Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Adam Hron • 34 let • Hlavní profukovač hlavní • Karlovy Vary (ČR - kraj Karlovarský)

Komentáře

Hidden & Dangerous 2

  • PC 90
Když se podívám na datum vydání tohoto titulu, nechce se mi ani věřit jak ten čas utíka. To už je vážně tak dávno? Pamatuju jako dnes když jsem titul nainstaloval a začal hrát. Ta atmosféra! Ty možnosti! H&D 2 není hrou pro každého a dokud jsem ji nezkusil, nevěřil bych že mně tak chytne. První díl mi přišel lehce zmatený a špatně hratelný, takže ke dvojce jsem přistupoval s trochou despektu. Tím spíš jsem byl překvapen. Smysl pro detail pánové z Illusionu už dokázali uplatnit v Mafii a stejně jako tam, i zde zachází do extrémů - počínaje výběrem postav s vlastní historií, přes neuvěřitelnou rozmanitost misí a detailností lokací konče.

Musím poznamenat, že hru jsem hrál a dohrál v roce vydání, takže si netroufám kritizovat technické provedení nebo český dabing (jako kolegové ve svých komentářích), protože v roce 2003 jsem hru považoval za více než nádhernou a her, které mluvili mou mateřštinou, jsem si fakt vážil. Co ale vytknout můžu, je podle mého názoru špatná volba první mise. Ne že by byla špatná ona mise, ale vysoká obtížnost leckoho mohla odradit. Já ten případ nebyl, ale kamarádi, kterým jsem musel misi dokončit, by mohli vyprávět. Tak trochu nostalgických 90%.

Pro: atmosféra, hratelnost, realismus, detaily, rozmanitost misí, RPG prvky, strach o život!

Proti: obtížná první mise, slabší AI

+32

Dark Colony

  • PC 75
Dark Colony je jednou z prvních strategií do kterých jsem se (svého času) vážně zažral. Začalo to tuším někdy ve třetí třídě, kdy si spolužák z lavice začal do sešitu kreslit podivné roboty a ještě podivnější obludy. Když mi řekl o co jde, měl jsem okamžitě zájem a hru mi dokonce na nějaký ten pátek půjčil. Netrvalo dlouho a už jsme si kreslili do sešitu oba.

V té době pro mě strategický žánr existoval pouze v podobě budovatelské strategie Knights & Merchants a DC pro mě bylo takovou malou revolucí. Zde opravdu nebudujete složitou ekonomiku, neděláte cestičky od mlýnu k pekárně a nepřemýšlíte kolik má mít farma obilných políček. Zde existuje jen jediný zdroj bohatství, moci a síly. Těžba tohoto cenného pramene, který připomíná vyvěrající lávu z malé sopky, probíhá velmi primitivním způsobem a zjednodušeně se dá říct, že kdo dokáže obsadit a udržet víc sopiček (ne, to není sprosté slovo) má vyhráno. Ale zas tak jednoduché to mít nebudete.

Hra obsahuje dvě kampaně za obě frakce a také velmi podařený multiplayer, bez kterého by bylo DC sotva poloviční hrou. Každý hráč začíná se svou málo rozvinutou bází poblíž alespoň jednoho pramene. Hlavně na začátku hraje prim rychlost s jakou dokážete získat pro sebe další prameny. Od toho se začne odvíjet vaše strategie při budování základny, tvorby jednotek a také jejich upgradu. Co se týče jednotek, výběr už nemůže být lepší. Často budete váhat nad tím jestli a co momentálně koupit a nebo radši ještě šetřit na silnější jednotku. Další výhodou MP je voba rychlosti těžby, pokud se vám standartní zdá příliš rychlá či pomalá, není to problém změnit a uzpůsobit si tempo hry.

Síla tohoto titulu je i dnes stále hlavně v multiplayeru, který svou jednoduchou hratelností a přitom silným důrazem na promyšlenou taktiku má pořád co nabídnout. Ačkoliv mi Dark Colony rozšířilo obzory a do značné míry ovlivnilo můj pohled na strategické hry, nikdy mi tento styl hraní tak úplně nesedl. Když máte jednou rádi pomalé budovatelské strategie, těžko se přizpůsobíte těmhle rychlovkám - proto "pouze" 75%.

Pro: hratelnost, atmosféra, zpracování, videa, jednotky, upgrade, dvě kampaně, multiplayer!

Proti: strach z nadcházející noci :)

+17

Diablo II

  • PC 90
Tak nevím, asi sem vyrůstal v jiném světě než ostatní. První Diablo bylo mou vůbec první zkušeností s RPG žánrem a jeho druhé pokračovaní se na dlouhou dobu stalo jeho symbolem. Podle některých zdejších komentů nabývám dojmu, že ani takový Might & Magic nebo KOTOR není RPG, ale nechme to plavat. Ještě za dob prvního dílu jsme s kamarádem ze školy snívali o kooperativním multiplayeru, tehdy to ovšem bylo nad naše osobní možnosti. Ale přání se nám přeci jen splnilo a nedávno jsme proseděli několik hodin u společného hraní Diabla II. Připoměl jsem si spoustu zážitků ze starých dobrých dob, kdy neznalost této herní legendy znamenala totální odcizení se od kolektivu vrstevníků. Nikdo a nic není dokonalé, takže i u Diabla II. jsou některé chybky a nedodělky. Například rozlišení 640x480 bylo už v roce vydání docela špatný vtip, nevyváženost hratelných postav přímo souvisí s obtížnosí hry a to není k hráči zrovna fér (s tím souvisí i rychlost dohrání titulu). Slovy klasika - co říci závěrem? Jsou hry a hry. Jedny už hrát v životě nemusím, ty druhé ano. Diablo II. patří do druhé skupiny.

Pro: různé styly hraní - různá povolání, tisíce předmětů, různorodé lokace, atmosféra

Proti: nevyváženost charakterů, občas stereotypnost, možnosti datadisku LOD měla obsahovat už původní hra, hlavně co se týká rozlišení a herního aktu navíc

+26

Aquadelic GT

  • PC 80
Aquadelic GT je krásná svěží a odpočinková hra. V poslední době mě vytrhla z letargie svým originálním přístupem k věci a opravdu mi přišla k chuti. Herní doba není z nejdelších, ale hratelnost je výborná a v tom nejlepším slova smyslu zpátečnická. Připoměla mi spoustu dnes už zapomenutých arkádových závodů a her, které se dnes snaží vytlačit mnohem vážněji pojaté tituly.
Hra vás do ničeho nebude tlačit, nabídne vám docela velké množství nečekaných a příjemně zpracovaných činností nesouvisejícími jen se samotným závoděním. Třeba takové mezihry s hydroplánem opravdu stojí za to. Lokace jsou nádherně provedené a vážně máte pocit, že prostředí kolem vás žije. Hranice mezi arkádovým/realistickým jízdním (a letovým) modelem je vyvážená, takže i na šipkách je bez problému hratelná a ovládání je příjemné. Freeformové ztvárnění hře sedne a s trochou nadsázky jsou herní principy totožné s NFS: Underground 2. Za vyzdvihnutí stojí také nádherně zpracovaná voda, která je v jednotlivých lokací pokaždé trochu jiná a na detaily jako jsou nad hladinou skotačející delfíni budete zpočátku koukat s otevřenou pusou. Na druhou stranu, Aquadelic občas nezapře svůj freewarový původ a to poznáte hlavně na samotném menu hry, které je jednak ošklivé a také chybí popis ovládání. Naštěstí to není nic co by se nedalo zkousnout a vlastně i to ovládání je zcela intuitivní.
Zkrátka, za lidovou cenu cca 200,- Kč dostane plnohodnotný titul, který ačkoliv není příliš známý, dělá čest svým vývojářům a není problém se do jeho herního stylu (alespoň na pár dnů) zamilovat.

Pro: hratelnost, grafika, mezihry, svoboda, prostředí, tuning, detaily, soundtrack

Proti: herní doba, občas nevyvážená obtížnost závodů a pro někoho možná nuda

+15

SimCopter

  • PC 90
Když vám budu vyprávět o hře, v níž můžete svobodně létat rozlehlým městem v 3D perspektivě a s několika typy vrtulníků plnit záchranářské, policejní a přepravní mise, či se jen znuděně s prstem v nose procházet po večerech v potěmnělých ulicích a sledovat hemžení spoluobčanů ve Vaší metropoli importované ze hry Sim City, nebude vám to znít prostě sladce? A pokud ano, bude pro vás velký šok, že tyto možnosti nabízela hra SimCopter už v roce 1996?

Když jsem tento titul vyhledal v databázi, zarazilo mě, že jsme teprve druhý hodnotící. Hra, která už před tolika lety přišla s revoluční koncepcí a tak málo známá? Demo hry, které vyšlo na cd příloze časopisu Excalibur 58 (ne že bych si to pamatoval z hlavy), jsem svého času hrál až do zblbnutí. Považte, že více free-formová hra v té době zkrátka nebyla. Jen do vydání prvního (izometrického!) GTA zbývaly necelé dva roky. Časem přišla i plná verze (při nedávném stěhování odešla) a dalších x hodin prosezených u počítače bylo na světě.

Ale ať nepěji jen oslavné ódy - hra měla své mušky. Modely i textury lidí a aut vypadaly dokonce i na svou dobu celkem podezřele a co se týče jejich AI, nebylo daleko od dojmu, že vaše krásné město zaplavila skupina zfetovaných technařů. Občasné grafické i herní bugy také nebyly vyjímkou, ale na druhou stranu, kdo by to tak odvážnému hernímu pokusu neodpustil.

Dnešnímu zhýčkanému pařanovi už hra nemá příliš co nabídnout, ale jako výlet do historie a zjištění o co většina hráčů přišla, poslouží skvěle. (Demo -17mb- dodnes stáhnete skoro kdekoliv a problém s instalací vyřešíte změnou kompatibility na W98)

Pro: freeformová hratelnost, odvážný revoluční koncept, atmosféra, den/noc, možnost létat i chodit po svých, textury budov

Proti: všechny ostatní textury, mizivá AI spoluobčanů, bugy

+14 +15 −1

Grand Prix Circuit

  • PC --
Když začnu svůj komentář slovy, že Grand Prix Circuit byla vůbec první hra kterou jsem kdy na opravdovém PC hrál, určitě tím nikoho nepřekvapím. Ale přece jen jsem v nečem originální. Tato vzpomínka si totiž vzala na dlouhých 15 let dovolenou a vrátila se mi až když jsem viděl video na této stránce. Někde opravdu hodně vzadu v hlavě se mi rozsvítila údálost, kdy jako dítko předškolního věku hraju se svým bratrancem u strýce naprosto fantastické závody formulí v neskutečné grafice. Když jsem v této galerii klik na play, uslyšel melodii a uviděl onen bílo-červený McLaren na černo-bílé šachovnici, rozšíříli se mi zorničky a bylo to. To co následovalo, totiž samotná jízda už s mým tehdejším dokonalým (absolutně nenáročným) pohledem na věc nekorensponduje a z toho důvodu si hru netroufám hodnotit a popravdě už ani hrát. Ta vzpomínka je příliš nevinná a krásná než abych si ji kazil dnešním zkaženým vkusem :).
+26

Doom 6666

  • PC 20
Doom 6666 je možná remake úspešné hry Doom, ale v žádném případě to není úspěšný remake. Stupidní ovládání, na nějaké základní možnosti nastavení zapoměňte, ani takovou věc jako je nastavení citlivosti myši zde nenajdete. Konkrétně u mé ultrarychlé myšky je většinou toto nastavení ve hrách nezbytný prvek a díky tomu se pro mne stává Doom 6666 skoro nehratelným. I přes to jsem se snažil alespoň chvilku hrát. Přicházel jsem ovšem stále dokola jen na otravné bugy a divné úkazy jako je trapné mizení nepřátel po zásahu (takže ani nevíte jestli je po něm nebo se schoval za roh). Nepřesvědčivá je také zjevná inspirace Half-Lifem v podobě řešení "logických" hádanek vedoucích k východu z místností. Grafika také moc krásy nepobrala a osobně preferuju tu klasickou než tyhle 3D patlaniny. Zkrátka otravná hra která vám háže klacky pod nohy a to i s přihlédnutím na freewarový původ, ale alespoň za snahu uděluji pěkných 20%.

Pro: občas pár slušných textur a nasvícení, snaha autorů

Proti: rozlišení, nepřesvědčivá grafika, chybějící nastavení, zbraně nápadně podobné těm z jiných her, logické prvky, bugy, nejde IDDQD :)

+10

Doom 3

  • PC 60
Kdyby tento titul nesl název např. Hell, nikdy by se mi asi nedostal do rukou. Herním lekačkám (kdy na vás krok co krok vybíhá něco rohatého z temného kouta) neholduji a vyhýbám se obloukem. Hra ovšem nese název Doom 3 a protože bylo jeho druhé pokračování vůbec první hrou jakou jsem kdy na počítači hrál a také moje první herní láska, třetí díl mě samozřejmě zajímal. Bohužel má s předchůdcem společného jen velmi málo. Udělat z třetího pokračování hry (která dala název žánrově stejným titulům) survival horror je přinejmenším neúctivé. I takový Serious Sam by pro mě byl stravitelnějším řešením, ale budiž. Grafika byla na svou dobu opravdu skvělá i když ne tak dobře optimalizovaná jako třeba u konkurenčního Half-life 2. Hratelnost byla celkem slušná, ale nebyl jsem tak silné nátury, abych hru dohrál. Co se týče obsahu, přišel mi jednotvárný, lekačka střídá lekačku, skript střídá skript, koridor střídá jiný koridor, příšera střídá větší příšeru. Raději si zahraju Dooma 2 a klidně si me za to sežerte! :)
+22 +25 −3

Battlefield Heroes

  • PC 70
Sympatický herní počin, který si určitě zaslouží alespoň krátkodobou pozornost. Kdo vám dneska dá solidní internetovou hru zadarmo? Když zapomenu na to browserové hry a nepříliš povedené klony komerčních online her, tak už asi nikdo. Na výběr jsou 4 povedené mapy, 2 národnosti a 3 rozdílné povolání. Nutno říct, že každé povolání s sebou nese úplně odlišný styl hraní a vyplatí se najít si ten svůj. Mapy jsou pěkně provedené a stylem hraní rozdílné. Zaujmou také RPG prvky a možnost seberalizace v podobě oblékaní postav do velkého množství různých převleků a kostýmů. Většina těchto funkcí je z logických důvodů placená, ale potěší i to málo získané jen za vaše výkony v boji.

Battlefield Heroes je hra, do které není těžké proniknout a na zahnání nudy slouží perfektně. Na hru je třeba pohlížet jako na zábavu dostupnou zcela zdarma, tudíš není na místě hodnotit jako komerční titul za který musíte vypláznou x stovek. (Je to tak lepší Indiane? :D)

Pro: nápad, zpracování, přístupnost

Proti: létání, problémy s připojením

+7

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace

  • PC 50
Klasická filmová rychlokvaška, která nepřinesla absolutně nic nového. Na druhou stranu, ani se od ní nic takového nečekalo. Zábavné filmové pasáže střídá nudná a frustrující nastavovaná kaše. Zkrátka - hra podle filmu. Bez vlastního nápadu, bez nějaké větší interaktivity, přísně lineární a nepříliš zábavná. Kdysi jsem po tomto titulu opravdu prahnul, ale to jsem znal jen demo a bylo mi 10 let. Z toho vyplývá, že je hra vhodná především pro mladší hráče znuděné nekonečným hraním Lego Star Wars.

Pro: hra podle filmu

Proti: hra podle filmu :)

+12

Mafia: The City of Lost Heaven

  • PC 100
Ultimátní a nadčasová záležitost, hra která mohla vyjít kdykoliv a vždy by to byl hit. Graficky předčila většinu svých následovníků a o herních principech snad ani nemůže být řeč. Často diskutované téma roku vydání, totiž GTA3 vs. Mafia, mi s časovým odstupem přijde jako vtip. Dnes už neexistuje sebemenší důvod proč hrát GTA3, ovšem důvodů proč hrát Mafii je bezpočet. Tato hra narozdil od GTA nemá následovníka v podobě kvalitnějšího titulu a zůstává vysoko nad jakoukoliv hrou ve svém žánru. Přesto přezevšechno nemohu hodnotit 100 procenty, protože vím, věřím a doufám, že může přijít následovník, který nám všem dokáže opět vytřít zrak. Je mou světlou nadějí, že jím bude Mafia 2. A pokud se pletu, rád hře změním hodnocení na absolutní :).

EDIT 2.3.2011: Jak jsem slíbil, tak učiním. Mafia 2 nebyla špatná hra, v mnoha ohledech byla dospělejší a dokonce i zábavnější než její předchůdce. Přes časový odstup ale neshledávám pokračování této legendy za lepší, nebo snad hodnotnější. Takže milá Mafie, tady je slíbených 100%.

Pro: grafika, příběh, dabing, soundtrack, hratelnost, architektura, variabilní mise, vozový park, solidní obtížnost, ATMOSFÉRA

Proti: nic, co by v kontextu s klady stálo za řeč

+65

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy

  • PC 90
Výborné pokračování výborné herní serie. Jedi Academy přišlo s celou řadou inovací a opravdu v pravý čas. Universum Star Wars je prakticky nevyčerpatelné a i když se v něm už málokdo orientuje na úrovni, prostor pro nové příběhy je vždy po ruce. Děj hry je zasazen několik let po údálostech filmových epizod a uvidíte i staré známé tváře. Nové možnosti tvorby postavy, výběru meče, volby misí, sil a dvou možných stylů hraní je více než vítaná změna. Oproti předchozímu dílu klesla také obtížnost a možnost zaseknutí se je prakticky nemožná. Pokud jste čekali věrohodnější pojetí Jediské víry a způsobu plnění misí (kterému by lépe padla stealth akce), tak jste vedle. Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy je čistokrevná rubačka, kde zpravidla řežete všechno co se pohne. Za počet padlých hlav v této hře by se nestyděli ani největší zloduši galaxie, ale co naplat, hraje se to prostě skvěle :).

Pro: slušná grafika, variabilní mise, atmosféra, volba charakteru, sil, meče, strany, multiplayer

Proti: místy až příliš zjednodušené, některé slabší mise

+10

The Games: Winter Challenge

  • PC 90
Opravdová herní klasika a spousta hodin strávených u pc. Tak nevím. Od dob Winter Challenge jsem lepší hru z prostředí zimních olympijských her nehrál, ba o ní ani neslyšel. Zvláštní je, že i když se doba posunula o hezkých pár stránek kalendáře ku předu, simulace zimních sportů zůstala prakticky nezměněná. Pořád jde z principu o rychlé klikání na klávesu pro rychlost a udržovaní se v dráze pomocí šipek. Snad je to ten nejlepší možný způsob a v tom případě je to dobře. Co už je horší je to, že titul i přes svůj pokročilý věk je stále zábavnější a (v mírných uvozovkách) i hezčí než konkurence z posledních let. Tohle grafické zpracování ze staré školy působí stále stejně kouzelně a není těžké si představit, jaký to byl v době uvedení hit. Nezabýval se někdo konverzí těchto herních klasik na mobil? Jestli ano, chci to! :)

Pro: grafika, atmosféra, hratelnost, multiplayer, nabídka disciplín

Proti: krom toho, že to přirozeně nejde hrát věčně, nic

+16

Live for Speed

  • PC 90
Popravdě, nikdy jsem nehrál "demo" jedné hry tak dlouho jako právě nelicencované LFS. Málo kdo by věřil, že je tolik hodin možné promrhat nad jednou jedinou tratí s autem nenepodobným fiatu punto, tedy alespoň ten, kdo hru nezkusil. Hned na začátek se hodí říct, že i když hru je možné ovládat téměř vším (klávesnice, myš, gamepad, joystick, volant), tak pokud chcete na trati působit seriózně a mít zážitek z realistického fyzikálního modelu, zapoměntě na cokoliv kromě volantu a pedálů. Tahle simulace je totiž opravdu SIMULACE se vším dobrým i tím špatným. O singlplayeru se nemá smysl rozepisovat, je vhodný jen k nácviku prvních zatáček a počítačoví oponenti jsou opravdu velmi "počítačoví" :).

Ten pravý zážitek přichází s multiplayerem, protože byť jen kolem nelicencovaného dema je komunita velká (a to i u nás - servery dovrchu.cz) a stejně tak opravdu slušná konkurence. Samozřejmě narazíte během hraní i na spoustů uživatelů kteří se vám budou pokoušet závod zkazit, k tomu slouží jednoduchý způsob hlasovaní a pro případného zmetka na trati kick či rovnou ban. V předem dohodnutých turnajích (kde se jezdí třeba i 50 kol s nutnou zastávkou v boxech) nechybí velmi realistický pocit ze závodu, z odpovědnosti k teamu, k oponentům a po několika hodinovém závodě i k sobě samotnému. Nepřekvapí když napíšu, že auto má tisíce možných nastavení a o těch lepších (takzvaných \"setupech\") je velká sháňka. Vě hře vás budou ostatní jezdci hodnotit především podle dosažených časů - kde rozhodujou samotné setiny sekundy. Taktika během delších závodů je stejně důležitá jako samotné řidičské umění a praxe dokazuje, že žádný závod s kýmkoliv není předem prohraný.

LFS je hra která vás může pohltit na hodně dlouhou dobu a když si můj zážitek z pouhého dema vynásobíte možnostmi z plné verze, je tento titul pro každého milovníka motorsportu téměř nutnost.

Pro: realismus, komunita, atmosféra, demo hratelné po internetu, české servery, možnost tvoření vlastních skinů, hra přímo vybízí k založení nebo vstupu do týmu

Proti: grafika, cirkusové kousky fyziky při najetí na překážky

+20

Progress Quest

Star Wars: Episode I - Racer

  • PC 80
Stejně jako kolega Karasman, ani já hru v době vydání neměl na čem rozběhnout a jediný zážitek jsem měl z dema hraného u kamaráda a jednou také z Nintenda 64 v Carrefouru :). Byla to doba opětovného boomu hvězdných válek a já se vezl na vlně. Hru jsem dostal šanci hrát až v roce 2002 a už to nebyl takový zázrak. Přesto nejde tak docela o narychlo spíchnutou hru k filmu, jak bývá zvykem. Tratě jsou většinou velmi povedené a samozřejmě nejlepší je ta filmová (kolega popkec sice tvrdí, že je to první dostupná trať v závodě, ve skutečnosti je to jen její část a trať v plné filmové parádě je dostupná až později). Co se týče vozového parku, je to ten samý z filmu s několika přídavkama. Zamrzí nemožnost vytvoření vlastního závodníka, takže ve hře si defacto jen najímate jezdce a jejich stroje. Délka hry také není z nejdelších, ale to snad ani nikdo nečeká. Racer je kvalitní závodní hrou a nebojím se komukoliv doporučit.

Pro: grafika, zábavné tratě, dobře zpracované modely, počet kluzáků, atmosféra

Proti: nemožnost vytvoření vlastní postavy, nepřehledný systém upgradu, délka hry

+13

Ship Simulator 2008

  • PC 35
Naprosto hloupá simulace, kterou ve všech ohledech překonávají i freewarové tituly. Na první pohled obsah vypadá alespoň trochu zajímavě, ale jestli u hry vydržíte víc jak hodinu, máte můj obdiv. Mise jsou úžasně nudné a grafika je snad vtip. Obrovské lodě bez textur - jen obarvené modely a moře zpracované ošklivěji než v o 5 let starších hrách. Ze hry mám dojem, že ji distributor sebral výrobcům asi tak v polovině práce a žádat za hru peníze je nebetyčná drzost. Přitom potenciál hry není nepodobný tomu z civilních simulátorům od Microsoftu, ale to by se hry musel chopit o dost lepší vývojový tým.

Pro: volby počasí, možnost postavit se na příď Titanicu

Proti: grafika, textury, pevnina, moře, mise, nuda, málo lodí, málo přístavů

+5

Crashday

  • PC 60
Sympatický pokus o Stunts nové generace. Při prvním pohledu na editor tratí musí srdce každého kdo miloval Stunts zaplesat. Evidentní snaha by tu byla, co dál? Dál už je to horší, některé herní módy působí pošahaněji než ty z FlatOutu, grafika se potácí někde na hraně líbí/nelíbí, systém poškození je ok, ale nikdy nebylo tak těžké auto rozbít jako zde. Bylo by fajn kdyby si tvůrci uvědomili, že kvantita není kvalita a soustředili svou sílu alespoň na základní herní prvky jako je ovladání vozu. Přesto si titul nezaslouží propadnou peklu a mírně nadprůměrné hodnocení je pro něj zasloužená známka za snahu.

Pro: částečně grafika, částečně fyzika, EDITOR

Proti: částečně grafika, částečně fyzika, ovladatelnost vozu, divné herní módy

+10

The Godfather

  • PC 20
Omlouvám se předem za neobjektivní komentář. Hru jsem hrál asi 20 minut a stačilo mi to. Četl jsem knihu, viděl jsem film, ale ani to mě nepřimělo snažit se vydržet u tohoto titulu. První souboj, první nahlednutí do ulici, první projížďka autem.. za tu chvili jsem zaznamenal vic chyb a nedostatku nez bylo pro me osobne unosne a hru jsem s poděkováním vrátil majiteli a byl jsem vážně rád, že jsem za ní nedal své peníze. 20% dávám z části za kvalitní tvorbu postavy a z části za sympatický pokus o realistické ztvárnění herců do počítačové podoby. Nemlaťte mě :)

Pro: tvorba postavy, poznatelní herci

Proti: přiblblé (konzolové) ovládání souboje, přiblblé chování AI, přiblblá jízda autem...

+19 +22 −3

Grand Theft Auto: San Andreas

  • PC 90
Nejlepší díl série a pro mě osobně jedna z nejlepších her vůbec. Ohromná svoboda kombinovaná s nepřebernými možnostmi vyžití a skvělým enginem. Co na tom že už nevypadá tak k světu jako před lety? Takovej Total Overdose, Scarface, Just Cause nebo i GTA IV, kam se na něj hrabou? Bezkonkurenční záležitost ve svém oboru. Tam kde chybí na grafice dorovnává hratelnost plné skóre. Pro mě nesesaditelný král žánru. Tedy s jedinou vyjímkou v podobě Mafie, ta hraje stejnou ligu, ale trochu jinej sport :)

Pro: hratelnost, volnost, možnosti

Proti: grafika, dabing

+23 +27 −4