@Kwoky (30.12.2025 08:51): presne tak a ja si navic myslim, ze se na to uz vykaslou.
Diskuze
@H34D (30.12.2025 08:33): To je podľa mňa skvelá správa, aj keby to už nikdy nevyšlo.
Ale skôr sa prikláňam k tomu, čo hovorí @Kwoky (30.12.2025 08:51): - poďme to urobiť ešte raz, od piky a lepšie.
Kiežby teraz (bez toho stiahnutia) rovnako vylepšili aj NWN2:EE a že tam je čo.
Ale skôr sa prikláňam k tomu, čo hovorí @Kwoky (30.12.2025 08:51): - poďme to urobiť ešte raz, od piky a lepšie.
Kiežby teraz (bez toho stiahnutia) rovnako vylepšili aj NWN2:EE a že tam je čo.
@H34D (30.12.2025 12:19): no jo maš pravdu byla to jednička.
Ten engine uměl vykouzlit i hodně pěkné věci.
Ten engine uměl vykouzlit i hodně pěkné věci.
@H34D (30.12.2025 08:33): To je radostná zpráva, vypadal ohavně. Takhle existuje šance že to v budoucnu někdo udělá líp.
@Cobot (30.12.2025 09:24): To byl UE1 engine. :) Ten měl sice skvělé atributy v době vydání, zejména co se týče práce se světlem, ale ty exteriéry a postavy v něm vypadaly hrozně. Nebo spíš obecně vše, co mělo evokovat pocit realističnosti, tak v něm nevypadalo dobře podle mě. UE2 už byl fajn. Třeba UE2 už byl skvělý, tam máš UT2004 nebo Thief 3.
@H34D (30.12.2025 08:33): jsem asi jedinej na světě, komu se ten Remaster líbil...
Za mě byly hodně fajn ty vylepšení jako podpora gamepadu autosave a zvětšení UI pro vyšší rozlišení. S tim i vydání na konzole.
Ty grafické upravy uz jsou diskutabilní. Mě to nijak neurazilo. Neříkám, ze je to top ale co si budeme, hry na UE2 nikdy moc pěkně nebyly. Ale to samozřejmě někomu kdo to zažil nevadí a Deus Ex jak vypadal mam rád. Nicméně i já jsem si původní grafiku zlepšoval mody, které hru dělali hezčí než původní vanila verzi. Takze žádný purista v tomhle nejsem.
Za mě budu rád kdyz to vznikne. Treba si to díky tomu zahraji nový hráči a hra přežije do dalších let pro nove generace. Za mě lepsi varianta nez pořád dělat remaky remaků.
Nesmí to ale samozřejmě podělat a vytvořit nove bugy a s tou vylepšenou grafikou zacházet citlivé Potřeba ten remaster ale neni.
Ty grafické upravy uz jsou diskutabilní. Mě to nijak neurazilo. Neříkám, ze je to top ale co si budeme, hry na UE2 nikdy moc pěkně nebyly. Ale to samozřejmě někomu kdo to zažil nevadí a Deus Ex jak vypadal mam rád. Nicméně i já jsem si původní grafiku zlepšoval mody, které hru dělali hezčí než původní vanila verzi. Takze žádný purista v tomhle nejsem.
Za mě budu rád kdyz to vznikne. Treba si to díky tomu zahraji nový hráči a hra přežije do dalších let pro nove generace. Za mě lepsi varianta nez pořád dělat remaky remaků.
Nesmí to ale samozřejmě podělat a vytvořit nove bugy a s tou vylepšenou grafikou zacházet citlivé Potřeba ten remaster ale neni.
@H34D (30.12.2025 08:33): Mám z toho takový pocit jako "Zkusili jsme to udělat tak, abychom se moc nenadřeli, ale lidi si toho všimli. No tak my to teda uděláme ještě jednou a pořádně no (otrávený obličej)."
Já jsem Deus Ex hrál jen krátce a rád bych to někdy dohnal. Když jsem viděl ten trailer, tak bych si radši zahrál originál. To je myslím docela výmluvné :)
Já jsem Deus Ex hrál jen krátce a rád bych to někdy dohnal. Když jsem viděl ten trailer, tak bych si radši zahrál originál. To je myslím docela výmluvné :)
Ani jste zde nediskutovalo tak zásadní věc, že plánovaný remaster byl odložen na neurčito a všechny předobjednávky vráceny. Ten odklad sám o sobě by ještě moc neznamenal, ale vrácení peněz za předobjednávky zní už dost vážně. https://www.gamespot.com/articles/deus-e ... ations/1100-6536890/
@Walome (12.12.2025 20:51): S tím souhlasím. Já to myslel tak, že pokud už to musí být tak, že by se mi ti líbilo v právě v to stylu TR remasterů. Mě tam překvapil, takže asi v pohodě :D :D
Kingpin znám, viděl jsem nějaké gameplay, ale zatím jsem se k tom nedostal :D
Kingpin znám, viděl jsem nějaké gameplay, ale zatím jsem se k tom nedostal :D
@Vynex (12.12.2025 20:17): ale to prave vubec neni potreba. Stara Lara se dneska neda ovladat, ale Deus Ex je proste dokonala hra, o tom neni pochyb. Prosekal bych nejaky lokace, ale to je vse. No a mozna bych Simonse nedal na dno morske zakladny :D
Mimochodem - Kingpin je skvela hra, immersi hodne podobna Deus Ex a ta byla nehratelna uz tehdy, natoz dnes :D ten by zaslouzil remake.
Mimochodem - Kingpin je skvela hra, immersi hodne podobna Deus Ex a ta byla nehratelna uz tehdy, natoz dnes :D ten by zaslouzil remake.
@Walome (12.12.2025 19:43): Mě by sedlo něco na styl předělávky Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft . To jsem si užil a zachovalo to původního ducha her, ale zároveň to prokouklo. A to jsem od tohoto remasteru Deus Ex tak nějak očekával. Proto mě vlastně ani ten oznamovací trailer nějak neurazil... Ale lidi asi chtějí remaster/remake ve stylu Silent Hill 2 . Ale vlastně pokud chtěli zachovat 1:1 ducha původní hry, jen to lehce začistit, přidat podporu ovladačů a vydat to na nové konzole, tak je není podle mě moc za co hejtit, už s jejich původní verzí remasteru.
@Vynex (12.12.2025 19:29): jo, to jsem se smál, že lid opět promluvil. Ale podle mě to nijak extra nepředělaj, má to nějakej budget, nějakou vizi a očividně jen chtěli udělat port na nové konzole než cokoliv jiného. Ale opět - ono to fakt žádné vylepšení nepotřebuje.
@John Mirra (12.12.2025 19:28): Přesně, je to fakt hra, kde mě každé skryté místo co jsem našel odměnilo. Po všech stránkách. Nepamatuji si, že bych našel jakoukoliv místnost a pomyslel na to že by byla škoda paklíče, co jsem použil na otevření :)
@Walome (12.12.2025 18:05): Možná bych mohl dát replay jedničky a dvojky. Vím že Death of the Outsider mě už tolik nebavilo.
btw https://zing.cz/article/predelavka-kulto ... -odklada-na-neurcito
Odložili remaster, takže máme naději, že omlazení dostane daleko více péče. Je super, že si vzali kritiku k srdci. Byť to asi úplně jiné nebude.
btw https://zing.cz/article/predelavka-kulto ... -odklada-na-neurcito
Odložili remaster, takže máme naději, že omlazení dostane daleko více péče. Je super, že si vzali kritiku k srdci. Byť to asi úplně jiné nebude.
@Vynex (komentář): <3 Přesně, ten skvělý pocit, když jsi narazil na nějakou ukrytou zamčenou místnost, ve které pak bylo nějaké vylepšení zbraně nebo nedej bože augmentační kanystr...
@Vynex (11.12.2025 17:14): je to tak. Hlavně v Dishonored jdou ty nápovědy vypnout a je to krásné.
@Walome (11.12.2025 15:36): Tak to je škoda s tím kafe. Ale jinak děkuji.
To je přesně ono. Nemuselo tam být milion do očí bijících nápověd. Snad nejblíže co k Deus Ex má je podle mě Dishonored. Byť tam je těch nápověd více a taky poslední titul ze série je už z roku 2017 :D
To je přesně ono. Nemuselo tam být milion do očí bijících nápověd. Snad nejblíže co k Deus Ex má je podle mě Dishonored. Byť tam je těch nápověd více a taky poslední titul ze série je už z roku 2017 :D
@Vynex (11.12.2025 14:55): bohužel ne, udělal jsem si to moc silný, ale čtení bylo hezké.
Hlavně to postestknutí nad tím, že nám hra neradila, že můžeme zachránit bráchu nebo že můžeme zabít Annu a stejně jsme to zkusili, protože jsme se prostě rozhodli a chtěli. To dneska fakt nepotkáš.
Hlavně to postestknutí nad tím, že nám hra neradila, že můžeme zachránit bráchu nebo že můžeme zabít Annu a stejně jsme to zkusili, protože jsme se prostě rozhodli a chtěli. To dneska fakt nepotkáš.
@Walome (11.12.2025 14:46): Dekuji. Snad kafe chutilo.
@Vynex (komentář): jsem spokojen.
@Vynex (10.12.2025 20:28): v pořádku, já mechaniky znám :)
@Walome (10.12.2025 20:26): Jsou to spíš dojmy než kompletní rozbor mechanik :D
@Vynex (10.12.2025 20:17): no, to taky doufám :D ale vidím rok narození 96 a třetí dohrání a očekávání jsou velká :D
@Walome (10.12.2025 20:14): Toho si vážím. Snad nezklame :)
@Vynex (komentář): tak tenhle komentář si schovám k nějakýmu kafi <3
@pajmič (26.09.2025 14:13): jojo to stopro. Adam Jensen byl hodne cool, ale hra me moc vedla za rucicku a cutsceny to melo priserny, bossfighty zrovna tak. Hlavne tam chybi ta imerze.
@Walome (26.09.2025 11:59): Ona obecně dějová linka za moc nestála, ale Neo Jensen byl kůl protagonista. Jinak ohledně game designu byl HR nejblíže originálu.
Jak v mnoha aspektech origo zestárnul jako komár, tak z hlediska designu by všichni měli DE 1 povinně studovat.
Jak v mnoha aspektech origo zestárnul jako komár, tak z hlediska designu by všichni měli DE 1 povinně studovat.
@Feidias (25.09.2025 21:53): to je dobre (y)
@pajmič (25.09.2025 22:12): jako dalo se. Ale zaporaci o nicem.
@pajmič (25.09.2025 22:12): jako dalo se. Ale zaporaci o nicem.
@pajmič (25.09.2025 23:09): No, jsem si toho vědom. Mluvím v obecné rovině. Např. modernizace od Night Dive pro moderní HW jsou (povětšinou) super.
@Artran (25.09.2025 23:04): Pravda, pravda. To leč může platit i oficiálních remasterech. A navíc za mody nemusíš platit. A tady je řeč o Aspyru, kteří totálně podělali Battlefront remaster.
@pajmič (25.09.2025 22:12): Je to možné, ale mody často bývají nekonzistentní, ne úplně dobře otestované, řeší jen něco, atd.
@Walome (25.09.2025 21:32): Ale jdi ty. HR bylo super. :)
@Artran (25.09.2025 21:41): Pro kvalitní remake jedničky bych si klidně koupil i novej stroj. :) Jinak není pro 4k nějaký mod? By mě překvapilo kdyby nebyl.
@Artran (25.09.2025 21:41): Pro kvalitní remake jedničky bych si klidně koupil i novej stroj. :) Jinak není pro 4k nějaký mod? By mě překvapilo kdyby nebyl.
@Walome (25.09.2025 21:32): LOL. Mě se HR dost líbilo:)
@pajmič (25.09.2025 19:41): Já bych si to třeba koupil, pokud hru dobře optimalizují pro 4K (menu, fonty, všechno). Ani by nemuseli upgradovat grafiku.
@pajmič (25.09.2025 19:41): na HR sere pes :)
@Walome (25.09.2025 19:21): Tohle mladý zajímat nebude, bude to na mě vizuálně hnusný a herně toporný. No a veteráni zůstanou u originálu. To když už DE, tak remaster Human Revolution by dával větší smysl. Originál hra si zasluhuje předělávku, ale komu by se chtělo, nebo kdo by byl schopen dělat komplexní hru s nelineárním designem v roce 2025.
@M.a.t.t. (25.09.2025 17:44): uprimne, kdyby diky tomuhle nekdo DE objevil, tak budu nadsenej za nej.
Uplacaný postavy z formely politý vazelínou: the remaster :D
Áno, remastery sa robia len pre PC hráčov, učite nie aj pre komzolistov, ktorí by sa k hre nijak nemuseli dostať.
Naprosto zbytečný remaster
Jediny problem je, ze na tom pracuju patlalovia z Aspyru :(
Mně se to taky líbí. Ale ten komentář "upgraded visuals from 2000 to 2005" je trefný:)
@Paul (25.09.2025 00:03): až na ty ksichty mi to přijde fajn. Ale asi ne natolik fajn, abych si to kupoval.
@Paul (25.09.2025 00:03):Presne - na jednu stranu som rád, že sa rozhodoli urobiť remaster, na druhú to mali nechať na Nightdive.
Mám taký dojem, že stakeholderi v Aspyre chcú rýchle prachy (ako ukazuje aj remaster NWN2, ktorý by si zaslúžil najmä mnoho technického upratovania podpokličkou, ku ktorému sa nedostali), lebo z DE by sa z toho dalo vytrieskať oveľa, oveľa viac.
Dúfam, že aspoň kompatibilitu s GMDX a inými veľkými módmi zabezpečia.
Mám taký dojem, že stakeholderi v Aspyre chcú rýchle prachy (ako ukazuje aj remaster NWN2, ktorý by si zaslúžil najmä mnoho technického upratovania podpokličkou, ku ktorému sa nedostali), lebo z DE by sa z toho dalo vytrieskať oveľa, oveľa viac.
Dúfam, že aspoň kompatibilitu s GMDX a inými veľkými módmi zabezpečia.
@S4TW (25.09.2025 11:29): ty, treba Heretic + Hexen startovní cenovka 15 Euro je imho ideální, ale jako máš pravdu. Nějakou práci to určitě dalo.
@Paul (25.09.2025 11:53): dlouho jsem to nesledoval, ale vím že ten "původní" GDMX skončil už dávno. Pak to snad někdo jiný převzal a jako nový mód v tom pokračoval. Původní autor se toho ale neúčastní/nil. Ale asi je to jedno pokud to dal funguje.
@S4TW (25.09.2025 11:29): souhlas. Zvláště na pc ty ceny padají fakt rychle.
@S4TW (25.09.2025 11:29): souhlas. Zvláště na pc ty ceny padají fakt rychle.
@Cobot (25.09.2025 11:00): Forky GMDX jsou furt aktivní, zrovna včera jsem po upgradu na Win11 znefunkčnělej Deus Ex reinstaloval a instaloval na něj tohle
https://www.moddb.com/mods/give-me-deus-ex-augmented-edition
Funguje to perfektně, jen ta controller support mi tam chybí.
https://www.moddb.com/mods/give-me-deus-ex-augmented-edition
Funguje to perfektně, jen ta controller support mi tam chybí.
Já furt nechápu to řešení ceny. Když to někoho trápí, tak počkej 6-12 měsíčů a budeš to mít minimálně za polovic, spíš za 1/3 ceny. Když se někdo s něčím crcá, ač to vypadá jako minimum práce, tak si i za to chce nechat logicky zaplatit a co si budeme vyděláš první 3 měsíce maximálně, pak už to většinou nestojí za řeč a reálně dneska 30 éček je nic (já bych ty prachy za to taky nedal).
Hele proč ne. Potřeba to není, ale mody se pro novou verzi upraví. I když GDMX už asi ne, protože vývoj skončil před lety.
Nové modely plus lipsync, lepší animace a fyzika může být dobrá. Přidají i autosave a cloudsavy. Podpora controleru. Za mě dobrý. Zahrajou si to nový lidi = větší šance na nový díl.
Dělá to Aspyr. Remastery Tomb Raidera dopadly dobře.
Cena samozřejmě úlet, ale předpokládám, že minimálně na PC bude do roka za 10€.
Nové modely plus lipsync, lepší animace a fyzika může být dobrá. Přidají i autosave a cloudsavy. Podpora controleru. Za mě dobrý. Zahrajou si to nový lidi = větší šance na nový díl.
Dělá to Aspyr. Remastery Tomb Raidera dopadly dobře.
Cena samozřejmě úlet, ale předpokládám, že minimálně na PC bude do roka za 10€.
@Paul (25.09.2025 00:03): hmm, tak toto je zrovna hra kde bych čekal, že remasteru se ujme Nightdive.
@Paul (25.09.2025 00:03): Tak on je to hlavně remaster pro nové konzole. PC hráči asi udělají líp, když si nahází fanouškovské mody do původní verze. Snad ji nestáhnou z prodeje. Ale teda chtít za tohle 30€ je docela přestřel.
@Paul (25.09.2025 00:03): To není ani na ambivalentní dojmy, to je prostě hnus.
Kéž by Night Dive udělali přímo remake tak jako pro System Shock. A nebo aspoň kvalitně přidat ray tracing a normálně vypadající hd textury by mi stačilo.
Kéž by Night Dive udělali přímo remake tak jako pro System Shock. A nebo aspoň kvalitně přidat ray tracing a normálně vypadající hd textury by mi stačilo.
Konečně někoho napadlo udělat oficiální remaster, ale ty grafický změny..dost ambivalentní dojem tedy.
A GMDX to předpokládám obsahovat taky nebude..
Ve výsledku bude hlavní přidaná hodnota asi podpora controlleru.
A GMDX to předpokládám obsahovat taky nebude..
Ve výsledku bude hlavní přidaná hodnota asi podpora controlleru.
@AlieN (04.09.2025 20:32): jojo presne. Nutnost neustale natacet nekam kameru byl vopruz.
@Walome (04.09.2025 07:03): První 3D strategie byly hrozné hlavně proto že vůbec netušili co si počít s kamerou, vývojáři měli pocit že když s ní všelijak hýbat najednou můžou, tak by i měli - než přišel Warcraft 3 který vše vrátl do starých izo kolejí, a ten taky vypadá díky své stylizaci dost dobře doteď.
@Walome (04.09.2025 07:03): jo no. To je to samé...
Tak RPG nebo strategie...tam šlo o to, že přechod na 3D byl "levnější" na práci než něco ručně kreslit, takže utrpěla estetická stránka.
Každopádně pointa je, že s dnešními výpočetními prostředky je už možné udělat co nejrealistištější a imerzivní grafiku, ale setkává se to ve výsledku s opačným efektem. :D
U dnešních decek, kde každý má vypálenou hlavu ADHD s short attention spanem, tak neohrnou nos třeba nad hranatým Minecraftem.
Schopnost hry rozumně zapojit hráčovu imaginaci dělá prostě hodně.
Jsem si třeba vzpomněl, že jsem nikdy nepoužíval ty hires modely v Thiefovi a SS2, protože byly až moc detailní. :D Přesně jak říká Walome, člověk si to musel všechno domyslet.
Každopádně pointa je, že s dnešními výpočetními prostředky je už možné udělat co nejrealistištější a imerzivní grafiku, ale setkává se to ve výsledku s opačným efektem. :D
U dnešních decek, kde každý má vypálenou hlavu ADHD s short attention spanem, tak neohrnou nos třeba nad hranatým Minecraftem.
Schopnost hry rozumně zapojit hráčovu imaginaci dělá prostě hodně.
Jsem si třeba vzpomněl, že jsem nikdy nepoužíval ty hires modely v Thiefovi a SS2, protože byly až moc detailní. :D Přesně jak říká Walome, člověk si to musel všechno domyslet.
@Feidias (04.09.2025 07:01): to mas jak 3D strategie. Ty byly hrozny deset let nez to zacalo nejak vypadat.
@Walome (03.09.2025 19:08):
@Longin (03.09.2025 19:22):
Chápu, nicméně zrovna éru prvních Quake a Unreal enginů jsem moc rád ve své době neměl protože třeba 2d postavičky třeba v Might and Magic měly své no kouzlo;) a ty první 3d xichty dodnes působí tak jak působí.
@Longin (03.09.2025 19:22):
Chápu, nicméně zrovna éru prvních Quake a Unreal enginů jsem moc rád ve své době neměl protože třeba 2d postavičky třeba v Might and Magic měly své no kouzlo;) a ty první 3d xichty dodnes působí tak jak působí.
@Longin (03.09.2025 19:22): no a proto vznikly svitici interaktivni objekty, aby to v tom bordelu bylo videt. Coz je hrozny :)
No pro me ten Pathfinder je velky osviceni, protoze musim cist, musim si toho hodne predstavovat a je to uplne jinej zazitek nez cumet na top notch grafiku (ale teda ono je to i graficky moc pekne).
A u Deus Ex si clovek musi dopredstavit ty mimiky a vyrazy obliceju coz mi doslo az pomerne nedavno.
No pro me ten Pathfinder je velky osviceni, protoze musim cist, musim si toho hodne predstavovat a je to uplne jinej zazitek nez cumet na top notch grafiku (ale teda ono je to i graficky moc pekne).
A u Deus Ex si clovek musi dopredstavit ty mimiky a vyrazy obliceju coz mi doslo az pomerne nedavno.
Hry, které požadují po hráči dávku imaginace, jako třeba při hraní Rimworldu, Civky a dalších mají v tomto aspektu skutečně něco do sebe,
@Walome (03.09.2025 19:08): ale však je to ono. Záleží jak ta hra zapojuje tvoji fantazii. A ono to platí i pro tu grafiku. U starého titulu, kde tvůrci šetřily prostředky, tak mám vyšší zájem u explorace místnosti, kde je prakticky jen stůl a židle z pár polygonů a je tam interakce s poznámkou na papíře a zapnutí lampičky...Naopak u moderního titulu, kde je místnost přecpaná detaily ve snaze udělat vše imerzivní, tak se to u mě setkává spíše s opačným účinkem, protože se cítím jakoby "zahlcen" obsahem. A děje se mi to u jiných oldschool immersive sim, které jsem hrál poprvé teprve nedávno jako třeba Thief 2.
@Walome (03.09.2025 19:08): ad popisy: Disco Elysium !
@Longin (03.09.2025 18:09): je to nostalgie urcite. Ale hraju ted Pathfinder: Wrath of the Righteous kde jsou dialogy doplneny popisem typu "zahledel se zachmurene do dali" nebo i popisem postav "ma na sobe roztrhany sesly kabat" (proste jako Fallout) a hrozne me to vtahuje i do tohodle sveta videneho z ptaci perspektivy. Protoze si to muzu dopredstavit podle sebe. Jine hry mi daji dokonalou cutscenu, ktera bude trvat o nekolik pul minuty nez se neco stane.
@Walome (03.09.2025 10:18): ty jo, zrovna jsem měl podobnou úvahu s "doslovností" dnešních titulů, ale z pohledu grafiky. Když vezmu bokem estetiku, proč dneska někteří ujíždějí na pixelartu, retro, 2D izometrických titulech atd, tak dnešní tituly jsou prostě až moc přeplácané. Detaily se až moc topí v moderní grafice, snaze zobrazit každý detail a dodat na stříbrném podnose, takže se do toho nedokážu plně vtáhnout. Proto si nikdy nedokážu užít exploraci v Dishonored, Prey, Bioshocku nebo Cyperpunku, protože ve výsledku je to všechno takové sterilní a rutinní na průchod.
Anebo je to jen nostalgie a jen vzpomínám na starý dobrý časy. :D
Anebo je to jen nostalgie a jen vzpomínám na starý dobrý časy. :D
@Walome (03.09.2025 10:18): máš recht:). Chce to nějaký Deus Ex v eDuke32.
@John Mirra (03.09.2025 09:49): jo no. Hlavně i kdyby dneska vyšel remaster (nedejbože remake), tak to už nikdy nebude ono. Dnešní hry jsou hrozně doslovný a nenechaj prostor pro fantasii. Při hraní Deus Ex posloucháš nasranýho Manderleyho a musíš si představit, že je nasranej!
Diky za tipy, hodne z toho jsem hral, ale neco asi vyberu. Holt Deus Ex je temer nenahraditelny :)
@Phoenix (02.09.2025 19:49): ne je to super seznam, Spelunky potěšily.
Jo a Johne Mirro, víš co je hodně imersivní - Kingpin: Life of Crime to je zapomenutej klenot. To mi hodně připomínalo Deus Ex.
Jo a Johne Mirro, víš co je hodně imersivní - Kingpin: Life of Crime to je zapomenutej klenot. To mi hodně připomínalo Deus Ex.
@Phoenix (02.09.2025 20:49): to jsou undergroundy tyjo:). Koupil jsem si teď Beyond Sunset v early accessu. Je to hlavně střílečka, ale s immersive sim elements a místy evokuje třeba trochu Deus Ex. Lepší přirovnání je asi spíš Robocop: Rogue City.
@Feidias (02.09.2025 20:42): Já už jej mám dlouho, ale zatím je pro mě příliš clunky. Ale časem tomu dám další šanci. Stejně tak mi přišlo zajímavé třeba Corpus Edax.
@Phoenix (02.09.2025 19:49): ten Brigand je docela zajímavá raritka...
@Walome (02.09.2025 18:53): Jsou tam samozřejmě napsány i velmi diskutabilní věci (osobně třeba za immersive sim nepovažuji nic co není first-person), ale v tom textu a odkazech jsou napsány zajímavé a celkem neznámé věci, jako je třeba Brigand, Filcher nebo Skin Deep.
@Phoenix (02.09.2025 16:49): Spelunky :D <3
@John Mirra (02.09.2025 13:10): Ještě zde nepadnul Alpha Protocol.
@Feidias (02.09.2025 15:36): Oh wow :O
@John Mirra (02.09.2025 13:10): Nejlepší navázání na System Shock je Prey, k Deus Ex krom gameplay i tematicky je nejpodobnější Cyberpunk.
Právě vyšlo jako one click mod na GOG: https://www.gog.com/en/game/gmdx
@John Mirra (02.09.2025 13:10): Vampire Masquerade - Bloodlines, Arx Fatalis.
@John Mirra (02.09.2025 13:10): všechny už znáš :) Dishonored, Cyberpunk...
Doporucili byste podobnou hru krome System Shock? :)
@Longin (02.09.2025 00:14): je to perfektní. Já to hrál (znova) kolem covidu a fakt jsem čuměl. Roku 2052 bych se snad měl dožít a pak si povíme :D
@Tarhiel (31.08.2025 22:19): jo 9.0.3...ty další zanáší další obsah ale i bugy :)
jinak hra je po 25 letech popičovka a z Warrenovy nadčasové vize dnes docela mrazí :D
jinak hra je po 25 letech popičovka a z Warrenovy nadčasové vize dnes docela mrazí :D
@Longin (31.08.2025 17:19): 9.0.3 je najnovšia verzia, nič viac nepotrebuješ.
@Longin (31.08.2025 17:19): Ja som v týme vanilla.
25 let...
Mám trochu bordel v těch GDMX verzích. v9, V10, RSD...Co je safe to go a aby to nebylo přeplácaný?
Mám trochu bordel v těch GDMX verzích. v9, V10, RSD...Co je safe to go a aby to nebylo přeplácaný?