Třetí pokračování 1st person taktické akční série
Brothers in Arms. Hra běží na Unreal Enginu 3 a zabývá se známou operací Market Garden, kde se jako seržant Matt Baker snažíte probojovat přes cestu, která byla klíčovým místem 2. světové války. Tentokrát si ale zahrajeme v next-gen kabátku.
Ve hře dostáváte na povel jednotky, které přesunujete na různá místa podle toho, kde je zrovna strategicky důležité mít krycí palbu. Je jen na vás, zda se pomocí obchvatů chytře dostanete k nepříteli nepozorovaně nebo se zkrátka přidáte ke svým kolegům při čelním útoku. Ve hře jsou novinkou prostřelitelné materiály, takže pokud se schováte za plot, nečekejte, že vám toto krytí vydrží delší dobu. Nově také můžete využívat destruktivní "bazooka team", kterým můžete jednoduše na dálku zničit i celé kulometné hnízdo. Co se týče tanků, tak tentokrát je nebudete ovládat rozkazy zvenčí, ale budete hrát přímo za velitele tanku ve speciálních tankových misích.
Konečně jsem se dostal k tomu abych pokračoval v rozehrané hře. Skoro nic si ze začátku nepamatuji (asi půl roku?), takže jsem dost plaval v ovládání a musel jej celé od základu překonat, možná proto jsem to tehda přestal hrát?!
Nechápu, že v bindovani kláves jsou jako primární (asi?) zkratky k tlačítkům na gamepadu, který jsem nikdy připojen neměl a zbytek velmi nelogicky a chaoticky nastaven, takže jsem při sprintu zároveň prehazoval zbraně, ovládal pouze jeden příkaz týmu atp. To jsem už nějak vychytal, stále ale netuším, jestli je možno se plazit, což mi přijde jako velká absence, pac v nastavení jsem to nenašel, chápu že to trochu supluje pohyb za překážkou v krytí, ale i tak... Dále při sprintu běží primárně dopředu, když chci někam do boku, tak se tam akorát otáčí jak vlak na kolejích, proste úplně stupidne, musím se zastavit, otočit myší a sprintovat dále, při sprintu myší nelze.
Máte to nějak jinak?
Pro: atmosféra, animace, zábavné přestřelky, systém krytí a léčení, nádherná a velmi plynulá grafika, modely postav a hlavně jejich OČI!
Proti: nic významného, snad jen že Spojenecká AI má občas sebevražedné sklony