@DEU (27.04.2024 19:33): jo, taky js na to koukal. Teda jen na titulek a dává to smysl, ta firma jde do kopru..
Diskuze
https://www.idnes.cz/hry/novinky/blizzcon-2024.A240426_083820_bw-novinky_oz
Ani se nedivím. Ono není co ukazovat, ani co oslavovat.
Ani se nedivím. Ono není co ukazovat, ani co oslavovat.
@DEU (06.04.2024 09:55): jo, pod to bych se asi podepsal..
@DEU (komentář): Bohužel, Blizzard je od fúze s Activision jen stínem své někdejší slávy. V 90. letech neměli žádnou sobě rovnou konkurenci, ale postupně začala vznikat Indie studia a dnes máme vedle tebou zmíněných her ještě například Last Epoch a za měsíc opustí předběžný přístup V Rising. Navíc koncem roku má vyjít druhé Path of Exile, a proto v Diablu 4 i po případném vydání DLC (jehož cenu odhaduji někde okolo 100$) žádné velké a převratné změny neočekávám. Rozhodně ne nic, co by hráčům vyrazilo dech ve smyslu "Ano, toto je přesně ono, co v základní hře chybělo a nyní to konečně máme.". Spíš za nehorázné peníze dostanou drobné úpravy. Před vydáním DLC by mohla čtyřka spadnout na historické minimum a tam bych si ji pořídil kvůli příběhu.
Tak už je v gamepassu, ani není potřeba ta xbox appka, stačí propojit účty a stáhnout to přes battle.net.
Na zaklade toho komentare jsem znova nainstaloval a furt nevim. Jsou tam veci, co me serou nebo mi prijdou zbytecny, grafickej styl je pro me hrozne tuctovej az hnusnej, ale stejne u toho vydrzim hodiny.
[neexistující komentář]: S tímto AB začali už v Immortalu. Přitom by stačilo do hry přidat možnost okolní hráčské postavy vypnout, aby nebyly vidět. Mimochodem, nechceš svůj komentář trošičku rozvést. Toto si mohl napsat sem do diskuze.
[neexistující komentář]: no jo, ale o tom se vědělo.
Pro mě důvod nekupovat a mám klid.:-)
Pro mě důvod nekupovat a mám klid.:-)
@Widl (23.11.2023 21:49): Přesně jak jsi psal. Po dosažení 20. úrovně postavy mi vyběhlo okno nabízející koupit hru a po jeho zavření mě hra nemilosrdně vyhodila do hlavního menu. Málem jsem spadl smíchy ze židle.
https://m.youtube.com/watch?v=fVPwz02Epm4
Počkám dva roky, až bude hra v obrovské slevě jako je nyní Battlefield 2042.
https://m.youtube.com/watch?v=fVPwz02Epm4
Počkám dva roky, až bude hra v obrovské slevě jako je nyní Battlefield 2042.
@Widl (24.11.2023 07:59): Aby čtyřka nedopadla jako Battlefield 2042, který je dva roky po vydání v 84% slevě. Pak bych ji možná i koupil.
@DEU (24.11.2023 04:31): Ale byly to poměrně zábavný hodinky s nekrouškou, takže pořád nevím jestli to za tu 1000,- stojí :D (Musí to být řádný odliv hráčů, když Blizz dává něco do 40% slevy tak brzo po vydání)
Líbí se mi syrovost grafiky a světa celkově. Po jedničce určitě nejtemnější díl a to já rád. Zamrzely ale bugy co se zvuků týče. Občas na vteřinku vypadla hudba, u jednoho filmečku byl posunutý zvuk cca o 2s.
Líbí se mi syrovost grafiky a světa celkově. Po jedničce určitě nejtemnější díl a to já rád. Zamrzely ale bugy co se zvuků týče. Občas na vteřinku vypadla hudba, u jednoho filmečku byl posunutý zvuk cca o 2s.
@Widl (23.11.2023 21:49): Aha, takže další kolo Bety a ještě osekané. V Kyovashadu mě na toto hra upozornila. Dotlačím tedy postavu na 20. úroveň a pápá. Klidně mohli na 20. úrovni odemknout pouze příběh za 20€ a stejnou platební bránu udělat po dohrání příběhu na zpřístupnění zbytku hry ve třech rozdílech zbývajících do plné ceny dle aktivované verze. Měli by ze mě tu 20, takhle ze mě nebudou mít nic.
@DEU (22.11.2023 16:40): To oni moc dobře věděli, takže je to omezený jen do 20. levelu postavy a pak tě to nemilosrdně vykopne ze hry :D
@Ross (23.11.2023 13:28): Zadarmo drahé? :)
Nyní zdarma na Steamu. Hru lze hrát zdarma do 28. listopadu (19:00).
@veselykralicek (22.11.2023 20:47): Samozřejmě, že jim jde jen o prachy. I kdyby to koupilo pár tisíc lidí, stále vydělají.
Já se alespoň podívám, co se od srpna změnilo, respektive nezměnilo.
Já se alespoň podívám, co se od srpna změnilo, respektive nezměnilo.
@DEU (22.11.2023 16:40): jako pro mě to není, ale asi je fajn, že takové akce dělají. Spíš by mě zajímalo, kolik lidí si tím reálně zaháčkují, že si pak koupí plnou verzi.
Ale je smutný, že když to vyšlo, trhalo to rekordy, jak se to prodává a kdesi cosi a zřejmě je jim to pořád málo a je potřeba ždímat další a další hráče..
Ale je smutný, že když to vyšlo, trhalo to rekordy, jak se to prodává a kdesi cosi a zřejmě je jim to pořád málo a je potřeba ždímat další a další hráče..
@veselykralicek (22.11.2023 16:38): Jasný. To by sis musel vzít volno a hnít u toho jako já u Rustu, když hraju třidenní wipe :D, pokud bys chtěl dotlačit postavu na rozumný endgame výkon. Ale pro ty, co dohrají příběh a pápá je toto ideální. 3-4 hoďky denně a stíhají.
@DEU (22.11.2023 16:34): teda, to na to fakt šlapou.. asi nejsou prodeje takové, jaké si představovali..
Jako kdyby to fungovalo na principu do 28. 11. aktivuj zdarma a pak Ti to zůstane, tak to asi aktivuju.:-D
Ale takhle na to fakt peču.:-D
Jako kdyby to fungovalo na principu do 28. 11. aktivuj zdarma a pak Ti to zůstane, tak to asi aktivuju.:-D
Ale takhle na to fakt peču.:-D
Do 28.11. je na Steamu zdarma. Ti, co chtějí zkusit jen příběh, mají jedinečnou možnost.
@veselykralicek (20.11.2023 11:13): Jo, to máš pravdu, to určitě bylo. Ovšem v tom endgame bych to viděl spiš ve prospěch toho D3 :)
Základní levelovani v Diablu 3 je takové demo :) Zajímavé to začne být až s přidělováním bodů do paragon levelu a farmeni vybavení a gemů pro Torment 1-10 obtížnosti, aby to člověk ustál. A ne Torment obtížnosti fakt lehké nejsou, obvzlášť pokud se tím člověk snaží projít sám bez buildů z internetu. Podle mně se opravdu hodně liší dojmy s zážitky ze hry u lidi co si prošli příběh na ty tři nebo čtyři základní obtížnosti a lidi co fakt hráli naplno end game na Torment. Taky se to hodně liší v tom kdy konkrétně kdo hru hrál. Ta hra se několikrát totálně proměnila a ten výsledný zážitek z různých verzí se může dost lišit.
V té kombinaci Torment, paragon level, vybavení ,tuning postavy a end game není D3 v ničem moc horší než dvojka, spíš naopak, má toho obsahu víc .
Akorát mám blbý že po těch 1000+ hodinách co jsem tam strávil nemůžu už tenhle žánr skoro hrát, jelikož mně to nebaví :)
V té kombinaci Torment, paragon level, vybavení ,tuning postavy a end game není D3 v ničem moc horší než dvojka, spíš naopak, má toho obsahu víc .
Akorát mám blbý že po těch 1000+ hodinách co jsem tam strávil nemůžu už tenhle žánr skoro hrát, jelikož mně to nebaví :)
@Mendoza (20.11.2023 09:07): možnost přeházet skilly je fajn, to uznávám. Ale Diablo 3 ve mně selhalo v tom, co je pro mě v RPG téměř nejdůležitější. A to těšení se na novej level, kdy to cinkne a Ty přidělíš nové bodíky. S tím, jak byla hra jednoduchá, jsem se na obrazovku skillů podíval jednou za 10-15 úrovní a něco si nastavil. Ale to téměř opojné čekání na level-up v Diablu 2, kdy hned přidělím body a vylepším skill, který bude hned poznat, tady zatraceně chybělo.
Tak ten "chat" zabíral v menu celej spodní levej roh a ve hře to taky pořád vyskakovalo. Vypnout se mi to nepodařilo a to jsem to menu procházel několikrát kvůli tomu..
Tak ten "chat" zabíral v menu celej spodní levej roh a ve hře to taky pořád vyskakovalo. Vypnout se mi to nepodařilo a to jsem to menu procházel několikrát kvůli tomu..
@veselykralicek (20.11.2023 08:51): Pozvanky a komentovani jsem nezazil, asi jsem to mel vzdycky vyply. A vyvoj postavy, kdy muzu prehazet buildy, kdykoli me napadne, je skvelej. A ta obtiznost - prijde mi mentalni pizlat blbyho moba minutu. Rifty byly prave super, ze clovek stavel pandulaka krucek po krucku a snazil se stale splhat hore. Jasne, ze po case to uz ztracelo stavu, ale nejakou tisicovku hodin jsem v tom nechal.
@Mendoza (20.11.2023 06:07): tyhle argumenty uznávám, ale lepší hra to určitě nebyla. Trojka měla tragickej vývoj postavy a byla až příliš jednoduchá.
Plus ta barevná přepálenost a neustálý pozvánky a komentování od ostatních hráčů mě teda taky extrémně vytáčely..
Plus ta barevná přepálenost a neustálý pozvánky a komentování od ostatních hráčů mě teda taky extrémně vytáčely..
@DEU (20.11.2023 03:00): Naopak, trojka odstranila vetsinu kravin z dvojky (hlavne kretensky flasky a svitky) a pridala zabavnej endgame.
@Luf (19.11.2023 20:34): Už trojka byla slabší ve srovnání s dvojkou. Čtyřka je ale z mého pohledu ještě větším zklamáním, viz můj komentář.
@Fatality (20.11.2023 00:08): já myslím, že už stačí, ne?:-)
@Luf (19.11.2023 20:34): jako je fakt, ze jak je to onlinovka, tak to nemuze hrat veselykralicek :( doufam ze to zmeni
Tak jsem dohrál Diablo 4 a musím říct, že je to absolutní zklamání a propadák po povedené trojce. Příběh superkrátkej a po dohrání se nedá ani ve hře už nic dělat jako to bylo ve trojce. Jsou tam jenom nějaký trapný vedlejšáky jinak nic. Jako bonus z toho udělali onlajnovku kde po městě pobíhá milion hráčů a hra se nedá ani stopnout. Naprosto vyhozený peníze.
@rikuhahl (19.10.2023 17:24): Steam je můj primární herní klient. Dále mám nainstalovaný Battle.net, Origin a Uplay.
@DEU (19.10.2023 16:45): A ty nemáš Steam, nebo proč by ti to jinak vadilo pouštět přes 2 klienty? Je lepší mít třeba 7 klientů a na každym spouštět ty jeho “exkluzivity”, nebo mít 1-2 a na něm spouštět ty hry (i za cenu toho, že ta hra si spouští ještě jeden)? Mně to třeba u Uplaye taky trochu vadí, ale pohodlnost spouštět Assassins Creedy primárně tlačítkem ze steamu mi vyhovuje :)
Na Diablo II a IV na steamu se taky určitě mrknu ;)
Na Diablo II a IV na steamu se taky určitě mrknu ;)
@veselykralicek (19.10.2023 11:53): To by me taky zajimalo, jinak to nebudes moct hrat, kdyby to tu nekdo nevedel :)
@veselykralicek (19.10.2023 11:53): Jestli čtyřku někdy pořídím, pak za cenu do 20€ a jen na Battle.net. Nebudu si kvůli tomu zahlcovat PC dvěma paralelně běžícími klienty.
Tak Diablo IV vyšlo včera na Steamu, ale moc vřelého přivítání se mu nesdostalo. Zároveň až do 1. 11. sleva 25 procent (kdo by to byl čekal).
Při té skutečnosti mě napadá myšlenka, jestli je ve hře pořád nutnost mít ve své hře mít i další hráče.:-)
Při té skutečnosti mě napadá myšlenka, jestli je ve hře pořád nutnost mít ve své hře mít i další hráče.:-)
@veselykralicek (05.10.2023 20:57): Stejně jako v případě Battlefield 2042. Ceny Diabla IV na Steamu očekávám totožné jako na platformě Activision Blizzard.
@Fatality (05.10.2023 19:41): zrovna jsem se na to chtěl zeptat, tak díky za odpověď.:-)
No, to známe, bude to na Steamu, ale stejně Tě to donutí to instalovat a hrát přes ten jejich klient.:-D
No, to známe, bude to na Steamu, ale stejně Tě to donutí to instalovat a hrát přes ten jejich klient.:-D
Ale pořád tam budeš moct potkat jiný lidi takže uživatel veselykralicek to hrát nebude :-(
Od 17.10. bude možné hru zakoupit na Steamu. Jsem zvědavý na ty startovací cenové pálky.
@veselykralicek (16.09.2023 09:09): Grim Dawn doporučuji s oběma příběhovými DLC. Výborný arkádový Hack&Slash, velmi temný a chytlavý. Dohrál jsem na všechny obtížnosti normální i hardcore postavu. Jediná výtka směřuje k nepříliš vydařeným filmečkům. Mám tam něco přes 700 hodin. Navíc je v plánu nové DLC Fangs of Asterkarn.
@PERKman (16.09.2023 09:33): Na ty se dá podívat zdarma na YouTube. Hra za 70€, která má jít po dohrání řekněmě do 20 hodin příběhu z disku, musí nabízet mnohem víc než Diablo IV v současném stavu. Alespoň pro hráče, kteří mají herní nároky z dob, kdy vycházely ve srovnání s dnešní dobou smrtící hry jako Planescape: Torment a podobné.
@PERKman (16.09.2023 09:33): Na ty se dá podívat zdarma na YouTube. Hra za 70€, která má jít po dohrání řekněmě do 20 hodin příběhu z disku, musí nabízet mnohem víc než Diablo IV v současném stavu. Alespoň pro hráče, kteří mají herní nároky z dob, kdy vycházely ve srovnání s dnešní dobou smrtící hry jako Planescape: Torment a podobné.
Už jenom ty bezkonkurenční CGI filmečky jsou důvodem si projít ten příběh.
@DEU (16.09.2023 00:59): souhlasím, příběh bych si asi taky zahrál, nějak nemám tendenci tyhle hry grindovat. Ale jsou tam jiné věci, které mě odrazují, takže D4 oželím. Asi se kdyžtak pustím do toho Grim Dawn, to jsem ještě nezkoušel. Když je to duchovní nástupce Titan Questu, kterej jsem projel několikrát.
A nebo do remasteru legendární dvojky, což je hra, která se mi snad neomrzí nikdy. Navíc, když je o dost přístupnější než původní hra.
A nebo do remasteru legendární dvojky, což je hra, která se mi snad neomrzí nikdy. Navíc, když je o dost přístupnější než původní hra.
@veselykralicek (06.09.2023 10:40): To je možné. Faktem je, že v PoE jsem si dva sety pořídil. Tím jsem defakto zaplatil jako za plnohodnotnou hru. Zde ve čtyřce mě příběh místy i docela překvapil, ale chybí mi tam honba za právě Diablem. Snad vydají DLC a půjdeme právě po něm. Příběh bych si opět zahrál. Akorát mi interface hry přijde takový umělý. Nemůžu si pomoci, ve srovnání s dvojkou, jedničkou, ale třeba i s Grim Dawn mi celková atmosféra přijde taková neslaná a nemastná.
@DEU (06.09.2023 02:18): taky jsem si všiml, že to šlo do slev nějak moc rychle. Na to, že to je Diablo. A hra od Blizzardu.
Asi potřebujou nalákat víc oveček, který by si pak kupovaly další oblečky za mikrotransakce.
Asi potřebujou nalákat víc oveček, který by si pak kupovaly další oblečky za mikrotransakce.
Hodnocení 83% zde na webu je ve srovnání se zahraničními weby hodnotícími hry značně nadstandardní. Nicméně sleva 25% a právě nízké hodnocení na zahraničních webech signalizuje, že čtyřka nebude příliš povedená. Pořád je ale cena i po takto výrazně slevě pro mě moc.
@veselykralicek (20.08.2023 08:58): Ti nevyžádaní potenciální spoluhráči mi vadili už v Immortalu. Úplně mi to rozbilo atmosféru příběhu nemluvě o faktu, že tehdy toto ještě neměli vyladěné a způsobovalo mi to čas od času poklesy FPS a pády hry. Na 2070 Super.
@AlieN (20.08.2023 07:41): Tak ono podle mě po trojce nebylo těžké přijít s lepší hrou. Zvlášť po zmrveném Immortalu. Věděli, že hráči mají nejradši dvojku, takže jakýkoli návrat k ní bude úspěch.
@Fatality (20.08.2023 06:56): a já je za debily taky považuju. Hráči, kteří tam běhají se svýma dementníma internetovýma přezdívkama, v pestrobarevných outfitech, to mě spolehlivě odradí.
A ano, vím, že příběh na té hře zajímá absolutní menšinu lidí a cílí na hráče, kteří tam budou grindovat a lootovat do aleluja, a že té hry prodali i beze mě 5 miliard kopií, takže bez té mé se určitě obejdou.:-)
@Fatality (20.08.2023 06:56): a já je za debily taky považuju. Hráči, kteří tam běhají se svýma dementníma internetovýma přezdívkama, v pestrobarevných outfitech, to mě spolehlivě odradí.
A ano, vím, že příběh na té hře zajímá absolutní menšinu lidí a cílí na hráče, kteří tam budou grindovat a lootovat do aleluja, a že té hry prodali i beze mě 5 miliard kopií, takže bez té mé se určitě obejdou.:-)
@Fatality (20.08.2023 06:56): Heh, já jsem od toho po extrémně nezajímavé trojce a tom mobilním shitu neočekával nic, tohle není výraz zklamání, ale prostě jen kritika - a i přes tohle to pořád vypadá líp než ta trojka. Ale i tak to není dost zajímavá hra, no možná když to bude zadarmo na gamepassu bych tomu mohl pár hodin obětovat :)
Btw nechuť k mmorpg obávám se není výraz boomerství - mmorpg jsou boomerské hry, vždyť jsou tu už desítky let :D
A debilové jsou pro mě ty postavy ve hře co tam zmateně pobíhají po městech. Soudím je jako npc :)
Btw nechuť k mmorpg obávám se není výraz boomerství - mmorpg jsou boomerské hry, vždyť jsou tu už desítky let :D
A debilové jsou pro mě ty postavy ve hře co tam zmateně pobíhají po městech. Soudím je jako npc :)
@AlieN (19.08.2023 23:56): to mě mrzí, žes od toho očekával něco jiného než to je. Ale dělá to z tebe jen boomera :-D
Nicméně jsem pořád nepochopil proč to jsou debilove. Jako by za to ti hráči mohli, když už tak jsou debilové Blizzard, ne? :-)
Nicméně jsem pořád nepochopil proč to jsou debilove. Jako by za to ti hráči mohli, když už tak jsou debilové Blizzard, ne? :-)
První věc z mého pohledu je, že pokud ve hře její příběh drtivou většinu hráčů nezajímá, je někde něco špatně. Buď je příběh špatně udělaný, není na něj kladen důraz nebo obojí. Já jsem hrál 1 i 2 vždy primárně kvůli příběhu, stejně tak Grim Dawn. Výjimku jsem udělal jen u 3, ale až po vydání RoS, kde jsme hráli v super partě a v PoE, které mě před nějakými 4 lety naprosto pohltilo svým obsahem a možnostmi, o kterých jsem si předtím jako hráč Diabla III mohl nechat jen zdát. Třetí Diablo mě ale bavilo nejvíc paradoxně v prvních měsících, kdy byla hra ultimátně těžká a velkou výzvou.
Dnes už jsem ale ve fázi, že mě právě po dohrání příběhu nemá u Hack&Slash her co udržet. Snažit se dosáhnou maximálního levelu? Proč? Tahle zastaralá mechanika je pro mě osobně jedna z věcí, která mě odrazuje od nákupu a hraní. Mnohem realističtější je si věci najít, naučit se je a poté si je sám vyrobit. Nálezem věci si představuji, že náhodně padne klidně někde v začátcích hry, ale naučit a vyrobit si ji budete moci až později. Nebo vám padne z konkrétního bosse ve formě předmětu, který se opět naučíte, třeba už hned po zabití bosse ve městě. Další věc seberete cestou dále ze znesvěcené katedrály, další v katakombách a tak dále. Proč být vázaný na nějaké levely postavy když lze levelovat skrz výbavu? Další věc je chození NM dungeonů - stále stejných lokací. i PoE jsem přestal hrát, protože jediný způsob bylo chození map do zblbnutí. Ano, přidaly nové UBER bossy, ale na ty jste museli postavit speciální build od začátku až do konce. A reset stromu dovedností stál orby. Toto vše prostě nebylo v mých silách obhospodařovat.
Hack&Slash hry jsou z mého pohleu postavené výhradně na grindu a na zabíjení stovek tisíc bezbranných mobů. Za posledních dvacet se z hlediska vývoje, obtížnosti a herní výzvy téměř nikam neposunuly. Až do mého spuštění V Risingu. Zde se mi stává opakovaně, že musím z boje s moby utéct, protože potkám tankovací postavu, která dává obrovský DPS, omračuje a má v zádech mága, který ji svými kouzly uzdravuje a mě současně poškozuje. Navíc jsou ještě krytí mušketýry a ti střílí sakra rychle a přesně. Toto se mi nestalo v žádném Diablu co jsem kdy hrál.
Dnes už jsem ale ve fázi, že mě právě po dohrání příběhu nemá u Hack&Slash her co udržet. Snažit se dosáhnou maximálního levelu? Proč? Tahle zastaralá mechanika je pro mě osobně jedna z věcí, která mě odrazuje od nákupu a hraní. Mnohem realističtější je si věci najít, naučit se je a poté si je sám vyrobit. Nálezem věci si představuji, že náhodně padne klidně někde v začátcích hry, ale naučit a vyrobit si ji budete moci až později. Nebo vám padne z konkrétního bosse ve formě předmětu, který se opět naučíte, třeba už hned po zabití bosse ve městě. Další věc seberete cestou dále ze znesvěcené katedrály, další v katakombách a tak dále. Proč být vázaný na nějaké levely postavy když lze levelovat skrz výbavu? Další věc je chození NM dungeonů - stále stejných lokací. i PoE jsem přestal hrát, protože jediný způsob bylo chození map do zblbnutí. Ano, přidaly nové UBER bossy, ale na ty jste museli postavit speciální build od začátku až do konce. A reset stromu dovedností stál orby. Toto vše prostě nebylo v mých silách obhospodařovat.
Hack&Slash hry jsou z mého pohleu postavené výhradně na grindu a na zabíjení stovek tisíc bezbranných mobů. Za posledních dvacet se z hlediska vývoje, obtížnosti a herní výzvy téměř nikam neposunuly. Až do mého spuštění V Risingu. Zde se mi stává opakovaně, že musím z boje s moby utéct, protože potkám tankovací postavu, která dává obrovský DPS, omračuje a má v zádech mága, který ji svými kouzly uzdravuje a mě současně poškozuje. Navíc jsou ještě krytí mušketýry a ti střílí sakra rychle a přesně. Toto se mi nestalo v žádném Diablu co jsem kdy hrál.
@AlieN (19.08.2023 23:56): přesně tak. Proto je to pro mě důvod k nekoupi a raději si počkám na jiné hry. Nadějně teď vyhlížím Titan Quest 2.
@Fatality (19.08.2023 20:52): Protože to jsou random postavy co tam zmateně pobíhají a dělají kdovíco - tohle je fantasy svět, já jediný jsem v něm hrdina co ho má zachránit, a všichni ostatní jsou npc - když už tam ostatní hráči chtějí otravovat, tak ať se chovají jako npc :P
Dost zásadně to mění feeling z té hry, logicky, MMO je jiný žánr než jakým bylo D2.
Dost zásadně to mění feeling z té hry, logicky, MMO je jiný žánr než jakým bylo D2.
@veselykralicek (19.08.2023 17:29): Promin, ale je to potato potahto :D
@AlieN (19.08.2023 19:12): Proc to jsou debilove?
D4 uz ustoupilo do pozadi a potrebuji dohrat jine hry, ale ten cas straveny s tim stal za to. Az budou sezony zase good, zahraju znovu :) Zatim ale nemam duvod.
@AlieN (19.08.2023 19:12): Proc to jsou debilove?
D4 uz ustoupilo do pozadi a potrebuji dohrat jine hry, ale ten cas straveny s tim stal za to. Az budou sezony zase good, zahraju znovu :) Zatim ale nemam duvod.
@Karasman (19.08.2023 20:20): Aktů je 6 ;-D
@Jab (19.08.2023 11:55): Já to po malých douškách hraju. Sezóny ani battle passy mě vůbec nezajímají, hraju pořád původní kampaň a jsem někde ve třetím aktu (ani nevim z kolika, ale určitě je tam ještě čtvrtý). Baví mě to, je tam hromada questů a contentu, má to skvělou grafiku i temnou atmosféru, ale neměl jsem na to zatím moc času (i když pěkných pár večerů už jsem v tom stejně utopil).
@AlieN (19.08.2023 19:22): Však v pohodě. Ja jen říkám proč to většina lidi roky hraje a fakt to kvůli příběhu a imerzi není :)
@Charllize (19.08.2023 19:16): Jednička měla atmosféru úplně skvělou ;-)
A nijak zásadně, záleží jak to hraješ - já 1 i 2 hrál víceméně výhradně singleplayer, a žádný grind a maxování postav, jen jsem si to v průběhu let jednou prošel s různými postavami.
Honit staty, pokoušet se prolézt hru na hell a nightemare, opakovaně chodit na jednoho a toho samého bose v naději že vypadne nějaká věc, etc, to čemu se teď říká "endgame content" - tohle mě na té hře vůbec nezajímá.
A nijak zásadně, záleží jak to hraješ - já 1 i 2 hrál víceméně výhradně singleplayer, a žádný grind a maxování postav, jen jsem si to v průběhu let jednou prošel s různými postavami.
Honit staty, pokoušet se prolézt hru na hell a nightemare, opakovaně chodit na jednoho a toho samého bose v naději že vypadne nějaká věc, etc, to čemu se teď říká "endgame content" - tohle mě na té hře vůbec nezajímá.
@AlieN (19.08.2023 19:12): No ale ono o to v Diablu vážně jde, už od prvního dílu :)
@Fatality (19.08.2023 15:56): Však to je velmi dobrý důvod. Co víc může zabíjet atmosféru hry než že ti tam pobíhají nějací debilové a svou existencí ti ustavičně připomínají že na nějakém příběhu, questech a lore hry vůbec nezáleží, protože tady jde jen o nekonečný grind statů a lootu.
@Fatality (19.08.2023 15:56): díky, akorát jsem se chtěl zeptat.:-D
A nikoli, že tam můžu narazit na jiné hráče, ale že se to nedá vypnout.:-)
A nikoli, že tam můžu narazit na jiné hráče, ale že se to nedá vypnout.:-)
A pro připomenutí, pro uživatele veselykralicek je důvod k nekoupi to, že tam může narazit i na jiné hráče.
@Jab (19.08.2023 11:55): Vzhledem k hodnocení část lidí pravděpodobně vystřízlivěla: https://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iv/user-reviews
Já hru dodnes nekoupil - hrál bych jen příběh, za který bych byl ochotný zaplatit do 30€.
Já hru dodnes nekoupil - hrál bych jen příběh, za který bych byl ochotný zaplatit do 30€.
Jé hele, ono vlastně existuje Diablo IV. Hraje to ještě někdo? Jak se vám líbí teď sezóny a battlepassy?
@Mendoza (29.07.2023 21:51): Každému dle jeho gusta. PoE mě hodně bavilo tak před 4-5 lety. Tehdy tam bylo obsahu tak akorát. Naposledy jsem jej hrál někdy v roce 2020 a to už bylo příšerně překombinované a pro efektivitu časově extrémně náročné. Hrál jsem jej po dobu 2 let jen v rámci Standard League.
@DEU (29.07.2023 21:38): No, podle me je PoE gamifikovanej excel. Jednoduchost je leckdy zabavnejsi nez prekomplikovanost.
@Charllize (28.07.2023 17:01): Neznám Hack&Slash, která by měla tolik obsahu, jako Path of Exile. Navíc hra je F2P, pokud hráč nechce hrát endgame, kde je nutné zainvestovat do záložek truhly. Oproti tomu je Diablo IV hrou s jednoduchými mechanikami pro děti.
@veselykralicek (29.07.2023 07:51): píšou že to vrátí tam, odkud si to platil a dneska už to přišlo :)
@kristmeister (26.07.2023 08:00): a to Ti vrátí přímo na účet nebo taky tam někam do nějaké jejich peněženky? Jde o to, že na Steamu to máš za co utratit, takže to nevadí, ale v tom jejich Battle.netu by stejně nebylo za co..
Koukám ze na MT to má od hráčů 2.2 na pc a 1.8 na ps5. To se jim teda povedlo. Novináři byli ovšem nadšeni :) Jasně, nejakej bombing, ale stejně.
Kdyz se kouknu na Path of Exile co nabízí tak D4 působí jak blbej vtip.
Kdyz se kouknu na Path of Exile co nabízí tak D4 působí jak blbej vtip.
@DEU (26.07.2023 05:55): Mě přijde, že to zavedl každej obchod od té doby, co to zavedl steam :D ale jo 70 eur je dost, nebýt toho, že jsem byl v tu chvíli přiopilej, tak bych to asi taky nevzal xD
@kristmeister (25.07.2023 10:04): Aha, v tom případě změnili podmínky. Dříve nepropláceli nic, ale je pravda, že jejich hry nehraji s výjimkou Immortalu loni už roky.
Mně od nákupu odrazuje šílená cena hry. 70€ jim za hraní jen příběhu nedám.
Mně od nákupu odrazuje šílená cena hry. 70€ jim za hraní jen příběhu nedám.
@DEU (25.07.2023 08:22): Však na supportu mají napsáno, že ano. Proto jsem se právě divil, co mi odpověděl, ten člověk. Ale je pravda, že jsem možná měl víc jak dvě hodiny, protože úvodní cut-scéna je celkem dlouhá a během hraní jsem na mobilu googlil, co bych mohl udělat pro snížení pingu.
EDIT. Ale nevím, jestli mám chuť to potom rozehrát znovu. Ten pohyb myší se mi moc nelíbí. Vím, že se tak hrála i dvojka, ale nějak jsem si zvykl na ovládání trojky a Immortalu. Hlavně se lépe dodguje.
EDIT. Ale nevím, jestli mám chuť to potom rozehrát znovu. Ten pohyb myší se mi moc nelíbí. Vím, že se tak hrála i dvojka, ale nějak jsem si zvykl na ovládání trojky a Immortalu. Hlavně se lépe dodguje.
@DEU (25.07.2023 08:22): Také jsem Diablo vracel do dvou hodin a všechno proběhlo automatizovaně. Peníze do pár dnů zpět.
@kristmeister (22.07.2023 16:11): To jsi měl kliku. Blizzard obvykle zakoupené produkty neproplácí.
@Seeker (23.07.2023 20:45): Spíš jsem se rozhodl, že s tím počkám nějakej ten měsíc, než se uklidní přelidnatost. Immortal mi běží v poho.
@kristmeister (22.07.2023 16:11): Ve čtvrtek večel začala první sezóna a nahrnulo se tam najednou mraky hráčů. Do pár dnů si to snad sedne :)
To jsem se zase ponáhlil s koupí. Průměrný ping 450ms. Když se připojim přes hotspot tak 180. Nehratelné.
EDIT. Docela úsměvné. V podmínkách pro vrácení peněz mají, že se to dá vrátit do 14 dnů s odehranou dobou do dvou hodin. A týpek mi napsal, že na digitální produkty neplatí nárok na odstup od kupní smlouvy, ale když jsem to teda koupil včera a nemohu si užít hraní, tak mi zařídil výjimku a peníze mi vrátí :D :D
EDIT. Docela úsměvné. V podmínkách pro vrácení peněz mají, že se to dá vrátit do 14 dnů s odehranou dobou do dvou hodin. A týpek mi napsal, že na digitální produkty neplatí nárok na odstup od kupní smlouvy, ale když jsem to teda koupil včera a nemohu si užít hraní, tak mi zařídil výjimku a peníze mi vrátí :D :D
@veselykralicek (18.06.2023 20:04): Tak je možné, co chápu lore, že budou v datadisku. Vlastně není moc jiná možnost. Resp. ještě Lucion je (brácha Lilith). Ale ten asi moc davů nepřitáhne. To je jen Mephisto lite.
@DEU (19.06.2023 04:39): Uvidíme, jestli to dostatečně vyváží a ospravedlní novým pravidelným obsahem, který naslibovali.
@Charllize (18.06.2023 20:33): Očekavám sezónní skiny jako v Path of Exile plus ještě Season Pass s mnohými rádoby zvýhodněními oproti neplatícím hráčům. Ovce je přece třeba řádně podojit.
@veselykralicek (18.06.2023 20:04): Ne, fail :) DLC 19.99 euro, brzy :)
@Jab (18.06.2023 18:50): ja jsem teda nechtěl spojlovat, ani jsem nad tím opravdu nepřemýšlel, ale to tam vážně vubec není Diablo?
Možná jen trochu škoda, že tu není boj s trojicí Prime Evils bráchů. Dvojka tak stále vychází, že v ní "jde o více". Ale Lilith a Inarius je druhá nejlepší možnost. Takže stále dobré. Počkám ale s nákupem na případné hlavní DLC. Času dost. A tak nějak cítím, že je Blizzard schopen hru v touze po zisku hodně poničit.
@Fatality (17.06.2023 22:51): no to je právě kvůli Tobě.:-D Aby se nestalo, že si to náhodou nepřečteš. Kámo.:-D
Hlavne ze to tu musis psat dvacetkrat kamo :D
@Seeker (17.06.2023 21:02): díky, aspoň to mám potvrzené. No, jak jsem psal, tohle je pro mě důvod k nekoupi. Aspoň ušetřím.:-)
@veselykralicek (17.06.2023 18:02): To ne, úplně se jich zbavit nejde. Ale opravdu je můžeš úplně ignorovat. Není třeba si jich všímat a v klidu si můžeš plnit svoje úkoly. Vlastně mi často spíš připomínali jen barbary (NPC postavy), které šlo potkat v datadisku Diabla 2: Lord of Destruction. Dungeony jsou instancované, takže tam na hráče nenarazíš vůbec.
@Seeker (komentář): Asi to tu už padlo, ale zeptám se teda na finální verzi..
"Kdo chce, může se přidat do party.." A kdo nechce? Může hrát čistě single bez jakýchkoli dalších hráčů? Aniž by mu tam vůbec lezli?
"Kdo chce, může se přidat do party.." A kdo nechce? Může hrát čistě single bez jakýchkoli dalších hráčů? Aniž by mu tam vůbec lezli?