Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Loot Hunter

Loot Hunter: The Most Unbelievable Pirate Story

11.08.2014
51
9 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Loot Hunter je RPG hra od Rake In Grass. Je postavena na principu připomínajícím Port Royale: Gold, Power and Pirates. Hráč má svoji loď v otevřeném prostředí připomínajícím Karibik. Ten je plný přístavů patřícím k jedné ze 3 frakcí - Anglie, Francie a Španělsko. Taktéž lze nalézt pirátské přístavy. V přístavech lze obchodovat, nechat si opravit či vylepšit loď nebo přijmout úkol.

Úkoly jsou typu: potopit určitý počet lodí dané frakce nebo něco určitého naleznout atd. Pokud hráč napadne jednu frakci, stává se jejím nepřítelem. Souboje jsou formou logické hry. Vidíte mřížku a v ní pět druhů kamenů - dělová koule, dělo, poklad, nářadí, kormidlo a zbraně. Hráč je může vzájemně vyměňovat, aby byly minimálně tři kameny stejného druhu v řadě. Následně hráč provede akci, kterou daný druh představuje. Koule provede dělovou salvu, dělo znamená posílení dělové salvy, poklad přidá hráči zlato, nářadí opraví poškození, kormidlo získá hit pointy potřebné k provedení speciální akce a zbraně mají obdobný efekt jako dělová koule, bez možnosti posílení děla. Čím více kamenů v řadě, tím silnější je daná akce.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 35
"Mohl bych spustit kotvu do vaší laguny?"

Netajím se tím, že hry od nevelkých českých vývojářů, studia Rake In Grass, prostě zbožňuji. Nedávno jsem zde na DH objevil další kousek z jejich portfolia. Mezi totálním nedodělkem (ale i tak docela dobrým) Northmark: Hour of the Wolf a pro mě skvělými Rampage Knights se na mě usmívala ještě další hra, a to s ikonou staré námořní lodě. Než jsem tento kousek sehnal, uplynulo pár měsíců, ale nakonec se to podařilo a já Loot Hunter s počátečním nadšením a pozdějším zklamáním nakonec úspěšně odehrál.

Hrábě v trávě mě téměř vždy dostanou svojí typickou kreslenou vtipnou grafikou, intuitivním a nenáročným ovládáním a především svým nefalšovaným originálním humorem. Tady se bohužel něco nepovedlo a zbyla jen ta grafika. Za těch pár chvil, které jsem u hry strávil, jsem se ani jednou nezasmál. Ba ani nepousmál. To už je špatně. Grafika rozjetou tradici nenarušila, ale třeba takové zpracování hlavní mapy, kde se s lodí pohybujete, je opravdu mizerné. Navíc jak psal kolega v komentáři výše/níže (to záleží na vás :D), plavidlo se neustále zasekává o pevninu. Jedním slovem: "Báječné!"

Obchodování v jednotlivých přístavech spočívá v nákupu a prodeji různých surovin, nic světoborného. Plnění úkolů a získávání zkušeností plus povyšování je tedy hlavní náplní hry a zhruba po půl hodince omrzí, takže dále hrajete už jen proto, abyste to prostě dohráli. Nebo je zde ještě druhá možnost - okamžitá odinstalace.
Tím nejhorším aspektem Loot Huntera je pro mě ale soubojový systém, který probíhá pomocí jednoduchých spojovacích puzzlů a v mnoha ohledech zde vlastně záleží na náhodě.

Takže sečteno podtrženo - toto se klukům přazským moc nepovedlo a dovolím si tvrdit, že narozdíl od většiny jejich ostatních titulů, je tato hříčka úplně zbytečná. Zasloužených 35%.
+14
  • PC 50
Loot Hunter je vlastně taková jednohubka, u které ani nejde říct, že by mě vysloveně urážela. Kupodivu mě totiž i na pár hodin zabavila. Přitom se nejedná o nic jiného, než o jednoduchý simulátor korzára, kde máte mapu, máte nějaký základní systém nákupu a prodeje zboží, máte nějaké ty národnosti včetně pirátů a pak máte lodní souboje, které se hrají pomocí takových puzzlů, kde spojujete více jak tři stejných kostiček, no a čím víc jich spojíte, tím větší akci vykonáte. Nic světoborného, ale v rámci nějakého relaxu mě to na chvíli i zabavilo.

Pro: Milé prostředí, hudba, achievementy zabaví na nějakou chviličku.

Proti: Tak na hře není v podstatě nic unikátního, ale strašně mě štvalo, jak se neustále zasekávala o ostrovy :-)

+11
  • PC 70
Další hra od mých oblíbených vývojářů se vcelku povedla. Plout po moři, přepadávat při tom anglické, francouzské, španělské a pirátské lodě, vozit zboží sem a tam a získávat speciální předměty, které vylepšují vlastnosti mého plavidla, to je oč tu běží. Vypadá to jako málo, ale pro dané účely je to naprosto dostačující.

Bavil jsem se dost dlouho, bohužel jsou po čase souboje a úkoly dost stereotypní, a i když mě nikdo nenutil plnit vše, samozřejmě mi to nedalo. Ke konci jsem si připadal, jak při hraní remaku Death Rally, kde jsem u honby za posledním ačívem strávil několik dní. Tady to kvůli nalezení sta pokladů bylo asi o deset hodin více, než jsem měl nahráno do té doby, a to už bylo opravdu jen kvůli zkompletování všech ačívů. Mapy pokladů jsou totiž docela vzácné a je škoda, že vše ostatní se dá splnit daleko dříve, takže hra už nic nového nenabídne.

Postupně jsem si kupoval lepší a lepší lodě a různé nové funkce, až jsem se dostal ke galeoně. Na začátku mi přišla hrozně drahá, ale na konci jsem se topil v milionech a její cenovka mi přišla až směšná. Když jsem pak získal i nějaké ty speciální předměty, byl jsem při správné bitevní strategii téměř neporazitelný. Stále se však objevovaly lodě s vyšší úrovní, které jsem nemohl porazit po celou dobu.

Na hře mi nejvíce vadilo asi už zmíněné zasekávání o ostrovy, kterých bylo po mapě rozmístěno opravdu hodně. Dalo se na to ale zvyknout a ke konci už jsem to bral jako automatiku. Určitě na Hrábě v trávě nezanevřu a někdy zas vyzkouším nějaký další kousek z jejich portfolia.

Pro: přepadávání lodí, speciální předměty, nákup lepších lodí a nových funkcí, poklady

Proti: časem stereotypní souboje a úkoly, vzácné mapy, zasekávání o ostrovy

+11