Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@khudman (09.11.2022 12:21): přesně, když pomineme že je ten engine údajně pro programátory naprostá noční můra, tak výsledné vizuály byly úchvatné a dodnes na to vzpomínám jen v dobrém.

Tak snad bude bavit ;)
@SilentWolf (09.11.2022 12:15): No s gamepadem souhlas, ale bude to více nabídkou, jak mám hrát něco na klávesnici, když je to nehratelné? To mi drží nůž u krku, to nemám rád.
Asi mi ale nezbyde nic jiného, než to překousnout, nebo ten gamepad zapojit ( škoda chtěl jsem ten old school PC master race feeling ). Jinak ta hra vypadá tak neskutečně krásně, ten svět, postavy... Moc se na to těším.
edit: Ale koukám, že tebe to moc nepotěšilo… 70% není žádná sláva
@khudman (09.11.2022 12:10): já bych odvážně tvrdil, že většina dnes hraje na gamepadu i na PC. Nejedná-li se vyloženě o střílečky. Ale já při vydání četl hodně kritiky na ovládání k+m- hlavně ten taktický režim apod..

Mě spíš štval bug, kdy postavy nemluvily, hudba nehrála, protože se ve hře seknula nějaká zvuková smyčka.. to bylo na prd, protože mi přijde že Bioware na postavách staví a bez těchto slovních přestřelek to bylo poloviční.
@SilentWolf (09.11.2022 12:02): Ano na klávesnici. Člověk by čekal, že to bude hratelné, přece jen Bioware nedělá šlichty ( o Andromedě dělám že neexistuje ). Jenomže opak je pravdou, protože to ovládání je fakt na hlavu.... Nebo dělám něco špatně, fakt nechápu, že jediný místo, kde přečtu stížnost na ovládání je metacritic....
Včera staženo z EA play. Hru chci dohrát, už jen kvůli tomu, že mám za sebou předchozí díly, ale asi to bude boj. To jsem tu jediný, kterýho doslova sere ovládání?
Hele nejsem z cukru a takový DS1 jsem dojel poprvé na klávesnici, ale tohle je masakr..
@Ria Kon (26.10.2022 23:05): Tohle není o víře, nebo důveře. To je fakt, že něco uvidíme. Jen doufám, že to nebude nic řikající předrenderovanej trailer s panáčkama co choděj po okolí, nebo nedejbože nějaký debilní behind the scenes video :D
@SpaceMoomin (komentář): UI vypadá na konzolích úplně jinak, takže to co mas v PC verzi je PC optimized. I inventáře a vše ostatní je v dost věcech rozdílné. Takže ani náhodou Skyrim kde to bylo totožné. Však si zkus připojit k PC gameoad a uvidíš sám. Ty neprospěchu :)
Tak character creator je v DA:I ve svém rámci docela použitelný, jenom ty vlasy tam mohli mít delší (ale chápu, je pain to zapracovat tak, aby to moc neglitchovalo se zbrojí).
Trojice mých inkvizitorů, všechno elfí mágové:
První 
Druhý 
Třetí (vlasy z modu, byť tady není vidět, že jsou výrazně delší, než co je tam normálně na výběr)
Nemám po ruce PC, ale tak tady je co sem splašila z telefonu (elfka, quarianka). A pardon, ale bez módů už nějakou dobu nehraju :)
obrázek
@Charllize (08.09.2022 17:23): Tahle hra měla zatím nejlepší editor jaký kdy BW vyprdli. Dalo se s tím docela slušně pracovat, ne že bych vytvořil někdy něco, co by připomínalo lidskou bytost, ale lidi s trochou kreativity si dokázali poradit.
@Jab (08.09.2022 17:28): Osobne sú u mňa zbroje, štíty a oblečenie niečo, čo je asi na úplne poslednom mieste v akomkoľvek RPG a inak aj tie brnenia v prvom Dragon Age vyzerali, ako keby si odskočili z Warhammera, čiže je to v tomto asi úplne jedno. O to viac, že je to klasické fantasy. :D
@Red (08.09.2022 17:10): Jojo. :) Celou tu hru vlastně vzali leskem na rty. Postavy i grafiku světa. Všichni na sebe při rozhovorech řvou. Oblečení, zbroje i štíty jsou křiklavé, pompézní. Že to ale nesedne mně neznamená, že někdo jiný si to v posledku neužije. Však já mám zase rád vojáckou atmosféru v RPG hrách, i kdyby to stokrát byla guma vedle gumy. :)
Začínám chápat, že jsem ke hře přistupoval úplně špatně... :)