Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dragon Age: Inquisition


Diskuze

« Novější Starší »
Teď řešíme, jestli naši rodiče hrají nebo ne. Naše děti budou řešit, jestli hrajem pecky nebo srajdy (podle nich samozřejmě) :D
@Charllize (17.04.2019 14:49): No já googlil a narazil jenom na tuhle nehotovou no. Tohle mámě poslat nemůžu:) Naštěstí jede Divinity Original Sin a už se těší na dvojku, tam to snad dotáhnou.
@pajmič (15.04.2019 13:06): S DSfixem to šlo, uvidím, jak je na tom remaster.
Pravý průser na klávesnici jsou některé PSkové emulace a z oficiálních portů byla asi nejpříšernější Castlevania: Lords of Shadows. Tam jsem kapitulovala a vzala gamepad (nerada, nutí mě to mít ruce v poloze, které mi nevyhovuje). Na(ne)štěstí ne na dlouho, ta hra mě asi dvou hodinách vytočila tak, že jsem ji odinstalovala.
@pajmič (15.04.2019 13:04): jasně, pak jsem v tom byl docela mistr, teď mi ten ovladač u té hry docela vadí, fakt jsem si na to dost zvykl. Bylo to správně cool. :D Nedám na to dopustit.

@pajmič (15.04.2019 13:06): Dark Souls na klávesnici? Taky se hlásím! Ta citlivost myši... :D

@M.a.t.t. (15.04.2019 13:09): Ty kombinace pro různé úskoky tam naštěstí byly jen dvě. Oba shifty, nebo ctrl+enter, pokud si dobře pamatuji. Ale byly tam i v cutscénách.

A největší extrém pro mě bylo zjistit, jak něco potvrzovat v Tony Hawk 3. Dělalo se to tam dvojkou na numpadu, kterou se dělalo ollie (skok). Než jsem na to přišel, tak jsem se hru hodně navypínal přes alt+F4. :D Začátek mise se zapnul, ale po dohrání těch dvou minut jsi už musel odklepnout checklist úkolů. Takže alt+f4. :D
@pajmič (15.04.2019 13:04): Ja tiež a ani nechcem komentovať o koľko je lepší ten remaster s normálnym ovládaním, po ktorom som hru konečne docenil, tak ako si to zaslúžila. A dohral som to, aj napriek tomu, že v QTE sekvenciách som musel náhodne tipovať, aké klávesy predstavujú tie náhodné tlačidlá na gamepade. :)
Tak nevím, co na tom máte. Několikrát odehrané na Nightmare a s ovládáním klávesnice+myš nemám problém :)
@Sadako (15.04.2019 11:52): tak tak, já nesnáším když je obtížnost řešena jen škálováním HP/DMG - což zde očividně je. Já to na tu nejtěžší hrál jak to vyšlo. A přišlo mi to "jen" zdlouhavější. A to až extrémně.
@Jab (15.04.2019 11:06): To ale museli opravit dost rychle - poprvé jsem to hrála před těmi čtyřmi lety a bylo to v pořádku.

@SilentWolf (15.04.2019 11:10): OK, jak vypadá tactical screen nemám tušení, totálně ho ignoruju už od Origins, stejně, jako vyšší obtížnosti (OMG, tady vyšší obtížnost? na co?). Možná jsem masochista, ale ne takový, abych primárně příběhové cRPG hrála na nějakou insane obtížnost.
Mě se zdá, že se problémy týkaly převážně taktického módu a vyšších obtížností (kde byl samozřejmé ten taktický mód potřeba).
@Sadako (15.04.2019 10:53): +1

Jako, eh...? Mňa by úprimne v žiadnom mysliteľnom vesmíre ani nenapadlo, že tam vôbec môže vzniknúť problém s klávesnicou a myšou, a úprimne ani neviem, kde presne by tam vznikol. Navyše ešte keď je tam klasická biowarovská pauza. Môžeš to trochu osvetliť, jak a prečo to bolo nehrateľné?
@Red (15.04.2019 07:48): Tvl, WSAD, myš, kus horní číselné řady a pár dalších kláves - co je na tom za nehratelný masochismus? Vždyť je to naprostý standard u her z pohledu třetí osoby.
@Red (14.04.2019 23:01): Ja som to hral taktiež pomerne skoro po vydaní a tak ako viacerí v tejto diskusii nemám dojem, že by som na klávesnici a myši pociťoval výraznejšie problémy. :)
@Red (14.04.2019 23:01): Hrála jsem DA:I normálně na klávesnici a myši (první hra byla snad 2015, druhá 2018, žádný rozdíl jsem nepocítila) naprosto bez problémů. Nebyl to spíš nějaký bug?
@S4TW (14.04.2019 22:39): To to asi nedávno zlepšili, já to hrál 2016 a bylo to s myší a klávesnicí nehratelný. Vznikaly na to i různý neoficiální patche tvůrci slibovali že to budou ještě spravovat. DAO byl naopak standardní, tam stačilo kliknout a postava šla.
No já myslím, že musí být nějaký rozpor v ovladači. DOI se klávesnicí s myší moc rozumně hrát nedá, a ovládat gamepadem KOTOR může být teoreticky taky nepříjemné.
@Ria Kon (14.04.2019 12:56): Hmm vzdať sa tak dobrých postáv, prostredia a deja kvôli kamere je škoda. Skúšala si si znížiť aj citlivosť? Myslím, že sú tam aj dva módy, v jednom ťa kamera sleduje a v druhom je voľná.

btw: podľa mňa bola kamera v DA:O mnohonásobné horšia.
@Tulareanus (14.04.2019 12:42): Zkoušela jsem před pár měsíci. Stejně tak jako Jade Empire. Na grafiku by se dalo zvyknout, byť je to pro mě takhle zpětně docela tvrdým oříškem, ale mám problém s gameplayem. Pocítila jsem to už u remasterované verze prvního Uncharted - a že tam to ještě šlo. Tuhé, neintuitivní, příliš citlivé, děsivé akrobacie kamer... ničí to pro mě imerzi a samotnou mě to štve, že u toho nevydržím :(
@Charllize (13.04.2019 14:19): Přiznám se, že teď budu na vše zahořklá a skeptická než dostanu v budoucnu nějakou dobrou velkou SP hru (od kohokoliv). Moje pozitivita byla vyčerpána s DA: Inquisition, ME: Andromeda a Anthem už mě jen utvrdilo.

Ráda budu mile překvapená třeba novým Star Wars: Jedi Fallen Order, ale prostě jim nevěřím jediný slovo :)
@pajmič (13.04.2019 14:09): Jo, to jasne prokazuje ze to neni ciste jejich prace, osobne v tom vidim duvod toho problemu co s F76 je. Bohuzel je pod tim podepsana BGS a to je Todd takze ta odpovednost je na nem. Na hre delao plno lidi co najali z venku, ruzny odbornici na MMO a multak a tak podobne. F76 neni cista Todova prace jako treba Skyrim nebo F4. Mam dojem ze hlavni cast BGS v te dobe uz delali Starfield a zrejme Blades.

Starfield i TES VI budou ciste single player hry z plnou silou BGS. :)
@Ria Kon (13.04.2019 14:02): Je treba brat v potaz ze Howard a jeho hlavni skupina lidi se na F76 moc nepodilely, delal to nekdo jinej, a za vsechny ty prusvihy on a jeho lidi taky nemuzou. Samo nevim jak to tam maji v tom studiu, ale mam za to ze Todd tam ma dost velky slovo, pac to je clovek co Bethesdu zdvihnul z bahna po te co paberkovali po vydani Daggerfallu a Redguardu. Takze realna moznost ze mu do TES VI a Starfieldu nikdo nebude kecat tu je, a proste pochybuju ze by je udelal blbe. Tedy pokud patris mezi hracky kterym se predchozi jeho hry libily.
@Charllize (13.04.2019 13:55): Dobře, jediná katastrofální hra byla opravdu F76, ale toho BS kolem... (Nuka Cola, bunda, předměty ze zběratelky, přidané P2WIN mikrotransakce, i přes zatvrdilé opakování, že ve hře nikdy nebudou, snaha o monetizování mod komunity, TES Blades - dobře, to je asi nejpozitivnější z těch průserů). Kdy naposled z nich vylezlo něco dobrého krom slibů? :)
@Paul (13.04.2019 13:16):
Outer Worlds - tady bych se moc netesil, ta posledni ukazka je otresna.
Cyberpunk 2077 - no dobre, ze jsi to ty :)
Vampire Bloodlines 2 - upiri denicky..ehh
Disco Elysium - ok
Dying Light 2 (píše to Avellone, takže to považuju za RPG) - parkur je votrava.
Wasteland 3 - jo taky se tesim.
Biomutant - ta krysa/krecek je super, a mozna to bude zabava
System Shock 3 - sazka do loterie
Greedfall - neznam

A o TES VI bych si nedelal starosti, nemam obavu ze by to meli v umyslu kurvit, spis naopak, ostatne po Starfieldu ktery zrejme taky dopadne dobre k tomu uz nikdo nebude mit moc duvod. Mimochodem jejich jedina hra co to odnesla od hracu je F76, tal proc ty obavy:)
@SilentWolf (13.04.2019 13:03): jen fyi, Obsidian patří Microsoftu, ne Paradoxu. Ale tipl bych si že pod MS budou dělat AAA RPG, aspoň do doby dokud budou finančně úspěšná.
Jinak za mě, na co jsem zvědav z budoucích RPG projektů, ikdyž se ke všemu nedostanu:

Outer Worlds
Cyberpunk 2077
Vampire Bloodlines 2
Disco Elysium
Dying Light 2 (píše to Avellone, takže to považuju za RPG)
Wasteland 3
Biomutant
System Shock 3
Greedfall

A pak samozřejmě ten Starfield, TES6, Elex 2, AC Vikings...a třeba i ten DA4 nějak dopadne aniž by to byla totální sračka, ačkoliv ten vyjde podobně jako TES6 někdy za 4 roky nejdřív.

@pajmič (13.04.2019 13:11): Fallen Order mě taky zaujal. Aspoň jedna hra od EA co není infikována tím bullshitem. Snad Respawn nezklame.
Ale tak brzo tu máme Cyberpunk (určitě vyjde dřív, než DA4) a údajně se dělá i nový Witcher. Obsidiani pod Paradoxy tak asi nebudou dělat něco jiného než RPG. Tvůrci Devil May Cry 5 se určo vrhnou na Dragons Dogma 2. Pak tu máme Lariany. Já myslím, že jsme v klidu. :D
Ria Kon má pravdu. Na Dragon Age 4 jsem se těšil, dokud neoznámili, že se se vývoj ruší, protože EA zmrdi, co sami vytvořili maximálně tak "hokej 100x jinak" chtějí narvat všem do držky systém "Drž hubu a plať za každej prd v tupým grindu ve tvým oblíbeným světě nebo běž do prdele" a až jim ho narvou do držky tak, že budou zvracet, budou jim ho do držky cpát ještě víc.

Jab má taky pravdu. Pokud chceš opravdu kvalitní RPG, musíš zabrousit do minulosti, ne se dívat do budoucnosti. A Bloodlines 2 se zatím nedokážou prezentovat jinak, než že uspokojí i věčně křičící myši. Sorry zatím mě nic nepřesvedčilo, že se bude jednat o "Must Buy" nebo alespoň dobrou hru.
Já mám stále v rukávu ty esa jako staré izometrické hry.. :D jelikož jsem překousl Tyranny, tak by se ta bariéra mohla brzy eliminovat a zvládnu i nějaký ten Torment či Baldursy.. :D
@pajmič (12.04.2019 18:05): Nabroušená? Bodejď by ne, když se celý herní průmysl rozpadá... no to asi není úplně trefné přirovnání. Spíš leze po hlavě přímo do pr**le :)
Ale vážně, na co se mám teď těšit? DA4? Sry, ale zatím opravdu ne. Nové TES či Starfield? Po tom, jak Bethesda exceluje nemám zájem, dokud to nebude aspoň měsíc venku a funkční. Cyberpunk? Možná, ale rok 2077 je ještě daleko. Star Citizen? Záleží, co přesně se z toho vůbec vyloupne. Navíc... to i ten Cyberpunk možná vyjde dříve :D
Před vydáním Anthemu byla jediná hra, na kterou jsem se těšila právě další Dragon Age a teď prostě není, co by to místo zaplnilo. Je to divné, protože tenhle pocit sem nezažila od roku 2009.
@Ria Kon (12.04.2019 17:03): Vy jste poslední dobou nějaká nabroušená, madam. :D Podstata je, že my, ani Bioware zatím pořádně neví, co vlastně z DA4 bude. Z článku jsou patrné dvě podstatané věci. První verze byla bez live service prvku, ta nová ho má, ale prohlašovat či se domnívat, že na něm bude postavena celá hra, je bezpředměné.
@pajmič (10.04.2019 22:55): Kecy jsou na vaší straně, kolego... Laidlaw chtěl se svým týmem vzít to nejlepší z dvojek a Origins a vyprdnul se na MP elementy, co EA protlačuje s tím, že tam pak možná něco přihodí, nebo vydají jako podpůrný stand alone. Ale nový DA4 dostal přikázáno, aby se postavil od základů na MP/live elementech. Bude úspěch, pokud ta hra bude aspoň průměrně zábavná.
@Charllize (10.04.2019 22:37): To jsou keci :) O tom live service se vědělo dávno, ale pochybuju, že by z toho udělali Anthem s drakama a elfama. Vždyt je to zmíněno i v tom originálním článku, že primární housle bude pořád hrát story, což se o Anthemu fakt říct nedá.

Spíš by mě zajímalo, kolik procent toho původního konceptu zůstane v tom novém.
Zdravim mam problem se spustenim hry na Orginu normalne dam play problikne cerna obrazovka a vrati me to do Windows nevite nekdo co stim ?
PS : vypnou Avast jsem zkousel nepomohlo ,jeste mam na teto platforme koupeno Star Wars Battlefront 2 a to normalne jde
Ohledně češtiny - týmu RPGčeštiny se nakonec zadařilo přeložené texty dostat do hry, již je k dispozici ke stažení alfa verze překladu (DLC a Multiplayer zatím nejsou přeloženy).
@pajmič (30.12.2018 22:54): Úplně nejlepší by bylo, kdybyste sem tyhle kraviny přestali linkovat. Rozhodně se už nehodlám dívat na devítiminutové video plné hovadin od nějakého noname vola.
Jestli někdo ještě shání cenu pod dvě stovky, tak GOTY edice je na Originu aktuálně za 193 Kč :)
@Fingon (10.12.2018 22:26): Tak jako žít to fakt ne... démoni jsou fuj :D Nejvíc se mi líbila kniha Poslední let, ale za to můžou gryfové (jsem jak ten přiblej Warden, když mu Wynne vyprávěla příběh o Strážcích a Nákaze xD). Jinak Ukradený trůn a Císařství masek byly obě velmi dobré a každou z těch knih psal někdo jiný.

@SilentWolf (11.12.2018 06:39): EA jim na 99,99% nařídí Frostbite. Vždyť se nechali slyšet, že ho chtějí ve všech svých hrách. Navíc, když ho teď nechali modifikovat, tak by to byla "uznaná ztráta vynaložených financí" a to nepřiznají.
@raisen (11.12.2018 05:41): Dvojku nepřeskakuj, má radikálně odlišnou strukturu od DA:I a DA:O, je sevřenější. Ano, je taky dost railroad (kde se dá navíc poměrně záhy uhodnout konec, ale vlastně mi to vůbec nevadilo), nicméně vzhledem ke zmenšení prostoru i úkolu - tj. jde o jeden Kirkwall, ne podstatnou část herního světa - to vůbec nepovažuju za chybu.

Jediné, co mě ve dvojce rozčilovalo, byl velmi debilní způsob nabíhání nepřátel, ale když se člověk naučí dávat rychle hodně AoE, tak to aspoň netrvá dlouho.
Ale jsou tu velmi výživné questy, za mě třeba jeden z nejlepších v sérii vůbec "Demands of the Qun".
@raisen (11.12.2018 05:41): Taky doporučuju dvojku nepřeskakovat. Sice nejsem vůbec její fanda, ale pro ono budoucí hraní Inquisition to je určitě dobré pro pochopení určitých souvislostí (interakce mezi Varricem a Cassandrou, mágové x templáři atd.), plus hráč onen děj pak více prožívá, je do něj lépe vtažen.
@Jab (11.12.2018 07:00): No s tím MMO... jak jsem hrál SW:TOR, tak mi přišel příběhově plnější než DA:I. A to prosím když vezmu v potaz jen jednu postavu. Tady je to docela extrém. Tak 10h příběhu obalených 90 hodinami zavírání trhlin a zapichování zástav do země u zajímavých šutrů.

Bohužel z recenzí vím, že to veškeré hromadění "assetů" ve hře nemá jiný význam, než jen to čísýlko power, které vám odemyká další mise. Takže žádná "suicide mission 2.0" z Mass Effectu. Prostě zapíchni do země dostatek vlaječek a můžeš prozkoumat další oblast. :D

Ale tak docela se mi to líbí. Když jsou fajn společníci, hodně to pomáhá celé hře.
Opravdu ať to jako první díl série konečně neodfláknou a odpustí si ten questový MMO bordel.
S tím, jak jsou všechny ty tři hry tak odlišné, by mě vážně zajímalo, kam to půjde s tou čtverkou. Engine Frostbite je údajně extrémně nevhodný pro jakákoliv RPG, tak jsem zvědav, když si to přiznali, jestli ho vyměnili. Jestli to bude už zaměřeno na kampaň, nebo zase jen hrstka hlavních misí obklopených "bordelem". A taky by mě zajímalo, jestli neplánují nějaký odvážný krok co s týká soubojového systému. Že by to bylo vyloženě už jako například Dragons Dogma.

Času mají očividně hodně, pokud Anthem nedopadne, tak by do toho museli opravdu vsadit vše... tak by bylo fajn, kdyby se zase pro jednou vyšvihli. :D oprášili zašlou slávu.

@raisen (11.12.2018 05:41): Na to potkávání starých známých je ultimátní Inquisition. Proto je fajn hrát tu dvojku předtím.
Tak jsem včera koupila nakonec ten druhý díl, rozehrála a dnes budu pokračovat. Je fajn tam potkávat staré známé :)