Tato hra mě velice uchvátila svojí hutnou atmosférou, ihned jsem si vzpomněl na staré dobré dungeony. Tady byl ovšem ten zážitek snad ještě lepší, opravdu nádherné stísněné prostředí, u kterého atmosféru ještě zpříjemňovaly strašidelné zvuky a ozvěny a občas nějaké to zemětřesení. Příběh se mi zpočátku zdál dosti jednoduchý a také takový docela byl, alespoň co se hlavní linie týká, vynahrazovaly to ovšem vedlejší úkoly (příběhy), které byly velmi zajímavé a hlavně postupně pěkně gradovaly.
Dále se mi zde líbilo několik zajímavých vychytávek, například možnost upéct si třeba svůj vlastní koláč, chleba atp. a vcelku zajímavá možnost alchymie (ta je sice už ve většině RPG, ale vždy potěší:)). Co mi zde ale trochu vadilo, bylo menší množství soubojů (resp. spíše jejich jednoduchost), občas mi tedy hra spíše přišla jako taková first person adventura, kde hráč pouze chodil po prázdných lokacích a používal předměty (vzpomínám si třeba na trpasličí síně, kde v celkem velké lokaci byl pouze jeden jediný nepřítel, což bylo trochu nepřirozené. Systém kouzlení ač byl velmi zajímavý a originální, byl v přímém boji téměř nepoužitelný, čili také nic za co bych autory chválil. Hra je to ovšem i tak velmi zajímavá a určitě stojí za zahrání, protože podobně vynikající atmosféra se jen tak někde nevidí.
Dále se mi zde líbilo několik zajímavých vychytávek, například možnost upéct si třeba svůj vlastní koláč, chleba atp. a vcelku zajímavá možnost alchymie (ta je sice už ve většině RPG, ale vždy potěší:)). Co mi zde ale trochu vadilo, bylo menší množství soubojů (resp. spíše jejich jednoduchost), občas mi tedy hra spíše přišla jako taková first person adventura, kde hráč pouze chodil po prázdných lokacích a používal předměty (vzpomínám si třeba na trpasličí síně, kde v celkem velké lokaci byl pouze jeden jediný nepřítel, což bylo trochu nepřirozené. Systém kouzlení ač byl velmi zajímavý a originální, byl v přímém boji téměř nepoužitelný, čili také nic za co bych autory chválil. Hra je to ovšem i tak velmi zajímavá a určitě stojí za zahrání, protože podobně vynikající atmosféra se jen tak někde nevidí.
Pro: Atmosféra, zvuky,originální systém kouzlení
Proti: lehké souboje/menší počet, použitelnost kouzel během soubojů.