se na to úplně nehorázně těšil, protože ty nový postavy měli říz. Akorát mě mrzelo, že už tam není Joey, za kterou jsem velice rád hrál. No ale Rochelle, taky nebyla špatná a hlasem mi trochu připomínala Katey Seagal. Mise maj vážně dobrý prostředí. Přesně jak z hororu. Obchoďák jako z Úsvitu mrtvých, Lunapark jako ze Zombielandu, bažiny jako ve Walking Dead a třeba ulice jako ze Země mrtvých. Taková ta kampaň heavy rain je asi ta neatmosféričtější, protože musíte dojít pro benzín, který je o dvě mise dál, to vás cestou doprovází sluníčko, ale jakmile najdete benzín, je najednou bouřka a k uším vám doléhá známý brek čarodějnice.

Konce misí jsou vážně parádní, vždycky to je něco ve stylu zmáčkni tohle k odstranění tohohle a připrav se na boj s hordou...řekl bych že nejtěžší je to asi v obchoďáku kde musíte vypnout alarm, protože ty hordy jsou vážně nekončící, a tak vás pouhé vypnutí alarmu stojí hromadu munice a zdraví. Velice dobrý tah. Davá to takový dojem, že malý človícek proti stovkám zombií, protože vaši kámoši se většinou opomínaj někde vzadu.

Tak teď dáme třeba zombie. Oproti jedničce přibylo pár nových kousků. Jako Charger, Jockey nebo splitter. tyhleti speciální jsou vážně svině, zaútočí ve chvíli kdy to vážně nečekáte anebo když máte plné ruce práce držet tu nemrtvou cházku od vašeho těla. Jako většinou vás kámoši zachrání, ale největší problém představuje ten zmetek Jockey. Vždycky když mi skočil po hlavě a začal se tlemit jako pošuk měl jsem chuť zmáčknout alt+F4, protože párkrát už mě tímhle odsoudil na smrt, když mě ještě odtáhl někam do pryče. Ale já mám stejně nejradši čarodějnici, vždycky když slyším to její brečení, tak mě sice mrazí v zádech, ale já naopak jí vyhledávám, protože mě baví zabíjet. Asi nejlepší na ní je poloautomatická brokáda, kde stačí takových 6 střel a jde. A o normálních Zombech se snad ani nemusím zmiňovat, prostě idioti, kteří jdou na jednu přesnou ránu, což má občas i výhody, když na vás jich běží třeba 20. Ale občas jsem se jich lekl. Když byly schovaní někde v temnym rohu a pak najednou na obrazovce vidíte červený trojúhelníček, který ukazuje za vás, tak se otočíte a tam nějakej xicht do vás drápe. FUJ

Takže zbraně. Jsem rád že původní zbraně zůstaly a jsem ještě víc rád, že přibyla spousta nových a k tomu úžasný zápalný náboje. SPAS kominovaný s třištivýma má obrovské smrtící účinky na všechny special infected a třeba taková mačeta je lepší když utíkáte nebo ustupujete. Jsem rád za přidání AK-47, protože občas mi vážně její přesná rychlá střelba zachránila p*del. Ale nic prostě nenahradí mojí nejoblíbenější poloautomatickou brokárnu XM1014, kde její pořádný rozptyl broků udělá z hordy zombáku hromadu končetin a z čarodějnice jen krásnou mrtvolku, který až skoro litujete, ale když se podíváte na její pařáty, ještě si možná do ní vystřelíte pro štěstí. Jen mě zklamalo že Deserty Eagly nemůžete mít dva na ruce a proto si ho nikdy neberu, protože 7 ran v zásobníku je málo, to už radši dvě P220. Jo nesmím opomenout na snajprovku, se kterou se dá krásně šetřit municí, protože její přesnost a schopnost kosit zombáky na dálku vám zajistí co kulka to mrtvola (někdy i dvě). Asi nejlepší věc na L4D 2 jsou melee zbraně, se kterými se dá udělat dobrá sekaná, protože nepotřebujou munici a zombáky skolíte jedním úderem. A nejlepší melee zraň světe drž se...STARÁ DOBRÁ MOTOROVKA, POTLESK. Nic vražednějšího ani brutálnějšího nikde nenajdete, protože to stačí jen nastartovat a už jen chodit, motorovka dělá vše za vás. Lepší jak texaskej masakr, ale kapku mi to připomíná film mrtvý sníh.

Graficky je to zpracované hezky, žádný bugy ani lagy, prostě čistě a hladce, tak jak se to od Valve vždy očekává. Žádný zuby, poznáte co je zombík a co je strom, krve je požehnaně, tak co víc si přát?

Zvuk je velmi kvalitní...ve hře najdete před 11 000 zvuků nebo hlášek. On taky každej zombák jich má asi dvacet ke každý činnosti. A postavy taky furt něco remcaj. Ale chválim.

Multiplayer: jo, to už bylo strávených hodin na tom. Jakmile se jednou připojíte, už vás to jen tak nepsutí. Kampaň s kámošema, to je vážně dobrá věc, protože díky bohu, vaši kámoši mají inteligenci o trochu větší než AI, takže ví kdy se dát na ústup anebo utéct. A co se týče deatchmache, tak zde se dá opravdu dobře vyřádit. Vždycky když jsem hrál za ZM, tak jsem si vybíral Jockeyho, protože ja je to pružnej malej skřet ,kterýho nesnášim, tak jsem ty jeho schopnosti obrátil ve svůj prospěch.

Parádní hra, který nemůžu nic vytknout, protože zabaví na dlouhé hodiny a hodiny. A taky mě ta hra naučila přísloví: Přátelům buď nablízku a nepřátelům ještě blíž.

Pro: multiplayer, dlouhá zábava, čarodějnice, zbraně, MOTOROVKA, prostředí, postavy, dabing, zvuk

Proti: dočista nic

+10 +12 −2

Archibald's Adventures

  • PC 100
Jo Archie...přesně tuhletu gamesku má czKarlos na iphonu.....dřív jsem si o tom myslel, jak to může zvládat a chápat, protože já v tom fakt viděl megainteligenci. No potom jsem to nějak zkoušel a ono to vlastně bylo primitivní, dostat se s Archiem na konec levelu. A jelikož má lite verzi, tak jsem si to pořídil na PC ve fullku.

Levely se děli přesně na dva typy: Uteč a vyřeš...no a možná oboje dohromady, ale levely vyřeš jsem vážně neměl rád...spostu z nich jsem musel hledat na youtube, protože moje trpělivost docházela. Zpočátku je to jednoduché, později až dostanete růžovou bublinu, už je to těžší protože musíte používat novou věc a když se dostanete k vozítku, už to začíná.

Hra čítá obrovské monožstí levelů, které se dělí do osmi sektorů, dále je tu sada levelů velký jarní úklid, kde profesorovi pomáháte dát laboratoř do pořádku, zde občas dostanete takové červené, kulaté vozítko, které má úžasné schopnosti. zde je zapotřebí se dostat k uklízecímu robotovi a zapnout ho a on už si s potvůrkama poradí. A na konci těchto levelů je překvápko projíždíte level a vídíte všechna monsta v klecích a potom i jména vývojářů. A nakonec levely jen tak pro zábavu....jo ty jsou už fakt pekelný =)

Díky tomu je herní doba úplně obrovská, zvlášť pro nováčky. Hraje se to velmi pěkně. krásně jednoduché ovládání, používáte jen 5 kláves a z toho 4 jsou šipky. Rake in glass prostě umí.

Grafika je sice jen dvourozměrná, ale za to báječně vykreslená a skvěle naanimovaná. Myslím že vývojáři museli použít obrovské množství kreativity aby nadesignovali všechny ty levely. Protože vždycky najdete něco ozdobného, něco co jen levelu dodává šmrnc. Potvor je zde opravdu hodně. také ony jsou báječně nakresleny, jen kdyby občas tak nes*ali a dali občas svátek =D

Zvukové efekty jsou vtipně udělané. Obvzlášt se mi líbí krkací masožravá kytka a taková ta modrá hlava co vypouští kuličky. Hudební doporovod to má skvělý, ale když už jeden level děláte třeba půl hodiny a dokola hraje jen a ta jedna písnička, tak pak už ztišuju repráky.

Excelentní tah od našeho týmu Rake in Glass...jsem rád že toto patří pod Čechy a můžem si toho cenit =)

Pro: Animace, Zvuky, Spousta levelů, potvůrky, snadné ovládání, zabaví na hodně dlouho, oddechovka

Proti: občas ta ku*evská obtížnost, ale dá se na to přijít

+3 +4 −1

Need for Speed: Underground

  • PC 90
s touhle hrou jsem se poprvé seznámil u nás ve škole, kdy to tam natahal kámoš. Vypadalo to hezky a já už dlouho scháněl nějaký závodění, tak jsem si to sehnal.

První věc kterou musim zmínit je pekelná obtížnost...ze začátku to ještě jezdí, ale jakmile auto už jede o hooodně rychleji tak se ani nestíháte vyhejbat normal autům anebo sloupům atd.
Aut je zde docela hodně a tunning je asi největší plus týhle hry, protože je to fakt luxusně udělaný, spousta součástek, spousta vinilů, spousta zevnějších změn. Takže si svého krasavce můžete vymazlit jakjenkoli chcete.
A jezdí se s tim vážně parádně, žádný klouzání nebo cukání, je tam vidět že ve hře existuje fyzikální jev a sice tření (i když s gravitací už je to horší ;D). AI bych řekl, že jeslušně vytvořená, dávaj dobře zabrat. Módy závodění jsou taky super (drift, drag race, circuit a sprint), je to dobré když vystřídáte několik jiných závodů a ne furt, rychle předjet rychle předjet.
Bohužel největší mínus hry jsou opakující se tratě. Sice to vývojáři chtěli řešit, že nějaký otočí anebo složí trať z dalších tratí, ale pořád to je stejně, takže potom se dá jezdit i poslepu skoro.

Grafika je famózní, na nejvyšší detaily je to fakt nádherné. Dodává to lesk auta, diváky na startu a takový lesklejší silnice. Krása je v detailech přeci =)

Zvuky myslim že ujdou, auta jsou skvěle ozvučena a hra je doprovázena dobrou hudbou.

Když pominu ty tratě, tak bych řekl, že je to skvělá hra. A skvělý začátek série (po NFS: Porsche)

Pro: Grafika, Hudba, módy, auta, TUNNING

Proti: opakující se tratě, občas obtížnost

+19

Postal III

  • PC 95
Takže Postal number three. Tahle hra se dokázala zařadit na první místo mých nejoblíbenějších TPSek. Prostě mě to bavilo, bavilo mě to od začátku až do konce. Ty hlášky, ta hratelnost, ta brutalita. Taky musim odvrátit stížnosti za lagy a bugy, nic takovýho mě nepotkalo, jen jednou mi to spadlo, ale to bylo tím, že jsem měl přehřátý CPUčko ze spousty spuštěných procesů, ale jinak to běželo čistě a hladce.

Co se týče příběhu, docela mě zaujal. Že Paradise lehlo plamenem všichni víme, ale co mělo být dál...to právě vypráví Postal 3. Na začátku, ještě vidíte trosky Paradise a sejmete pár posledních zombíků a pár fízlů a pak hůrá do novýho městečka. Ze začátku děláte v bordelu, ale pak dostanete za úkol dělat ochranku známý herečce a poté si rozhodnete jestli chcete být zlí anebo hodní. To je geniální tah od vývojářů a hodně se mi to na hře líbí. Za zlou stanu je to docela jednoduchý, protože si můžete sejmout koho chcete, ale za dobro už si musíte dávat bacha a střílet jen na ty, kteří mají střelnou zbraň. Jinak se vám zabarvuje váš smějící se žlutý smajlík na červenou a když zčervená úplně, tak máte opět červeného ďáblíka a můžete hrát znova. Právě toto má využití v jedné misi kde děláte ochranku Uwemu Bollovi, protože parta intelektuálů si vygooglila že to je nejhorší režisér na světe a tak ho jdou zabít, bohužel maj jen cedule nebo obušky, takže jim musíte dávat pouta, což je těžší, protože jich je 30 a když jednoho zatýkáte, seběhne se kolem vás hlouček těch parchantů a ste udupaný a ukopaný

Náplň misí že občas to stejné, zabij, zadrž nebo chytni, ale najdou se i zajímavý kousky. Například musíte propašovat fotbalové míče přes Mexické hranice anebo pochytej 15 koček s AIDS. Jasně jsou to voloviny, ale je to zábavný a i vtipný =D Tak dále, střílení je dobře udělané a to mě na hře asi bavilo nejvíc...vzít do ruky m249 a prokosit si cestu =D brutalita zpracovaná do těch nejmenších detailů, např. když ustřelíte hlavu tak to tělo ještě chvíli stojí a jakoby tápe než padne =D anebo když ustřelíte nohu, tak ta osoba skáče na jedný noze a drží se za pahýl a ječí =D

Zbraní je celkem dost, jsou skvěle ozvučeny a dobře se s nimi bojuje. Sice větší počet je zbraní nablízko, ale s těma je největší prdel =D přibylo pár nových kousků, jako vosí hnízda, opice, jezevec anebo baseballka s hřebíkama či požární sekera. A novinka i na bazuku jde dát kočka =D

Graficky se mi to hodně líbí...přirovnal bych to tak k (i přes protesty, ale já to prostě vidim stejně) Mafii 2. Možná se pletu. Jak už jsem psal, brutalita hodně zpracovaná, okolí parádně no a postavy jsou dobře vydetailovaný + dobrá mimika. Taky je zde parádní že když vás trefují (jakože se to hodně bude stávat) tak Postal bude mít na sobě krvavý fleky, který nezmizí do konce misi...taky má občas zakrvácený obličej, což vypadá skvěle. A asi nejlepší je, když postal běží, jak krásně mu vlaje jeho kabát. A Postal v policejní uniformě a později i v KVÁDRU, tak to už je vážně paráda. Ve hře budete mít ještě jeden obleček a to jest, když zabijete Krotchyho, tak si vezmete jeho masku...je to fakt p*del, jak se v tom Postal hýbe =D

Zvuk má v této hře vysokou hodnotu, protože vše je skvěle ozvučeno, dabing perfektní...Postal se vrátil sice s jiným dabérem, ale je hodně podobný původnímu a pořád sází svoje skvělý hlášky. Hudba je přímo senzační a do jednotlivých misí je vměstnána efektivně. Je to takový mix rocku, popu a hip-hopu, takže pro všechny.

Postal 3 mě hodně zabavil a určitě jej s radostí dohraji znovu a znovu. Poštovním týpkům zdar a doporučuji kočky nezabíjet, ale spíš chytat ;)

Pro: Hratelnost, zbraně, zvuky, hudba, dabing, hlášky, brutalita, střelba

Proti: Pár misí je obtížných, takže mě to stálo spoustu času, potu a sprostých slov

+5 +15 −10

The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn

  • PC 90
Tintina už nám velmi dlouho, jako malý jsem měl jeho komiksy a viděl pár dílů z jeho seriálů. Proto se už velice těším na film a abych si to čekání zkrátil, sehnal jsem si tuto hru.

Příběh je vážně pohádkový a osloví jak malé tak i velké. Ze začátku si kopíte model lodí jednorožce jednoho z bratří a najdete svitek, který vás má dovést k pokladu. Ale pak vám to ukradnou a hra začíná.

Hra kombinuje ovládání klávesnice s myší, což je podle mě velmi pohodlné a skvěle se to hraje. Poté tam máte kombinace jako třeba: W + LTM znamená že Tintin vejde do dveří anebo vyskočí do poklobu atd. Hra také není jen z pohledu jakseříká z boku, ale občas kamera snímá i z mnoha úhlů což dává hře filmovost a občas máte pocit, že vážně sledujete film. Když hrajete za pejska, prostě vás dostanou ty jeho realistický zvukový efekty, když třeba zakňučí nebo zaštěká na krysy =D (dobře přehánim). Většinou ale za pejska hrajete když potřebujete donést klíč nebo tak. Za kapitána hrajete pouze když se vypráví příběh na palubě jednorožce, kde jako kapitánův předek bojujete s piráty na lodi. Boj spočívá v hýbání myší, aby to dalo dojem skutečného šermování. No a za Tintina hrajete pořád, ale je to skvělé. Tintin je velmi hbitý a mrštný, takže snadno někam vyskáčete anebo obejdete nějakou zkratkou nepřítele a pic ho zezadu. Boje jsou skvělé a zábavné, bez kapky krve nebo smrti (tak má to být pro děti no). Ze začátku stačí do nepřátel jedna rána nebo dvě, ale potom už mají třeba děštníky anebo brnění. Na to už se musí jinak.

Graficky je to velmi pěkné, prostě to budí dojem pohádky =) když letáte v letadle, velmi pěkně je zpracované okolí anebo když jedete v motorce tak poušť je taky dokonale zpracovaná.

Dabing postav je přímo úchvatný. Úplně pasuje a jako by ty hlasy s těma postavama žily. Na to má díky samozřejmě oficiální licence. Jinak to mohli být nějací béčkový dabéři.

Díky licenci to má i překrásnou hudbu. A jelikož to řežíruje Spielberg, tak si vždy pozve Williamse aby mu složil hudbu, takže hudba ve hře je od Williamse, takže chválit netřeba, protože každý už si to umí představit.

Tato hra je prostě kvalitní plošinovka a nemůžu jinak než doporučit.

Pro: Hratelnost, grafika, HUDBA, dabing, příběh, kooperativní mód, různé záběry kamer

Proti: krátké

+12

Angry Birds Seasons

  • PC 100
Tyhle Angry Birds jsem sice dohrál už před půlrokem na mobilu, ale na PC jsem ji je prostě musel koupit. Je to prostě tak návykové a tak zábavné. Když máte pořádný repra, tak to je jako kdyby ti ptáci byly kolem vás =) novej pták, kterýmu říkám nafukovač je fakt boží, když jsem viděl poprvý jak se nafoukl prostě jsem se musel smát =D taky mě hodně pobavily samičky od ptáčků, vypadají vážně skvěle =D levelů je tam opravdu hodně, já je nepočítal ale něco kolem dvoustovek a neustále se dělají nové...nechápu kde pořád berou nápady =) u nových vánočních levelů se mi líbí že jsou ve stylu adventního kalendáře (no teď už těžko), ale zas jsou docela těžký...prostě Angry Birds nikdy neomrzí =)

Pro: zvuk, spousta levelů, nový ptáčci, fyzika a taky že se to dostalo na PC

Proti: vůbec nic

+8 +11 −3