Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Phoenix (12.08.2016 15:31): No já vím, že i když byl menší kemp nepřátel a já to tam pokosil, tak po minutě, když jsem se vracel, tak tam byli znova :-D To si pamatuju, že mi to strašně lezlo na nervy. Co se týče toho rozdělení mapy, tak tam už si tak přesně nepamatuji, ale tuším, že to tam též tak bylo a nepřátelé se respawnovali i ve větších táborech.
@Coldplaz (12.08.2016 01:05): Co se týče respawnu, tak jsem vyvraždil tábor a vždy když jsem odjel půl minuty pryč a vrátil se, tak už tam byli noví vojáci a vesele po mně stříleli a takhle po celou dobu hraní. Už si dvojku moc nepamatuji, ale vím, že tohle mi lezlo na nervy. U trojky a čtyřky jsem byl rád, že tábory šlo zabrat a už tam byli tvoji kumpáni. Primal mě ale baví více.
Neviem či je to náhoda, ale ja som skoro vôbec nemal tie problémy, na ktoré sa ľudia sťažovali, maláriu som dostal asi 5 krát, vojaci moc rýchlo nerespawnovali, a zbrane sa mi skoro vôbec nezasekávali, lebo som používal len svoje kúpené.
Jediná vec čo mi naozaj liezla na nervy bola AI vojakov, ktorí boli neuveriteľne agresívni a mohli ťa naháňať na pol mapy.
@PRIVATE MARTIN (11.08.2016 20:45): Proti malarii? Musíš najít toho 'převaděče' a donést papíry pro uprchlíky. Jestli ty prášky akutně potřebuješ, tak to budeš mít vyznačeno na mapě. Na začátku je to v kostele v tom městě.
@7c (23.11.2015 23:39): Tak čeština skutečně funguje ale Dylans mod ne, zkoušel jsem jak 1.3, tak 1.4, ale pokaždé mi to při startu spadne. Takže hraju vanillu :). Ale pocit ze střelby je parádní.
@Walome (24.11.2015 09:29): "když pomineme hlavní linku, co je na příběhu pozitivní?" wut?

co jiného, kromě hlavní linky, by na příběhu mělo být pozitivní? příběh je ta hlavní linka, snad, ne. během hraní neruší a má překvapivý začátek i konec. to mimoň jak lampa jako ty nemůže pochopit.
@MarezCZE (23.11.2015 21:18): Popravdě, ten příběh je tak o ničem, že ji ani nepotřebuješ - nepřeháním. Tahle hra je o gameplayi. Ale je pravda, že ta hlavní zápletka je fajn - když ji nepochytíš, dohledáš si ji pak na netu nebo Ti to povíme :)
Klidně to hraj rovnou s DM, on toho zase tak moc měnit nemůže (z technických důvodů), jen nějaké to číslo sem a tam. Takže všechno pomaleji degraduje, máš větší šance uniknout nepřátelům, konečně funguje 'stealth'a na konci tam každý nemá M16tky... Nic většího to neudělá, ale je to o to příjemnější, hlavně to, že tě hned nevidí na kilák daleko.

IMO největší chyba FC2 je to, že je v podstatě nemodovatelná. Mít mod základnu jako nějaký TES tak je FC2 Best Gaem Evar.

@MarezCZE (23.11.2015 20:17): Ono je to neodstraní, jen je to poněkud omezí, takže nejsou TAK opruzné.
@7c (23.11.2015 19:33): O tohle mi zase až tak moc nejde, i když bych se tomu zase nebránil, jde mi hlavně tedy o ty nesčetněkrát probírané respawny a hlídky na které hráč při přemístování narazí. Tedy hlavně o jejich redukci :)
@MarezCZE (23.11.2015 18:40): S tím modem jsem to nehrál, ale opravdu jsem nepociťoval, že by nepřátelé potřebovali zvednout účinnost - vzhledem k tomu, že "na férovku" znamená hráč proti 10+ nepřátelům s útočnými puškami, tak by jakýkoliv mod, který obsahuje slovo "realism" měl v prvé řadě zredukovat počty nepřátel. Protože když sám v průběhu několika týdnů vystřílím půl města v Čadu, tak opravdu nežiji v iluzi, že jde o simulátor reality.

Shodou okolností jsem někdy v poslední části FC2 zrovna nad tímhle uvažoval (počty nepřátel, jejich účinnost zbraní vs hráčova), a situace ve hře mi přišla jako tolerovatelný kompromis - určitě by ale šlo jít i jinou cestou (kterou možná zvolil ten mod).

Takže vlastně i mě by zajímalo, jestli s ním tu má někdo zkušenost (ideálně dokončení celé hry).
Panove, poprosim o radu. Chystam se rozehrat. Mam hnedka na poprve hrat s Dylan s modem? A nemate prosim nekdo link na funkcni cestinu na steam verzi?
Tak už to jede, modifikace, klasika :) Bylo nutné hru nejdříve nastavit, pak teprve modifikovat. Vypadá to dobře, ale nevím, co s tím ukazatelem na mapu. Která je to klávesa?

Netuším, jak mě hra chytne, ale nemuselo by to být marné :)
@7c (12.02.2015 20:41): To je myšleno tak, že cesty jsou většinou ohraničená skalisky, tudíž není kam uhnout - což je pravda. Samozřejmě to platí jen o části mapy.
@7c (12.02.2015 20:41): To já to čekal od samého začátku - jízda v džípu předznamenávala, že tady bude vše dobře zvolené a zpracované :). Škoda, že se série ubrala komerčním zpodobněním ala FC3.
@Kosi.. (komentář): Story vypadá nějak takhle:
Hráč je vyslán do Afrického státu, aby zabil Šakala, obávaného překupníka zbraní, který vpodstatě neustále živý lokální konflikt - občanskou válku. Hráč se ale nakazí malárií a Šakal ho snadno nalezne a přemůže, ale nechá ho naživu, ať si ho klidně zkusí najít. Následně ve městě vypuknou násilnosti a hráč jen tak tak uniká z města, kde ho zachrání jedna strana, vykurýruje ho, ozbrojí a nechá ho udělat pár misí. Natajňačku, aby nemuseli vysvětlovat, že toho šíleného žoldáka poslali někam oni (o vlastní vojcli se nestarají, buď to dají nebo za nic nestojí). A tak hráč plní úkoly pro obě strany, jeden je horší než druhý a krom toho, že vždy poškodí nepřátelskou stranu, tak především poškodí ekonomiku a soběstačnost celé země. Během toho se skamarádí s bandou ostatních žoldáků, kteří si žijí zlatý život, ale sem tam po hráči chtějí nějaký úkol, aby si nějak přilepšili. Do toho ti tvůj aktuální nejlepší kámoš dává v 'Main questech' nabídky, kdy osereš všechny strany a žoldáci si příjdou na řádný vejvar, za což tě odmění upgradem tvých safehousů. Do toho Hráče přepadne nemoc a vyrazí spáchat dobrý skutek, aby nechcípl. Když hráč pak zabije velitele jedné strany (na popud té druhé), tak je ihned postaven mimo 'zákon' stejně jako ostatní žoldáci, jako cizácké pijavice tyjící z ubohé civilní války a rozhodnou se to tam vyčistit. Hráč dostane echo, že zaútočí jak na civilní obyvatelstvo, tak i na žoldáckou základnu a musí se rozhodnout, koho zachránit a varovat. Ať tak či tak, tak skončí na náklaďáku plným mrtvol mířícím do pouště, kde spadne z korby a Šakal hráče odtáhne do úkrytu a zmizí, když se tam ukáže jedna strana, vrazí ti AKčko a minomet do ruky a pošle tě zpět na sever, abys tam zabil dalšího člověka a tím vrátil celou jejich hru na válku do rovnováhy, a oni si zase mohli užívat vojákování.


Ok, Tohle je shrnutí půlky příběhu, druhou půlku nechám tak a doplním, jestli bude třeba.

Tohle mi příjde přeci jen o něco lepší než: "Unesli nějakou bábu, zachraň ji a při tom odhal labinu Dr. Moreaua.
@Gify (komentář): Vlastně jsem úplně stejně vnímal trojku, akorát mi přišlo, že tam byl plný kopec nudy navíc jako nutnost lovení zvěře, nebo repetetivní odemykání věží. Dvojka mě bavila víc především díky prostředí, které není zas až tak okoukané a díky tomu, že nebyla plná sběratelských zbytečností alá Ubisoft.
@kristmeister (12.08.2014 21:30): No na ten tvuj výčet špatností jsi to celkem krásně ohodnotil. Já to koupil nedávno a od začátku mě to sralo. Asi po pěti odehranejch hodinách jsem to už vzdal, když se ty nemilý věci nashromáždily, a pochybuju, že tomu dám ještě někdy šanci.
No ale vzhledem k tomu, že byla na řadě střílečka, tak jen děkuju, že se tak stalo, protože jsem si koupil Rage ... a to je teda palba! :-)
je to pěkně nelogická hra...například nepochopim, že když se vezmu prášek proti malárii, tak jich má v kelímku asi ještě sto, ale po dalších třech je to prázdné, dál třeba po obsazení těch strážných pointů se tam stejně nepřátelé vracej....takhle si jedu na čtyřkolce, když tu mě začne dojíždět ten největší, nejtěžší a nejpomalejší truck...nepřátelé se z brokovnice trefí snáz na 200 metrů než z jednoho metru....když v městě rozpoutáte přestřelku, tak nepřátele pořád nabíhaj a nabíhaj, že se dá střílet klidně i týden atd. atd.
Já si gamifikoval to ježdění a pak mi to skoro nevadilo (ale jet kamkoliv bez toho kopnout se autobusem co nejblíže není dobrý nápad)
@Maximus (15.07.2014 12:04): Jo je fakt, že krokodýlů jsem se bál zezačátku taky :) tak ve trojce jsou, ale tam je stačí umlátit eFkem, nebo čim :) ale pořád lepší, než když k tobě přiběhne zvíře a dělá "chramst" a tobě ubývá zdraví.

Trojka je trošku předimenzovaná, pravda. Ale bavila mě taky hodně.
@Walome (15.07.2014 11:59): Mne tam neskutočne chybali dravce - plaval som vo vode a stale som sa obzeral či tam nie je krokodil a tak velmi som chcel aby bol, ale nikde nič. Tulal som sa po savane a čakal som leva, leoparda, nosorozca, slona, nikde nič, velka škoda. Jedine co som videl na celej mape bola koza, či zebra :( .........nevravim, že by mali byt zvierata na každom rohu ako v FC3, ale chybali mi tam. Afrika kua!!! a nikde nič



@mazar1234 (15.07.2014 11:58): opravim Ti to ja - stravi
Inak zo zaciatku sa mi ta hra pacila velmi, super neokukane prostredie, naozaj skvela atmosfera, prestrelky, pozeranie si mapy, lieky atd...Ale ked som vycistil nejaky tabor a len co som presiel par metrov uz boli zasa vsetci v tabore tak to proste nasralo a potom ma uz hra len nasierala (otravne polhodinove presuny na 2 minutovu misiu atd.).

Ale bral by som Far Cry znovu v Afrike, len by musela byt krajina bohatsia aj na zvierata (ale nie na kazdom rohu ako v FC3 ale zasa ani jedna koza na celej mape ako v FC2) ziadny respawn nepriatelov (to bolo dobre vyriesene v FC3), znovu by som bral rucnu mapu atd...

FC2 ma svoje velke čaro, ale proste obsahuje tak nudne a otravne veci, že to u mna tuto hru pochovalo.
Problemom tejto hry je to ze strasne vela gameplay casu hrac stravy absolutne bezcennym a zufalo nudnym jazdenim/presuvanim sa z bodu A do B.

Proste uplna chujovina, 10 minut sa seriem niekam v totalnej nude aby som potom 5 minut absolvoval vymakanu a velmi zabavnu prestrelku misie.

Na konci je skratka sucet casu neuprosny a 66% casu hrania tvori otrasna nuda a 33% vymakana zabava. Z toho viac ako 50% hodnotenia skratka nemozem dat.
Ano, ta atmosfera je chvilu dobra, aj prostredie, ale potom to je proste vopruz.
Nesmysl. FC2 má své chyby a rozhodně není bezchybná a kdyby byla otevřena modování, tak věřím, že by z toho už 100% hru někdo vysekal.

Ale FC2 má věci, které FC3 postrádá (Afrika a designové pojetí UI) a tu atmosféru, kdy má člověk dojem, že hraje JA2ku z pohledu jednoho z žoldáků.
FC3 má ovela zabavnejsi a lepsi gameplay ako nudna a neskutocne repetetivna FC2.
FC2 rozhodne preskocit a ist rovno na skvelu trojku.
Na mapě je opravdu jen pár checkpointů, které opravdu musíte projet, Zbytek jde objet či se jim nějak vyhnout nebo prostě jen projet.
Což mi právě příjde jako 'zajímavá' komplikace s tím, že vás nikdo nenutí dané stanoviště vystřílet, ale jde ho vyřešit jiným způsobem (a rychleji).