Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

já ty stanoviště už pak jen projížděl a ty idioti buď nabourali nebo nestíhali, no ale je fakt že takhle by se to hrát nemělo a ten respawning je fakt shit, ale jinak příběh mě bavil a ranní projížďka ve člunu po řece při vycházejícím slunci byla krásná
@Jack_Dark (14.07.2014 15:10): Asi to tak bude. Strašná škoda, protože to prostředí je pro mě děsně lákavé, ale samotný gameplay moc nebaví. A to jsem jinak pomalu dohrál každou druhou tupou FPSku.
@Jack_Dark (14.07.2014 14:40): Chtěl jsem rozehrát trojku, ale moje lehké OCD způsobuje, že mě štve, že jsem nedohrál dvojku, tak jsem ji chtěl dát třetí (nebo dokonce čtvrtou?) šanci, ale teď dost váhám, jestli se s tím bez toho módu mám vůbec trápit.
Zkoušel někdo na Steam verzi ten Dylan's Realism mód? Chtěl jsem se zbavit alespoň z části těch otravnejch checkpointů, kvůli kterým jsem se hrou v minulosti 2x sekl, ale ten mód mi prostě nefunguje (navíc mi hra vždycky ve městě spadne) a netuším proč. Nainstalované by to mělo být správně.
@Bodkin (14.11.2013 21:33): Ajo, to je fakt, že někdy šli k zemi dost těžko, teď je to ok.

A celkově to je poznat, ale musíš chvíli hrát. I tak by tam měl mít aspoň nápis v menu nebo něco - to úplně stačí. Ne jak Datastor, kterej ti supr depresivní hudbu u STALKERa změní na Requiem for a dream theme :/

Je to opět super a hraje se to skvěle - dle doporučení jsem zapnul zase nejtěžší obtížnost a přijde mi to vyrovnanější než originál - vydržíš obecně víc, ale nesmíš dělat chyby. Jakmile si hraješ na Ramba, buď máš kliku, nebo seš tuhej.

A za kámošku mám holku, to se mi snad ještě nepoštěstilo :)
@Bodkin (14.11.2013 13:17): Já když přejedu zvíře, tak je to automaticky load... já se s tím prostě nemůžu smířit.

@Cobot (14.11.2013 12:56): FC 3 je gameplayově hodně blízko dvojce, ALE má x dalších plusů. Na druhou stranu dvojka má trochu lepší pocit ze samotného hraní díky věcem jako nulovej HUD, mapu máš v ruce a né součástí HUDu, mám pocit, že tam ani nejsou žádný ukazovátka... ale vše ostatní stojí za prd, s tím souhlasím. Ale mně ta hratelnost stačí :)

@mazar1234 (14.11.2013 13:13): Zvířata jsou fajn, ale když podesátý ubodáš žraloka eFkem, je to trošku repetetivní.
@mazar1234 (14.11.2013 13:13): Ne, samozřejmě. Člověk holt musí být otevřen tomu, aby ho to mohlo bavit. Pokud se na něčem zasekne, byť se to ostatním může zdát jako prkotina, tak je to prostě zbytečné hrotit.

Zvířata jsou i v FC2, byť jen jako statisti. Zrovna včera jsem omylem přejel kozu. Málem jsem plakal. Což se mi nestalo, když jsem před tím plamenometem vypálil celou vesnici. :/
@Walome (14.11.2013 12:49): Mě srali dost a to obnovení hlídek ještě víc. Zkoušel jsem to hrát a fakt mě to nebavilo. Po pár misích jsme zapnul trojku a bylo to o tolik víc "user friendly", že jsem s dvojkou už neztrácel čas. Ano trojka je jednoduchej mainstream pro casual hráče, ale zábavnější byla rozhodně.
@mazar1234 (14.11.2013 12:45): To je mod vyloženě pro lidi, který baví gameplay FC2 a chtějí ho mít ještě vymazlenější. Samozřejmě to asi nedělá zázraky.

Je zajímavý, že ty respawny serou tolik, když ty body prostě stačí projet. Samozřejmě, když to hraješ na nejtěžší obtížnost, je to mazec, ale jinak se dá. Jediný, co mi na nich vadilo je, že jsou příliš rychlý, takže vymlátíš hlídku, popoběhneš pár metrů, vrátíš se a jsou zpět.
@Cobot (14.11.2013 12:27): Přesně tak, ono je lepší plánovat cestu, abys žádný checkpoint ani nemusel projet, což není až takový problém za použítí autobusů a různých objížděk.

Ale každý checkpoint alespoň jednou pořádně prozkoumám (odemknout na mapě) kvůli případným diamantům a pak už jen v nejhorším případě projíždím.
@Bodkin (14.11.2013 00:30): Jak moc to řeší ty checkpointy? Protože kvůli nim to letělo z disku..

Chápu to tak, že respawn tam je pořád jen je menší šance , že začnou pronásledovat?
Tak, dohráno podruhé. Minul jsem 9 sidequestů a cca 50 kufříků. Na konci jsem měl nějakých zbytečných 150 diamantů :D

A tentokráte jsem si na konci vybral kufřík diamantů místo autobaterie!

A hned jsem to rozehrál znova, tentokrát to snad dám na 100%
To nechápu!!!! jak může mít tak nízké hodnocení??? to jste slepý?! Ta hra je boží, nejlepší na světě!!!!!
Škoda že to má tak malé hodnocení. Mě to připadá jako dost dobrá hra, i když mě tam docela štve, že musíte jet k úkolu třeba na druhou stranu mapy. :)
@Bodkin (28.02.2013 23:22): zlaté AK? bych si to měl projet ještě jednou...

:)

Já jsem fakt děsně sklerotickej. Ale zase je to výhoda, páč když něco hraju/čtu/koukám podruhé, tak je to zase jako poprvé.
mají to v ruce, ale zase jsem jich tam neměl tolik, aby mě to sralo

připsal bych ještě jeden vtipný rozhovor mezi dvěma vojáky:

1: "my bars itching!"
2: "your... what?"
1: "bars... that´s space between your balls and arse"
minomet jsem použil jednou, ale stálo to za to :-)

byl jsem na ostrůvku, kamsem přišel jednoho minometčíka oddělat. chtěl jsem si zkusit, jaký ten minomet je, takže jsem to risknul a začal jsem odstřelovat pevninu na druhé straně. po druhém výstřelu jsem si uvědomil, že ty modré granáty nějak nepufají a že se z nich divně kouří. došlo mi, že to asi budou kouřáci. taxem tam naládoval červené na ten třetí, poslední, pokus se mi podařilo zasáhnout cíl a já tak splnil misi, aniž bych se nějak zapotil... tyhle situace prostě dělají, z jinak nudné misové náplně, zábavu
Zbraně jsou téměř všechny naprosto dokonale udělaný, jen je škoda, že si málo vyhráli s animacemi smrtí a celkově se zábovností v přestřelkách :-). Pořád to neni ono, nemá to takovej ten správnej feeling pro mně.
Sniperka je celkem nutnost a díky geniálnímu nápadu v rozdělování zbraní už pak člověk nemůže nosit útočené pušky, takže ty tak trochu postrádají smysl. Každopádně vedle Uzi a Dragunova jsem nosil ještě RPG. Jednak je skvěle zpracováno a druhak je to nejrychlejší způsob eliminace pojízdných hlídek. Kuši, jakožto zástupce DLC zbraní, jsem osobně považoval za cheat. Přeci jen, hráč ji má hned od začátku a zadarmo.
@Bodkin (28.02.2013 18:12): Osobně jsem dával přednost PKM. Ten malý zásobník v kombinaci s velkým množstvím nepřátel dělá z útočných pušek (dle mě) ne zrovna ideální zbraň. Tj. nejefektivnější mi přišla kombinace Uzi/SR/MG (bohužel Uzi je dostupné až za dost dlouho).