Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Nejlépe hodnocené komentáře

Assassin's Creed Origins

  • XOne 75
V mém případě je AC Origins teprve druhým dílem série ( po úvodním ), který jsem si zahrál a můžu naprosto jasně prohlásit, že šlo o nejdelší a nejrozsáhlejší hru, kterou jsem kdy hrál a dohrál, protože podobné desítky a desítky hodin, které jsem u ní strávil, nebyly nikdy věnovány ničemu jinému. Velkou zásluhu na tom má i snaha odkrýt kompletní lokace na mapě s tím spojené nalezení všechny pokladů, vyhubení divé zvěře, vykoštění nepřátel a splnění veškerých questů, ještě že se při cestování dají používat odkryté teleporty a koně s velbloudy na kratší vzdálenosti.

Děj se odehrává pár desítek let před narozením mesiáše a hlavní herní postavou je Bayek, poslední člen bratrstva Medjay a zakladatel celého asasínského řádu, který pochází ze  Síwy a který chce najít a pomstít se vrahovi svého syna. Při tomto pátrání musí plnit různé vedlejší a hlavní úkoly a likviduje tak jednoho lumpa za druhým až k finálnímu padouchovi. Při tom si při získávání dovednostních bodů leveluje svoje schopnosti a vylepšuje výstroj a výzbroj.  

Za největší klad považuju rozhodně grafickou stránku, hlavně Egypt, to je pastva pro oči, jako bych tam byl u těch pyramid byl, a za druhé solidně postavený příběh a vložené souboje na moři. Záporem je za mě repetetivnost lokací a z toho plynoucí herní délku– najít poklad, zabít zvíře, vyčistit camp vojáků a tam zabít velitele – já se vydal cestou likvidace všech i někdy v předstihu před questy, bohužel mě tam pak několikrát poslal příběh znovu a samozřejmě šmejdi byli zase tam v plné polní. Kolem a dokola lepší nadprůměr, ale ke konci už jsem skřípal zubama – 75 %
+6

Kona

  • XOne 70
Tak jsem vyzkoušel Konu, docela pozitivně hodnocenou, survival walking simulátor z kanadského vývojářského studia. Nemůžu říct, že by mě bůhvíjak uchvátila, nicméně je to zajímavá záležitost. Příběh se soustředí na soukromé očko Carla Fauberta, přijíždějícího do opuštěného zasněženého města Nord-du.Québec, kam byl povolán k vyšetření poměrně banálního případu zdemolování domu zazobaného podnikatele Hamiltona, no ale postupem času zjišťuje, že to nebude jednoduchá prácička.  

Podstatné věci se odehrávají v zimě a sněhu a také v budovách roztroušených na mapě, které mohou ukrývat indicie nebo nástroje potřebné k dalšímu postupu ve hře a nebo slouží jako úkryt. Mezi hrozby patří ukrutná zima, která může Carlovi utnout tipec, bránit se jí může topením v budovách nebo v oh ništích při nich, hladoví vlci a sem tam se při snaze o úkryt v chajdě objeví překvápko, které detektiva rozruší, ještě že se může uklidnit cigárkem nebo lahváčem.  

Vše je proloženo hledáním předmětů, jak zmiňuju výše, a také hádankami, z nichž některé můžou potrápit závity. Co se týče grafiky tak to není bůhvíco, lepší je hudební stránka, ale co mě zklamalo nejvíc bylo zakončení, takže jen lepší průměr, dvojku ale určitě zkusím – 70 %⁷
+6

LEGO City Undercover

  • XOne 80
Takže, pro mě tahle hra je velice dobrá, jo hrajete si tam na poldu, dá se to nazvat takovou oddechovou hrou, ale občas tam ty rage mám

Pro: Volný svět,, nemusíte hrát mise, ale jen tak,, hratelnost

Proti: Nepřeskakovatelné cutscény, dlouhé dialogy, pokud si vezměte tramvaj a jedete nahoru =v pohodě, ale když jedete dolů ta kamera se neotočí

+5 +7 −2

The Walking Dead - Episode 1: A New Day

  • XOne 65
Jakožto fanouška seriálových baletících zhniláků od AMC ( hlavně první 3 série ) jsem nutně musel jednou sáhnout i po herním zpracování. Vývojáři postavili příběh na dialozích a vztahových linkách mezi postavami, což se na první pohled zdá jako super nápad, kdyby toho žvatlání nebylo příliš a nestávalo se otravným - pokud musíte neustále poslouchat třeba Clementine jak si mele svou a nemůžete dialog vynechat a přeskočit hned na začátku - to mě fakt neskutečně sralo.

Druhou výtku mám k nedostatku akce se zombíkama, uvítal bych víc konfrontací a taky víc hádanek a míň nesmyslů v chování postav. Na druhou stranu se mi líbíl ten komiksový look včetně pěkně udělaných sejmutí Chodců, takže dávám zatím lepší průměr, uvidíme jestli budeme pokračovat s dalšími epizodami - 65 %
+5 +7 −2

The Walking Dead: Michonne - Episode 2: Give No Shelter

  • XOne 70
Jakožto fanouška seriálových baletících zhniláků od AMC ( hlavně první 3 série ) a úspěšnému dohrání první, druhé i sérii New Frontier bylo nevyhnutelně sáhnout po trojdílné sérii s Michnne, kteroužto si pamatuji jako skvělé zjevení se svým němým, osekaným doprovodem v závěru tuším druhé nebo třetí seriálové série, kdy to ještě mělo grády.

Tentokrát se krátká série točí, jak už název napovídá, o bad-ass Michone, oháněící se svou krutopřísně ostrou katanou / mačetou na cestě za svým osudem mimo návaznost na předchozí série. Bojuje nejen proti Muertos ale i vlastním představám a nepřátelské komunitě vystřižené z Vodního Světa.

Druhá série, stejně jako další dvě, obsahuje 7 krátkých kapitol, které utečou velmi rychle a dá se říct, že nanabízí vesměs nic z toho, co tu už v předchozích vydáních nebylo, pozitivem bylo méně plkání a více Michone v akci. Výše zmíněné osekávání doprovodných Chodců předvedeno v praxi, vedlejší postavy padají jako hrušky - 70 %
+5

Matchpoint: Tennis Championships

  • XOne 50
Dlouho tady nebyl další kousek z tenisové rodiny, naposledy pamatuju mnou velmi milovaný a oblíbený Tennis Elbow 2011, což byla naprostá pecka. Čas samozřejmě běží neúprosně dál a po více než dekádě jsem natrefil na konzoli na novinku Matchpoint Tennis Championships, která slibovala mnohé, leč reallita je úplně jinde a výsledku je to velké zklamání.

Anotace slibovala maximální kontrolu nad údery ... mno, to by ale nesmělo být ovládání strašně krkolomné a strany ototčené ( vlevo je vpravo z pohledu podávajícího ), žebříčkově jste schopni porážet hráče top10 celkem na hladko v rámci pár výměn a že bych nějak měl reálně využít slabé stránky se říct nedá, protože se víceméně jen objeví poznámka, že soupeř má slabší forehand, ale klidně od něj dostanete winner v další výměně. Vylepšovací body je možné získat v minihrách kdy do zblbnutí opakujete jeden typ úderu, mód kariéry Vám sice umožní střetávat i s některými reálnými hráči, ale ani tvář Kyrgiose nebo Alcaraze z UI lepší hráče nedělá, takže po čase soupeři zestereotypní. 

Jediné co má koule je online multiplayer, kdy se dají vyzkoušet mače s ostatními pařany, tak se dá narazit na těžké oříšky, jinak hodnotím v průměru a přál bych si aby se na tomto poli urodila zase brzy nějaká povedená, hratelná a reálná zálěžitost – 50 %
+5

Hitman 2

  • XOne 80
Pokračování zakázkového holohlavého Asasína bylo po povedeném díle prvním nevyhnutelné. Vizuálně je to opět pastva pro oči, většina lokací je krásně vykreslená se spoustou detailů jak exteriérových tak interiérových a ty rozsáhlejší lokace by zabraly spoustu herního času jen pro samotné kompletní prozkoumání např. rozsáhlého Miami nebo Indického slumu a jeden ani nakonec nemá odvahu koukat za každý roh, aby se neztratil, nicméně lokací je oproti jedničce méně.

Doufal jsem, že druhý Hitman by mohl být více zapracovat na příběhu - mezi jednotlivými lokacemi sice opět krátké vložené sekvence ( v tomto případě statické a tím pádem působící odfláknuté ) věnující se především minulosti zakázkáře a Stínovému klinetu, ale jinak je to stále běh a plížení mezi lokacemi, likvidace cílů různými způsoby a vrůzných převlecích, zahlazování stop v podobě ukrývání mrtvol nebo mazání kamerových záznamů, plnění výzev a hledání únikových cest – bez výzev, bonusových Escalation a souvisejích úkolů v Mission stories by hra spadla do stereotypu – potěšil nově přidaný mód Sniper Assassin.

Výbava zabijáka je pestrá od klasického lanka, přes pistoli s tlumičem, nůžek, páčidla, katany, jedů, výbušnin až k automatickým zbraním, všechyn tyto nutné potřeby jde schovat do kufříku a tak se NPC postavy nemusí hned děsit, když držíte v ruce jablko nebo plechovku coly. Bohužel ale inteligence protivníků je stále většinou jak po prodělání lobotomie, hošani třeba v maximálně střežené lokaci zvesela tahají pytle s mrtvolama a žádná panika se neděje 

Za mě opět nadrpůměrná zábava, třetí díl hlasitě klepe na dveře – 80%
+5 +8 −3

Amnesia: Justine

  • XOne 70
Po povedeném prvním dílu Amnesie The Dark Descent bylo nevyhnutelné vyhledat další počin ze série, která už od vzniku dost nabobtnala, nicméně v případě Justine se nejedná o plnohodnout hru, ale jen rozšíření v podobě DLC, které je vcelku krátké a dá se prosvištět za hodinku, maximálně dvě. Hlavní hrdinkou je dívka Justine, která se probouzí v potemnělé cele bez vzpomínek a s gramofonem, který obsahuje nahrávku týkající se začátku podivného experiementu.

Pokud jste hráli první titul, hra pracuje se stejnými principy – adrenalin a strach z nečekaného, nemožnost bojovat proti příšerákům, zapalování svíček, rozžíhání lucerny – přesto je tu jeden zásadní rozdíl a tím je nemožnost průběžného uložení hry což v případě vykostění monstrem znamená šupky dupky rovnou zpět do cely s gramcem – což by mohl být celkem opruz být hra delší – takto se procházíte jakýmsi sklepením ve kterém máte za úkol zachránit pár nevinných duší ale také si vyzkoušet mučicí nástroje, překonávat nástrahy a luštit hádanky, samozřejmě s několika potvorama v patách.

Příběhově je to docela povedené, s touto krátkou verzí jako takovou nemám problém v rámci jednohubky to beru, nicméně se těším na plnohodnotný díl č. 3 – A Machine For Pigs – 70 %.
+5

As Dusk Falls

  • XOne 65
As Dusk Falls byl další volbou po absolvování maratonu v rámci série The Walking Dead, kde jsem si poprvé vyzkoušel hraní "plkačky" od Telltale Games. Tak nějak už jsem věděl do čeho půjdu, přesto výsledek tak úplně nenaplnil očekávání.

Jedná se o interaktivní krimi drama dvou rodin svedených shodou okolností do vzájemné konfrontace a rozhodnutí, které musí jednotliví postavy učinit, ovlivňuje jejich další chování v průběhu hraní. Ve srovnání s výše zmíněnými TWD jsem měl pocit, že se plká až příliš na úkor akce, které ve světě zombáckých shniláků přeci jen bylo více, ale možná je to jen věc názoru.

Příběh jako takový je ale velmi povedený, postavy jak ty kladné tak záporné hodně slušné,, nicméně já hodnotím v rámci lepšího průměru, možná v budoucnu při opakovaném hraní s jinak zvolenými rozhodnutími se dostaví lepší pocit - 65 %
+5

Crysis 2

  • XOne 75
Na pokračování docela povedené střílečky Crysis jsem se opravdu těšil, přechozí akce maskovaného muže v Tichomoří mě bavila, takže pustit se do dalšího dílu byla nevyhnutelné.

Tentokrát bylo prostředí zalesněného ostrova plného rákosníků a emzáků vyměněno za New York, jehož obyvatele napadne záhadný virus Manhattan.   K mocnému obleku druhé generace přijde tentokrát jako slepý k houslím mlčenlivý mairňák Alcatraz, který ho dostane od jedné z hlavních postav dílu předchozího Proroka Barnese. No a tak se vydává ve zpustošeném městě čelit jednotkám C.E.L.L a samozřejmě mimozemské havěti, která prošla, které došly k upgadu a už umí brázdit velkoměsto ve vytuněných obrněných strojích.  

Kladně hodnotím samozřejmě grafiku včetně podob vetřelců, hudební stopu, k mínusům přidávám průněrný příběh a nemožnost průběžného ukládání. Ve výsledku oproti prvního dílu ubírám pár procent, ostrovní prostředí mě bavilo víc – 75 %
+5

Don't Knock Twice

  • XOne 70
Tato hra pro mě nebyla špatná ačkoliv měla v sobě spousty chyb jako například bugů.
Graficky to nebylo zas tak špatný ale stíny byli docela nekvalitní, ovládání bylo dobré.
Hra nemá cutscény takže celý příběh musíte číst přes knihy.
Hra je doopravdy krátká, poprvé jsem jí dohrál za 2 hodiny a podruhé za 15 minut.
A hodně na prd je to že v domě vás příšera nehoní to znamená že jumpscary které ve hře jsou, jsou opakované takže když si hru budete chtít zahrát podruhé už vás nic nevystraší.
Dům je jinak docela pěkný a velký.

Pro: Grafika, spracování příšery, docela kvalitní jumpscary, atmosféra, dům

Proti: Extrémně krátký příběh, příšera vás po domě nehoní, málo jumpscarů, chyby v grafice

+4

Call of Cthulhu

  • XOne 85
Celkem fajn hra. Dohráno za 7 hodin. Dobrý Ewans. Ale jsou tam ještě věci na zlepšení.

Pro: Atmosféra, Dialogy, Možnosti zlepšování hrdiny, Příběh

Proti: Grafika,

+4 +6 −2

Assassin's Creed II

  • XOne 90
AC 2 plus obě pokračování s Eziem jsou pro mě nejlepšími díly AC té staré linie kde prostředí nebylo ještě tak velké a v podstatě neprozkoumatelné jako v posledních dvou dílech Origins a Odyssey.

Pro: Ezio, délka hry, atraktivní renesanční prostředí.

Proti: Hádanky, kde se hledalo Apple of Eden na obrazech, na to na bohužel má angličtina nestačila a většinou musel pomoct YouTube

+4 +7 −3

Tom Clancy's The Division

  • XOne --
  • XboxX/S --
Jsem moooc zklamany, mam rad edice splinter cell, tom clancys atd. ale tadle hra je neskutecne stereotypni az moooc, Far Cry jsem zkousel 2-5, ale ani jedna me nezaujala, tuto hru v singelplayeru po 2h hrani, jsem dal jeste jednu sanci, ale napalit do typka par strel a zabit ho je v klidu, ale kdyz prijde tezsi typek, napalit do nej i pres 20 strel(xbox one) zkusik jsem to 10x ale tady cesta konci, zlaty tomb raider

Pro: Grafika, zasnezene Americke mista

Proti: Stereotyp, stereotyp, neskutecna ztrata casu :-(

+4 +5 −1

Sunset Overdrive

  • XOne 100
Jedna z nejlepších her co jsem hrál. Dost jsem se u ji nasmal pokaždé co jsme ji pustil. Dialogy boží stejně tak jako rychlá hratelnost, která mi vyhovovala ve všech směrech. Soundtrack jak dělaný, příběh má hodně zajímavý a šílený koncept. Nemám co bych hře vytkl.

Pro: Humor, zbraně, příběh, soundtrack, hratelnost

+3

Hitman 3

  • XOne 80
Završení novodobé trilogie zakázkového holohlavého Asasína bylo samozřejmě po povedených předchozích dílech nevyhnutelné. Opakoval bych se, ale přesto jsou to vizuální orgie, většina lokací je krásně vykreslená se spoustou detailů jak exteriérových tak interiérových a ty rozsáhlejší lokace by zabraly spoustu herního času jen pro samotné kompletní prozkoumání – nejpovedenější byly za mě Dubaj, Britský venkov a finální dvojitá čínská se vstuoem ke zdroji.

Herní gameplay zůstává samozřejmě stejný (stále je to běh a plížení mezi lokacemi, likvidace cílů různými způsoby a vrůzných převlecích, zahlazování stop v podobě ukrývání mrtvol a dalších zahlazování stop, plnění výzev a hledání únikových cest ) možná lehce ubylo samotné akce a více se dá v jednotlivých Mission story pracovat bez hromadné likvidace, nicméně to mi vůbec nevadilo. Potěšily mě různé varianty likvidace jako třeba postrčení cíle z plošiny, náhodná nehoda padajícího cementového bloku zavšeného na jeřebu či likvidace střelou přes plynovou bombu. Vývojáři se opět vrátili k vloženým “filmovým“ sekvencím mezi lokacemi, ve dvojce byly jen statické, palec nahoru, hru to rozhodně obohacuje. 

Škoda jen, že herní čas je docela krátký podobně jako ve dvojce - misí mohlo být více, jednička byla za mě nejrozsáhlejší, druhá výtka směřuje stále k chabému chování a IQ umělé inteligence rovnající se prodělání lobotomie a panikařícím NPI postavám, což je ale problém nejen celé série a častokrát i v jiných hrách … a třetí výtku mám k zakončení, čekal jsem něco epičtějšího, no uvidíme třeba se za čas zase Hitman znovuzrodí – 80 %
+3 +4 −1

Sid Meier's Civilization: Revolution

  • XOne --
  • XboxX/S 90
Píše se rok 1992. V jednom panelovém bloku, v 6 patře, s výhledem na hlavní ulici s tramvajemi, ve dvou pokojovém bytě, ve třetím největším městě tehdejší ČSFR hraje jeden obyčejný kluk, jenž právě chodí do 8 ročníku ZŠ (za něj, tenkrát posledního, od té doby je tříd 9), u nejlepšího kamaráda ze třídy poprvé v životě Civilization na jeho zánovní 486 IBM PC. Již tenkrát mu hra učarovala, jenže jejich cesty se načas rozešly.
O pár let později, ale stále v devadesátkách. Stejné město, další kamarád a u něj stále stejný kluk který nadšeně sleduje vyprávění kamaráda jenž mu ukazuje všechny ikonické hry tehdejší doby (mimo jiné dungeony), a především propracované turn-based strategie, jako např.: Master of Orion, Civilization II, Panzer General, a další.
Nyní je rok 1998 a ten kluk, nyní mladík který za své poctivě vydělané peníze z prvního zaměstnání a částečně finančním přispěním rodičů (PC neslouží jen k hraní, ale také ke studiu rodinných příslušníků na VŠ) kupuje své vlastní, vytoužené první PC.
A v té chvíli objeví kouzlo 3D akcí, RTS strategií, a leteckých simulátorů, tudíž úplně zapomene na hru s názvem Civilization. Pravda, časem zakoupí v JRC svou první originální Civilization IV Complete edici na DVD, ale marně se snaží do hry proniknout! Hra mu připadá složitá, nesmírně jej láká, ale pro nováčka není snadné do takto komplexní strategie proniknout a to i přesto, že má doma knihu od Prima Games: Oficiální Příručka Strategie Sid Meier's Civilization III.
Mezitím uplyne v řece hodně vody. Pán kluk zakoupí na PC Civilization VI Complete edition, stejně jako na konzoli Xbox, ale stále se ne a ne do hry dostat! Připadá mu příliš složitá a zdlouhavá.
A pak, jednoho dne...
Těžko říci čím to bylo, pravděpodobně jej už nic nebavilo hrát, nicméně jakmile zapnul konzoli Xbox One S, do rukou vzal důvěrně známý bílý ovladač z Xbox Series, a v nabídce nainstalovaných her jej upoutal nápis:  Sid Meier's Civilization: Revolution, již nebylo cesty zpět. Teď nebo nikdy! A tak se také stalo. Ten kluk se rozhodl během necelého týdne pokořit svou první Civilizační hru vůbec.
Byl odvážný, byl urputný, byl a nebo si přinejmenším připadal jako ten zapálený pravý hráč, a hrál mnoho, mnoho hodin v kuse, dokonce i o víkendu, takže jej drahá polovička upozornila, že má povinnosti a rodinu, nicméně ta urputnost hru pokořit, to se mu musí nechat.
Vstoupil na pole neorané. Nečetl nejprve elektronický manuál ke hře jak by správně měl (ve hře není žádný tutorial), alias. Civilopedie. Místy byl dokonce zoufalý, to když se mu opakovaně nedařilo dosáhnout technologického, kulturního a především ekonomického vítězství. 
Nicméně nevzdal to, a na obtížnost King (slovy hry: A true test of your leadership skills, fair but challenging.) se naučil hru hrát, přežít první kola (i všechna další), mechaniky hry, dokonce se i občas přeci jenom podíval do zmíněné Civilopedie, a hlavně mu bylo moc fajn, protože hra je neuvěřitelně návyková!
Doslova se zasnil v okamžiku když uslyšel ikonickou skladbu Baba Yetu z Civilization IV při záboru některých spřátelených vesnic.
Ten kluk z výše zmíněného příběhu včera odpoledne zvítězil v posledním, chybějícím a údajně (dle internetu) nejlehčím, Economic Victory, a získal tak zcela zasloužený Achievement: Destroyer of Worlds.
Je mu velkou ctí, že dohrál svou první Civilizační hru vůbec, na všechny typy vítězství která hra nabízí, tzn.:
-Domination: kde není nutné zabrat hlavní města protivníků, stačí být dostatečně silný a jen se bránit.
-Technological: ach ten krásný pocit kdy skládal kolonizační vesmírnou loď na orbitě matičky Země, a pak ji s nesmírnou hrdostí na sebe, poslal stiskem tlačítka A na controlleru na planetu Alpha Centauri! Tak ten je k nezaplacení, a nejvíce ze všech 4 typů uspokojující. Možná i proto, že ten kluk měl vždy rád techniku a vesmír. A také chtěl být jako všichni kluci jeho věku kosmonautem, nebo minimálně letcem!
-Culture: sám vlastně neví jak to s Řeky přežil a dotáhl na kulturní vítězství, ačkoliv mu jiné Civilizace zabraly dvě z jeho měst, nakonec to dal s pouhými 4 městy a díky kulturnímu vlivu obrátil zpět nejen své původní města, ale dokonce i 2 města jiných civilizací.
-Economic: vyhrát bylo obtížné, zdálo se téměř nemožné, až finálně prozřel a pochopil všechny mechaniky hry, především jak funguje produkce v daných městech a na čem stojí a padá. Inu, učí se každý z nás.

Hráči sofistikovanější PC verze Civilization série by mohli ohrnovat nad hrou nos, pro jisté zjednodušení v mechanikách i jednotkách, nicméně klukovi z našeho příběhu hra učarovala posledních několik dnů právě pro svou vstřícnost, a díky ní si nyní troufá na komplexnější Civilization VI.
Ocenil také krásnou kreslenou grafiku, takovou na kterou je radost pohledět i na dnešním 4K monitoru a která nutno dodat zestárla se ctí, mezi řečí zmínil, že grafika je nadčasová, místy lehce úsměvná (poradci a vůdci civilizací), někdo by možná řekl až příliš komiksová, ale on byl každopádně spokojený!
Byl až tak spokojený, že musel konstatovat, že hra je neprávem opomíjená verze slavné PC série, ideální pro nováčky v turn-based strategiích.
A když se náš kluk z příběhu pochlubil fotkami jak pokořil na obtížnost King všechny typy vítězství ve své desko-herní skupině plné programátorů (až na něj samotného), tak se mu dostalo velkého uznání, že je frajer, jelikož většina z nich nikdy nedohrála v komplexnější verzi PC Civilization všechny typy vítězství.
A kdyby jste měli možnost vidět jeho oči, tak ty opravdu v dané chvíli zářily jak hvězdy na nočním nebi.

Pro: přístupnost pro nováčky neznalé turn-based strategií, nadčasová grafika, výborné intro

Proti: chybějící tutoriál

+3

Forza Horizon

  • X360 100
  • XOne 95
  • XboxX/S 90
Za mňa najlepšia hra pre xbox360, najlepšia závodná hra roku 2012 naprieč platformami a aj v 2023 skvelá závodná hra.
Hra má skvelé závody, hrateľnosť a pokojne som v nej schopný hodiny len tak jazdiť a užívať si skvelú atmosféru.

Pro: super arkadovo-mierne simulačný model jazdy, atmosféra, striedanie dňa a noci, hudba, zvuky, autá, grafika, prostredie

Proti: asi nič, snáď len že je iba pre xbox

+2 +3 −1

Red Dead Redemption 2

  • XOne 100
Hra má opravdu krásný příběh, obrovský, živý a hlavně nádherný svět.
Celkový příběh je opravdu dlouhý, některé mise jsou lehké některé těžké.
Příběh jsem hrál něco kolem 60 hodin což je podle mě hodně.

Pro: Grafika, svět, vedlejší mise, hlavní mise, fyzika, ragdoly, příběh, Arthur, John, spousta druhů koníčků, zvířata, hodně městeček

Proti: Některé malé bugy

+1 +13 −12

Mass Effect: Andromeda

  • XOne 50
Generická nuda. Jak v původní trilogiíi byly jednotlivé rasy zajímavé, tak tady mi přišlo, že v jakékoliv bojové, vědecké či jiné úloze se mohly rasy jakkoliv náhodně prostřídat. Jen bojový systém a speciální vlastnosti mě u hry udržely až do konce. Chvíli vylepšování a výzkum vybavení, ale v průběhu hry jsem přestal řešit i to. A nejsmutnější je, že jsem nakonec vypouštěl i samotný příběh.
+1 +5 −4