@
Walome (24.11.2015 09:29): Myslím, že je v tomto případě je to záležitost definice slov námět/zápletka/příběh/nálpň.
dovolím si je pro sebe definovat takto:
námět = časoprostorové umístění a vše, co se stalo před začátkem hry a zároveň je součástí hry. (zde tedy: jako žoldák v africe a pátráte po stopách tajemného a podivného/ínského "muže v pozadí" s psychopatologicko filosofickými sklony, to celé na pozadí války) -> tady jednoznačně za mě pro FC2 klidně i 10/10
zápletka = jakým způsobem je hráč uveden a zapojen do děje, možná úvodní hodina hry, možná intro. (ve městě je přestřelka a zachrání vás "tajemný ne/známý)
příběh = dvě frakce se mezi sebou zabíjejí... pracujete pro obě.... nakonec pozabíjíte dostatek správných lidí a vyhrajete.
náplň = hlavně cestování po občas moc pěkných a místech, občas taky ne, neboť je odděluje fádní džungle/savana. střelba, respawn, nákup zbraní
Námět je evidentně inspirován "Srdcem temnoty" od Joseph Conrad, případně pro neliteráty filmem "Apocalypse Now!" od Francis Ford Coppola. Bohužel hra to nedokáže využít v zápletce, v příběhu, a ani v náplni.
A právě to, že na začátku všechno vypadá tak dobře, tak nejen já, ale řekl bych i dost dalších lidí tuto hru pořád v žaludku. Protože začátek byl opravdu dobrý, potenciál to mělo. Ale pak to stálo tak strašně moc (vzhledm k námětu a asi i záměru) zahovno, že to jednoho dokáže i rozesmutnit.