Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Haha, Dreadwolf se odkládá na první kvartál 24. Což znamená, že minimálně rok bude vývoj Mass Effectu zbržděnej, protože ME team musí těm diletatům pomoct s tím Dračím výblitkem, který měl být zakopanej už několik let 2 metry pod zemí.
@Malignus (10.05.2023 15:29): Bull kolikrát zemře v prvních dvou vteřinách souboje, je to padavka :) Ale jasně, chápu že může fungovat. Cola sem nikdy v partě neměl a asi to tak zůstane.
O vyšší dissaproval moc nestojím, nebavilo by mně si to hlídat.
Jo mně bylo jasný že to někdo hraje takzvaně na max a nějak to jde, ale nevím jestli by to už nebylo na hranici nezábavného opruzu. Ale třeba někdy zkusím co to udělá.
Kazdopádně díky za znalosti, je vidět že to máš nahraný a neřešíš jen DA socializovani jak bývá zvykem. Málokdy naraziš na diskuze co se víc do hloubky zabývají mechanikami hry :)
@Charllize (10.05.2023 14:35): Jsou youtubeři, kteý to hrajou na Nightmare se všema trials, ale jak jeden z nich psal, je v tom pár triků - všechen equip T4 z T4 materiálů a samozřejmě to umožňují jen některé buildy (Knight Enchanter s mrazivými a ohnivými minami) s těmi správnými společníky a využívání nevyváženosti abilit / kouzel, money glitch apod.

Fair-Weather Friends zdvojnásobuje disapproval u společníků (protože normálně je o dost nižší, než approval - aby si někteří hráči nestěžovali). :-D Iron Bull A Cole jsou použitelný se specifickými abilitami a praťáky a nastavením AI, ale mně se je nepovedlo nikdy stabilně rozběhnout, ale z vlastní zkušenosti vím, že i na Hard s uvedenými trialy dokáže dát Iron Bull 1HKO drakovi v Hinterlands s 50% životů (Cassandra ho posílí svým zdechnutím).
@Malignus (10.05.2023 14:16): Jasně, takhle nějak jsem to měl akorát jsem neměl Take it slow a až teď mi došlo ze by to mohlo hru udělat vyváženější. Ono to celé s nightmare obtížnosti děla z nepřátel často žoky HP ale to mi ani nevadí. Akorát to musím hrát s lučištnikem protože když jsem hrál postavu na blízko tak je na ten nightmare furt mrtvá. Nebo jsem měl třeba v partě Bulla a taky věcně ležel na zemi. A až hodně pozdě ve hře se dalo říct že je k něčemu dobrý. Ale to mi taky nevadí, nakonec jsem seznal že hrát s lukem je v té hře větší zábava než na blízko.

Mága mívám jednoho ale jak už jsem tu psal možná bych vzal k Solasovi Vivien a na dps melee bych se úplně vyprdnul, ona to nakonec Kasandra utankuje skoro všechno a nejakej dmg na blízko dá taky. Jen v tom nastavení si na některý draky musím brát dva tanky, třeba na toho v Hinterlands kterej mi vždycky přišel nejhorší. Samozřejmě v tom nastavení hry co řeším. Dispell je nutnost a je fakt ze mít dva by ušetřilo dost času a bolení hlavy. Na nightmare ty mágové se štítem jsou skoro nesmrtelný jak si to nahazuji furt dokola. Pořad si myslím ze to je nejakej bug páč bez dispellu nejdou prakticky zabit, a když tak to je náhoda :)
Fair weather friends asi nezařadím. Nebo jak to funguje přesně ?
Jinak mám za to že nightmare + všechny trials je nehratelný, zéjmena díky 1HP potionum a bez těch cache kde se daji doplnit. Vůbec nevím jak bych to hrál, asi taktický mód only a všechno dělat ručně a co souboj tak hodina. Ale asi by to jít nějak mělo, když to jde vše zapnout, přece by to neudělali tak aby to nešlo :)
@Charllize (09.05.2023 15:15): Já osobně to hraju Hard s Even Ground, Grizzly End, Walk Softly a Fair-Weather Friends. Samotná volba obtížnosti zvyšuje pouze zdraví nepřátel a jejich poškození, který způsobujou. Even Ground jim boostuje všechny staty. Walk Softly jim přidá nový ability. Grizzly End je další boost, ale jen pro medvědy. Take It Slow není od věci, protože díky lovení zvířat na materiály leveluješ i tak rychle a XP za kodex jsou napevno. Upřímně řečeno, přijde mi to akorát (možná by mi stačila i Normal obtížnost s tímhle). Už ti nestačej generický zbraně, ale musíš si od začátku hry craftit T3 / T4 zbraně s vysokým base damage, jinak budeš všechny jen pižlat půl hodiny (a že soubojů bude dost). Hned na začátku jsem zjistil, že potřebuju dva mágy s Dispell a bojovníka s Ring the Bell ASAP. Taky samozřejmě záleží více na správným natočení NPC, nastavení AI (neumí používat miny nebo Leaping Shot) a používaných kouzlech / schopnostech (rozhodně častěji používám Tacticians Renewal).
Přemýšlel jsem o nastavení pokud co možná nejvíc challenge obtížnosti a vymyslel tohle. Kdyztak někdo kdo s tím má praxi může napsat co si o to myslí. Základ je samo Nightmare obtížnost. K tomu zapnout Trials Even Ground ( nepřátele se škálují dle levelu hráče) a Take it slow. ( příděl expů snížen na polovinu).
Jde o to ze jen s even ground ten level cap 27 přijde moc rychle jelikož nepřátele dávají konstantně pořád stejně expů a hráč je OP brzy i na nightmare obtiznost. Důvod toho even ground je hlavně ten že udržuje nepřátele v challenge formě a nedojde k tomu ze většina nepřátel později padá na dvě rány. A take it slow by měl zajistit ze hráč nedosáhne level capu moc brzy a souboje se tím nestanou bezpředmětné. Samozřejmě jsou i další Trials které jdou zapnout, medvědi atd, ale třeba ne už to ze potiony léčí 1HP a podobne, to už by zas možná bylo v tom nastavení co píšu nehratelný. Nebo nějaký další nápad který Trials zapnout aby to bylo furt hratelný a nebyl z toho nehratelný opruz?
@Jab (05.02.2023 14:24): jo, ten kolizní model, kdy narazíš do objektu a totálně Tě to odhodí a otočí, mi pije krev.

Ale jinak už mě to docela zaháčkovalo. Ale taky to nevidím na dohrání v nejbližší době..
@veselykralicek (05.02.2023 14:17): To je zrovna dobrá volba, páč to je v některých ohledech stále velmi aktuální RPG hra. Souboják fajn, enchantování, vybavování a k tomu slušný příběh. Škoda grafiky hlavně. A celkové neohrabanosti hry.
@pajmič (05.02.2023 10:42): Koukám ze ta růžovo fialová barva tam bude silně zastoupena. Ja nevím co to je teď často za debilni zvyk dávat hře tvář nějakou barvou. Je to jak vyučování pro inteligentní šimpanze :)
@pajmič (05.02.2023 12:03): Pro mě je vždy důležitější premisa než vývoj. Ten se může pořád kdykoliv otřepat. Pokud je ale premisa dobrá, věřím v to otřepání mnohem víc. DA4 příběhově krásně navazuje na DAI. ME4 prostě... no... raději nic :D
@Malignus (05.02.2023 11:55): Docela ti závidím. Letos to pro mě slavné na RPG asi nebude. Až uvažuji, že bych dohrávání nových her vlastně vynechal. Harry Potter mě minul (Hogwarts Legacy tedy nic pro mě), Baldur's Gate III je další Divinity: Original Sin II a tedy také nic pro mě. Snad jen u toho Diablo IV mám alespoň trochu naději. Byť ten systém prodeje skrze hru mě děsí. Jo ale ten Cyberpunk 2077: Phantom Liberty bych asi dal. Ten zní dobře. Ale to je stále jen DLC.
@Cathan (05.02.2023 11:48): Jako jediný pozitivum vidim v tom, že udajně je ta hra v Alpha verzi skoro 6 měsíců, což je už těd víc než měla Andromeda a minimílně dalších 6 mít budou (ANTHEM se nikdy do Alpha fáze vývoje nedostal) :D
Budu mít víru dokud ta hra nevyjde. V současné době už nevěřím, že ME4/5 bude něco více než zklamání ve své podstatě :) Ztratit víru v druhé želízko v ohni bych už neunesl.
@Jab (05.02.2023 10:54): Bohužel jo.


@Malignus (05.02.2023 10:45): Ty jo, že to vůbec nevypadá jako nějakej designerskej mutantní sranec, který měl roky jasně daný směr a lidi, který na 1000% věděli co dělali. :D

Mimochodem, Mac Walters opustil Bioware. To je cca 8 člověk na vysoký pozici, co se na to vysral. A obecně kdyby jste vzali všechny lidi, co odešli během vývoje, měli by jste vlastní studio o solidní velikosti :D Jestli se z tohodle nevyklube sajrajt a následná smrt DA značky tak přestanu chlastat! :D
@Jab (04.02.2023 21:20): Mě hlavně zajímalo jestli akční souboje považuješ za ubrání RPG prvku. Důvody, proč MMO nikdy nebyl pro DAI problém jsem podrobně popsal ve svém komentáři, stojím si za tím :D
@Cathan (04.02.2023 20:18): Neopakující se lokace, ne-MMO questy "roznes povoláváky" a jiné kraviny. V DA:I už je dokonce celá obří odpadová lokace "na průzkum" random shitu. Normální dialogy a ne ty "reakce" jako DA:2.

Tohle bylo za minutku btw.
@Malignus (04.02.2023 17:28): Ono nic potrvzeno nebylo ohledně roku vydání, ale to je fuk. Hack n Slash souboják byl naznačen už v prototypech co ukazovali (kamera za ramenem), což mi vyhovuje, ten jejich pseudo taktickej mišmaš stejně pořádně nefungoval. Co je ale horší, že prý nejde ovládat partaky, vůbec, ani částečně, což je krapet zklamání
Prvních pár epizod Absolution jsem uzřel a musím říct - zatím nedobré, místama až debilní.
A ja dal na gamepadu bez analogu Warcraft 2 i s datadiskem, Age of Empire 2, Red Alert a Doom 1+2. To mate jako kdyby na pc přidali obtiznost navíc. Pak když jsem to hrál na pc kancelářskými potřebami připadal jsem si ze cheatuju :)
Nevím, kdo dal na klávesnici Gothica, na ní musí snad zvládnout všechno. Hraju na klávesnici i Fifu i třeba takový skákačky ve stylu Feudal Alloy. Ano, jsem asi jeden z mála, zkoušel jsem i ovladač z Xbox One, ale pokaždé, když jsem chtěl nějakou pasáž zvládnout precizně, jel jsem na klávesnici.

DA I si úplně přesně nepamatuju, ale asi to taková bolest nebyla. Co půjde přemapovat, přemapuješ a zbytek si zvykneš.:-)
Mě tedy ovládání přišlo stejné jako u Origins nebo dvojky. Jen ten gameplay je trošku jiný - lotr a bojovník může za boje chodit a není tam auto attack pro zbraně na blízko.
Nejen že se zásadně liší mezi padem a k+m interface, ale i kamera si při soubojich chová jinak. Tedy rozhodně doporučuji pad, s tím to aspoň skrz kameru má aspoň trochu dynamiky.
@khudman (09.11.2022 12:21): Žejo? Pořad to vypada vcelku pěkne. Ja když hra vysla jsem měl graficky šok :) Až teda na ten styl armoru a vybavení, ale to mi v DA nesedelo moc nikdy.
Jinak zprvu jsem to hrál taky K+M a přišlo mi to celkem ok, ale nakonec jsem taky hrál na gamepadu kde to bylo o dost lepší. Jak jsem psal níž, ten gamepad interface je úplně jiný. I když myslím ze když jsi zvyklý na mys tak ze budeš zápolit na gamepadu s ovládáním inventaru a tak.