Že to bude průser jsem věděl hned po spuštění, když mě hra upozornila, že si jí nejvíc užiju s ovladačem. Že to ale ve finále bude samý hopsání a běhání uzoučkym koridorem (a to ještě díky nepřesnosti ovládání s řadou neúspěšných pokusů o různý přeskoky), to mě nenapadlo. Co mě ale vytočilo do běla a ve finále donutilo po asi osmi hodinách hru prostě vypnout a odinstalovat, je celkovej koncept, kdy vás hra nutí se do některých lokací vracet třeba i třikrát, přičemž se samozřejmě respawnují nepřátelé, takže jedete ty stejný souboje stále dokola. Pro mě je to dost zoufalej pokus jak natáhnout herní dobu.
Jasně, je to moje chyba. Neměl jsem hned skočit na podzimní výprodej na steamu a měl jsme si tu hru nejdřív proklepnout. Ale celkově je to dost škoda. Hra jinak vypadá hezky, příběh by taky nemusel bejt uplně marnej (odehráno nějakejch 8+ hodin, takže nechci úplně soudit), ale ten gameplay je jak z roku 2000. Bez googlení bych si tipnul, že je to zase port z konzole. Proč nám PCčkářům tohle dělaj. :(
Pro: grafika; řemeslný zpracování; zábavné možnosti interakcí s prostředím v soubojích i mimo ně
Proti: zabugovaný Akt III; pouze čtyřčlenná parta, chabý výběr společníků; většinu času to vůbec nemá Bauldur's Gate feeling