Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Isair

Isair

Jirka • 33 let • Teplice (ČR - kraj Ústecký)

Komentáře

Aliens versus Predator 2

  • PC 80
Zajímavá FPS, která je originální hlavně díky rozdílnému hraní za 3 různé charaktery: Hra za nebezpečného netvora Aliena (lezení po stěnách, ukusování hlav), za Predátora (být nebezpečným lovcem, v pozdější fázi hry i být loven:)) a pěkné atmosferické a strašidelné (ala survival horor) hraní za mariňáka. Bohužel hra je docela krátká a po čase trochu stereotypní (téměř se nedá hrát vícekrát). Hlavním pilířem této hry je ovšem multi-player, který je hlavně díky velkému výběru postav (Alien, Mariňák, Predátor) tak zajímavý, není nad to neviditelny kosit houf mariňáků, nebo nenápadně ze stropu překvapit nepřítele Alienem. Jako plus bych určitě přidal i skvělou Atmosféru, při které jsem si často vzpomněl na starý dobrý film Alien:) (a nebylo to pouze tím, že tam občas pobíhali vetřelci:)). Zkrátka kvalitní hra a jedna z mých nejoblíbenějších co se multi-playeru týče.

Pro: Multi-player,Atmosféra, Hra za Aliena a Predátora (originalita) a kvalitní hororová akce za mariňáka.

Proti: délka hry, znovuhratelnost(prakticky není).

+14

Quest for Glory: Shadows of Darkness

  • PC 95
Za mě asi nejlepší díl s perfektním dabingem, hutnou temnou atmosférou a nejspíš i nejlepší hudbou v sérii, který sráží asi jen nepříliš vyvážené a nepříliš responzivní (avšak poměrně zábavné) arkádové Street Fighter like souboje. Dnes už díky Enhanced Edition patchi je i dabovaná verze skvěle hratelná bez většího množství bugů.
Jestli si něčeho na Quest for Glory sérii obzvláště cením (krom skvělého propojení RPG žánru s adventurou), pak jsou to poměrně logické adventurní úkony, které po vás nevyžadují kombinace desítek předmětů, ale vlastně působí více RPGčkoidně (tady potřebuješ vylézt, natrénuj si climbing). Zároveň vás hra poměrně zásobí všemožnými hinty, pokud poctivě každého prokecnete.
Za každý class je průchod hrou dosti odlišný, čili replayabilita zaručena.

PS: Mimochodem je s podivem, kolik má Paladin bonusových aktivit/questů, jedná se navíc o dost silné momenty, které poodkryjí hodně příběhového pozadí některých postav. Na to že se jedná v podstatě o "hidden" charakter... rozhodně doporučuji vyzkoušet :).

Pro: Adventura s RPG prvky (Originalita), Výběr postav (za každou rozdílný průchod hrou), hudba, dabing, temná atmosféra.

Proti: původní verze obsahovala poměrně velké množství bugů, nevyvážený soubojový systém (fighter to má paradoxně zdaleka nejnáročnější).

+5 +6 −1

Quest for Glory III: Wages of War

  • PC 95
S Quest for Glory 3 jsem začínal, takže pro něj mám dodnes celkem slabost, byť postupem času jsem si více oblíbil čtvrtý díl, trojka stále patří v těsném závěsu mezi nejoblíbenější v sérii (a nejoblíbenější adventury). Za vypíchnutí zde stojí asi především vážně originální Egyptské/Africké zasazení, v čele s nádherným liontaurským městem Tarna. Dialogy se obměňují asi nejvíce z celé série a hra působí vážně takovým hodně živým dojmem (jak už je pro sérii zvykem, zde to platí dvojnásob). Ubylo na pohádkovosti a hraje se více na vážnější strunu, avšak typický Sierra humor té doby stále nechybí. Trojka má nadto asi nejrozdílnější průchod za jednotlivé charaktery (až na Paladina, který zde ještě nemá žádné bonusové questíky). Zde asi vážně téměř platí ten reklamní tahák "tři hry v jedné".
Soubojový systém je nicméně otřesný a neskutečně nefunkční a broken, postava se často zasekává v polovině animace, dodge/parry v podstatě k ničemu, stačí jen sekat a pražit kouzla.

Pro: Adventura s RPG prvky (Originalita), Výběr postav (za každou úplně jiný průchod hrou), originální herní svět.

Proti: horší systém souboju, krátké

+8

Quest for Glory II: Trial by Fire

  • PC 95
Konečně jsme se dočkali i QFG 2 ve VGA a tak si můžou sérii komplet užít i ti, co příliš neholdují EGA grafice či parseru. Remake je to výjimečně povedený, v art stylu se (na rozdíl od předchozího remaku od Sierry) striktně drží originálu, ale přitom klíčové věci (které byly v EGA verzi ne tak oku lahodící) vylepšuje (třebas uličky města). Vše je pečlivě propracované a především bez bugů (což není u série zrovna zvyklostí :)). Největší změnou prošly asi souboje, které jsou jedinkrát v sérii opravdu promyšlené a hodně zábavné, nabízejí spoustu pohybů, úderů a možností (především pak s bojovníkem) a zároveň jsou dostatečnou výzvou.

Co se týče původního obsahu... oproti jedničce přibylo dialogů, svět je živější, dialogy se den ode dne (resp. podle místního dění) obměňují, hra se jako jediná v sérii odehrává pevně den po dni, což může být klad i zápor současně. Je opravdu zajímavě ráno vstát s tím "co se dnes asi stane" a sledovat, jak si ten herní svět do jisté míry žije vlastním životem. Na druhou stranu dny plynou hrozně pomalu a pokud vše splníte příliš brzy a postavu již máte řádně vytrénovanou, není tam vlastně co dělat a hra se začne neskutečně táhnout... ale to je jen drobná vada na kráse, jinak se jedná o krásnou propracovanou, pohádkovou (1000 a 1 noc/Aladin) RPG/adventuru a perfektní remake, který je na mnohem lepší úrovni než většina těch placených.

Pro: Adventura s RPG prvky (Originalita), Výběr postav( za každou rozdílný průchod hrou), kvalitní soubojový systém.

Proti: Občas dokáže být trochu zdlouhavější.

+6

Quest for Glory I: So You Want To Be A Hero

  • PC 95
Pro mě asi nejzásadnější série herní historie, zároveň bohužel ojedinělý fenomén, který perfektně skloubil RPG s Adventurou a světe div se, ono to k sobě pasuje jako prdel na hrnec. Tam kde čisté adventury často působí příliš staticky, jako pouhé odvyprávění nějakého příběhu s občasným zapojením hráče a postavy jen postávají na obrazovkách, Quest for Glory přidal do určité míry živý svět s měnící se denní dobou, oživil to souboji a vývojem postavy, který skvěle funguje při řešení hádanek. Žádné nablblé kombinace hovna a provázku pro vytvoření atomovky, ale hezky si trénuj climbing, abys mohl vylézt zde, tam něco sebrat a použít jinde. Hádanky jsou vždy striktně logické a často působí více RPG dojmem (je to zkrátka více o trénování postavy než kombinování desítek předmětů). Nadto pokud každého pečlivě prokecnete, hra se nebojí hráče chytře popostrčit pomocí drobných hintů tu a tam.
Určitě potěší výběr ze 3 postav, kde u každé z nich se můžete těšit na trochu jiný průchod hrou (navštívíte jiné lokace, hádanky plníte jiným způsobem atp.).
Skvělý pocit je pak možnost si zahrát celou Quest for Glory sérii se svou jednou vypiplanou postavou, kterou si importujete do dalších dílů.
VGA verze má navíc naprosto nádhernou ručně kreslenou, detailní grafiku, možná jednu z nejhezčích v sérii (taková Eranina zahrádka je v prvním díle asi nezapomenutelná :)).

Pro: Je to adventura s RPG prvky (Originalita), Výběr postav (za každou rozdílný průchod hrou), grafika, krásné backgroundy.

Proti: Hra je poněkud kratší

+13

Lands of Lore: The Throne of Chaos

  • PC 85
Celkem dobrý dungeon, který ve své době (dle všemožných médií) patřil k nejlepším. Bohužel já se k němu dostal docela pozdě, takže nedokážu až tak ocenit jeho „kvality“, jako bych je asi ocenil v době, kdy tato hra vyšla, no budu se o to alespoň trochu snažit.
Takže na úvod začnu výčtem kladů. Na téhle hře se mi opravdu líbila pohodová pohádková atmosféra, perfektní hudební doprovod, množství předmětů, u kterých mi ovšem bohužel chyběl jejich popis, dále se mi líbila propracovanost některých dungeonů a především jejich různorodost. RPG systém byl také udělán docela dobře (ač byl vcelku zjednodušený), kde si hráč musel trénovat své postavy nejlépe ve všech směrech.
Nejvíce mi na téhle hře ovšem vadilo respawnování některých protivníků, hlavně v lokaci „bílá věž“, tuším, že to bylo 3. patro, kdy jsem málem už nervozitou hodil PC z okna:D. Také by neškodila větší variabilita kouzel (kouzla se liší pouze způsobovaným zraněním). Přes tohle všechno to byl ale velmi kvalitní Dungeon, který na nějaký ten čas zabaví i v dnešních dobách, avšak už trochu ztrácí na lesku.

Pro: Atmosféra,Zpracování dungeonů, hudba, dabing.

Proti: Kouzla, Respawnování protivníků, chybějící popis předmětů.

+12

Revenant

  • PC 75
Hned v úvodu musím vyzdvihnout nádherný bojový systém, který je na tu dobu opravdu velmi propracovaný a opravdu znám málo izometrických RPG, které takhle kvalitní soubojový systém mají (je vůbec takové?:)). K dispozici máte velkou škálu různých komb a seků, to vše vás postupně učí mistr boje, na kterého narazíte chvíli po startu hry. To vše ještě zlepšoval zajímavý a napínavý příběh, zajímavý systém učení kouzel (kombinací run), svižnost a atmosféra. Nevýhodou je, že znovuhratelnost jaksi pokulhává, protože při opětovném hraní vás již nečeká nic nového (žádné náhodně generované předměty, žádný výběr povolání a kvůli jisté lineárnosti plníte neustále stejné úkoly). Dále mi vadil menší počet předmětů, které se navíc liší pouze obranou a útokem (žádné speciální bonusy tedy od předmětů nečekejte) a nejvíc mě dorazila finální pasáž hry - bloudění v pekle, které bylo opravdu velmi nezáživné. Celkově bych řekl, že je to zajímavá hra, ale tak pro jedno až dvě dohrání, většina hráčů asi nejvíce ocení velice kvalitní systém soubojů, zajímavý příběh, ale na druhou stranu příliš nenadchne lineárnost a slabší druhá polovina hry a především otřesná finální pasáž.

Pro: Systém soubojů, kouzla, příběh

Proti: Lineárnost, Předměty, druhá polovina hry ( především pak záverečná část).

+19

Arx Fatalis

  • PC 90
Tato hra mě velice uchvátila svojí hutnou atmosférou, ihned jsem si vzpomněl na staré dobré dungeony. Tady byl ovšem ten zážitek snad ještě lepší, opravdu nádherné stísněné prostředí, u kterého atmosféru ještě zpříjemňovaly strašidelné zvuky a ozvěny a občas nějaké to zemětřesení. Příběh se mi zpočátku zdál dosti jednoduchý a také takový docela byl, alespoň co se hlavní linie týká, vynahrazovaly to ovšem vedlejší úkoly (příběhy), které byly velmi zajímavé a hlavně postupně pěkně gradovaly.
Dále se mi zde líbilo několik zajímavých vychytávek, například možnost upéct si třeba svůj vlastní koláč, chleba atp. a vcelku zajímavá možnost alchymie (ta je sice už ve většině RPG, ale vždy potěší:)). Co mi zde ale trochu vadilo, bylo menší množství soubojů (resp. spíše jejich jednoduchost), občas mi tedy hra spíše přišla jako taková first person adventura, kde hráč pouze chodil po prázdných lokacích a používal předměty (vzpomínám si třeba na trpasličí síně, kde v celkem velké lokaci byl pouze jeden jediný nepřítel, což bylo trochu nepřirozené. Systém kouzlení ač byl velmi zajímavý a originální, byl v přímém boji téměř nepoužitelný, čili také nic za co bych autory chválil. Hra je to ovšem i tak velmi zajímavá a určitě stojí za zahrání, protože podobně vynikající atmosféra se jen tak někde nevidí.

Pro: Atmosféra, zvuky,originální systém kouzlení

Proti: lehké souboje/menší počet, použitelnost kouzel během soubojů.

+13

Broken Sword: The Angel of Death

  • PC 70
Když jsem tuto hru poprvé nainstaloval, byl jsem docela potěšen, pěkná grafika (na adventuru), hezké intro, hudba a prvotřídní dabing. Opět jsem si radostně vzpomněl na staré dobré předchůdce, znovu se tedy setkáte se starými známými z prvního a druhého dílu. Prostředí zde je udělané pěkně a je vcelku různorodé. Docela mi BS 4 příjemně připomněl staré dobré 2D díly svojí atmosférou, dialogy atp. a řekl bych, že tato hra není o moc horší jak její starší předchůdci, i když mi přijde, že na ty staré díly vzpomínám přeci jen o trochu lépe asi právě tím, že převedením hry do 3D ztratila trochu svoje kouzlo, zase na druhou stranu mi ale přijde, že 3D grafika dokáže hráče vtáhnout lépe do děje (o něco lépe jsem se sžil s postavou a okolím). Co mi ale občas na 3D grafice vadilo, bylo krapet horší ovládání myší (ještě že existují klávesnice) a s tím související občas zmatená kamera. Příběh mi přišel celkem zajímavý a od začátku do konce byl napínavý. Někdy mi trochu vadilo větší množství puzzlů a především jejich obtížnost. No celkově bych tuhle adventuru zhodnotil jako velmi kvalitní, opět jsem si pěkně zavzpomínal na časy minulé, kdy jsem v roce 1996 hrál první díl této výtečné série, hratelnost naštěstí zůstala do dnešní doby, byť někomu může vadit nová 3D grafika, která oproti krásné ručně kreslené již ztrácí to ono kouzlo.

Pro: Grafika, Příběh, NPC, Dabing, zvuky .

Proti: Obtížnost některých puzzlů, občas ovládání/kamera.

+14 +15 −1

Lionheart: Legacy of the Crusader

  • PC 70
V této hře se mi celkem líbila originalita období, do které byla hra zasazena. Celkem zajímavý byl i vývoj postavy (dovednosti atp.). První půlka hry také byla velmi povedená, obsahovala mnoho úkolů, zajímavé souboje, několik frakcí. Bohužel poté přišla na řadu druhá část hry, která jí změnila na pouhou nudnou rubačku. Celé to ještě více na kolena srazila celková nevyváženost (např. za čistého mága je hra opravdu o nervy). Škoda, docela nadějný titul, který byl bohužel od poloviny hry pěkně pokažený.

Pro: Prostředí, vývoj postav, první polovina hry

Proti: Druhá polovina hry, nevyváženost.

+13

Titan Quest

  • PC 80
Jeden z nejlepších klonů Diabla co jsem hrál, oproti Diablu se mi zde líbilo příjemnější ovládání (hlavně u lektvarů, které si hráč již nemusel neustále doplňovat na opasek a také ovládání kouzel/schopností, protože zde bylo kouzel/schopností méně, ale každé se dalo několikrát vylepšit, takže již jste neměli hromady kouzel na seslání (které jste mimochodem kolikrát ani nestihli všechny sesílat, nebo je vůbec nepoužili)). Dále se mi zde líbí zasazení hry do starověku a obsažená mytologie, uspokojující je také délka hry a docela dobrý mi přišel i systém povolání (hráč si může zkombinovat jakékoliv podle chuti). Bohužel po dohrání hry se mi již nechtělo (především kvůli délce) hru zkoušet na vyšší obtížnost, která ovšem nemusí být vůbec špatná, protože obsahuje i několik nových nepřátel. Celkem mi tu chyběly i ty filmečky (které jsou například v Diablu mezi každým aktem), zde je pouze 1x Intro a pak jeden úvod při spuštění hry.

Pro: Výběr povolání, Grafika, Ovládání, Mytologie a prostředí, hudba

Proti: po čase stereotypní

+11 +14 −3

F.E.A.R.

  • PC 80
Tak tahle hra mě uchvátila v prvé řadě svojí „hororovou“ atmosférou (inspirace Japonskými horory jí celkem sluší), i když osobně jsem se příliš nebál, ale i tak to byl opravdu nezapomenutelný zážitek a takové to mrazení v zádech jsem občas pociťoval. Grafika je celkem pěkná, zvuky velmi kvalitní, i když občas působí trochu předimenzovaně, ale k téhle hře se to opravdu takhle hodí. Docela se mi líbil i příběh, který sice byl pořádně vysvětlen až na samém konci hry, ale byl celkem zajímavý. Velmi dobře byl zpracovaný i bullet-time, fyzika nepřátel a nádherné atmosferické vize hlavního hrdiny. Často mi to spíše připadalo jako koukání na film, než hraní :), ale určitě to stálo za to.

Pro: Grafika, fyzika, zvuky, příběh

Proti: větší variabilita prostředí by neškodila

+15 +17 −2

Halo: Combat Evolved

  • PC 30
Celkem obyčejná FP akce, která se mi líbila především díky množství použitelných vozidel, skvělé hudbě, grafice a celkově zábavným přestřelkám. Také atmosféra nebyla občas vůbec špatná, čemuž napomohly i souboje mezi mutantama a cyborgama, což dávalo hráči pocit, že je součástí něčeho většího (skoro jako ve válce). Na druhou stranu bych hře vytknul desing levelů a často se opakující prostředí. Co mi ale vadilo opravdu nejvíce, bylo retardované ovládání vozidel (ovládaly se myši), něco takového jsem ještě v žádné hře neviděl a byl to opravdu debilní nápad, kolikrát po vybourání auta se otočit vozidlem zpátky byl opravdu nadlidský úkol. Dále mi vadila variabilita nepřátel, zhruba v půlce hry se seznámíte se všemi a pak již na vás nic nového nečeká (což mě trochu zamrzelo). Ale to co mě udrželo u této hry až do konce byly právě ty zábavné přestřelky , asi na to má také vliv kadence zbraní a jejich propracovanost a také si je hráč musí vybrat podle toho, v jaké situaci se zrovna nachází (může nosit pouze 2), což je také spíše k dobru, alespoň musíte trochu předvídat a být vždy připraven na další střetnutí s nepřítelem.

Pro: grafika, hudba a zvuky, vozidla, vcelku zábavné přestřelky.

Proti: opakující se prostředí, malá variabilita nepřátel a zbraní, ovládání některých vozidel, stereotyp.

+13 +14 −1

Half-Life 2

  • PC 85
Pěkná grafika, kvalitně zpracovaný level desing (a především jeho různorodost), na FPS vcelku obstojný příběh. Zajímavé zbraně (hlavně gravity gun:)), dobře zpracované NPC postavy, variabilita nepřátel. Kvalitní zvuková a grafická stránka. Je to zkrátka jedna z nejlepších FPS, kterou jsem kdy měl možnost si zahrát a určitě jí všem vřele doporučuji. Vytknul bych snad pouze oproti prvnímu dílu mírné zhoršení co se atmosféry týče.

Pro: Grafika, zvuky, příběh, NPC(alyx:)), desing levelů, zbraně

Proti: Oproti prvnímu dílu horší atmosféra

+5 +15 −10

Baldur's Gate II: Shadows of Amn

  • PC 100
Jedno z nejlepších RPG všech dob, málokteré dnešní roleplay ho dokáže předčít, prostě BG 2 se stalo již klasikou. Dobře využitý a obohacený systém (A)DaD pravidel, nádherný příběh, znovuhratelnost, interakce mezi postavami, kvalitně zpracované romance, spousta úkolů a pevností pro hlavní postavu dělají z této hry opravdu skvostný počin. Hře bych vytknul snad pouze otravnější systém ukládání (kdy musíte delší dobu čekat, než můžete uložit třeba po rozhovoru, či seslání nějakého déle působícího útočného kouzla), které se ovšem táhne se všemi Infinity Engine hrami.

Pro: (A)DaD pravidla, velký výběr povolání, příběh, interakce a romance mezi postavami, spousta vedlejších úkolů

Proti: občas otravné ukládání

+11 +18 −7

Baldur's Gate

  • PC 90
Na prvním díle si rozhodně nejvíce cením low level soubojů, které prostě mají v DnD svůj specifický feel a celkové atmosféry začínajícího hrdiny (což nabídne v takovém měřítku jen málo RPG). Na hráče se nesypou tuny lootu, většina nepřátel je schopna jej rozdrásat na pár zásahů, každá schopnost (i ty, které již pravděpodobně ve dvojce nikdy nepoužijete) se zde cení.
Zmínku si určitě zaslouží i téměř až "Falloutovská" volnost a návaznost lokací, což naopak ve dvojce bylo rozbito. Klidná atmosféra, klasické fantasy/středověké fádní lokace- lesíky, louky, ruiny, pevnosti mají své osobité kouzlo.

Zároveň má však jedinička i spoustu negativ... jako třebas dost slabé vedlejší questy (omezené na pouhopouhé najdi/přínes/zlikviduj), občas je vyloženě utahaná (poloprázdné lokace či celkem nudná města), má příliš vatových soubojů či strašně nízký level strop. Absenci nějakého komplexnějšího charakteru postav v partě a rozhovorů mezi jejími členy, bych asi nutně jako zápor nezmiňoval, neboť to v té době ještě nebyl standard a hra se v tomhle směru "vyvinula" až v druhém díle.
Jo a zasekávání členů o sebe byl nehorázný vopruz, pathfinding standardně v infinity engine hrách občas k zešílení.
Tak či onak se však postupem času hra stala, společně s druhým dílem, mým nejoblíbenějším RPG vůbec :).

Pro: Příběh,(A)DaD pravidla, Hudba, Atmosféra, pocit začínajících hrdinů ruku v ruce s low level souboji.

Proti: Pathfinding/zasekávání postav, vcelku nízký zkušenostní strop, spousta vatových soubojů, vedlejší questy.

+16

Team Fortress 2

  • PC 80
Jedna z nejlepších multiplayerových akcí co jsem měl kdy možnost si zahrát. Mezi největší klady patří určitě rozmanitý výběr postav, kde si téměř každý hráč přijde na své- pokud někdo má rád stealth akci, může hrát za spyje, kdo je nejraději v obraně vezme si mechanika, když někdo rad podporuje tým a pomáhá ostatním ničit nepřítele, bez toho aby si sám špinil ruce má tu medica, když někdo má rád přímý boj, pří kterém se rychle vrhne mezi dav nepřátel a snaží se zničit vše, na co narazí, je tu pyro, tedy určitě je z čeho vybírat:). Také tu jsou celkem propracované mapy, kterých je i vcelku dost ať již oficiálních či nikoliv. Také potěší časté updaty této hry, které hru trochu oživují a vypilovávají téměř k dokonalosti. Jediná nevýhoda je, že velmi záleží na týmu, ve kterém hráč zrovna hraje, takže pokud hraje ve slabším týmu, tak sám již toho příliš nezmůže, ale to je v týmové akci celkem běžný jev. Ještě potěší několik herních stylů, od dobývání, bránění bodů, tlačení vozíku, až ke kradení inteligence (něco jako capture the flag).

Pro: výběr postav, zaznamenáváni rekordů, mapy, updaty, vtipnost(hlášky,taunt), herní styly

Proti: velmi záleží na týmu ve kterém zrovna hrajete

+14

Half-Life

  • PC 90
Jedna z nejlepších FPS co jsem hrál, za zmínku stojí v první řadě zajímavé zbraně, nepřátelé, na FPS i celkem ucházející příběh (byť tedy není ve hře příliš vysvětlen a pořádně se rozjede až v pokračování). Občas při postupu hrou musí hráč i trochu zapojit mozek, čili to není jen obyčejná tupá řežba.
Hra se pyšní na tu dobu velmi kvalitním zvukovým doprovodem a grafickou stránkou (určitě potěší, že hra byla později předělána do source enginu, který mírně vylepšil některé efekty a přidal fyzikální model). Hře bych pouze vytknul závěrečnou část hry na xenu, který byl zpracován jaksi podivně.

Pro: zbraně,nepřátelé, technická stránka hry, příběh

Proti: závěrečná část hry

+22 +23 −1

Outlaws

  • PC 90
Velmi kvalitní FPS z originálního prostředí, mezi jejíž klady patří především pěkný level desing, nádherná hudba a pěkné animace.
Za zmínku stojí i fakt, že po dohrání hlavního příběhu můžete hrát dodatečně mise (historical mission a některé další, které jsou též velmi kvalitní a příjemně prodlužují herní dobu).

Pro: Hudba,Animace,Prostředí, Bonusové mise

+11

Albion

  • PC 90
Velmi kvalitní a i v dnešní době originální RPG, které je zajímavé především díky kombinaci Fantasy a Sci-fi a několika pohledy na herní svět (2D,3D),kvalitně zpracovaným systémem soubojů a slušným příběhem.

Pro: Příběh, Atmosféra, originalita

Proti: Absence mapy v některých lokacích.

+8 +9 −1