Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hitman 2

83
11 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > stealth akce *
akce > 3rd person akce
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
13.11.2018 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
https://hitman.com/
Hitman 2 je již sedmý díl série stealth akcí s profesionálním zabijákem Agentem 47 v hlavní roli.

Hratelnost vychází z předchozího dílu – podíváme se do 6 nových obřích lokací, z nichž jedna je například závodní okruh v Miami. Ve hře se nově objevují "zbraně", kterými můžete NPC pouze omráčit, včetně kuriozit jako jsou velká ryba, protéza nohy nebo třeba kokosový ořech. Vrací se do hry oblíbený kufřík z originální série, ve kterém může Hitman nosit odstřelovací pušky nebo jiné velké zbraně, aniž by upoutal pozornost. Tradičně každá z map nabízí ohromné množství způsobů, jak cíl zabít, ať už se jedná o přímočaré zastřelení před zraky svědků, nastražené výbušniny, otravy jedem a mnoho dalších.

Ve hře se objevuje nový mód "Sniper Assassin", inspirovaný reklamní minihrou Hitman: Sniper Challenge, kde hráč musí s pomocí nápověd v časovém limitu zastřelit své cíle pomocí odstřelovací pušky. Tento mód lze hrát sólo i kooperativně s dalšími hráči.

Na rozdíl od předchozího dílu hra nevychází epizodicky, ale nový obsah je přidáván pomocí placených DLC.


Poslední diskuzní příspěvek

HolyMeatball: Oni sa namiesto toho nechajú kúpiť hovadsky veľkou korporáciou. Dúfam, že takto za 5 rokov dostaneme aspoň nejakú 20th…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Stejně jako pár dalších jedinců jsem měl možnost hrát druhého Hitmana s předstihem, přičemž jsem se první vrhl na vylepšené verze levelů z předešlého dílu. Nové prvky hru rozhodně vylepšují, tentokrát si jednoduše před zrcadlem nikoho neomráčíte bez toho, aniž by vás spatřil, což hru hezky ztěžuje. Samotná AI je snad pořád na stejné úrovni, a tak můžete lákat člověka po člověku, ale když se tomuhle stylu hraní vyhnete, můžete si užít pěknou špionážní hru.

Docela zamrzí, že po odchodu od Square Enix nemělo IOI rozpočet na kvalitní cutscény, což krapet bije do očí, ale vzhledem k situaci je to pochopitelné. Nové mise jsou naopak nadesignované velice dobře, tedy až na tu první, která slouží víceméně jako tutoriál. Agent 47 je tentokrát stavět do mnohých neobvyklých situací, které mohou působit komicky, o což tvůrcům očividně šlo, takže si můžeme vyzkoušet roli šamana, bubeníka v hispánské kapele či realitního agenta, v jehož kůži provedete jeden z cílů po novém domě.

Prostředí je opět velmi různorodé a jde na něm vidět, že se tvůrci nebáli nastudovat si spoustu věcí z jiných oborů, aby vše působilo velmi reálně. Na závodní dráze v Miami jen koukáte, jak detailní jsou depa či jednotlivé stánky a v Kolumbii si zase vychutnáte tamní přírodu a nahlédnete do života spodiny pod nadvládou kartelu. Oproti "první části" zde máme kromě klasických vražd také za úkol vypátrat identitu dalšího cíle před jeho dopadením nebo vyhnutí se eliminace dalšího človíčka. Tyhle staronové metody jsem ve hře s radostí uvítal a budu rád, když nám zase něco "nového" tvůrci představí i v nadcházejících DLC.

Příběh jako takový mi z pohledu na celou sérii velmi připomíná slavného Bournea, který také neustále zjišťuje pravdu o svém původu a za jedním parchantem nachází dalšího, ještě horšího. Je to prostě špionážní klasika. Sice jsem původně doufal, že zápletka se Stínovým klientem dopadne nějak zajímavěji, ale co už, i takhle to fungovalo. Onen menší zvrat zmíněný na konci mi přišel možná udělaný možná až moc na sílu, ale chápu, že tvůrci chtějí mezi postavami vyvolat případné konflikty a chtějí vybudovat nějaké zajímavější vztahy.

Teď už si jen počkat na Elusive Target s panem Neumírajícím, kterého můžou fanoušci tentokrát oddělat osobně úplně vlastní cestou. Jakpak Sean asi ještě neumřel?

Pro: Zajímavé prostředí, cíle nejsou jenom o zabíjení, vylepšení stávajících prvků

Proti: Zamrzí zhoršení kvality cutscén, příběh se možná až moc pitvá v minulosti 47, tradičně umělá inteligence

+16+16 / 0