Rytíř Simon z klanu Belmontů je miláčkem lidu a vyhlášeným lovcem upírů, což naposled prokázal léta páně 1691, kdy o Velikonocích pronikl do sídla hraběte Drákuly, který již 100 let terorizoval Transylvánii a pána temnot po lítém souboji zabil (Castlevania). Dopustil se však chyby, když nespálil jeho ostatky a nevšiml si, že hrabě stačil před smrtí proklít zranění na zádech, které mu během souboje způsobil. Nic netušící Belmont se mezitím zabýval likvidací rozprchnuvších se Drákulových přívrženců. Rok po zabití Drákuly se jedné noci dokonce podíval zpět v čase (Castlevania: Judgment).
Děj Castlevanie II začíná sedm let po prvním dílu, během nichž se Belmont úspěšně věnoval potírání všeho zlého a pěstování rytířských ctností. Nyní se píše rok 1698 a následky kletby, stravující do té doby Belmontova nezlomného ducha, se začaly naplno projevovat. Když už Belmont v rodinném mauzoleu pomýšlí na smrt, je osloven tajemnou ženou, která mu prozradí, že musí Drákulu zabít podruhé, aby byla kletba zlomena. Jeho ostatky se nyní nacházejí po celé Transylvánii v držení jeho pohůnků. Belmont je musí postupně získat, hraběte vzkřísit, po druhé s ním svést souboj a tentokrát vše spálit.
V Simon's Quest je lineární side-skrolovací akce nově doplněna o RPG prvky a volné prozkoumávání mapy s plněním questů podobně jako v Zelda Classic. Ty získává rozhovory s vesničany. Ze zabitých nepřátel sbírá srdce, pomocí kterých Belmont "leveluje" a vylepšuje své atributy. Belmont se na svých cestách podívá do měst Jova, Veros, Aljiba, Aldora, Oldon, Fetra a Ghulash. V každém z nich najde obchody, kde bude moci nakupovat lepší vybavení za již zmíněná srdce. Ve hře je obsažen cyklus dne a noci. Za světla v divočině Belmont narazí na méně monster, než za tmy, kdy jsou také nejsilnější. Za soumraku už nejsou bezpečné ani ulice, kdy začínají vylézat zombie.
No já zatím hrál jsem Castlevania Bloodlines na Mega Drive, potom Vampire Kiss/Dracula X + Super Caslevania 4 na SNES a Symphony of the Night na Playstation a všechno výborný hry...
Tak bych řekl, že všechny Caslevanie musí být fajn :)
Tak bych řekl, že všechny Caslevanie musí být fajn :)
Pro: Otevřený svět, přiměřená obtížnost nepřátel, RPG prvky
Proti: Mizerný překlad, nelogické hlavolamy, nudné souboje s bossy