@Bodkin (28.02.2013 17:34): to jsem zatim nezkoušel jak dlouho vydrží, osobně sem jedno našel uplně náhodně :-) Ale zase neni pravda, že by ty zbraně málo vydrželi. A když se náhodou rozpadne, no co zbraní je tam na takovou malou zemičku až moc :-).
Diskuze
&Indoš - důležité je také říci, že ty AK nejsou 'jen' zlaté, ale jsou také nezničitelné - nebo alespoň vydrží mnohem více než obyčejné zbraně. Takže člověk nepátrá po zlatém kvéru, ale po zbrani, která se mu po druhém zásobníku nerozpadne!
@Garret (24.02.2013 17:50): Jéj, pekný komentár, mám chuť si to znovu zahrať :)
@Garret (24.02.2013 18:09): no to jo, ale když nezačneš, tak můžeš. A v málokterý fps můžeš přehodit zbraně během nabíjení...
@Walome (24.02.2013 17:39): tak teď jsem to zkoušel. je to jak píšu - v momentě, když začneš odblokovávat zbraň, už ji nemůžeš vyměnit a musíš dokončit odblokování
@Bodkin (19.02.2013 14:08): Ta zranitelnost je IMO dost problém. Je to nerealistické, ale stejně tak kosení desítek nepřátel vyzbrojených útočnými puškami nebo kulomety. Tj. pokud realističnost, tak zároveň snížit počty nepřátel.
@Walome (24.02.2013 17:39): zrovna dneska se mi to stalo. možná to nejde odhodit, když už ji začneš odblokovávat, to jsem nezkoumal. mělo by to jít v kterýkoli moment, ale nejde
Garret: "Taky zaseknutou zbraň nemůžu v rychlosti odhodit, resp. přepnout na jinou. Místo toho musím zvířecky mlátit do "R", abych ji odseknul. Za což jsem většinou zaplatil životem."
To neni pravda. Přepnout jde a když přepneš zpět, tak ji musíš odseknout.
To neni pravda. Přepnout jde a když přepneš zpět, tak ji musíš odseknout.
@Garret (komentář): Trefný komentář. Zvláště pak s tím enginem naprosto souhlasím. Osobně bych mnohem raději viděl další (jiné) hry na Dunia enginu, nežli na přeceňovaném Cry e. Byť jsem tedy zvědav, co z něj vymáčkli v FC 3.
@Garret (20.02.2013 06:41): Nu, já to hodil do rozehrané hry(nakopíruješ 2 patch.abc soubory) a zdá se, že minimálně část toho funguje.
Autor to prý dělá přes nějaké SDK enginu, což dokáže měnit jen různé hodnoty, cokoliv většího (respawn) je prý hardcodováno a lehce mimo dosah. Ale tak snad se mu to nějak podaří.
Autor to prý dělá přes nějaké SDK enginu, což dokáže měnit jen různé hodnoty, cokoliv většího (respawn) je prý hardcodováno a lehce mimo dosah. Ale tak snad se mu to nějak podaří.
@Bodkin (19.02.2013 14:08): sakra, to jsem taky nezaregistroval. jelikož jsem zrovna v polovině hry, nechce se mi to moc moddovat. taxnad někdy na druhý run...
škoda, že neopravili sortování zbraní do skupin
škoda, že neopravili sortování zbraní do skupin
Důkaz milánci, důkaz!
@Bodkin (19.02.2013 14:08): Nekolikrat tu zaznel, lemro.
Proč mi o tomhle (semi)realism modu pro FC2 nikdo neřekl, sakra drát, to tu všechno musím dělat sám?! http://www.moddb.com/mods/dylans-far-cry-2-realism-mod
"Realistic weapon damage, recoil, realistic ammo loads and weapon reliability have been added, along with a more effective stealth suit, and revamped AI weapons. (No more SPAS12s and AR15s for militiamen). Checkpoint AI has been tweaked as well. Checkpoint guards now have a 60% chance to chase you after passing through, as opposed to 90%-100% in vanilla. Militiamen also communicate more frequently in combat, and use suppressing fire more often. However, you are now as vulnerable as the AI. A single burst of rifle fire can kill you, so you are probably going to need that extra ammo and stealth suit."
"Realistic weapon damage, recoil, realistic ammo loads and weapon reliability have been added, along with a more effective stealth suit, and revamped AI weapons. (No more SPAS12s and AR15s for militiamen). Checkpoint AI has been tweaked as well. Checkpoint guards now have a 60% chance to chase you after passing through, as opposed to 90%-100% in vanilla. Militiamen also communicate more frequently in combat, and use suppressing fire more often. However, you are now as vulnerable as the AI. A single burst of rifle fire can kill you, so you are probably going to need that extra ammo and stealth suit."
@jazz1 (25.01.2013 16:54): není to pro každého :)
asi to nedám do konce, už na začínám ztrácet nervy....nuda!
@Neklan (31.12.2012 04:07): to me obecne na teto hre dostava, ze si zadam, do youtube farcry 2 long rogalo flight a najdu akorad nejake debily, co jsou vubec radi, ze nasli to rogalo. Vetsina z nich nedoleti ani tak daleko jako ja na prvni pokus...
Kdyz si zadam hry o 10 let zpet, v podstate s jakykoliv kontextem, tak vidim, jak lidi delaji neuveritelne veci.
Kdyz si zadam hry o 10 let zpet, v podstate s jakykoliv kontextem, tak vidim, jak lidi delaji neuveritelne veci.
@NateLogan (16.12.2012 11:37): Je tam v takovem tom hlinenem meste na hore, nechci vypadat za blba, nejsem etnolog, ale trochu ve stylu spis nejakych jihoamerickych indianu. Tam je uzitecne, ze jdes nahoru, splnis quest a pak se svezes dolu rogalem a muzes doletet az necekane daleko, prave protoze tato lokace je prekvapive vysoko oproti ostatni krajine.
@montana (30.12.2012 19:17): Kyš kyš, před Vánoci jsem ho pořídil za necelou stovku! .... sakra...
Za sedesat kacek.
@M.a.t.t. (19.12.2012 20:19): Ja mu ho neberiem, ja sa mu len smejem.
@Maximus (19.12.2012 20:00): Tak ale je to zase len Drolinov subjektívny názor, je zbytočné mu ho brať. Aj keď by ho tiež nemusel vydávať za ultimátnu pravdu, v tom jedinom je problém...
@mazar1234 (19.12.2012 20:02): Asi tak :)
@Maximus (19.12.2012 20:00): Nastastie zaner FPS na tom az tak zle nie je.
@Drolin (19.12.2012 17:13): Král FPS žánru? LOL
Mluví mi z duše :) : Once I ran over a zebra in my jeep and it troubled me, since I’d gone out of my way to avoid killing animals via weapons, vehicles or even accidental fire propagation. This was not “abstract entity 429 has reached 0 damage points and will now play its nonfunctional animation.” This was “I killed a beautiful creature, wandering a visually moving, but troubled landscape.”
@Bodkin (19.12.2012 16:33): Škoda, že to nepromítl do Dishonored :). Ta hra mohla (měla) být daleko lepší. FC2 tak stále zůstává králem FPS žánru.
Harvey Smith (Dishonored) napsal článek, co je/bylo geniálního na FC2 -> PA Reports
největší paráda je když s kamufláží uprostřed noci střelíte nehlučnou puškou na šipky panďuláka "přes celou mapu" a on nebo jeho parťák okamžitě vědí kam pálit!
@Walome (16.12.2012 11:16): Je tam na straně jednoho údolí. Jenže vzhledem k relativní plochosti mapy je zcela zbytečné.
@Neklan (15.12.2012 18:30): Ve dvojce se střílat nedá (doufám), ale v jedničce jo. Ve dvojce jsem na rogalo snad ani nenarazil.
@Walome (15.12.2012 17:05): Na tom rogalu se lítá i ve dvojce. Popravdě řečeno zkoušet z toho třílet samopalem mě ani nenapadlo. Vlastně mě ani nenapadlo lézt na rogalo, dokud jsem všechno nevyčistil. Myslel jsem, že by mě ve vzduchu snadno sestřelili.
@M.a.t.t. (15.12.2012 17:01): No ježišmarja. Např. proč maj dvě znepřátelený organizace základnu dva bloky od sebe :)
Ale jak říká Neklan, někdy tě tyhle věci serou do běla a někdy je neřešíš, protože tě hra baví.
To je jak s jedničkou - nikomu neva, že letíš na rogalu a k tomu střílíš ze samopalu. Mně to zničilo skoro celou hru :) ale teda nejen to...
Ale jak říká Neklan, někdy tě tyhle věci serou do běla a někdy je neřešíš, protože tě hra baví.
To je jak s jedničkou - nikomu neva, že letíš na rogalu a k tomu střílíš ze samopalu. Mně to zničilo skoro celou hru :) ale teda nejen to...
@Walome (15.12.2012 17:00): Keby som to chcel riešiť do detailov ako Neklan, tak nelogickejších vecí je tam ešte viac.. a výraznejších :D
@M.a.t.t. (15.12.2012 16:56): Však to jsou taky nesrovnatelné hry. Já jen říkám, že ty auta se válej jak ve dvojce, tak ve trojce. A v obou je to zbytečný a nelogický.
@Walome (15.12.2012 15:19): Lenže keď vo Far Cry 3 získaš pod kontrolu nepriateľské stanoviská, oblasť okolo nich sa razom stane výrazne bezpečnejšou a nepriateľov poriadne ubudne. A beztak sa im podľa mňa dá oveľa ĺahšie újsť ako v druhom dieli a to je neporovnateľný rozdiel.
@Neklan (15.12.2012 15:44): Chápu, chápu. Mě na FC 2 děsně baví ten gameplay - pocit ze střelby mi přijde excelentní.
@Walome (15.12.2012 15:19): Souhlasím s tím, že to někdy je potřeba to prostě neřešit. Když má hra poutavý příběh, super akci, vývoj postavy, sbírání zajímavých přemětů, nebo jiný solidní základ, tak bych to taky neřešil. Bohužel zrovna v tomto případě mi to tak nějak vadilo právě kvůli tomu, že hra nedokázala upoutat v jiných ohledech, tak jsem se poflakoval po savaně a přemejslel o blbosti virtualního kufru:)
@Neklan (15.12.2012 15:11): Taky pravda :-D Ale zase takhle to nesmíš řešit - i když ty auta na každym rohu mě taky sraly - a ve FC3 je to ještě horší.
Já se snažil vesnice vždycky projet a většinou to šlo... ale třeba výlet na lodi je velká sebevražda.
Já se snažil vesnice vždycky projet a většinou to šlo... ale třeba výlet na lodi je velká sebevražda.
@Walome (15.12.2012 14:42): Aha z letadla. 40 nebo kolik kufrů, v každym z nich 1-2 diamanty a radiomaják. Aha. Proč by někdo takhle diamanty převážel? To byl turistickej zajezd a každej měl jeden diamant jako suvenýr? A proč tam potom měl ten radiomaják. A kudy to letadlo letělo, odkud a kam? Buď by byl jeden crashsite se spoustou diamantu, nebo při velice nepravděpodobné, přesto však připustitelné situaci, že letadlo mělo díru a postupně z něj "odkapávaly" kufry, by byly ty kufry rozmístěneé pravděpodobně po nějaké více-méně-přimce napříc krajinou. To někdo kroužil nad celým státem a "náhodou" je postupně vyhazoval?
Děkuji však za doplnění. Doufám, že jsme si rozuměli a do komentáře jsem to nedal protože by ty diamanty byly nějakej zásadní problém, ale jako ilustraci připitomělosti všeho v té hře. Tvůrci chtěli mít ve hře poklady, které hráč může najít a pak se musel vymyslet nějakej coverstory, proč.
O tom rozpadávání zbraní jsem mluvil v souvislosti se zbraněmi, které člověk někde najde. Když prozkoumáváš ty safehouse, tak v každém z nich je nějaká zbraň, většinou nějaká parádička, ale už ve značném stadiu rozkladu. A to je právě ten problém. Vyměnit svou spolehlivou pušku za nějaký pofidérní šmejd je nesmysl, i když vyzkoušet si tu braň by mohla být celkem legrace, takže celý tento koncept je úplě zbytečnej. Pokud máš zbraň svojí - tzn v perfektní kondici, tak rozpadávání takový problém není. Nemluvě o nezničitelných zlatých kalašnikovech, ve hře jich je prý víc, já teda našel jen jeden. Ale zase samopal tam není nijak dobrá zbraň.
Za největší obtížnost se do auta zásadně neleze. Člověk je pak příliš nápadnej a hlučnej terč. Maximálně tak na překonání trasy, která už je známá a s jistotou bezpečná.
Děkuji však za doplnění. Doufám, že jsme si rozuměli a do komentáře jsem to nedal protože by ty diamanty byly nějakej zásadní problém, ale jako ilustraci připitomělosti všeho v té hře. Tvůrci chtěli mít ve hře poklady, které hráč může najít a pak se musel vymyslet nějakej coverstory, proč.
O tom rozpadávání zbraní jsem mluvil v souvislosti se zbraněmi, které člověk někde najde. Když prozkoumáváš ty safehouse, tak v každém z nich je nějaká zbraň, většinou nějaká parádička, ale už ve značném stadiu rozkladu. A to je právě ten problém. Vyměnit svou spolehlivou pušku za nějaký pofidérní šmejd je nesmysl, i když vyzkoušet si tu braň by mohla být celkem legrace, takže celý tento koncept je úplě zbytečnej. Pokud máš zbraň svojí - tzn v perfektní kondici, tak rozpadávání takový problém není. Nemluvě o nezničitelných zlatých kalašnikovech, ve hře jich je prý víc, já teda našel jen jeden. Ale zase samopal tam není nijak dobrá zbraň.
Za největší obtížnost se do auta zásadně neleze. Člověk je pak příliš nápadnej a hlučnej terč. Maximálně tak na překonání trasy, která už je známá a s jistotou bezpečná.
Neklan: u komentáře jsem se pobavil a z objektivního hlediska musím souhlasit. Jen bych rád doplnil, že ty kufříky s diamanty vypadly z letadla,což mě osobně přijde jako dobré opodstatnění (na rozdíl od různých sběratelkách z GTáček apod.).
A zbraň se mi v ruce rozpadla jednou :)
Ale jo, na nejtěžší je to peklo, přestřelky mě bavily, ale když někam jedeš autem a kdosi tě sejme zpoza stromu jednou dávkou, je to vopruz.
A zbraň se mi v ruce rozpadla jednou :)
Ale jo, na nejtěžší je to peklo, přestřelky mě bavily, ale když někam jedeš autem a kdosi tě sejme zpoza stromu jednou dávkou, je to vopruz.
jak jsem si tak procital informace o FC3, tak myslim, ze by to mohla byt hra, ktera se bude prat o prvni misto s mafii 1. Teda pokud to neposerou a bude to tak, jak psali :)
@Walome (26.09.2012 16:35): Já hlavně kvůli OS tak to vezmu jedním vrzem vše.
@Jack_Dark (26.09.2012 16:32): Já už ne... dokud nezačnou vycházet hry, který za to budou stát O_o ... mám her na 5 let dopředu. Ale teda až vyjde novej Deus, to se zamyslím.
@Walome (26.09.2012 15:52): Taky mám přes 3 a půl roku starý PC a vše na tom celkem svižně běhá až se sám divím :D ale stejně asi příští rok udělám menší upgrade.
@Maximus (26.09.2012 15:47): Jojo, dneska už je to v poho, pravej šok podle mě přijde s novou generací konzolí. Dřív to bylo horší, co půlrok, to byl třeba upgrade, aby človkě hrál na plno a detailně.
@Walome (26.09.2012 15:43): Ja to mám podobne a zatial som vedel rozbehať všetko velmi príjemne na hard detailoch.
@JohnCZ (26.09.2012 15:42): Já to mám tak na hranici, uvidíme. Ale pc mi slouží už skoro tři roky, přiznám se, že tolik jsem ani nečekal.