Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak to zase na mne prislo. Dalsi rozehravka s vyhledem na DA4. :)
Tentokrat jsem si vytvoril elfku. Vzdycky jsem hral za cloveka a prakticky nikdy se mi nepovedlo, i pres velke usili vytvorit v tom editoru oblicej s kterym bych byl spokojeny. Ted se celkem podarilo a vypada to v pohode.
Nalozil jsem si hardcore verzi. Nejvyssi obtiznost, level scaling, polovicni expy, friendly fire, nepratele maji nove ability, ztrata focusu pri odpocinku a grizzly end. Povolani Archer, protoze bojovnik je v tehle obtiznosti prakticky nepouzitelny, leda jako tank.
DLC jsem tusim hral jen jednou tak si je skoro nepamatuju. Tesi mne ze uz mam na PS trofej za ten pitomej bál a nebudu se s nim muset do podrobna crcat. Do stalejsi party planuju hlavne Vivien kterou jsem nikdy moc nevyuzival.
Tezko rict jak to dopadne, preci jen to nehraju poprve, ale na jeden zatah se vsemi DLC jsem to tusim jeste nehral. Vzdycky nejak postupne atd.
@Charllize (10.07.2022 17:15): Na Masterwork existuje trik, který jsem začal - vzhledem k tomu, jak je ten systém nefér - zneužívat. Neznám přesnou hatmatilku, ale zkrátka masterwork se vždy povede po určitých pokusech, není to náhodné, a a je to stejné bez ohledu na loading. Tj. stačí vyrobit dva bezcenné předměty s masterworkem a ten třetí už vyjde, například.

Stačí tedy vyrobit několik předmětů a zjistit, na kolikátý pokus ten Masterwork projde. Pak dát loading, a prostě vyrobit ten předmět co chceš na ten určitý pokus.
@Cathan (komentář): Ještě jednou jsem si četl tvůj komentář a jelikoz při minule reakci jsem to nezmínil tak to udělám teď.
Jde o zmínku o vyráběni věci. Totiž mne to taky hodně bavilo a je to snad nejlíp udělané ze všech single rpg co jsem hrál.
Kuprikladu šance na masterwork rng která nejde ojebat opětovným nahráním hry (myslím ze ten pokus hra ukládá do Settings/profile filu a uloží tam ze se to nepovedlo a už to znovunahranim pozice napravit nejde, kdyžtak mne opravte). Povede se to parkrat za hru a daný předmět je fakt unikat.
Black Emporium jako free dlc působí trochu jak cheat ale není tomu tak, díky pekelným cenám za plánky i materiál to není nic co by hráč měl na první dobrou.
Proste málokdy někde čtu ze někdo ten craft zmíni a přitom to je jedna z nejvíc provedených herních mechanik co tam je. Chápu ze na nízké obtiznosti to někdo třeba ani nezkusi protože to není třeba.
Ja si v dohlédne době hru zahraju znovu, před tím Dreadwolfem, chtěl bych to jednou dat se všemi trials výzvami, kde mne nejvíc děla starost ta co udělá z léčivých lahviček nepotřebnou věc, léčí jen 1HP. Obvykle jich mám zaplych tak polovinu ale všechny ještě nikdy. Mám totiž za to ze na nejvyšší obtížnost některé souboje ( třeba boj u katapultu v Havenu) s tímhle 1HP trialem nepůjdou vůbec udělat. Jedine ze by se to týkalo jen velkých HP potionu a ty regenerační fungovali normálně.
@pajmič (20.04.2022 18:17): No v případě Denerimu a Kirkwallu to nebylo ani na ten pohled. :D V DA:I jsem vkládal velké naděje do Val Royeaux, ale i to se bohužel nakonec omezilo jen na pouhé fakin tržiště. I přestože hodně pěkné.
@Vurhor (20.04.2022 17:37): Bioware mělo problém vdechnout do svýho města život. Od DAO po Anthem. Města sice na pohled fajn ale uplně mrtvá. Co jsem tak koukal i první Gothic má živější svět, více NPC animací a aktivit než cokoliv co kdy Bioware vyprodukovalo :)
Já bych od Bioware chtěl hlavně zase nějaké super město na prozkoumávání. Byť mám sérii Dragon Age rád, v tomhle fakt úplně neválela. :/
@Jab (20.04.2022 15:49): Poslední? No, pro mě by to byl DA:I. Co jsem slyšel, tak i tak byl problém s crunchem ale poměrně to prošlo, takže všechny jejich další hry na tom byly ještě hůř. Nicméně, co se zdá se zákulisí, po poměrném neúspěšném ME:A a hlavně Anthemu se měla situace zlepšit a snad se BioWare vrátí ke kořenům. Co na to říct, já to snad nikdy v životě s žádnou společností nevzdal, vždy je šance, že se zrodí z popela. A jak je vidět podle hodnocení, náš zážitek z DA je taky poměrně odlišný, a to už od Origins :)
@SilentWolf (19.04.2022 12:29): V ME4... 5?... vážně nemám moc důvěru. Ono to funguje fakt jako uzavřená trilogie, vše další bude navíc. Zvlášť když vezmu v potaz závěr ME3 tak to nikdy neuspokojí každého. DA má se svojí tradicí new game new hero mnohem větší šanci na další super hru.
@Charllize (18.04.2022 15:17): doufám, že se někdy u hry taky podobně zapomenu. Rád bych ten pocit znovu zažil, ale nevím, jaká by ta hra musela být.

Víceméně z toho jako kandidát opravdu vychází třeba nový Dragon Age nebo Mass Effect. Možná S.T.A.L.K.E.R. 2, ale tam jsem opatrný. Možná nová Persona. Snad někdy... :D
No, já se těším na čtvrtý díl, ale zároveň mám samozřejmě hodně velké obavy :)
@Charllize (18.04.2022 15:17): Já slyšel, že přes SSD je to celé mnohem rychlejší, ale nestojí mi to za experiment :D Ale jo, to chápu, já do toho taky dost spadl. Chci dneska zkusit dohrát aspoň jedno DLC, protože až do pátku pak nebudu moc hrát. Je to hodně vydatná hra.
@Cathan (18.04.2022 14:38): Teď nevím jestli i na pc ale údaj o case by měl být v popisu uložené pozice.
Ale nedělej si s tím hlavu, ten odhad mi stačí.
Ty loadingy jsem při vydání na pc měl taky dost  dlouhy. Pak mne překvapilo ze konzolova verze se loaduje o mnoho rychleji. 

Kdyz DA:I vyšla zapomel jsem se při hraní až do rána a musel se v práci hodit marod. :D
@Charllize (18.04.2022 14:13): Hrál jsem na normál, ale jak dlouho to bohužel nemám nikde přesné údaje. Vzhledem k dlouhým loadingům jsem to někdy nechal raději pár hodin zapnuté když jsem měl něco na práci a myslím, že se to normálně započítávalo do prohraného času. Možná tak celkově 110-120 hodin.
Jop, a to jsem četl a mnohokrát opravoval. Ale kdybych se měl do nekonečna trápit s každým delším textem, nenapíšu nikdy nic, nebo bych vše musel posílat ke korektuře. Vzhledem k mému postižení nevidím neuvěřitelné množství chyb, které jsou pro mnohé zřetelné. Kdysi jsem byl rád, když jsem se pořádně naučil my/mi. Většinou se pak po nějaké dobře ke komentářům vracím a dodatečně je kontroluji.
Konečně, po dlouholetém čekání a odkládání, hraju DA:I. S několika spoilery, ale naštěstí ne s tolika co mohlo být. A když vezmu v potaz události těsně před Skyholdem a poté co dorazíte... DA:I je hraje s nejdelším prologem na světě, to mi nikdo nevykecá :D Skutečně hra začíná teď.

Jsem rád, že jsem o tomhle neměl ani tušení.
@pajmič (18.02.2022 18:23): A to jsi ještě nečetl úžasnej článek jedný narcistický lesby, která volala po vykastrování všech mužů, protože Cassandra není "female romance only", což zakončila prohlášením, že Dragon Age hry už nikdy hrát nebude, protože žádná romance nikdy neskončí přesně podle jejích představ. :-D
@Red (18.02.2022 18:19): Myslím, že když někdo napíše, že je Solas fašistické megalomanské hovado s výčitkami svědomí, jiná osoba dostane záchvat a chronickou depresi, neb si urazil a dehonstoval jejich romanci, ale na Twitteru by mě to ani překvapovat němělo :)
Právě jsem přišel na to, že některý DA fans jsou legitivní pošuci, co by měli být zavření ve vypolštářovaný cimře. Je to skoro až děsivý jak jsou některý lidi zcela odpojený od reality.
@Charllize (01.01.2022 23:26): Pevnost v poušti má studnu, která, ale neumožňuje průchod až do pevnosti, ale taky se odemkne až po obsazení pevnosti.

@kiwizak (03.01.2022 15:03): Díky. :-) Vtip je v tom, že jsem chtěl udělat komentář ještě o něco delší, ale už se mi chtělo spát, tak jsem to nechal na další den, ale pak když jsem viděl to množství textu, rozhodl jsem se nakonec chybějící části neimplementovat. To je možná trochu ironické. :-D
Ach jo, Malignus a následná diskuze mi připomněla, že DA:I je můj nejpalčivější rest... letos s tím už sakra musím něco udělat.
@Malignus (01.01.2022 23:24): Myslím ze to má i ta pevnost v poušti. A jo je možný ze se to odemkne až pak. Kazdopadne mojemu stylu hraní spíše vyhovuje vtrhnout tam hlavní branou, takže bych to stejne nevyužil :)
@Charllize (01.01.2022 19:59): To můžu potvrdit. :-D Ale já opravdu čekal nějaký chytrý dobývání pevností, třeba podminování hradeb nebo nenápadný vplížení postranní brankou a byl jsem pak zklamanej, když jsem zjistil, že je možný jen útok na hlavní bránu. A podruhý, když jsem zjistil, že to tam opravdu mělo být, ale kvůli času a financím se na to vykašlali.
@Charllize (01.01.2022 18:24): Mně právě při opakovaným hraní šlo na nervy, jak pořád narážím na náznaky něčeho, co tam není, ale kdyby to tam nebylo, byla by hra o něco "prázdnější". Tak jsem se rozhodl pátrat po informacích ohledně vývoje. Upřímně řečeno, prý už nestíhali všechno implementovat, ale chlubí se tím, že strávili hromadu času vylaďováním kamer pro romanci s Iron Bullem, aby mohla být pro všechny rasy. To je trošku zklamání.