Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Toy Story 2: Action Game

Disney•Pixar Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue!

01.06.1999
17.11.1999
02.02.2000
30.06.2000
08.03.2011
12.04.2012
29.08.2012
23.06.2022
75
24 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Hra nabízí události známé z animovaného filmu Toy Story 2. Buzzova kamaráda Woodyho ukradne majitel hračkářství a sběratel hraček Al. Buzz se ho proto se svými kamarády vydává zachránit. Během hraní hráč navštíví několik lokací známých z její filmové předlohy.

Hra má 15 úrovní, každou hráč projde za Buzze Lightyeara. V každé úrovni (kromě pěti, které obsahují souboj proti hlavnímu zloduchovi) má hráč za úkol splnit 5 různých úkolů (např. posbírat určitý počet peněz nebo porazit bosse). Buzz dokáže vedle obyčejného skoku i dvojitý skok. Má taky dva druhy útoků, jeden je laserový útok, druhý je útok pomocí Buzzovy rotace.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Kdo by dneska hrál Toy Story 2? No samozřejmě já. Ze všech her na světě si vyberu 23 let starou hru podle filmu s ratingem E, protože proč ne!

Ale ona je to vážně sranda a fakt jsem se bavil celou dobu. Mapy jsou pestré a mají základ ve filmu. Je tu spousta akce, kterou dělá skutečně sám hráč, žádné skripty, všechno je na hráči a jeho šikovnosti.

Abych se na hru (kterou jsem snad hrál i v době vydání jako demo) náležitě připravil, tak jsem si před ní dal poprvé v životě i dvojku film. Mělo to své velké výhody, protože jsem pak ocenil spoustu věcí, na druhou stranu jsem ale kvůli tomu neslintal z krátkých animací z filmu, kterých je tu asi 20 a které byly samozřejmě v ne příliš dobré kvalitě, protože celá rozbalená hra má asi 500 mega. Ačkoliv chápu, že v době, kdy byl film v kinech, to mělo úplně jinou šťávu a mělo to větší smysl. I tak by mi přišlo fajn, kdyby bylo ve hře přítomno aspoň jedno video, které ve filmu není, jako bonus. Ale holt by bylo něco takového asi příliš náročné pro zápěstí animátorů.

Co se ve hře dělá, už krásně popsal kristmeister, tak tím nebudu zdržovat, ale musím s ním v pár věcech nesouhlasit.

Předně hudba pravděpodobně z filmu nějaká je (hlavně teda ve videích), ale skoro všechna je jinak originální přímo pro hru a je teda boží. Zní sice přesně tak, jak byste asi čekali na první dobrou, ale autorská dvojice Andy Blythe a Marten Joustra složila nějakých 15 tříminutových frenetických pecek - většinou big band nebo orchestr, ale nečekejte jazz ani klasiku, má to spád, nápad i pestrost, Super.

Vizuál mi narozdíl od kristmeistera přijde dost dobrý, na svou dobu i na to, že jde o hru podle filmu, které obvykle vznikají ve velkém časovém pressu (ale asi jsem taky ovlivněný tím, že se to dá dnes hrát ve vysokém rozlišení). Co se už tolik nepovedlo, jsou věci zcela očekávatelné a nejsem tím pádem ani překvapený ani zklamaný. Naprosto příšerná kamera, ovládání a fakt, že se v rámci enginu nedá na nic spolehnout.

No tak postupně, kamera. Máte překvapivě dvě možnosti. Buď kameru, co se otáčí sama, nebo statickou. Ale obě varianty jsou vlastně hrozné. Když se kamera otáčí sama, tak často zcela opačně než chcete a když je statická, tak se to zas nedá v praxi moc používat, protože se dá otáčet jen na klávesnici a nadto hrozně pomalu. Takže jediné řešení je mít kameru dynamickou a pak si to manuálně štelovat.

A s tím se pojí ovládání, to si sice můžete nastavit, ale jak je to prostě jen na klávesnici, tak je to těžké. Střílení, směrování, nastavení se pro skok, to vše je trochu očistec. Ale počítal jsem s tím.

No a ten engine...není to tak hrozné, jen pár detailů. Slušelo by mu, kdyby byl více jako Alláh, totiž odpouštějící a slitovný :-) Hlavně jde o zachytávání. Máte třeba pět od sebe stejně vzdálených tyčí, okolo kterých se máte točít, pak Buzz sám vyskočí, ale někdy stačí na další tyč jen ten Buzzův odskok, někdy je potřeba použít dvojskok, někdy něco mezi tím. No a výsledek je ten, že hráč spadne sto metrů dolů a stejnou pasáž opakuje desetkrát dokola. To mám moc rád. Prakticky okamžitý respawn dokáže, obzvláště na takovýchto vyvýšených plochách, taky moc potěšit.

Jinak je ale obtížnost pro mě v normě a tak akorát (jakože jsem měl lehký problém, který mi ale stál za to to dát). Jediný fatální zádrhel nastává v levelu 12, který není možný na nových systémech dohrát (takřka) a je potřeba nainstalovat frame limiter (pak je to najednou strašně jednoduché).
Obtížnost hodnotím z hlediska toho, že hráč sbírá všechny planet tokeny. Hra umožňuje jít dál, i když hráč najde teprve první token z pěti, což je obvykle dost primitivní. Myslím, že jsem někde četl, že je jakési počítadlo a další mapa se neodemkne, dokud není dost nasbíraných tokenů, ale neotestoval jsem to, takže se trochu bojím, že se dá hra projít opravdu velmi rychle. Dokud se ale nesebere všech 50 planet tokenů, tak mi přijde, že to prostě dohrané není.

Překvapila mě nutnost návratu do starých levelů, protože jste ještě neměli všechny potřebné schopnosti pro získání všech tokenů (to ale ve výsledku znamená, že ten level pak musíte dát v podstatě skoro celý znova). Staré levely ale umí i pomoci, protože se v nich dají těžit životy stále dokola (nejlepší je na to level 1 nebo 2)

Takže hratelnost i audiovizuál je super, výhrady mám jen k tomu, že hra umí z několika důvodů i štvát, což by až tak nevadilo, kdyby to bylo schválně, ale ono to většinou schválně není.

Pro: akční a velmi zábavná hratelnost a motivující herní náplň, audiovizuál, pestrost prostředí

Proti: kamera, ovládání, engine

+13
  • PC 80
Buzz rakeťák vás zachrání...do nekonečna a ještě dál =D tyhle hlášky zná určitě každý a mě film vážně bavil. Takže do hry jsem se pustil s dobrou náladou...protože určitě každý z nás někdy chtěl ovládat Buzze =) (anebo ho vlastnit) ;)

Takže ve hře ovládáte Buzze a vaším úkolem je zachránit Woodyho který byl unesen Alem, který mu chybí Woody do sbírky, protože Woody byl hvězda televizního seriálu. Ve hře potkáte spoustu známých hraček. A těm všech plníte úkoly, které vám zadaj....jako například pan Brambůrek pořád ztrácí části svýho těla anebo třeba autíčko, které s vámi rádo závodí, ale později už má docela rychlost, tak třeba musíte sehnat raketový botky, které se oběví až později atd atd. prostě úkolů je dost a obtížnost je tu možná až přehnaná na to že to je pro děti. Já sám jsem měl problém v tomto věku =D protože občas máte někam vyskákat a hodněkrát spadnete než se vám to povede.

Buzzovi schopnosti jsou sice dobré, ale chce to zvyk než je začnete naplno používat. Budete střílet klasickým laserem anebo můžete udělat piruetu. Ale na spoustu nepřátel toto neplatí a taky mají respawn, takže je budeme muset porazit třeba pětkrát. V každym levelu bývá takový malý boss v podobě Zurga, ale samotného ho porazíte až na konci. V levelech se podíváte do známých oblastí z filmu, jako Andyho dům, Alův svět hraček anebo letiště.

Grafika se mi zdála taková zastaralejší, ale třeba se mýlím. A hudba byla díky oficiální licenci z filmu, takže výborná.

Ve hře jsou také sekvence v ČJ z filmu, takže dvě mouchy jednou ranou....shlédnete teoreticky film a ještě si zahrajete. Gameska je to zábavná, ale vážně obtížná.

Ale stejně nemůžu: jak jsou vystřižený scény a paní Brambůrková balí Brambůrkovi...."a jídlo pro opičky" "Pro opice na co??" "Nerozumíš, pro opičky, Opičky =D" Anebo: "A klíč, nevím sice od čeho je, ale možná se ti hodí" =D =D =D =D

Pro: levely, postavy, hudba, BUZZ, spousta úkolů

Proti: zastaralejší grafika, ku*evská obtížnost

+9 +10 −1
  • PS1 70
Tuto hru jsem hrál jako malý kluk a je to asi jedna z prvních her, co jsem kdy hrál. Nikdy jsem ji ale nedokončil, a tak jsem se k ní po letech vrátil.

Hrál jsem PS1 verzi, takže jsem se vyhnul všem technickým problémům, které má dnes hra na PC. Hru jsem dohrál na 100% a musím říci, že jsem si to užil. Byl to příjemný návrat do minulosti. Hra je celkem jednoduchá. Běháte s Buzzem po jednotlivých úrovních a sbíráte Pizza Planet tokeny a občas se objeví nějaký boss. Jediné s čím jsem občas zápasil bylo ovládání, když je třeba někam vyskákat. Například vyskákat k bossovi v úrovni Alleys and Gullies pro mě bylo výzvou jak tehdy tak i teď.

Co mi na hře přijde opravdu povedené jsou jednotlivé úrovně. Není jich sice moc, ale každá se mi vryla do paměti. A to díky pěkné grafice a hlavně skvělému soundtracku, který byl vytvořen přímo pro hru. Samozřejmě se to nedá srovnávat například s dnešní konkurencí skákaček od Nintenda, je to přeci jen hra z roku 1999. Ale já musím říci, že jsem se u ní i dnes opravdu bavil. I po tolika letech má hra pořád svoje kouzlo.

Pro: úrovně, soundtrack

Proti: ovládání, kamera

+8