Komentáře
Untitled Goose Game
Xenoblade Chronicles 3
Nacházíte spoustu materiálu, vylepšení, nových postav, které by se rádi připojili k vaší partičce.
Odhalujete nové a nové a nové a další mechaniky hry. Je jich tu tolik, že se jeden může ztratit. Naštěstí je tu rozsáhlá nápověda.
Ve hře je toho spoustu k objevování a věřím, že když hráč chce muže si vytunit svoji partičku tak, jak mu bude vyhovovat.
Celkově jde o to, kolik v této hře chcete utopit času. Jenom hlavní dějová linka je dost dlouhá, když k tomu přidáte pár vedlejších úkolů jste rázem na 100 h.
Nejnovější díl ze série XC je skvělým pokračovatelem série a vůbec nevadí, že jste nehráli předchozí díly. Osobně jsem hrál jenom první díl, ze kterého jsem byl unešený. XC3 se podařilo spoustu věcí vylepšit, ale i tak pro mě osobně XC1, hlavně v oblasti příběhu, zůstává o stupínek víš.
Pro: Příběh, postavy, souboje
Proti: repetetivnost, inventář, některé mechaniky nejsou úplně jasné
LEGO Bricktales
Pro: Stavění lega
Proti: Ovladání, optimalizace pro switch
Creaks
Pro: Grafika, zvuk, délka
Proti: Příběh
Star Wars Jedi: Fallen Order
Dostanete namixovanou Laru, Uncharted a podivnej soubojovej systém typu lego her.
Hraje se to jinak pěkně. Hra vás zbytečně nenutí do sbírání vzpomínek/mincí etc.
Hra skončí v momentě, když to začne být zajímavé. No tak se třeba dočkáme v pokračování.
Pro: SW svět, hudba,BD1 robůtek
Proti: tak trošku od všeho kousek, načítací časy na ps5!
Elden Ring
Tip na hru roku 2022
Pro: Souboje, ovladaní, hudba, bossové, znovuhratelnost
Proti: Příběh, seznam úkolů,
Metroid Dread
Po zapnutí a odehrání prvního bosse jsem, ale moc nechápal co je na tom tak výborného.
Pro mě neustálé bloudění, tam a zase zpět bylo celkem utrpení. Tenhle backtracking různých předmětu je celkem otrava. Člověk se na mapě celkem rychle ztratí - zpětně nechápu jak. Pak musí hledat cestičku, která je jediná správná, protože na tu nejrychlejší nemá člověk předměty.
Byl jsem z toho backtrackingu tak otravený, že jsem si řekl, že se nebudu snažit hledat nic navíc. No a to bylo dost dobrý rozhodnutí. Hra pak dostane spád a nezdržujete se blbostma. Možná před finálním bossem má smysl proběhnout všechny levely a vyzobat co se dá. Teda ne že by to bylo třeba.
Příběh.....no někdo tam občas něco brblá ohledně něčeho co vlastně nezměníte a není ani nijak zvlášť důležité.
Zvuky a hudba nic zajímavého. Měl jsem k tomu puštěnou jinou hudbu a byl jsem spokojen.
Co je ale super je ovládání. Co všechno zvládnete dělat na gamepadu je neuvěřitelný. Hlavně jak rychle a ladně na to vaše postavička reaguje to je prostě paráda.
Souboje s EMMI(hlídací robot, kterej nejde jen tak sejmout) super, souboje s Bossama super a občas vás i obyčený bubácí potrápí.
Nakonec pěkných 80%
Dohráno za 10:28:14
Pro: Souboje, ovládání, délka
Proti: Backtracking, Hudba, Příběh
Ratchet & Clank
Je to dlouhé tak akorát, aby to nezačalo nudit.
Zbraňový arzenál je pestrý a každý si vybere svojí oblíbenou zbraň. Hra vás donutí sem tam vyměnit zbraně ale jenom protože vám dojdou náboje. Ne proto, že by tahle konkrétní zbraň byla lepší na toho či oného protivníka.
Pro: Akce, vtip, zbraně
Proti: Ovládání lodí
Demon's Souls
Už, už jsem to skoro vzdal a pak jsem si uvědomil, že se tu dá expit podobně jako v jiných RPG/MMORPG. Tak začal můj celkem drsný grind ve 4-1. Světe div se přesně tohle se od vás očekává. Zlepšovat se ve všech směrech. Jakmile jsem si to uvědomil najednou mi ta hra dávala smysl. Grind vás vlastně jenom připravuje na drsnou hru. Vylepšujete jak svojí postavu tak hlavně svoje reakce.
Umírat samozřejmě budete pořád to se nemění. A váš největší nepřítel = gravitace vás dostane stopro na jakýmkoliv levelu.
Souboje s bossy jsou z prvu hodně drsný a jak postupujete hrou, tak se zdají jednodušší a jednodušší. Pro mě byl osobně nejtěžší ohnivej pavouk, kterého jsem nebyl schopnej zabít. Pavouka jsem nechal na pokoji a zaměřil se na jiný světy. Po nějakém čase jsem se k němu vrátil a najednou to už nebyl takový problém. Prostě člověk se učí. Navíc co je na hře výborný je, že nemusíte dodržet předem daný postup. Pokud najdete jinej postup jak bosse zabít, tak vám hra nehází klacky pod nohy.
Určitě bych Demon souls doporučil každému, koho lákají souls-like hry.
Pro: Hratelnost, ovládání postavy, znovuhratelnost, bossové
Proti: nevýrazná hudba, někteří bossové, popis předmětů a jejich správa, příběh
Marvel's Spider-Man: Miles Morales
Všechno bylo o trošku vylepšeno a urychleno díky PS5.
Pro: Spiderman, souboje, pohyb po městě
Proti: nudný příběh, hlavní hrdina je ještě víc ukňouranější než Peter Parker
GRIS
Délka je vlastně tak akorát, protože dýl by to asi nikoho moc nebavilo
Příběh jsem nepobral a jdu si najít o čem to mělo být.
Celkově moc pěkná jednohubka.
Pro: Vizuál, hudba
Super Mario 3D World
Super Mario 3D World:
Klasická Mario hopsačka. Potěší zejména kočičí skin.
Bowser fury:
Běháte po ostrovech a hledáte ukrytý tokeny aby jste vyčistili svět o Bowserova teroru. Během toho všeho vám pomáhá Bowser Jr., který chce aby se jeho táta vrátil do normálu.
Pro: Kočičí skin, hravé levely, bonusový obsah Bowser fury,Coop
Proti: recyklace
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Moje v pořadí pátá dohraná Zelda. Doufám, že Nintendo udělá remaster Twilight princess a Majora Mask, protože jestli se jim to povede stejně jako u Skyward Swordu, tak budu více než spokojený.
Skyward Sword je klasická zelda s pohybovým ovládáním, s klasickým schématem (potřebuješ meč a nějaký gadgety) a hurá na bosse. Cestou tě hra potrápí nějakou hádankou. Popřípadě se ještě vyskytne nepovinný úkol. Je to Zelda před BOTW, kdy musíte jít vytyčenou cestou a nemůžete udělat nic dopředu, dokud to hra nedovolí.
Pohybové ovládání se zdá super, ale vlastně mi moc super nepřišlo a většinu hry jsem dohrál v handheld modu, kdy je hra ještě o chlup hezčí.
Jakmile tohle akceptujete a necháte se unášet hrou tak není co řešit. Je to prostě pecka.
Pro: Pohybové ovládání, souboje, hudba
Proti: Kalibrace pohybového ovládání, přesuny mezi lokacema, začátek hry
Super Mario Party
Pak tu máte mix různých nadstaveb, ve kterých postupně hrajete nějaké minihry.
Největší problém vidím v tom, že musíte pokaždé vysvětlovat lidem co to hrajou poprvé co mají dělat.
Pokud máte skupinu stejně laděných lidi a baví je večer sedět u televize a hrát blbinky tak si to užijete.
Pro: Znovuhratelnost, zábava s kamarady
Proti: Vysvětlování, hry se ohrajou
Cat Quest
Ve hře nejsou žádné komplexní mechanizmy. Systém levelování jednodušší být nemůže. Stejně tak lepší zbraně a jejich vylepšování - což si myslím je dost otravné. Zaplatíte poplatek a náhodně se vylepší náhodná zbraň/zbroj.
Příběh nikoho nepřekvapí ale neurazí.
Cat Quest je pohodová hra, kde vás nic nikde netlačí a můžete si hrát kde zrovna chcete. Myslím si, že je to vlastně moc pěkná hra pro děti.
Pro: Grafika, jazykové hrátky(CATpital city), délka
Proti: Vylepšovací systém,
Yoshi's Crafted World
Pro: Vizuál, Yoshi
Proti: Nic nového
The Long Dark
Ale i ten průchod hrou je velice zábavný a dějově zajímavý.
Pro: Příběh
Proti: Velikost batohu
Star Wars Battlefront II
Kampaň začíná slibně a některé mise jsou opravdu pěkné. Zahrajete si za mnoho postav z univerza SW a vůbec nevadí, že to příběhově neladí. Hlavní je si to užít a postřílet co nejvíc klonů.
No a vyvrcholení kampaně? Já vlastně ani nevím, že jsem to dohrál. Pustil jsem SWB2 dohrál jsem nějakou misi a druhý den jsem chtěl v kampani pokračovat a ve hře se dozvídám, že je to všechno a můžu jenom restartovat od začátku.
Když budu brát, že kampaň měla být víceméně rozšířený tutoriál, tak se není čemu divit.
Pro: SW prostředí, létání s Milenum Falconem,
Proti: Příběh, nudný singl/multiplayer
Hades
Naštěstí to ale dopadlo na výbornou a Hades musím zařadit na pomyslný vrchol toho co jsem měl možnost hrát. V rámci jednoduchá hra, kde budete dělat dokola pořád to samé a to samé a to samé.
Hades v podstatě 'dohrajete' za 30minut a to je skvělá správa pro všechny hráče casual tak hardcore. Dohrajete znamená: projdete jednou celým podsvětím a dozvíte se něco málo ohledně příběhu. Cestou zmasakrujete všechno, co vám přijde do cesty jednou ze šesti zbraní.
A co dál? No dáme si to znovu ale s jinou zbraní a kombinaci skillu a snažíme se splnit tenhle úkol a tuhle výzvu. Získat správné vylepšení od bohů pro vaši oblíbenou zbraň.
A tak pořád dál:) a znova.
Víte co? Ono je to super:)
Někdy se stane, že nedostane TU správnou kombinaci vylepšení pro vaší zbraň a jindy se stane, že už na začátku víte, že tohle je TEN run.
Po x-tém průchodu podsvětím se postupně rozkrývá příběh, který mě postupem času přestal zajímat úplně. Což si myslím je škoda. Na začátku je příběh doprovázen vtipným vypravěčem stejně jako u Bastionu. Vlastně nedokážu říct jestli jsem hru dohrál nebo už hraju nastavení. Ale po 40h a x pokusů a nespočet zabitých příšer (přesné data vám řekne hra samotná) jsem spokojen a půjdu si zase večer dát jeden dva runy.
A když budete cítit, že je tu už moc jednoduché tak si přidáte větší výzvu před startem dalšího runu a rázem máte novou výzvu.
Rozhodně doporučuju.
Pro: variabilita, rychlost, hudba, řecká mytologie
Proti: žrout času, skomírající příběh
Xenoblade Chronicles
Tohle že vyšlo na před 10 lety? Neuvěřitelný.
Dohrál jsem hlavní příběh a jsem nad míru spokojenej cca 68h času. Tak, že se nehodlám pouštět ani do přídavku v DE a ani do NG+.
Hra je to nádherná a pro milovníky jrpg bych řekl, že i povinnost. Příběh je luxusní a plný zvratů. Lokace, které navštívíte jsou neokoukané a hezky zasazené v rámci obou gigantů (Mechonis a Bionis), na kterých se celý příběh odehrává a kde i vaše postava žije.
Ze začátku jsem byl ztracený v množstvím informací, questů a hlavně v soubojovém systému, který jsem nikde ještě neviděl. Řekl bych, že mi spousta možností, kombinací a informací utekla, ale na celkový zážitek to nemá vliv a člověk se bez toho obejde.
Oblíbil jsem si kombinaci Dunban-Shulk-Sharla, kteří jako tým fungujou dobře a zároveň nejsou otravný.
Každopádně hru doporučuji a jsem rád, že jí Nintendo dostalo i na Switch.
Pro: příběh, hudba, hloubka
Proti: repetivni souboje
Sayonara Wild Hearts
Pro: Hudba, délka, rychlost načítání
Proti: málo obsahu
Pro: Hrajete za husu, občas originální rébusy
Proti: nuda