Star Wars Battlefront II je v pořadí čtvrtým dílem ze série Battlefront. Oproti k předcházejícímu rebootu se hra dočkala několika změn a tou nejzásadnější je příběhová kampaň pro jednoho hráče. Multiplayerovou část vyvinulo studio DICE a se singleplayerem vypomohlo kanadské Motive Studios Jade Raymondové.
Děj je zasazen do rozmezí šesté a sedmé epizody filmové ságy a zaměřuje se na příběh skupinky elitních stormtrooperů pod vedením neohrožené ženy jménem Iden Versio, která během bitvy o Endor se svými vojáky spatřila explozi druhé Hvězdy smrti. Dali si proto závazek pomstít smrt svého císaře Palpatina. Nezhostíte se pouze role Iden Versio, neboť titul sleduje i strasti Luka Skywalkera a Kylo Rena. Příběh se dočkal epilogu v podobě bezplatného rozšíření Resurrection.
V multiplayeru si projdete bitvami ze všech tří filmových sérií (prequel, klasická a nová trilogie) a hrát lze i za ikonické postavy, jako je Darth Maul, Han Solo, Yoda a další. Novinkou jsou herní třídy podobně jako v sérii Battlefield (Officer, Assault, Heavy a Specialist). Každého hrdinu i obyčejného vojáka může hráč navíc postupně vylepšovat a vzhledově upravovat. Bitvy probíhají jak na zemi, tak ve vesmíru s maximální účastí až čtyřicítky hráčů.
@Tulareanus (komentář): K tomu co ti vadilo na příběhu: Srovnáváš nesrovnatelné - jí nevadila Hvězda smrti, protože to byl "obraný" prostředek Impéria proti nepřátelům, co ji přimělo změnit strany bylo když Impérium, resp jeho pohrobek, začalo cíleně vyhlazovat své vlastní obyvatele. Já tedy nechci Operation Cinder ve Star Warsovském lore obhajovat jako něco kvalitně vymyšleného, ale minimálně z jejího pohledu ta zhnusená změna strany smysl dává.
Dál nevím na jakou jsi hrál obtížnost, třeba toto nějaký vliv má, ale já tedy na hard rozhodně žádný auto aim neměl. S nedobrými pocity z gunplay souhlas, to mi vadilo hlavně v multiplayeru - v singlu tomu pomáhá právě to občasné střídání postav, zbraní, občas sedneš do AT nebo do stíhačky - není díky tomu žádný stereotyp. A změna úhlu pohledu taky dělá zajímavějším vyprávění příběhu, který je tady samozřejmě primitivní a patetický, ale pořád lepší než cokoli v Call of Duty. Nebo Fallen Order. Na tom střídání postav mě srala jen změna do third person (a to že za některé postavy se hraje dost blbě), ne to že k němu vůbec dochází.
S tím že je to do určité míry arénovka také souhlasím, ale to nepovažuji za negativum - většina stříleček takto funguje, od toho CoD po moderní Doomy, kde na tebe občas nabíhají vlny nepřátel než postoupíš dál. A tady to zdaleka není pořád, hodně velkou část hry se prostě rychle postupuje kontinuálně, případně ty "arény" se vytváří přirozeně tím že máš na daném místě splnit nějaký úkol.
Dál nevím na jakou jsi hrál obtížnost, třeba toto nějaký vliv má, ale já tedy na hard rozhodně žádný auto aim neměl. S nedobrými pocity z gunplay souhlas, to mi vadilo hlavně v multiplayeru - v singlu tomu pomáhá právě to občasné střídání postav, zbraní, občas sedneš do AT nebo do stíhačky - není díky tomu žádný stereotyp. A změna úhlu pohledu taky dělá zajímavějším vyprávění příběhu, který je tady samozřejmě primitivní a patetický, ale pořád lepší než cokoli v Call of Duty. Nebo Fallen Order. Na tom střídání postav mě srala jen změna do third person (a to že za některé postavy se hraje dost blbě), ne to že k němu vůbec dochází.
S tím že je to do určité míry arénovka také souhlasím, ale to nepovažuji za negativum - většina stříleček takto funguje, od toho CoD po moderní Doomy, kde na tebe občas nabíhají vlny nepřátel než postoupíš dál. A tady to zdaleka není pořád, hodně velkou část hry se prostě rychle postupuje kontinuálně, případně ty "arény" se vytváří přirozeně tím že máš na daném místě splnit nějaký úkol.
Pro: Fantastický audiovizuál, doplnění příběhu filmové ságy, hratelnost.
Proti: Za některá místa bych designéry nakopal, mohlo to být trochu delší.