já ty stanoviště už pak jen projížděl a ty idioti buď nabourali nebo nestíhali, no ale je fakt že takhle by se to hrát nemělo a ten respawning je fakt shit, ale jinak příběh mě bavil a ranní projížďka ve člunu po řece při vycházejícím slunci byla krásná
Diskuze
@Jack_Dark (14.07.2014 15:10): Asi to tak bude. Strašná škoda, protože to prostředí je pro mě děsně lákavé, ale samotný gameplay moc nebaví. A to jsem jinak pomalu dohrál každou druhou tupou FPSku.
@JohnCZ (14.07.2014 14:54): Když přeskočíš dvojka tak se myslím nic nestane. Já mám obavu aby trojka nebyla stejná jak ta dvojka trochu se kvůli tomu obávám ji rozehrát.
@Jack_Dark (14.07.2014 14:40): Chtěl jsem rozehrát trojku, ale moje lehké OCD způsobuje, že mě štve, že jsem nedohrál dvojku, tak jsem ji chtěl dát třetí (nebo dokonce čtvrtou?) šanci, ale teď dost váhám, jestli se s tím bez toho módu mám vůbec trápit.
@JohnCZ (14.07.2014 13:43): Úplně jsi mi připomněl tu hrůzu checkpointů!
@Bodkin (14.07.2014 14:05): Prý bych to měl poznat na G3, která by s módem měla mít jen 20 nábojů v zásobníku oproti 30 ve vanilla verzi. Zajímalo by mě, kde dělám chybu.
@JohnCZ (14.07.2014 13:43): Taky tak, naprostý cajk a hratelnost je o píď lepší, ale teda bavil jsem se i u původní hry.
@JohnCZ (14.07.2014 13:43): Já. Jen jsem to tam nakopíroval a bylo to. Žádné problémy.
Zkoušel někdo na Steam verzi ten Dylan's Realism mód? Chtěl jsem se zbavit alespoň z části těch otravnejch checkpointů, kvůli kterým jsem se hrou v minulosti 2x sekl, ale ten mód mi prostě nefunguje (navíc mi hra vždycky ve městě spadne) a netuším proč. Nainstalované by to mělo být správně.
@Walome (14.11.2013 22:36): To já teď mám podruhé nebo potřetí žoldačku jako rescue-buddy. O to smutnější je pak Landing zone po Heart of Darkness.
@Bodkin (14.11.2013 21:33): Ajo, to je fakt, že někdy šli k zemi dost těžko, teď je to ok.
A celkově to je poznat, ale musíš chvíli hrát. I tak by tam měl mít aspoň nápis v menu nebo něco - to úplně stačí. Ne jak Datastor, kterej ti supr depresivní hudbu u STALKERa změní na Requiem for a dream theme :/
Je to opět super a hraje se to skvěle - dle doporučení jsem zapnul zase nejtěžší obtížnost a přijde mi to vyrovnanější než originál - vydržíš obecně víc, ale nesmíš dělat chyby. Jakmile si hraješ na Ramba, buď máš kliku, nebo seš tuhej.
A za kámošku mám holku, to se mi snad ještě nepoštěstilo :)
A celkově to je poznat, ale musíš chvíli hrát. I tak by tam měl mít aspoň nápis v menu nebo něco - to úplně stačí. Ne jak Datastor, kterej ti supr depresivní hudbu u STALKERa změní na Requiem for a dream theme :/
Je to opět super a hraje se to skvěle - dle doporučení jsem zapnul zase nejtěžší obtížnost a přijde mi to vyrovnanější než originál - vydržíš obecně víc, ale nesmíš dělat chyby. Jakmile si hraješ na Ramba, buď máš kliku, nebo seš tuhej.
A za kámošku mám holku, to se mi snad ještě nepoštěstilo :)
@Walome (14.11.2013 20:59): Nejsnáze to jde poznat na tvých kumpánech, v přestřelkách nepoužívají brokovnice ale užitečnější kvéry
A když jsem se na to samé ptal autora módu, tak z něj vypadlo tohle: "If you shoot an enemy and they go down with only a few rounds instead of 10-15, then the mod is working."
A když jsem se na to samé ptal autora módu, tak z něj vypadlo tohle: "If you shoot an enemy and they go down with only a few rounds instead of 10-15, then the mod is working."
@Bodkin (13.11.2013 19:36): Jak poznám, že jsem ho do hry vložil správně? Nevidim žádnou viditelnou změnu a rok jsem to nehrál, tak nevim co je standard a co ne :o
@Bodkin (14.11.2013 13:17): Já když přejedu zvíře, tak je to automaticky load... já se s tím prostě nemůžu smířit.
@Cobot (14.11.2013 12:56): FC 3 je gameplayově hodně blízko dvojce, ALE má x dalších plusů. Na druhou stranu dvojka má trochu lepší pocit ze samotného hraní díky věcem jako nulovej HUD, mapu máš v ruce a né součástí HUDu, mám pocit, že tam ani nejsou žádný ukazovátka... ale vše ostatní stojí za prd, s tím souhlasím. Ale mně ta hratelnost stačí :)
@mazar1234 (14.11.2013 13:13): Zvířata jsou fajn, ale když podesátý ubodáš žraloka eFkem, je to trošku repetetivní.
@Cobot (14.11.2013 12:56): FC 3 je gameplayově hodně blízko dvojce, ALE má x dalších plusů. Na druhou stranu dvojka má trochu lepší pocit ze samotného hraní díky věcem jako nulovej HUD, mapu máš v ruce a né součástí HUDu, mám pocit, že tam ani nejsou žádný ukazovátka... ale vše ostatní stojí za prd, s tím souhlasím. Ale mně ta hratelnost stačí :)
@mazar1234 (14.11.2013 13:13): Zvířata jsou fajn, ale když podesátý ubodáš žraloka eFkem, je to trošku repetetivní.
@mazar1234 (14.11.2013 13:13): Ne, samozřejmě. Člověk holt musí být otevřen tomu, aby ho to mohlo bavit. Pokud se na něčem zasekne, byť se to ostatním může zdát jako prkotina, tak je to prostě zbytečné hrotit.
Zvířata jsou i v FC2, byť jen jako statisti. Zrovna včera jsem omylem přejel kozu. Málem jsem plakal. Což se mi nestalo, když jsem před tím plamenometem vypálil celou vesnici. :/
Zvířata jsou i v FC2, byť jen jako statisti. Zrovna včera jsem omylem přejel kozu. Málem jsem plakal. Což se mi nestalo, když jsem před tím plamenometem vypálil celou vesnici. :/
@Bodkin (14.11.2013 12:56): Pomerne dobry argument, ale zase "herny rok=realny rok" ?
@Cobot (14.11.2013 12:56): A hlavne ZVIERATA!!!!! Kurva Zvierata!!!! Bez nich by to FC3 tazko dotiahol cez nejakych 60% a skor este menej.
@Cobot (14.11.2013 12:56): A hlavne ZVIERATA!!!!! Kurva Zvierata!!!! Bez nich by to FC3 tazko dotiahol cez nejakych 60% a skor este menej.
@mazar1234 (14.11.2013 12:45): říká člověk, které progrindoval roky v Darklands... zajímavé :P
@Walome (14.11.2013 12:49): Mě srali dost a to obnovení hlídek ještě víc. Zkoušel jsem to hrát a fakt mě to nebavilo. Po pár misích jsme zapnul trojku a bylo to o tolik víc "user friendly", že jsem s dvojkou už neztrácel čas. Ano trojka je jednoduchej mainstream pro casual hráče, ale zábavnější byla rozhodně.
@mazar1234 (14.11.2013 12:45): To je mod vyloženě pro lidi, který baví gameplay FC2 a chtějí ho mít ještě vymazlenější. Samozřejmě to asi nedělá zázraky.
Je zajímavý, že ty respawny serou tolik, když ty body prostě stačí projet. Samozřejmě, když to hraješ na nejtěžší obtížnost, je to mazec, ale jinak se dá. Jediný, co mi na nich vadilo je, že jsou příliš rychlý, takže vymlátíš hlídku, popoběhneš pár metrů, vrátíš se a jsou zpět.
Je zajímavý, že ty respawny serou tolik, když ty body prostě stačí projet. Samozřejmě, když to hraješ na nejtěžší obtížnost, je to mazec, ale jinak se dá. Jediný, co mi na nich vadilo je, že jsou příliš rychlý, takže vymlátíš hlídku, popoběhneš pár metrů, vrátíš se a jsou zpět.
Tato hra je vo Vanille tak zufalo nudna ze akykolvek full-rebalance MOD z toho moze urobit maximalne tak priemerne zabavnu hru. (nieco podobne ako Oblivion).
@Cobot (14.11.2013 12:27): Přesně tak, ono je lepší plánovat cestu, abys žádný checkpoint ani nemusel projet, což není až takový problém za použítí autobusů a různých objížděk.
Ale každý checkpoint alespoň jednou pořádně prozkoumám (odemknout na mapě) kvůli případným diamantům a pak už jen v nejhorším případě projíždím.
Ale každý checkpoint alespoň jednou pořádně prozkoumám (odemknout na mapě) kvůli případným diamantům a pak už jen v nejhorším případě projíždím.
@Bodkin (14.11.2013 00:30): Jak moc to řeší ty checkpointy? Protože kvůli nim to letělo z disku..
Chápu to tak, že respawn tam je pořád jen je menší šance , že začnou pronásledovat?
Chápu to tak, že respawn tam je pořád jen je menší šance , že začnou pronásledovat?
@Bodkin (14.11.2013 00:30): Trojku si nemůžu zahrát :D nepamatuju si login/heslo k uplayi, teď to řeším s ubisoft supportem ;) A trojka je málo tuhá a technicky v detailech horší.
@Walome (13.11.2013 23:02): Pročpak? Trojka nemá dostatečný faktor vyblbnutí?
@Bodkin (13.11.2013 19:36): Tak jo, ty šmudlo, už to stahuju.
@Walome (13.11.2013 19:25): Jo, s Dylanovým realism modem.
@Bodkin (13.11.2013 18:01): Hraješ to s tím supr trupr modem?
@Bodkin (13.11.2013 18:01): Uff, tak to už je hardcore
Tak, dohráno podruhé. Minul jsem 9 sidequestů a cca 50 kufříků. Na konci jsem měl nějakých zbytečných 150 diamantů :D
A tentokráte jsem si na konci vybral kufřík diamantů místo autobaterie!
A hned jsem to rozehrál znova, tentokrát to snad dám na 100%
A tentokráte jsem si na konci vybral kufřík diamantů místo autobaterie!
A hned jsem to rozehrál znova, tentokrát to snad dám na 100%
@Phoenix (15.05.2013 08:41): klukovi je 11 let, tak ještě aby jo. Takovejhle výkřik je naprosto v pořádku.
@Walome (15.05.2013 08:42): Nedivim, místní si rádi honí trika na nováčkách. A nikde se nepíše o tom, že komentář má bejt recenze, to zmate každýho nováčka. Až poté, co dostanu sodu od zdejších chytráků, si to uvědomí...
@Walome (15.05.2013 08:42): Nedivim, místní si rádi honí trika na nováčkách. A nikde se nepíše o tom, že komentář má bejt recenze, to zmate každýho nováčka. Až poté, co dostanu sodu od zdejších chytráků, si to uvědomí...
@Walome (15.05.2013 08:27): Divíš se? S tak "kvalitní" recenzí, která spíš připomíná betaverzi výkřiku do tmy?
@steampack (15.05.2013 07:02): Je vidět, že jsi toho ještě moc nehrál.
nooojo a mínuskáři jedou...
To nechápu!!!! jak může mít tak nízké hodnocení??? to jste slepý?! Ta hra je boží, nejlepší na světě!!!!!
@Pacman13 (19.03.2013 15:35): Skoro 70% je slušné číslo. A FC2 navíc opravdu není pro každého v žánru, ve kterém je všechno pro všechny. Tak není divu.
Škoda že to má tak malé hodnocení. Mě to připadá jako dost dobrá hra, i když mě tam docela štve, že musíte jet k úkolu třeba na druhou stranu mapy. :)
@Bodkin (01.03.2013 09:56): Tak ten si pamatuju.
@Walome (01.03.2013 08:08): Dokonce i plamenomet. Byť má tedy až příliš krátký dosah, ale i tak spálíš vesničku a blízké okolí během chvíle.
@Bodkin (28.02.2013 23:22): zlaté AK? bych si to měl projet ještě jednou...
:)
Já jsem fakt děsně sklerotickej. Ale zase je to výhoda, páč když něco hraju/čtu/koukám podruhé, tak je to zase jako poprvé.
:)
Já jsem fakt děsně sklerotickej. Ale zase je to výhoda, páč když něco hraju/čtu/koukám podruhé, tak je to zase jako poprvé.
@Walome (28.02.2013 21:43): Jižní část země... především jih. Specielně ten prostřední spodní sektor s tím ropovodem. Tam se to jima jen hemží.
a btw - testuju to zlaté AK a vydrží opravdu dlooouho, AR16 bych už musel minimálně dvakrát měnit. Za sekundárku mám upilovanou dvojku a Gustava jako speciál.
a btw - testuju to zlaté AK a vydrží opravdu dlooouho, AR16 bych už musel minimálně dvakrát měnit. Za sekundárku mám upilovanou dvojku a Gustava jako speciál.
minomet? bych si to měl projet ještě jednou...
mají to v ruce, ale zase jsem jich tam neměl tolik, aby mě to sralo
připsal bych ještě jeden vtipný rozhovor mezi dvěma vojáky:
1: "my bars itching!"
2: "your... what?"
1: "bars... that´s space between your balls and arse"
připsal bych ještě jeden vtipný rozhovor mezi dvěma vojáky:
1: "my bars itching!"
2: "your... what?"
1: "bars... that´s space between your balls and arse"
@Garret (28.02.2013 21:27): Horší je, když je mají nepřátelé. Vzdálenost pro ně nic neznamená, vidět mě nemusí a stejně střílí nechutně přesně.
minomet jsem použil jednou, ale stálo to za to :-)
byl jsem na ostrůvku, kamsem přišel jednoho minometčíka oddělat. chtěl jsem si zkusit, jaký ten minomet je, takže jsem to risknul a začal jsem odstřelovat pevninu na druhé straně. po druhém výstřelu jsem si uvědomil, že ty modré granáty nějak nepufají a že se z nich divně kouří. došlo mi, že to asi budou kouřáci. taxem tam naládoval červené na ten třetí, poslední, pokus se mi podařilo zasáhnout cíl a já tak splnil misi, aniž bych se nějak zapotil... tyhle situace prostě dělají, z jinak nudné misové náplně, zábavu
byl jsem na ostrůvku, kamsem přišel jednoho minometčíka oddělat. chtěl jsem si zkusit, jaký ten minomet je, takže jsem to risknul a začal jsem odstřelovat pevninu na druhé straně. po druhém výstřelu jsem si uvědomil, že ty modré granáty nějak nepufají a že se z nich divně kouří. došlo mi, že to asi budou kouřáci. taxem tam naládoval červené na ten třetí, poslední, pokus se mi podařilo zasáhnout cíl a já tak splnil misi, aniž bych se nějak zapotil... tyhle situace prostě dělají, z jinak nudné misové náplně, zábavu
Zasrané minomety!
Zbraně jsou téměř všechny naprosto dokonale udělaný, jen je škoda, že si málo vyhráli s animacemi smrtí a celkově se zábovností v přestřelkách :-). Pořád to neni ono, nemá to takovej ten správnej feeling pro mně.
Sniperka je celkem nutnost a díky geniálnímu nápadu v rozdělování zbraní už pak člověk nemůže nosit útočené pušky, takže ty tak trochu postrádají smysl. Každopádně vedle Uzi a Dragunova jsem nosil ještě RPG. Jednak je skvěle zpracováno a druhak je to nejrychlejší způsob eliminace pojízdných hlídek. Kuši, jakožto zástupce DLC zbraní, jsem osobně považoval za cheat. Přeci jen, hráč ji má hned od začátku a zadarmo.
@7c (28.02.2013 18:53): Jo, snajper byl asi nejlepší. Dragunov, MAC a kuše, s tím se dalo zvládnout cokoliv - a to mi vydrželo až do konce hry, byť pak UZI místo MACa, ale to je detail.
@Bodkin (28.02.2013 18:12): Osobně jsem dával přednost PKM. Ten malý zásobník v kombinaci s velkým množstvím nepřátel dělá z útočných pušek (dle mě) ne zrovna ideální zbraň. Tj. nejefektivnější mi přišla kombinace Uzi/SR/MG (bohužel Uzi je dostupné až za dost dlouho).
@Indian (28.02.2013 17:42): Nu, pokud nemáš FN FAL či AR16, tak je zlatý AK nejlepší UP co můžeš sehnat.