Left 4 Dead 2 (L4D2), hororová kooperační online akce, přímo navazuje na svůj první díl a přináší nové prostředí, nové postavy a spousty větších či menších vylepšení, základní koncept ale zůstal nezměněn.
Hráč se opět vžije do role jednoho ze čtyř přeživších, tentokrát se jedná o trenéra Coache, reportérku Rochelle, mechanika Ellise a gamblera Nicka. Opět bude také na pořadu dne intenzivní kooperace a snaha o přežití v záplavě mnoha nemrtvých.
Během pěti nezávislých kampaní, které opět svým pojetím sázejí na určitou podobnost a atmosféru béčkových filmových hororů se zombiemi, zavítá hráč do jižní části Spojených států amerických, konkrétně do států Georgie a Louisiany. Jednotlivé kampaně na sebe tentokrát přímo navazují, první setkání zoufalé čtveřice proběhne v obchodním centru v kampani "Dead Center" následované procházkou zábavním parkem v "Dark Carnival", poté následují bažinaté mokřiny ze "Swamp Fever" a deštivá industriální oblast u řeky Mississippi z kampaně "Hard Rain" a osud hlavní čtveřice bude zpečetěn v poslední kampani "The Parish", kde se budou muset vypořádat s nemrtvými obyvateli New Orleans.
Druhý díl se také dočkal několika nových přírůstků do zbraňového arzenálu. Kromě vícero druhů pistolí a celkem standardního MAC-10 s tlumičem, AK-47 a samopalu SCAR-L s rozšířeným zásobníkem, zde najdeme i granátomet M79, postrach všech nemrtvých. Některé zbraně pak lze nalézt i v modifikované verzi s laserovým zaměřovačem, se zápalnou či s explozivní municí. Pro hráče preferující souboje tváří v tvář přichystali autoři mnoho chladných kontaktních zbraní, od mačety či pánvičky, až po kytaru a motorovou pilu. Specialitou je potom takzvaná "Pile" bomba, která do okolí rozpráší kapalinu z Boomera a všechny zasažené cíle se najednou stanou hlavním chodem okolních zombíků.
Z nepřátel nám klasickou sestavu Boomera, Tanka, Smokera, Huntera a Witche doplňuje Charger, rychlý a méně odolný bratříček Tanka, Wandering Witch, tedy potulná Witch, Jockey, potvora lapající a následně "ovládající" přeživší, Screamer, který přivolává útočící hordy a nakonec Spitter, kyselinu plivající zombík. Některé mapy či části kampaní potom obsahují takzvané "uncommon infected", což jsou méně obvyklí zombíci s nějakými nadstandardními schopnostmi. Clown z kampaně Dark Carnival svolává okolní zombíky a vede je přímo k přeživším, CEDA pracovník v protichemickém nehořlavém obleku "Hazmat" z kampaně Dead Center je zase imunní vůči veškerému ohni, Mudmen ze Swamp Fever je bláto házející mrštná potvora držící se při zemi a posledním atypickým druhem zombíků jsou vojáci ze speciální zásahové jednotky v "Riot" výzbroji, které lze zabít kvůli neprůstřelnému obleku pouze střelbou do zad.
Dále zde nově nalezneme ještě například defibrilátor, adrenalinové injekce, vylepšeného AI Directora, nový způsob počítání skóre ve Versus módu, nový mód Realism upravující některé mechaniky hry (tužší nepřátelé a účinnější headshoty, žádné aury kolem hráčů a předmětů, žádné nacházení přeživších uvězněných v zamčených místnostech atp.) a mód Scavenge (obdoba původního módu Survival, tentokrát ale s ubývajícím časem a kanystry benzínu, které čas naopak přidávají).
@Karasman (23.05.2017 09:21): "Určitě se vždycky ve čtyřech nesejdeme" - no ak si zacnes davat pripomienky do mobilu tak to nemusi platit :-D
@Crash (23.05.2017 09:15): Neboj aj sediet na lavicke je fajn. Ja som nedavno zmenil pracu a hrozia mi poobedne tyzdne, takze je velmi pravdepodobne ze budem vynechavat vsetky parby tyzden/obtyzden.
@Crash (23.05.2017 09:15): Neboj aj sediet na lavicke je fajn. Ja som nedavno zmenil pracu a hrozia mi poobedne tyzdne, takze je velmi pravdepodobne ze budem vynechavat vsetky parby tyzden/obtyzden.
Pro: atmosféra, všeho je oproti prvnímu dílu víc
Proti: krátká herní doba