Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (13.10.2025 20:52): To je v pořádku, ale tohle není letiště, takže mi není třeba ohlašovat svůj odlet. Jen drobná poznámka — nesouhlas není projev „manipulace“ nebo „projekce“, je to prostě jiný názor než ten tvůj.
@David_Cravford (13.10.2025 20:31): Jsem tu a hodnotím hry, píšu svoje dojmy. Nepíšu, že mají ostatní lidi pitomej vkus, tohle je poprvé za 45 recenzí, kdy prostě cítím, že někteří hráči nejsou fér a nedělám to, abych vybočil z davu. Tak snad jsem napsal docela obsáhlou recenzi a něco ti to i dalo. Nevím, co znamená mlátit mrtvého koně, ale je to hrozná představa.
@muffin (13.10.2025 20:02): Nebudu ztrácel čas tím, že Ti budu znovu vysvětlovat, že je hodnocení her subjektivní. Z nějakého důvodu máš zjevně problém s existencí odlišného názoru a reaguješ manipulativně, předpojatě a projektivně na naprosto věcná konstatování. Pokračovat v takto vedené debatě nemá smysl.
@muffin (13.10.2025 20:23): Tak potom zůstává otázka jestli tu jsi od toho aby si hodnotil hry a psal svoje dojmy nebo jako lidi na csfd psal jak ostatní maj pitomej vkus za každou cenu "abych já vybočil z davu". Protože já zde chodim pro to abych četl dojmy z her a podle toho posoudil co chci hrát a jaké pocity z té hry člověk měl né aby tu někdo o někom psal že má špatné hodnocení v tom komentáři. O to je větší ironie že začneš komentářem že někdo mlátí mrtvého koně při tom to spíš děláš ty.
@Bellerofontes (13.10.2025 20:20): To je dobrý názor. Tak potom můžu odkázat na ty ceny a nominace, co hra dostala. Ale to je vlastně taky asi v jádru subjektivní. Ve výsledku je to tedy vlastně úplně jedno, anebo možná bychom mohli přejit na jednodušší styl Odvážných palců - líbilo/nelíbilo. Mně se hra líbila - palec nahoru.
@David_Cravford (13.10.2025 20:16): Chápu pointu a ano, moje recenze je i kritika zdejších hráčů. Ano, plná cena a špatná optimalizace je důvod k nižšímu hodnocení.

Už jsem ti počítal kolik komentářů bylo po záplatách i po vydání DE. Takže ne většina zdejších hodnocení není z doby vydání. To stejné platí, i když se kouknu na data hodnocení.
@muffin (13.10.2025 20:02): "V momentě, kdy člověk udělí číselné skóre, implicitně tvrdí, že určitá kvalita hry je měřitelná — a tedy aspoň do jisté míry objektivně posouditelná."

Měřitelná jeho libovůlí a perspektivou. Hodnocením se doznává k tomu, že neváhá hierarchizovat v kontextu ostatních hodnocení. O přihlášení se k "objektivitě" to nesvědčí.
@muffin (13.10.2025 20:08): Ty ale nechápeš mojí pointu - v tvym komentáři to vyznělo trošku pasivně agresivně vůči lidem co hře dali nízké hodnocení. Nicméně většina lidí tu hru hodnotila v době vydání za PLNOU cenu kdy byla nefunkční a né v pořádně hratelném stavu. Byla hodnocena ta hra tak v jakym stavu byla prezentována hráčům.

Většina hráčů se pak už ani nevrátí k té hře když to opraví bůh ví za jak dlouho kvůli špatné zkušenosti. Stejně jako většina lidí se nevrátí k partnerům co je podvádí. Což je docela relevantní - nikdo po tobě nechce aby si hře ubíral hodnocení kvůli tomu jaká byla.

Nicméně v tvym komentáři se zbytečně opíráš do lidí kteří si tu hru ani nemohli pořádně zahrát v době vydání a dali za to neskutečnou pálku peněz o proti tobě. Mi přijde že jedinej kdo tu mlátí psa holí jsi ve výsledku ty když máš zapotřebí zdiskreditovat názory po vydání té hry kterou si ty sám ani nehrál.
@David_Cravford (13.10.2025 19:05): Ale já tu hru hrál až nyní a to bez problémů, takže tomu mám ubrat 20 procent, protože mi někdo řekl, že ta hra se hrála špatně? Navíc jen 8 komentářů ze 43 je z roku 2016, kdy hra vycházela, takže většina zdejších recenzí je po opravných záplatách a po slevách (jak ty říkáš, že za 3 éčka je to skvělá hra, mimochodem já tu hru vlastním už delší dobu na gogu, to že teď byla za 3 éčka na steamu bylo pro mě jen připomenutí vlastnictví a byla to spíš narážka pro lidi, kteří stejně jako já, dali na ostatní a hru odsoudili, aniž by si ji zahrál).

Pokud bys namítal, že i po patchích byla hra ve špatném stavu (což znovu nemůžu potvrdit ani vyvrátit), tak z těch zbylých 35 je 19 už po vydání Definitive Edition.

Ale hodnotit hru čistě podle bugů a patche z roku 2016 je stejné, jako kdybychom dnes dali Zaklínači 1 čtyřicet procent, protože se kdysi sekal na Windows XP. Ale koukneme se klidně i na novější hry, které vyšly ve špatné optimalizaci. Postihlo to třeba i Cyberpunk (na DH to má 83%), v mé recenzi zmíněné Days Gone (82%), nebo třeba mé oblíbené Fallout New Vegas (85%).
@Phoenix (13.10.2025 14:54): Není třeba ke každému tvrzení psát "tvůj názor" samozřejmě, že subjektivita je v každé recenzi, Mirka Spáčilová by mohla vyprávět. Nemám problém s tím, že to vidíš jinak, ale pokud tvrdíš, že všechno je jen subjektivní a "tvůj názor", pak tím vlastně říkáš, že i tvoje vlastní hodnocení 55 % je bez významu. Ale to že jsi tomu dal těch 55 % a nevyužil jsi jen komentáře bez hodnocení, to je trochu alibismus. V momentě, kdy člověk udělí číselné skóre, implicitně tvrdí, že určitá kvalita hry je měřitelná — a tedy aspoň do jisté míry objektivně posouditelná.

Hodnotit se dá jen tam, kde existují měřítka – a u Mafie 3 ty měřítka objektivně jsou: filmová režie, dabing, práce s hudbou, atmosféra. To, že někomu nesedne tempo nebo gameplay, neznamená, že jde o průměr. To už je právě ta subjektivní část.

 "Jsou například lidé, kteří hrají hry cíleně bez hudby, protože jim narušuje herní zážitek. Její kvalita se tak logicky nepromítne do jejich subjektivního hodnocení." Ano, někdo může hrát bez hudby. Ale to je stejné, jako kdyby někdo hodnotil film bez zapnutého zvuku — prostě ignoruje část autorského záměru. To není „subjektivní právo“, to je spíš neúplná zkušenost.

Já jsem přece nepsal, že tobě vadí černoch nebo že musela být hra česká. Jen jsem narážel na to, že někteří lidé reagují podrážděně právě kvůli tomu, že to „není ta jejich česká Mafia“. Ty sis to vzal osobně.

"Buď rád že sis hru užil, se svým názorem jsi v menšině" - klasický příklad internetového paternalismu. Já zase můžu tvrdit, že ta tvoje většina je jen papouškování ostatních názorů.

Ještě k tomu tvému menšina a subjektivita.  Award wins New York Game Awards 2017:   Winner, Best Writing in a Game NAVGTR Awards 2017:   Winner, Outstanding Song Collection   Notable nominations BAFTA Games Awards :   Best Performer (Alex Hernandez), Best Narrative   The Game Awards   2016:   Best Narrative, Best Performance (Alex Hernandez)   NAVGTR Awards 2017:   Outstanding Performance in a Drama (Lead), Outstanding Franchise Original Dramatic Score   Golden Reel Awards 2017:   Best Sound Editing - Game Cinematics
@muffin (13.10.2025 14:40): Možná kdyby si Mafii III hrál v době vydání jako většina hráčů kterým to padalo, bugovalo se a nešlo to pořádně hrát tak by si asi nepsal tak pozitivní názory.
To stejné platí u GR: Breakpoint. Breakpoint byl absolutní hnůj v době vydání a trvalo rok než tam přidali co tam mělo být původně. GTA Definitivní Edice stejný případ, trvalo jim 4 roky tam dát původní vizuální palety a opravit to co v originálech fungovalo bez problému.

Ono se asi hraje jinak x let po vydání. Plus ten fakt že mezi tim cos ty za to dal jen tři éčka, plno hráčů za to dalo plnou cenu v době vydání kdy hra byla docela rozbitá. Nakonec to spíš vypadá že tvému komentáři se nedá moc věřit protože svoje subjektivní pocity pojmenováváš "objektivním" což je ironie jelikož si to nehrál v době vydání a plno hráčů to hodnotilo podle toho. Proč by hráči měli ROKY čekat po vydání hry na to až se vývojáři rozhodnou ty paskvily opravit? Pamatuju si dobu kdy když hra vyšla tak byla ve vynikajícím technickém stavu a na nic se nemuselo čekat.
@muffin (13.10.2025 14:05):

1) "Jak se dá objektivně přehlédnout kvalita scénáře, dabingu, filmových cutscén nebo soundtracku."

Proč myslíš, že je cokoli z Tebou vyjmenovaných aspektů (jejichž kvalita je pochopitelně subjektivní) podstatné pro mé subjektivní hodnocení nebo subjektivní hodnocení kohokoli jiného? Jsou například lidé, kteří hrají hry cíleně bez hudby, protože jim narušuje herní zážitek. Její kvalita se tak logicky nepromítne do jejich subjektivního hodnocení.

2) "Tyhle věci jsou na špičkové úrovni"

Tvůj názor.

3) "že to není české, nebo dokonce, že hlavní postava je afroameričan"

Proč myslíš, že se do subjektivního hodnocení musí promítnout, že hra není původem česká nebo že etnicita hlavního hrdiny hraje nějakou roli při hodnocení? Myslíš, že jsem dal Prey 100 % jen proto, že je hlavní postava Asiat?

4) "55 % je prostě přestřel"

Tvůj názor.

5) "nemá český dabing"

První Mafii jsem hrál s anglickým dabingem.

6) "z kvalitní hry uděláme průměr jen proto, že je jiná."

Tvůj názor. 

7) "Ale trošku cítím potrefenou husu."

Vůbec ne. Nevidím důvod vlastní subjektivní hodnocení jakkoli obhajovat, proč bych to dělal? Tvůj názor na mé hodnocení je mi úplně jedno. Jen jsem se pokoušel (zjevně marně) poukázat na to, že je zbytečné hledat objektivitu tam, kde z podstaty věci žádná být nemůže a to co je je pouze většinový a menšinový názor.

Buď rád že sis hru užil, se svým názorem jsi v menšině, což neznamená, že má pravdu většina ani že jsou všichni s jiným názorem blázni a jen Tobě se podařilo v Mafii III najít ostatním ukrytou genialitu. Existuje nemálo her, kde se v hodnocení neshodnu s většinou (a totéž platí pro hudbu, knihy, filmy...), ale nemám potřebu to nějak "řešit", protož tak to prostě u subjektivně hodnocených audiovizuálních děl nevyhnutelně chodí.
@Gordon (13.10.2025 14:11): co znamená, že hra "nefunguje jak má"? Jak jsem ve své recenzi psal, já jsem na technický stav hry vždy velmi citlivý a cítím každý záškub, ale tady nic takového nebylo. Hru jsem ale poladil podle pcgamingwiki, například jsem dal AA na low a tím se vypnul blur efekt, vypnul DoF a akceleraci myši. Ale chápu, že každý pc je jinačí, mě zase moc nejedou Unreal Engine 5 hry.

"víc obhajoby naše objektivnější hodnocení nepotřebuje" - co to přesně znamená? kdo to je naše, hlas lidu?
@Phoenix (13.10.2025 07:03):  Ta poznámka o důvěře byla samozřejmě nadsázka a oslí můstek k recenzi.

Jasně, recenze jsou vždy subjektivní, ale přece jen by mě zajímalo, jak se dá objektivně přehlédnout kvalita scénáře, dabingu, filmových cutscén nebo soundtracku. Tyhle věci jsou na špičkové úrovni — a i kdyby člověku hra z nějakého důvodu nesedla (fakt doufám, že hlavní důvod není, že to není české, nebo dokonce, že hlavní postava je afroameričan) 55 % je prostě přestřel. Chápu, že někoho může zklamat, že Mafia tentokrát není „naše“ nebo že nemá český dabing, ale pořád to neznamená, že z kvalitní hry uděláme průměr jen proto, že je jiná. 

Ale trošku cítím potrefenou husu. 55% mi nepřijde jako adekvátní hodnocení ani v době vydání bez opravných patchů. Byla by možnost takhle nízké hodnocení obhájit? Já se o to ve své recenzi snažil.
@muffin (komentář): "Snažím se už nějaké to desetiletí důvěřovat lidem, ale nějak mi to furt hapruje. Po kompletním dohrání Mafie 3 mě to akorát utvrdilo."

Hodnocení audiovizuálních děl je subjektivní. Situace, kdy se člověk odlišuje od většinového názoru je normální a není důvod, aby to bylo zdrojem "nedůvěry k lidem".
Ta hra by vlastně nebyla tak špatná, kdyby ty shadery nepůsobily jako šedá folie přes monitor a hra se nerozbíjela při každé misi a nebylo nutné hru při každém spuštětní přepínet z okna do fullscreenu, jinak si zaseknu kompa.

A neměla tu retardaci s menu přístupným až ve hře.

á mise kde se má dělat bordel s autem crashuje, skvělé. :-DDD
Mě na M3 nejvíc sere jedna věc, na kterou si zatím nikdo nestěžoval. Přestože je New Bordeaux město postavené v bažinách, na většině míst nelze vylézt z vody. Plavete si v bažině a vidíte nízký břeh, tak k němu dorazíte a metr od něj se postava zastaví. Nejhorší je to v jižní oblasti.
Díky všem za názory. Zatím jsem to tedy taky rozehrál bez modů. O nich jsem uvažoval právě v souvislosti s tím, jestli by mi to nezlepšilo celkový herní zážitek vzhledem k tomu, co je třetímu dílu nejčastěji vyčítáno. Ale ani tady, ani jinde na fórech mě zatím k tomuto závěru nic moc nepřesvědčilo.
@Le0nidas (15.12.2023 22:38): já to zvládl dohrát dvakrát (a ne naposledy) bez modů :) Chytly mě nad očekávání core mechaniky (střelba, stealth, ježdění), takže mi ten "grind" ani nepřipadal jako grind. Co mě štvalo víc byl ten wiretapping, milion ikonek na odposlouchávání, bez toho bych se obešel a při dalším hraní už na ně (a collectibles) budu kašlat.
@Le0nidas (15.12.2023 22:38): Ono aj bez grindu je to stereotypné. Zober si akúkoľvek mestskú akciu alebo assassin's creed a tie najvedľajšie, najgenerickejšie úlohy a predstav si, že niekto z nich spravil hlavnú náplň. Je tam len pár unikátnach príbehových misii. Každopádne ja som to tiež hral v malých dávkach rozprestrených na obdobie vyše roka. Druhý spôsob je, absolútne minimalizovať a nehrať žiaden nepovinný obsah, ale i tak je to stereotypné a chce to pauzy. Je to inak jedna z tých hier, kde dve DLC, konkrétne Mafia III: Sign of the Times a Mafia III: Faster, Baby! sú oveľa lepšie a misiami rozmanitejšie a príbehovo hutnejšie, než pôvodná hra.
V nejbližších dnech se chystám pustit do hraní, mám ale trochu obavu z toho často zmiňovaného grindu - dohráli jste to někdo s nějakým modem, který to omezuje?
Většina tyhle hry je jen ježdění z bodu a do bodu b, nejlépe přes celou mapu, tam to vystrilet a jet zpět do bodu a, někdy do bodu c. Jako gameplay je dobrý, zatím mě to baví, ale je to jednoduchá premisa.
Když v Mafii nedáš něterému ze spojenců (Cassandra,Vito,Burke) dost území a pak ho musíš zabít komu připadnou pak území která spadala pod jeho kontrolu?
@Walome (17.05.2022 14:09): Kéž by. Vlastně by to klidně mohlo být jako první Mafia, kdy Lost Heaven taky jen dělalo kulisu sérii lineárních misí. Akorát se bojím, že realismus jim nepřijde na rozdíl od arkádové hratelnosti tak zábavný, viz nudný remake jedničky, kde se všechny zbraně a auta chovají plus mínus stejně.
@BUMTARATA (17.05.2022 13:03): sem s tim :) jako kéž by někdo přišel s tím "hele dobrý, 20 let mizernejch open worldů stačilo k tomu, abysme si konečně všichni přiznali, že 99 % z nich stojej za hovno... pojďme udělat skromnou, téměř až lineární hru, která bude klást důraz na detail, bude plná parádních interiérů, kvalitního level designu a s minimem cutscén. Pojďme udělat historicky přesnou repliku Sicilie konce 19. století i přesto, že těch pět aut, co tam bude, pojede max 50 kmh a hned se mu zavaří motor, soustřeďme se radši na parádní gunplay a uvěřitelnou funkční fyziku"

Pardon, zasnil jsem se.
@Korbitch (05.05.2022 20:57): Urcite, proto Salierimu pridali v DE par monologu.

Nicmene podle me prijde mrzeni az Amici zjistej ze v roce 1890 moc aut nejezdilo :D (ale samozrejme pokud maji koule na zpracovani dobove sicilie tak sem s tim, ale neverim tomu).
@Tarhiel (05.05.2022 18:15): taky to chápu, ale očividně v tom nebyli dostatečně zběhlí/schopní aby to dotáhli do konce. Proč odešel Blackman se neví, dá se jen spekulovat.

Jinak osobně tedy žádnej prequel nechci. Nechápu proč nezrealizujou ty Vegas 70s.
Mafia 4 in development on Unreal Engine 5.
Ale ta cesta k tomu:

After shipping the ambitious Mafia III , it suffered two rounds of layoffs, first in 2017 and then again in 2018. The studio had several ideas for new IPs during this time and beyond. As previously reported by Kotaku , one was a spy game revolving around music cues called Rhapsody . Another was a class-based co-op action game in the vein of Destiny 2 . Code-named Volt , it was quietly cancelled by parent company Take-Two last year after $53 million had already been spent on development. A third new IP code-named Mosaic was a loot-based ARPG and was also abandoned before it was ever officially revealed.  

Museli zrušit tři projekty, než jim došlo že by mohli udělat novou Mafii :D
Nemožnost stealthu v GTA 4 je úplně nepochopitelná a jak pěst na oko. I když prvního nepřítele sejmete z dálky kulkou do hlavy, stejně o vás hned všichni vědí. Prostě to jde udělat jen Rambo stylem.
@Paul (25.03.2022 16:42): Samozrejme, Mafia III nemá zlé mechaniky, streľba + jazdenie autom viac-menej fungujú a plusom je aj atmosféra New Orleans. No ak aj odhliadnem od toho, že hra vyšla v nie veľmi dobrom technickom stave a že samotné mesto je iba relatívne mŕtvou kulisou pre množstvo stereotypných úloh, čo mám z tých pár kvalitnejších misií, ktoré sú na úrovni normálnych misií z GTA V a na tie najkvalitnejšie odtiaľ sa ani len nechytajú.
@Paul (25.03.2022 16:42): Ten setting na tom taky hodně bavil - New Orleans wannabe, šedesátky, Bayou a celkově hezky udělaná příroda. Nejvíce jsem si užíval takové to popojíždění po městě (a čas od času dokonce dostanu chuť to zase nainstalovat a jenom se projet). Atmosféru to má, ne že ne a o to víc mě mrzelo, že je to tak trestuhodně nevyužité a město je jen kulisa pro generické aktivity, které jsou strašně ubíjející už po pár hodinách (a vedlejšáky narazily čelně rovnou na dno). Těch pár lehce nadprůměrných misí, které ale tvoří jen pár procent hry, mě z té zoufalosti bohužel nevytrhlo. DLC (hlavně druhé a třetí) jsou výrazně lepší tím, že jsou bez toho generického balastu okolo. Donovan byl vostrej, j, hlavně ta titulková scéna s ním.

Ale jinak za mě je to na tak velkou otevřenou hru prostě hrozně málo. S GTA V co do obsahu naprosto neporovnatelně.
@M.a.t.t. (25.03.2022 14:32): samozřejmě, taky bych ocenil kdyby tam těch hlavních misí bylo víc a těch zabíracích generických méně. Ale ty gameplay mechaniky a skvělá atmosféra to pro mě zkrátka dost vyvažují.
@Paul (25.03.2022 14:28): To je fajn, že ťa to baví a nevadia ti ani chyby, ktoré by ti inde prekážali. Ja ti to neberiem, ale podľa mňa je GTA V skutočne horšia akurát v tom stealthe, čo je však aspekt, na ktorom mestské akcie rozhodne nestoja a nijak zvlášť ho tu nevyžadujem.
@M.a.t.t. (25.03.2022 13:06): Za mě má třetí mafie rozhodně lepší gunplay než GTA5, ježdění je na tom podobně, a navíc je tu stealth, co GTA prakticky nemá. A ten setting 60s New Orleans mě taky baví víc než NY a LA z GTA.
GTA je řemeslně udělaný líp, ale víc mě láká si potřetí dohrát třetí Mafii než podruhý GTA 5.
@JohnCZ (25.03.2022 11:13): Presne tak, ani v rámci žánru mestských akcií Mafia III nijak zvlášť nevyniká, nehovoriac o tom, že snáď všetky veľké diely GTA sú na tom omnoho lepšie :)

@Tulareanus (25.03.2022 12:29):  Áno, hlavné misie boli pomerne slušné ale nijak zvlášť výnimočné a v porovnaní so zvyškom ich bolo žalostne málo. To že hra z vedľajšej aktivity zaberania území spravila súčasť hlavného príbehu, pričom to čo vydávala za vedľajšie misie bol pre zmenu ten najgenerickejší odpad, kde len zdĺhavo jazdíš cez celú mapu, považujem doteraz za obrovský fail zo strany tvorcov.
Mňa na tej hre hlavne mrzelo, že to mesto je naozaj krásne vymodelované a prostredie New Orleans a bažín je herne neopozerané, ale je to celé pasívne/mŕtve a 80% sú ako misie z hier okolo pred rokom 2010, najviac mi to pripomína prvý Assassin's Creed v tom, že aj Mafia 3 vo väčšine misii pôsobí ako tech demo niečo, čo má poriadne gameplay až v ďalšej hre. Tých pár lepších misii to nezachránilo, lebo zas tak skvelé mi neprišli a z celkového hracieho času povinných misii zaberali max 10%. No a príde mi to trochu ako "drzosť", že ako ostatné hlavné misie je podávané to, čo dnes veľa hier už má len ako tú slabšiu časť nepovinných úloh... Súhlasím, že DLC dve dlc (Kult a KKK "Texas") boli určite oveľa lepšie než pôvodná hra, ale žiaľ boli extrémne krátke. Ja som tú hru vlastne prechádzal dva a pol roka, pretože som si musel dávať veľké pauzy. Ono tie misie boli tak stereotypné, že ma to bavilo raz za čas zapnúť na dve hodiny a potom sa toho zas mesiac nechytiť.
@Naginata (25.03.2022 11:22): Ty "hlavní" mise v M3 jsou skvělý. KKK dýchánek, mrakodrap, lunapark, parník, LSD párty...skvělý. Pak jsou tam ale holt ty territory zabírací mise, který tak skvělý nejsou, a tam jde o tom, zda člověka baví samotný herní mechanismy (ježdění, stealth, gunplay). Mě bavily, takže mi nevadilo tyhle méně zajímavý mise dělat.
A DLCčka už tenhle open world junk nemaj vůbec, jsou to jen unikátní mise.
Jinak postavy mě v M3 bavily, Lincoln je v pohodě protag a Donovan je super.
Úplně zapomeňte, že se to jmenuje Mafia. Berte to jako atmosférické monstrózní gangsterské trochu RPG a trochu se tomu poddejte. A půjde to. Jinak údajně je mod, který snižuje limity škody, které je potřeba v rámci příběhu způsobit. Tím by to mělo trochu víc odsýpat.
Zkoušel jsem této hře dát šanci, ale po pár hodinách jsem to vzdal, tohle fakt postrádá všechno, co dělalo první dvě hry zajímavé a z kinematické akce udělali další bezduchou open world hru s velikým checklistem standardních nudných úkolů.

To, že lidi si budou tuhle hru pamatovat hlavně kvůli videu chlapce, které se při hrání téhle hry posere, přičemž na něho křičí máma, říká o kvalitě téhle hry všechno :D
@FildasCZ (19.03.2021 01:31): Jo máš pravdu že nejlehčí to vždycky neni no... já to dal na lehkou a pak na nějtšžší a to je sem tam celkem peklo... uvidíš jak to pujde, kdyby něco klidně napiš ;-) jinak oproti Mafii II v Mafii III DLC celkem doporučuju
@Wettek98 (19.03.2021 01:14): Hraju to na lehký a i tak 3 rány z brokovnice a jsem tuhej. Těžké to je, ale ovšem ty scripty :D, kdy mi je naservírujou přímo před mužku no :D.

Příběh mě zatím baví :D a hudba je super.  Tak uvidíme.
@FildasCZ (18.03.2021 23:43): :-D třeba tě to překvapí a bude bavit, každý má nějáký názor a záleží, co od toho očekáváš, tohle je zkrátka nekonečná repetetivnost, ale zase si tam užiješ zbraní a střelby, pokud chceš (alespoň z mého pohledu) poměrně kvalitní příběh, volil bych Mafia nebo Mafia II (ale bez DLC) :-D
@Wettek98 (18.03.2021 23:08): :D Já, co sleduji hry hraji úplně špatně. A jednou jsem na to doplatil. Jako zatím mě jen zaráží fyzika a ignorace policajtů, ale tak ta fyzika nefunguje ani ve hrách, jako Far cry. A to jsou obyčejné věci.
@FildasCZ (18.03.2021 22:37): No... bojim se, že nezačínáš od nejlepšího dílu :-D nejvíce lidí (včetně mě) bude asi souhlasit s repetetivní náplní takřka celé hry a minimálně ,,zvláštní,, grafikou... ale překvapivě, mě ta hra celkem bavila :-) na pár večerů vypnout hlavu a hrát to stačí :-)
Tahle hra dopadla velmi špatně koukám, ale já jdu na to. Nehrál jsem ani jeden díl x/-. 

Hrál jsem, kdy si 1 díl, ale jen chvilku. Upřímně nikdy mě to nějak nebralo.  Něco, co Vám na hře vadilo ?