Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Luk Kristmeister • 29 let • Mudokon Messiah • Monsaic Lines (ČR - kraj Pardubický)

Komentář

Přejít na komentáře

Brothers in Arms: Hell's Highway

  • PC 95
Stříleček z období druhé světové je už mnoho, ale Gearbox opět dokázali stvořit originální a parádně hratelnou hru. Příběh je zde opravdu propracovaný a na konci mě až úplně dojímal, protože krásně zpracované postavy se svým vynikajícím dabingem mi vytvořili iluzi domácího kina a seriálu něco na způsob Bratrstvu Neohrožených.

Hratelnost se oproti předešlým dílům hodně změnila, už je zde lepší míření a dá se dokonce i ztrefit z velké dálky. Díky této hratelnosti se dá teoreticky hra dohrát bez svých týmů, protože stačí se zakempit někde za barikádu a s pomocí třetí osoby a přiblížení se dali všichni nácci odsnajprovat s M1. Sice je to pro někoho zklamání, že už jsou kámoši k ničemu, ale mě to vyhovovalo, ale taktika zde taky musí alespoň trochu být, protože Němci se umí dobře trefit i na tu nejjednodušší obtížnost.

Příjemnou novinkou bylo, že když vám dal Mac do velení tank, už za vámi nemusel jezdit jak jouda, ale jeli jste přímo v něm. Díky tomu Němci nepřežili ani deset vteřin a tanky ani dvacet, jelikož se dalo střílet podle svýho gusta. Další příjemnou novinkou byl tým bazuka, který i na ten nejjemnější rozkaz rozprášil vše označené. Umělá inteligence je zde na velice dobré úrovni, vaši kolegové sami vyhledají úkryt a sami vás dokáží krýt i když jim nedáte rozkaz. Němci zase opouštějí svě kryty a hledají nové když vědí, že se jim ten starý rozsype. Také vykouknou se střelbou z krytu, když vědí že se blížíte a trefit se vážně umí.

Graficky je to zpracováno moc pěkně. Jak už tady JohnCZ zmiňoval, ty oči jsou vážně jedinečné, dále mimika je skvěle propracovaná, prostředí parádní a na zbraních je vidět, že si na nich tvůrci dali záležet. A také se mi líbí super realistické stíny.

Hudba je ve hře grandiózní, úplně to vystihuje válku a utrpení, které muselo být. Presně vystihuje situace. Když je nějaká akce, hudba se zrychlí a je taková dunivější, kdežto na konci hry, kdy se příběh téměř dokončuje a Baker povídá Hartstockovi, že je ochnutý ta hudba vzbudí vážnost té situace a úplně dojímá.

PARÁDNÍ hra, jen škoda, že to na konci napíše: pokračování příště

Pro: PŘÍBĚH, grafika, hudba, originalita, prostředí, náplň misí, AI, tanky a bazooka team

Proti: To be continued =(

+12