@Karasman (22.11.2024 08:13): však já si to dohrál za 17 éček na Ubiplus. Ale beru že pokud někdo jede jen Steam, tak si počká, ta 25% sleva co k tomu na steamu dali je nic, když to furt stojí přes pade.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Hra ze světa Hvězdných Válek se soustředí na otevřený svět, který lze prozkoumávat v roli psankyně jménem Kay Vess, společnost jí dělá přeprogramovaný imperiální droid a čtyřnohý mazlíček Nix. K cestování ji slouží vesmírná loď, kromě cestování mezi planetami s ní jde volně cestovat a bojovat na orbitách planet vnějšího galaktického pásu.
Kay hledá nový svobodný život a je ochotná si kvůli tomu ušpinit ruce v kriminálním podsvětí a zajistit si reputaci. Hra je dějově zasazená mezi filmy Imperium Vrací Úder a Návrat Jediho. Čtyřnohý společník kromě společnosti umí pomáhat i v akci, mezi jeho dovednosti patří přinesení zbraně, odvedení pozornosti nebo aktivace nějakého zařízení. Na planetách se lze přesouvat pomocí osobních vznášedel.
Kay hledá nový svobodný život a je ochotná si kvůli tomu ušpinit ruce v kriminálním podsvětí a zajistit si reputaci. Hra je dějově zasazená mezi filmy Imperium Vrací Úder a Návrat Jediho. Čtyřnohý společník kromě společnosti umí pomáhat i v akci, mezi jeho dovednosti patří přinesení zbraně, odvedení pozornosti nebo aktivace nějakého zařízení. Na planetách se lze přesouvat pomocí osobních vznášedel.
Poslední diskuzní příspěvek
@Malignus (22.11.2024 07:47): já jsem ubi šablony dost přesycen a imho Outlaws tu definici nenaplňujou. Působí výrazně méně copy/pastovaně než Asscreedy či Horizony.
@Karasman (22.11.2024 08:13): však já si to dohrál za 17 éček na Ubiplus. Ale beru že pokud někdo jede jen Steam, tak si počká, ta 25% sleva co k tomu na steamu dali je nic, když to furt stojí přes pade.
@Karasman (22.11.2024 08:13): však já si to dohrál za 17 éček na Ubiplus. Ale beru že pokud někdo jede jen Steam, tak si počká, ta 25% sleva co k tomu na steamu dali je nic, když to furt stojí přes pade.
Nejlépe hodnocené komentáře
Nic jsem od toho nečekal. A proč taky, Ubisoft poslední dobou moc neválí, tak jsem si říkal, doufám, že mi nezníčí můj milovaný svět Star Wars. A ono ne, opravdu jsem mile překvapen jak ta hra ve výsledku vypadá.
Příběh slušný zase trochu z jiného prostředí. Není to nic co by člověka posadilo na zadek a už něco podobného někde neviděl nebo nehrál ale ani tak to není špatný. Docela mě přakvapila i délka hry, není to nic příšerně zdlouhavého ani příliš krátkého, a když se hráč zaměří na plnění jen hlavních misí, tak hru zahraje v klidu do 16 hodin herního času.
Samozřejmě také hra mohla mít lepší grafiku ale není to nijak zvlášť hrozné a ve výsledku ani důležité.
Dnes už hra obsahuje tři vydané patche, takže je v mnohem lepším stavu než při vydání.
Co musím ale ocenit jsou skvělé minihry v podobě třeba závodů kluzáků, které ve mě vyvolaly dojem nostalgie ze starého dobrého ,,KOTOR'' a i podobně obtížné.
Dále je super výběr planet na které můžeme cestovat, zvláště planeta Tatooine, tu jsem si užíval úplně nejvíc. Snad ještě v žádné Star Wars hře jsem se takhle volně projíždět na speedru nebo i jen tak procházet po své oblíbené planetě nemohl. To byla prostě paráda, zvlášť návštěva Jabbova paláce, kde můžeme potkat Hana Sola v karbonitu nebo i Bobu Fetta. Za mě nejlepší mise ve hře.
Hru ale můžu doporučit. Kdo miluje Star Wars bude milovat i Outlaws.
Příběh slušný zase trochu z jiného prostředí. Není to nic co by člověka posadilo na zadek a už něco podobného někde neviděl nebo nehrál ale ani tak to není špatný. Docela mě přakvapila i délka hry, není to nic příšerně zdlouhavého ani příliš krátkého, a když se hráč zaměří na plnění jen hlavních misí, tak hru zahraje v klidu do 16 hodin herního času.
Samozřejmě také hra mohla mít lepší grafiku ale není to nijak zvlášť hrozné a ve výsledku ani důležité.
Dnes už hra obsahuje tři vydané patche, takže je v mnohem lepším stavu než při vydání.
Co musím ale ocenit jsou skvělé minihry v podobě třeba závodů kluzáků, které ve mě vyvolaly dojem nostalgie ze starého dobrého ,,KOTOR'' a i podobně obtížné.
Dále je super výběr planet na které můžeme cestovat, zvláště planeta Tatooine, tu jsem si užíval úplně nejvíc. Snad ještě v žádné Star Wars hře jsem se takhle volně projíždět na speedru nebo i jen tak procházet po své oblíbené planetě nemohl. To byla prostě paráda, zvlášť návštěva Jabbova paláce, kde můžeme potkat Hana Sola v karbonitu nebo i Bobu Fetta. Za mě nejlepší mise ve hře.
Hru ale můžu doporučit. Kdo miluje Star Wars bude milovat i Outlaws.
Když byla tato hra ohlášena, říkal jsem si, že dobře, další hra ze světa Star Wars, ale nijak zvlášť jsem se na ni netěšil. První recenze mě od hry dokonce trochu odradily, ale gameplay videa vypadaly solidně a tak jsem to risknul a ty 2 litry za hru vysolil.
Pořídil jsem PS5 verzi, protože moje herní PC je o trochu méně výkonné a hlavně v posledních letech opravdu nemám chuť hru neustále ladit, aby běžela optimálně, případně řešit nejrůznější problémy (rozchození AC Mirage bylo peklo). A už první chvíle hraní mě přesvědčily o tom, že volba PS5 verze nebyla vůbec špatná, protože DualSense je zde využitý opravdu příkladně, ať už se jedná o nejrůznější minihry nebo dokonce hlášení alarmu přímo z reproduktoru ovladače.
Příběh je, nepřekvapivě, poměrně povrchní a kromě několika zvratů vás nijak zvlášť nezaujme, nicméně neurazí a oceňuji, že celou hru vede ona "nit", která mi třeba u AC: Valhally citelně chyběla - postavy se po dobu hlavní dějové linky průběžně vrací, případně vás doprovází, pocit domova navíc dokládá Trailblazer, vaše vesmírná loď. Speciálně musím vyzvednout Nixe, protože roztomilejší SW potvůrku jsem snad ještě neviděl, interakce s ním během hraní je naprosto skvělá a dle mého názoru dělá z Outlaws něco víc než jen další generickou "ubi" hru.
S tím souvisí i to, že věže tu nenajdete, mapu netřeba odkrývat, neexistuje levelování a hra hodně sází na exploraci, ke které vás sice nenutí, ale je velmi, velmi vhodné ji dělat, protože získávané bonusy, abilities a různá vylepšení za to rozhodně stojí, přičemž klidně můžete jet jen hlavní dějovou linku, ale připravte se, že bude mnohem těžší, než pokud se občas zatouláte a například vylepšíte svůj blaster, případně zajdete s Nixem na jídlo, čímž následně získá příjemné pasivní dovednosti.
Vůbec celý gameplay mě hodně překvapil, neexistuje zde přímé vedení za ruku jako v některých jiných hrách a je třeba často dávat pozor na zadání úkolu, případně zkoumat okolí. Rovněž některé stealth situace jsou příjemně náročné (např. vloupání do trezorů syndikátů). To u některých hráčů sklidilo docela kritiku, což mě překvapuje - když je hra příliš lineární a navádí vás za každým krokem, je to špatně. Najednou vyšla hra, která to nedělá, a je to taky špatně, tak nevím, ale osobně mě to docela vyhovovalo a byla to moc fajn změna.
Minihry jsou příjemně nápadité a originální, hodně potěší celková komplexnost hry a mnoho možností, jak trávit na oněch čtyřech planetách čas... například hraním Sabaccu. Přiznám se, že na karetní hry jsem neuvěřitelně blbej, hotovej antitalent, co povídat, ale u něj jsem pravidla pochopil skoro ihned a hraní si naprosto užíval. Navíc to, že i pro něj jsou k dispozici nejrůznější abilities a cheaty dokazuje, že žádná část hry není odbytá, ba naopak.
Hrál jsem na režim výkonu a těch 60 FPS konzole ne vždy držela, jen co je pravda. Jakmile byla nějaká oblast hustě osídlená, běda, framerate šel do kytek. Naštěstí se to nedělo zas tak často a chápu, že raytracing si svou výkonovou daň holt vybere. Jedním dechem dodávám, že grafika mi přišla skutečně hodně pěkná a až na trochu horší zpracování mimiky a vlasů hlavní hrdinky (častý problém novějších her, nevím proč) nemám co vytknout. Světy jsou opravdu nádherné, plné detailů, nejen pro SW fanouška radost pohledět. Speciálně oceňuji nemalé množství detailů - vzhledem k tomu, že se hra odehrává mezi pátou a šestou epizodou, naleznete u Jabby chudáka Hana zamraženého do karbonitu a dokonce v baru v Mos Eisley stopu od střely na zdi, kde to schytal Greedo. A takový západ sluncí na Tatooine... jestli máš srdce, tak to musíš cejtit, jak by řekl klasik. Stejně pozitivní zůstávám i u zvukového, zejména hudebního zpracování. Soundtrack nevykrádá filmy, zazní z nich sotva jedna nebo dvě melodie, ale zůstává v podobném stylu a jednotlivé skladby jsou často docela výrazné, takže si nejednu z nich zapamatujete.
Ano ano, technické problémy hra má a určitě by prospělo, kdyby Massive Entertainment měli ještě několik měsíců na doladění, ale ne, to by kolidovalo s novým Assassínem, takže Ubisoft očividně nařídil vydat koncem léta a přinejhorším opatchovat. Chápu, mrzí mě to, ale kromě tří pádů za 30 hodin hraní a několika glitchů jsem se nesetkal s ničím, co by mi zážitek vyloženě kazilo a vzpomeňme si, v jakém stavu byly megaklasiky jako Kingdom's Come nebo Cyberpunk 2077 krátce po vydání. Hejtit Star Wars Outlaws jen proto, že je od Ubisoftu, mi přijde nefér. Zejména proto, že se od ostatní produkce tohoto vydavatelství více než odlišuje.
A je zábavná. Sakra, takhle mě hra už hodně, hodně, HODNĚ dlouho nechytla. Ani ten zatracený Horizon, ani novější Assassíni, ani nedávno poprvé dohraná série TLOU. Možná to za tento kacířský názor schytám, ale u Outlaws jsem se neskutečně bavil a každý den se neuvěřitelně těšil, až se do hry zase vrátím. Svou roli bude hrát, že jsem velký fanoušek SW a jak prostě milujete prostředí, hře nadržujete, ano, přiznávám, nepopírám. Opět se ukazuje, jak subjektivní mohou názory na hru být, ale pro mě je to jednoznačně hra roku a nová klasika, ke které se budu rád vracet (druhý průchod vidím na začátek listopadu, uvidím, jak moc případně updaty ony drobné zápory napraví).
Co dodat? Zpočátku jsem hře nevěřil, ale pak mě totálně pohltila. Ano, příběh by mohl být propracovanější, chybky vychytanější, některé animace lepší, a tak dále, a tak dále. Jenže nic není dokonalé. Dát méně než 90 % hře, u které jsem se tři desítky hodin skvěle bavil, ale podle mě nejde. A speciálně kvůli některým hráčům, kteří dávají i hodnocení blízké nule, tam tu pětadevadesátku dám a nevylučuji, že po druhém průchodu a vychytání některých chyb tam hodím i tu stovku.
Pořídil jsem PS5 verzi, protože moje herní PC je o trochu méně výkonné a hlavně v posledních letech opravdu nemám chuť hru neustále ladit, aby běžela optimálně, případně řešit nejrůznější problémy (rozchození AC Mirage bylo peklo). A už první chvíle hraní mě přesvědčily o tom, že volba PS5 verze nebyla vůbec špatná, protože DualSense je zde využitý opravdu příkladně, ať už se jedná o nejrůznější minihry nebo dokonce hlášení alarmu přímo z reproduktoru ovladače.
Příběh je, nepřekvapivě, poměrně povrchní a kromě několika zvratů vás nijak zvlášť nezaujme, nicméně neurazí a oceňuji, že celou hru vede ona "nit", která mi třeba u AC: Valhally citelně chyběla - postavy se po dobu hlavní dějové linky průběžně vrací, případně vás doprovází, pocit domova navíc dokládá Trailblazer, vaše vesmírná loď. Speciálně musím vyzvednout Nixe, protože roztomilejší SW potvůrku jsem snad ještě neviděl, interakce s ním během hraní je naprosto skvělá a dle mého názoru dělá z Outlaws něco víc než jen další generickou "ubi" hru.
S tím souvisí i to, že věže tu nenajdete, mapu netřeba odkrývat, neexistuje levelování a hra hodně sází na exploraci, ke které vás sice nenutí, ale je velmi, velmi vhodné ji dělat, protože získávané bonusy, abilities a různá vylepšení za to rozhodně stojí, přičemž klidně můžete jet jen hlavní dějovou linku, ale připravte se, že bude mnohem těžší, než pokud se občas zatouláte a například vylepšíte svůj blaster, případně zajdete s Nixem na jídlo, čímž následně získá příjemné pasivní dovednosti.
Vůbec celý gameplay mě hodně překvapil, neexistuje zde přímé vedení za ruku jako v některých jiných hrách a je třeba často dávat pozor na zadání úkolu, případně zkoumat okolí. Rovněž některé stealth situace jsou příjemně náročné (např. vloupání do trezorů syndikátů). To u některých hráčů sklidilo docela kritiku, což mě překvapuje - když je hra příliš lineární a navádí vás za každým krokem, je to špatně. Najednou vyšla hra, která to nedělá, a je to taky špatně, tak nevím, ale osobně mě to docela vyhovovalo a byla to moc fajn změna.
Minihry jsou příjemně nápadité a originální, hodně potěší celková komplexnost hry a mnoho možností, jak trávit na oněch čtyřech planetách čas... například hraním Sabaccu. Přiznám se, že na karetní hry jsem neuvěřitelně blbej, hotovej antitalent, co povídat, ale u něj jsem pravidla pochopil skoro ihned a hraní si naprosto užíval. Navíc to, že i pro něj jsou k dispozici nejrůznější abilities a cheaty dokazuje, že žádná část hry není odbytá, ba naopak.
Hrál jsem na režim výkonu a těch 60 FPS konzole ne vždy držela, jen co je pravda. Jakmile byla nějaká oblast hustě osídlená, běda, framerate šel do kytek. Naštěstí se to nedělo zas tak často a chápu, že raytracing si svou výkonovou daň holt vybere. Jedním dechem dodávám, že grafika mi přišla skutečně hodně pěkná a až na trochu horší zpracování mimiky a vlasů hlavní hrdinky (častý problém novějších her, nevím proč) nemám co vytknout. Světy jsou opravdu nádherné, plné detailů, nejen pro SW fanouška radost pohledět. Speciálně oceňuji nemalé množství detailů - vzhledem k tomu, že se hra odehrává mezi pátou a šestou epizodou, naleznete u Jabby chudáka Hana zamraženého do karbonitu a dokonce v baru v Mos Eisley stopu od střely na zdi, kde to schytal Greedo. A takový západ sluncí na Tatooine... jestli máš srdce, tak to musíš cejtit, jak by řekl klasik. Stejně pozitivní zůstávám i u zvukového, zejména hudebního zpracování. Soundtrack nevykrádá filmy, zazní z nich sotva jedna nebo dvě melodie, ale zůstává v podobném stylu a jednotlivé skladby jsou často docela výrazné, takže si nejednu z nich zapamatujete.
Ano ano, technické problémy hra má a určitě by prospělo, kdyby Massive Entertainment měli ještě několik měsíců na doladění, ale ne, to by kolidovalo s novým Assassínem, takže Ubisoft očividně nařídil vydat koncem léta a přinejhorším opatchovat. Chápu, mrzí mě to, ale kromě tří pádů za 30 hodin hraní a několika glitchů jsem se nesetkal s ničím, co by mi zážitek vyloženě kazilo a vzpomeňme si, v jakém stavu byly megaklasiky jako Kingdom's Come nebo Cyberpunk 2077 krátce po vydání. Hejtit Star Wars Outlaws jen proto, že je od Ubisoftu, mi přijde nefér. Zejména proto, že se od ostatní produkce tohoto vydavatelství více než odlišuje.
A je zábavná. Sakra, takhle mě hra už hodně, hodně, HODNĚ dlouho nechytla. Ani ten zatracený Horizon, ani novější Assassíni, ani nedávno poprvé dohraná série TLOU. Možná to za tento kacířský názor schytám, ale u Outlaws jsem se neskutečně bavil a každý den se neuvěřitelně těšil, až se do hry zase vrátím. Svou roli bude hrát, že jsem velký fanoušek SW a jak prostě milujete prostředí, hře nadržujete, ano, přiznávám, nepopírám. Opět se ukazuje, jak subjektivní mohou názory na hru být, ale pro mě je to jednoznačně hra roku a nová klasika, ke které se budu rád vracet (druhý průchod vidím na začátek listopadu, uvidím, jak moc případně updaty ony drobné zápory napraví).
Co dodat? Zpočátku jsem hře nevěřil, ale pak mě totálně pohltila. Ano, příběh by mohl být propracovanější, chybky vychytanější, některé animace lepší, a tak dále, a tak dále. Jenže nic není dokonalé. Dát méně než 90 % hře, u které jsem se tři desítky hodin skvěle bavil, ale podle mě nejde. A speciálně kvůli některým hráčům, kteří dávají i hodnocení blízké nule, tam tu pětadevadesátku dám a nevylučuji, že po druhém průchodu a vychytání některých chyb tam hodím i tu stovku.
Pro: Nádherné prostředí, hra plně respektuje svět Star Wars, dobře napsané a sympatické postavy (i ten Jabba), Nix, odpovídající odměny za exploraci, nepřeberné množství možností, Sabacc,
Proti: Příběh by mohl být ještě propracovanější, drobné technické nedostatky a nějaké drobnosti, co ale nestojí skoro za řeč, protože mě to prostě neskutečně bavilo
Tak jo....
Nejsem milovník her od Ubi. Ani náhodou. Ano, mají série podle jedné šablony. Far Cry, Assassin's Creed a potom Tom Clancy's něco.... každá série má více méně stejný design, jen mění prostředí. Já vím.
ALE.....!!!!!
Absolutně jsem nepochopil ten obří hejt, co se snesl skoro hned po vydání na Outlaws. Vlastně trochu pochopil, protože jsme na internetu. Na internetu má každý názor úplně na všechno, aniž by si to aspoň nainstaloval, natož zahrál.
Nicméně, když nebudete blít kraviny do diskuzí a místo toho si tu hru zkusíte zahrát, zjistíte, že vlastně vůbec není špatná. Naopak. Vlastně se docela dost povedla. I když je od Ubi! Ha! To čumíte, co??
Ale teď samozřejmě long story, než se dostanu ke hře samotné... :-D
Star Wars je asi nejhodnotnější franchise ze všech. A i když se Disney posledních deset let velice snaží celou tu historii dokurvit, potopit a všechny nasrat a znechutit, najde se ještě pár nostalgických bláznů, jako třeba já, co věří v lepší zítřky. A dokonce se nám i líbí některé pokusy o rozšíření lore.
Ahsoka nebyla tak hrozná jak se očekávalo a třeba takový ANDOR, to je totální masterpiece. Takhle by se mělo univerzum dál rozvíjet
No ale dost keců o tom jak Disney kurví/nekurví milované universum. Máme tu ty Outlaws.
A já jsem z nich nadšený!!
I když samozřejmě s výhradami. Ale k tomu se dostaneme.
Miluju příběhové akční adventury typu Uncharted, Tomb Raider a ano, i ty Watch Dogs a podobně.
A strašně mě sralo, když licenci na Star Wars věci měli Electronic Arts a jediné co nám nadělili, byly multiplayer kooperativní srač...y. S vyjímkou Fallen Order, samozřejmě, ale to byl spíš takový milý omyl, co se nečekaně přetavil ve velký hit.
Proto jsem byl dost napjatý, když Disney oznámilo že exkluzivní licence na SW hry pro EA končí a budou je nabízet i dál. V zápětí se objevila informace, že Ubi dělá nějakou akční adventuru. Nebudu to protahovat, na Xbox Showcase 2023 jsme dostali trailer i s nějakou ukázkou hraní a můj hype level byl na 95%
Před letošním létem se vyrojily nějaké ukázky z hraní, které nebyly nijak extra pozitivní a vyčítaly hře trochu horší grafiku a zastaralou hratelnost, jako třeba v Uncharted. Což jsem moc nechápal, protože hratelnost v Uncharted mi nepřijde zastaralá, ale asi jsem třeba boomer :-D
Nicméně mě to neodradilo, hru jsem si předobjednal, dorazila mi na day one a já si jí hrozně užil.
Konečně, KONEČNĚ, někdo udělal open world ze světa SW a dokonce ho zasadil do období kdy se odehrává původní trilogie!!
A v momentě kdy to vyšlo, se ihned objevila lavina komentářů, kdy každý druhý Jarda věděl, že je ta hra úplně na hovno. Hrál ji???? Ne..... samozřejmě že ne, ale ví to.
Já to na jednu stranu asi celkem chápu. Ubi opravdu dělá hry podle svojí šablony a je tím profláklý a hodně lidí tím sere.
A Disney opravdu dělá skoro všechno proto, aby lidi začali SW nenávidět. Takže mi přijde celkem logické, že když vyjde nová hra ze světa SW od Ubi, tak na ni budou všichni na internetu v komentářích blít, už jenom z principu, aniž by si ji vůbec vyzkoušeli.
A přesně to já jsem udělal. Vyzkoušel si ji. Dokonce jsem si ji předobjednal se steelbookem. A, světe div se, jsem ji i dohrál. A nebliju na ni! Skandál!!!!
No vlastně to žádný skandál není. Je to prostě normální, klasická 3d akční adventura ve stylu Uncharted nebo novodobých Tomb Raiderů. Jen trochu víc zaměřená na stealth. Což třeba mě vyhovuje, někomu asi nebude. Ale pokud máte potřebu se všude vždycky prostřílet, OK, není problém. Vaše volba. Jen to bude asi malinko těžší. Ale co už.
V momentě kdy hra vyšla, se všude objevily komentáře, jak je to typická sračka od UbiSoftu jako všechny ostatní, bla, bla, bla.... No a a právě že není. Vlastně.... jako trochu je, ale jenom malinko. Připomíná první Watch Dogs. Hlavně tím že lepší než se prostřílet, je se proplížit. A místo mobilu na hackování, máte strašně cute kamaráda Nix, malé zviřátko, které vám ihned přiroste k srdci a které vám rádo a ochotně pomáhá ve všem možném. Spustit nějaký vzdálený spínač? Odlákat stráž? Napadnout stráž? Nic není problém.
A pak nastoupíte do své lodi a můžete poletovat po vesmíru, sestřelovat piráty a lootit náklady z vesmírných vraků. Ano, je to omezené, není to žádný open space, ale tak snad od toho nikdo nečekal druhé No Man's Sky, ne?
Co bylo trochu zklamání, je technická stránka. Čekal bych, že na PS5 bude hra vypadat malinko lépe. Nechápejte mě špatně, umí vykouzlit úžasné scenérie, ale občas je to trochu zubaté a hnusné. Už jsme tu měli hry, které vypadaly o dost lépe a v tomhle je SW Outlaws trochu zklamání.
Ale i tak, je to pořád výborná 3rd persion akční hra. Ano, jsou tu nějaké bugy, jako v každé open world hře, ale nejsou nijak zásadní a rozhodně Vám nebudou stěžovat dohrání.
A spousta lidí by si místo zvracení do komentářů měla zkusit danou hru aspoň zahrát, než ji odsoudí.
Já mám dohráno a opravdu se těším na DLC.
Poserte se! :-D
Nejsem milovník her od Ubi. Ani náhodou. Ano, mají série podle jedné šablony. Far Cry, Assassin's Creed a potom Tom Clancy's něco.... každá série má více méně stejný design, jen mění prostředí. Já vím.
ALE.....!!!!!
Absolutně jsem nepochopil ten obří hejt, co se snesl skoro hned po vydání na Outlaws. Vlastně trochu pochopil, protože jsme na internetu. Na internetu má každý názor úplně na všechno, aniž by si to aspoň nainstaloval, natož zahrál.
Nicméně, když nebudete blít kraviny do diskuzí a místo toho si tu hru zkusíte zahrát, zjistíte, že vlastně vůbec není špatná. Naopak. Vlastně se docela dost povedla. I když je od Ubi! Ha! To čumíte, co??
Ale teď samozřejmě long story, než se dostanu ke hře samotné... :-D
Star Wars je asi nejhodnotnější franchise ze všech. A i když se Disney posledních deset let velice snaží celou tu historii dokurvit, potopit a všechny nasrat a znechutit, najde se ještě pár nostalgických bláznů, jako třeba já, co věří v lepší zítřky. A dokonce se nám i líbí některé pokusy o rozšíření lore.
Ahsoka nebyla tak hrozná jak se očekávalo a třeba takový ANDOR, to je totální masterpiece. Takhle by se mělo univerzum dál rozvíjet
No ale dost keců o tom jak Disney kurví/nekurví milované universum. Máme tu ty Outlaws.
A já jsem z nich nadšený!!
I když samozřejmě s výhradami. Ale k tomu se dostaneme.
Miluju příběhové akční adventury typu Uncharted, Tomb Raider a ano, i ty Watch Dogs a podobně.
A strašně mě sralo, když licenci na Star Wars věci měli Electronic Arts a jediné co nám nadělili, byly multiplayer kooperativní srač...y. S vyjímkou Fallen Order, samozřejmě, ale to byl spíš takový milý omyl, co se nečekaně přetavil ve velký hit.
Proto jsem byl dost napjatý, když Disney oznámilo že exkluzivní licence na SW hry pro EA končí a budou je nabízet i dál. V zápětí se objevila informace, že Ubi dělá nějakou akční adventuru. Nebudu to protahovat, na Xbox Showcase 2023 jsme dostali trailer i s nějakou ukázkou hraní a můj hype level byl na 95%
Před letošním létem se vyrojily nějaké ukázky z hraní, které nebyly nijak extra pozitivní a vyčítaly hře trochu horší grafiku a zastaralou hratelnost, jako třeba v Uncharted. Což jsem moc nechápal, protože hratelnost v Uncharted mi nepřijde zastaralá, ale asi jsem třeba boomer :-D
Nicméně mě to neodradilo, hru jsem si předobjednal, dorazila mi na day one a já si jí hrozně užil.
Konečně, KONEČNĚ, někdo udělal open world ze světa SW a dokonce ho zasadil do období kdy se odehrává původní trilogie!!
A v momentě kdy to vyšlo, se ihned objevila lavina komentářů, kdy každý druhý Jarda věděl, že je ta hra úplně na hovno. Hrál ji???? Ne..... samozřejmě že ne, ale ví to.
Já to na jednu stranu asi celkem chápu. Ubi opravdu dělá hry podle svojí šablony a je tím profláklý a hodně lidí tím sere.
A Disney opravdu dělá skoro všechno proto, aby lidi začali SW nenávidět. Takže mi přijde celkem logické, že když vyjde nová hra ze světa SW od Ubi, tak na ni budou všichni na internetu v komentářích blít, už jenom z principu, aniž by si ji vůbec vyzkoušeli.
A přesně to já jsem udělal. Vyzkoušel si ji. Dokonce jsem si ji předobjednal se steelbookem. A, světe div se, jsem ji i dohrál. A nebliju na ni! Skandál!!!!
No vlastně to žádný skandál není. Je to prostě normální, klasická 3d akční adventura ve stylu Uncharted nebo novodobých Tomb Raiderů. Jen trochu víc zaměřená na stealth. Což třeba mě vyhovuje, někomu asi nebude. Ale pokud máte potřebu se všude vždycky prostřílet, OK, není problém. Vaše volba. Jen to bude asi malinko těžší. Ale co už.
V momentě kdy hra vyšla, se všude objevily komentáře, jak je to typická sračka od UbiSoftu jako všechny ostatní, bla, bla, bla.... No a a právě že není. Vlastně.... jako trochu je, ale jenom malinko. Připomíná první Watch Dogs. Hlavně tím že lepší než se prostřílet, je se proplížit. A místo mobilu na hackování, máte strašně cute kamaráda Nix, malé zviřátko, které vám ihned přiroste k srdci a které vám rádo a ochotně pomáhá ve všem možném. Spustit nějaký vzdálený spínač? Odlákat stráž? Napadnout stráž? Nic není problém.
A pak nastoupíte do své lodi a můžete poletovat po vesmíru, sestřelovat piráty a lootit náklady z vesmírných vraků. Ano, je to omezené, není to žádný open space, ale tak snad od toho nikdo nečekal druhé No Man's Sky, ne?
Co bylo trochu zklamání, je technická stránka. Čekal bych, že na PS5 bude hra vypadat malinko lépe. Nechápejte mě špatně, umí vykouzlit úžasné scenérie, ale občas je to trochu zubaté a hnusné. Už jsme tu měli hry, které vypadaly o dost lépe a v tomhle je SW Outlaws trochu zklamání.
Ale i tak, je to pořád výborná 3rd persion akční hra. Ano, jsou tu nějaké bugy, jako v každé open world hře, ale nejsou nijak zásadní a rozhodně Vám nebudou stěžovat dohrání.
A spousta lidí by si místo zvracení do komentářů měla zkusit danou hru aspoň zahrát, než ji odsoudí.
Já mám dohráno a opravdu se těším na DLC.
Poserte se! :-D
Pro: Star Wars svět z původní trilogie, strašně cute Nix, úžasná atmosféra, poletování ve vesmíru s vlastní lodí
Proti: Občas trochu hnusné (PS5), sem tam nějaký menší bug, poletování po vesmíru je dost omezené (ale to se dalo čekat)
Pro: Star Wars svět, průzkum planet (Tatooine), příběh, postavy, minihry, společník Nix
Proti: technický stav po vydání dnes už věčina opravena, slabší grafika a jinak snad nic