Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (28.02.2013 17:34): to jsem zatim nezkoušel jak dlouho vydrží, osobně sem jedno našel uplně náhodně :-) Ale zase neni pravda, že by ty zbraně málo vydrželi. A když se náhodou rozpadne, no co zbraní je tam na takovou malou zemičku až moc :-).
&Indoš - důležité je také říci, že ty AK nejsou 'jen' zlaté, ale jsou také nezničitelné - nebo alespoň vydrží mnohem více než obyčejné zbraně. Takže člověk nepátrá po zlatém kvéru, ale po zbrani, která se mu po druhém zásobníku nerozpadne!
@Bodkin (19.02.2013 14:08): Ta zranitelnost je IMO dost problém. Je to nerealistické, ale stejně tak kosení desítek nepřátel vyzbrojených útočnými puškami nebo kulomety. Tj. pokud realističnost, tak zároveň snížit počty nepřátel.
Garret: "Taky zaseknutou zbraň nemůžu v rychlosti odhodit, resp. přepnout na jinou. Místo toho musím zvířecky mlátit do "R", abych ji odseknul. Za což jsem většinou zaplatil životem."
To neni pravda. Přepnout jde a když přepneš zpět, tak ji musíš odseknout.

Proč mi o tomhle (semi)realism modu pro FC2 nikdo neřekl, sakra drát, to tu všechno musím dělat sám?! http://www.moddb.com/mods/dylans-far-cry-2-realism-mod

"Realistic weapon damage, recoil, realistic ammo loads and weapon reliability have been added, along with a more effective stealth suit, and revamped AI weapons. (No more SPAS12s and AR15s for militiamen). Checkpoint AI has been tweaked as well. Checkpoint guards now have a 60% chance to chase you after passing through, as opposed to 90%-100% in vanilla. Militiamen also communicate more frequently in combat, and use suppressing fire more often. However, you are now as vulnerable as the AI. A single burst of rifle fire can kill you, so you are probably going to need that extra ammo and stealth suit."
@Neklan (31.12.2012 04:07): to me obecne na teto hre dostava, ze si zadam, do youtube farcry 2 long rogalo flight a najdu akorad nejake debily, co jsou vubec radi, ze nasli to rogalo. Vetsina z nich nedoleti ani tak daleko jako ja na prvni pokus...
Kdyz si zadam hry o 10 let zpet, v podstate s jakykoliv kontextem, tak vidim, jak lidi delaji neuveritelne veci.
@NateLogan (16.12.2012 11:37): Je tam v takovem tom hlinenem meste na hore, nechci vypadat za blba, nejsem etnolog, ale trochu ve stylu spis nejakych jihoamerickych indianu. Tam je uzitecne, ze jdes nahoru, splnis quest a pak se svezes dolu rogalem a muzes doletet az necekane daleko, prave protoze tato lokace je prekvapive vysoko oproti ostatni krajine.
Mluví mi z duše :) : Once I ran over a zebra in my jeep and it troubled me, since I’d gone out of my way to avoid killing animals via weapons, vehicles or even accidental fire propagation. This was not “abstract entity 429 has reached 0 damage points and will now play its nonfunctional animation.” This was “I killed a beautiful creature, wandering a visually moving, but troubled landscape.”
největší paráda je když s kamufláží uprostřed noci střelíte nehlučnou puškou na šipky panďuláka "přes celou mapu" a on nebo jeho parťák okamžitě vědí kam pálit!
@Walome (15.12.2012 17:05): Na tom rogalu se lítá i ve dvojce. Popravdě řečeno zkoušet z toho třílet samopalem mě ani nenapadlo. Vlastně mě ani nenapadlo lézt na rogalo, dokud jsem všechno nevyčistil. Myslel jsem, že by mě ve vzduchu snadno sestřelili.
@M.a.t.t. (15.12.2012 17:01): No ježišmarja. Např. proč maj dvě znepřátelený organizace základnu dva bloky od sebe :)
Ale jak říká Neklan, někdy tě tyhle věci serou do běla a někdy je neřešíš, protože tě hra baví.

To je jak s jedničkou - nikomu neva, že letíš na rogalu a k tomu střílíš ze samopalu. Mně to zničilo skoro celou hru :) ale teda nejen to...
@Walome (15.12.2012 15:19): Lenže keď vo Far Cry 3 získaš pod kontrolu nepriateľské stanoviská, oblasť okolo nich sa razom stane výrazne bezpečnejšou a nepriateľov poriadne ubudne. A beztak sa im podľa mňa dá oveľa ĺahšie újsť ako v druhom dieli a to je neporovnateľný rozdiel.
@Walome (15.12.2012 15:19): Souhlasím s tím, že to někdy je potřeba to prostě neřešit. Když má hra poutavý příběh, super akci, vývoj postavy, sbírání zajímavých přemětů, nebo jiný solidní základ, tak bych to taky neřešil. Bohužel zrovna v tomto případě mi to tak nějak vadilo právě kvůli tomu, že hra nedokázala upoutat v jiných ohledech, tak jsem se poflakoval po savaně a přemejslel o blbosti virtualního kufru:)
@Neklan (15.12.2012 15:11): Taky pravda :-D Ale zase takhle to nesmíš řešit - i když ty auta na každym rohu mě taky sraly - a ve FC3 je to ještě horší.

Já se snažil vesnice vždycky projet a většinou to šlo... ale třeba výlet na lodi je velká sebevražda.
@Walome (15.12.2012 14:42): Aha z letadla. 40 nebo kolik kufrů, v každym z nich 1-2 diamanty a radiomaják. Aha. Proč by někdo takhle diamanty převážel? To byl turistickej zajezd a každej měl jeden diamant jako suvenýr? A proč tam potom měl ten radiomaják. A kudy to letadlo letělo, odkud a kam? Buď by byl jeden crashsite se spoustou diamantu, nebo při velice nepravděpodobné, přesto však připustitelné situaci, že letadlo mělo díru a postupně z něj "odkapávaly" kufry, by byly ty kufry rozmístěneé pravděpodobně po nějaké více-méně-přimce napříc krajinou. To někdo kroužil nad celým státem a "náhodou" je postupně vyhazoval?

Děkuji však za doplnění. Doufám, že jsme si rozuměli a do komentáře jsem to nedal protože by ty diamanty byly nějakej zásadní problém, ale jako ilustraci připitomělosti všeho v té hře. Tvůrci chtěli mít ve hře poklady, které hráč může najít a pak se musel vymyslet nějakej coverstory, proč.

O tom rozpadávání zbraní jsem mluvil v souvislosti se zbraněmi, které člověk někde najde. Když prozkoumáváš ty safehouse, tak v každém z nich je nějaká zbraň, většinou nějaká parádička, ale už ve značném stadiu rozkladu. A to je právě ten problém. Vyměnit svou spolehlivou pušku za nějaký pofidérní šmejd je nesmysl, i když vyzkoušet si tu braň by mohla být celkem legrace, takže celý tento koncept je úplě zbytečnej. Pokud máš zbraň svojí - tzn v perfektní kondici, tak rozpadávání takový problém není. Nemluvě o nezničitelných zlatých kalašnikovech, ve hře jich je prý víc, já teda našel jen jeden. Ale zase samopal tam není nijak dobrá zbraň.

Za největší obtížnost se do auta zásadně neleze. Člověk je pak příliš nápadnej a hlučnej terč. Maximálně tak na překonání trasy, která už je známá a s jistotou bezpečná.
Neklan: u komentáře jsem se pobavil a z objektivního hlediska musím souhlasit. Jen bych rád doplnil, že ty kufříky s diamanty vypadly z letadla,což mě osobně přijde jako dobré opodstatnění (na rozdíl od různých sběratelkách z GTáček apod.).

A zbraň se mi v ruce rozpadla jednou :)

Ale jo, na nejtěžší je to peklo, přestřelky mě bavily, ale když někam jedeš autem a kdosi tě sejme zpoza stromu jednou dávkou, je to vopruz.
jak jsem si tak procital informace o FC3, tak myslim, ze by to mohla byt hra, ktera se bude prat o prvni misto s mafii 1. Teda pokud to neposerou a bude to tak, jak psali :)
@Maximus (26.09.2012 15:47): Jojo, dneska už je to v poho, pravej šok podle mě přijde s novou generací konzolí. Dřív to bylo horší, co půlrok, to byl třeba upgrade, aby človkě hrál na plno a detailně.