Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (14.03.2016 11:32): Jak jsem psal už v komentáři, nebýt opravdu dobrého příběhu, tak to smažu a ani pes po tom neštěkne. Ono by bylo nejlepší celý gameplay nahrát, vyházet z něj mezihry a nudné pasáže, sestříhat to na hodinu a půl a je to parádní film :-)
@Vodny (komentář): Tím editem si přesně vystihl pocit, který sem po dohrání měl... Na jednu stranu sem si tu hru užíval... Prostředí, grafiku, ty malé detaily (pohyb rtů při komunikaci a to u všech členů týmu, lano po kterém sem slaňoval buduvu sem si nosil s sebou, navytáhl sem ho z kapsy jak v CoD, atd.). Na stranu druhou, když sem hru dohrál, měl sem radost, že už je konec... Byl sem v takovém tom stavu štěstí a zároveň frustrace z toho, co sem vlastně způsobil...
@John Mirra (17.10.2015 00:00): no protože na rozdíl od tichýho postupu musíš přijímat ráno a v GMDE stačí jedna dvě a seš tuhej. Já to teda hraju stealth, ale přišlo mi, že prostřílet by mohlo být náročnější - a rozhodně náročnější než v původní hře.
@John Mirra (17.10.2015 00:00): Tiez neviem co ma byt na tom tazsie.
GMDE som presiel na "Realistic" shootersky (aj ked nie absolutne, ale nikdy som nepouzil obusok/omracovac - max. crossbow).
Skor mi to pride akurat rychlejsie ale nie tazsie, hoci bez augmentu "regeneration" som to nikdy nehral.

@Sinister (16.10.2015 16:01): Eh, Bioshocky (vsetky 3) su predsa cista FPS nie? Co by to malo byt, adventura s prvkami FPS prvkami?
to je diskuze... Pokud se ve hře střílí a hráč taky, pak jde o střílečku... bože...
@mazar1234 (02.10.2015 19:07): Jo jo, krásná zbraň pro úchyly. Jedinej způsob, jak se uchránit před uhořením bílým fosforem (nemluvě o jeho toxicitě) je uřezat zasaženou tkáň, protože voda podporuje jeho hoření a na vzduchu vzplane sám od sebe. Pak je ještě super zapíchávání hřebíků pod nehty a do očí, případně stažení z kůže. Škoda že to není ve více hrách :-P.
@Bodkin (02.10.2015 17:38): Jj Tam bol asi najlepsi. Ale z dalsich hier co dokazam vymenovat z hlavy >
Soldier of Fortune 2 (rucny granat)
Deus Ex (WP raketa do raketometu)
Unreal 2 (sekundarny mod brokovnice striela pellets with WP)

Inac je to fakt slabota, pritom taka krasna zbran to je :-D.
Teda řeknu vám, že z toho momentu uprostřed hry (bombardování fosforem) se mi udělalo solidně zle. Bombardoval jsem vojáky (to mi zase tak strašné nepřišlo), ale pak jsem kamerou najel nahoru, zmáčkl spoušť a v ten moment mi došlo, že "TY VOLE, TO JSOU CIVILOVÉ!!! Zastavit útok! KU**A, KU**A, KU**A!!!" ... BUM! Do konce hry jsem se s touhle chybou nedokázal vyrovnat a ovlivnila celý můj zážitek ze hry. Nakonec asi v pozitivním směru, ale fuj, pyšnej na sebe teda vůbec nejsem.
jj: Blair Witch, Matrix, Sesty smysl, Spec Ops the Line... :)
overhype skodi, tyhle veci maji prijit k cloveku na tajnacku

@Sinister (26.02.2015 01:31): Tak jakoby ten posledni zaber na tu vec, co nasli cestou, to me oslovilo.
@Sinister (26.02.2015 01:31): Já už psal dříve, že Spec Ops se dostal do nezáviděníhodné situace. Jeho subverze nefunguje, když do hry vstoupíš s jejím očekáváním, respektive očekáváním něčeho, co to povýší nad pouhou střílečku.
@hvezdosvit (26.02.2015 01:10): Já osobně to rád vnímám tak, že prezentace je součástí vyprávění. Jestliže příběh měl být pastí na hráče, nevadí mi, že zvolil podobnou formu a tedy i děravost jako Call of Duty (typicky série Modern Warfare) - závěrečná message vyzněla jako orchestr.
Zamýšlený nebo ne, s výsledkem jsem hodně spokojen.
I prisla na radu tahle mnou dlouho v knihovnicce vyhlizena hra. Tohle melo "byt jine", nez "vsechny ty hrozne patrioticke pateticke Americke strilecky"...

Krome toho, ze si nerad nasazuji kuzi nekoho, kdo ze sebe dela idiota... to jsme jako hraci vazne tak omezeni, ze budeme pribeh deravy jak sitko na pisek vynaset do nebes? Nebo se hrou snazili autori jenom rict, ze na svete jsou i gumy a gumou se muze stat kazdy, kdo zavre usi, oci a drzi spoust?

Fg to uz napsal za me.
Spec Ops: The Line je na Steame za 3,99€. Keď už nič iné, tak už len to neokukané prostredie za to stojí :)
@Sinister (12.09.2014 20:22): Taky se mi to zdálo nějaký divný. Po některým restartu checkpointu totiž vojáci nezmizeli, ale jejich zbraně ano. V týhle sekvenci před koncem hry ale zmizelo po restartu checkpointu úplně všechno...
Dobrý, tak jsem to dal. Potil jsem krev, ale vyšlo to. Pak jsem to několikrát musel zopakovat, protože jsem později stejně zdechl, ale nakonec jsem na tu taktiku přišel =)
Řešil jste někdo problém, kdy po vaší smrti zmizí všichni padlí vojáci a jejich zbraně, a vy nemáte dostatek munice na to, abyste sundali heavyho? Jsem prostě v absolutně slepý uličce a fakt netušim, jak dál...
To byste pánové obešli nejsilnější motiv ve hře, od kterého se odvíjí víceméně vše ostatní. I když je škoda, že to autoři nějak nepořešili - jakože by si hráč myslel, jak autory nepřechcal, a přitom by nevědomky udělal nějaké jiné velké svinstvo :)
@Garret (29.08.2014 07:36): byl jsem na tom absolutne stejne, taky jsem to kropil co to slo, vedic ze presne tohle se deje, ale po 15-20 min jsem toho necha a proste ho pouzil a pak jsem byl hodne mrzuty, ze jsem nemohl jinac.
@Fatality (29.08.2014 08:03): to si moc dobře nepřirovnal, já ten fosfor nechtěl použít vůbec. asi 10 minut jsem tam odstřeloval panáky, protože mi bylo jasné, že to jsou civilové. jenže panáci se furt respawnovali a celá situace tak bylo natvrdo naskryptovaná a jinak než bez fosforu neudělatelná. takže na tu tvoji druhou kolej s jedním dělníkem nemůžu odbočit...
@ViRus (29.08.2014 06:54): já jsem chtěl, ale tohle místo je zmíněno ve ctvrtce komentářů, tak jsem nedal.

a druhá věc, ten postarší chlápek jak ho pak zavalil kamion. Nějak mi utekly titulky a ani jsem neposlouchal. Tam taky bylo na výběr jestli ho zabít tou jednou kulkou? Já si nejdřív myslel, že chce ukončit trápení, tak jsem ho oddělal, ale pak mi došlo, že to asi nakonec bylo jinak.

@AiMLEzZz (29.08.2014 09:41): Samozřejmě se v tom můžeš pitvat a tím se vyhnout odpovědi, ale to není účelem těchto situací. Jde o teoretickou věc a v tomto případě záleží na tom, jak by ses zachoval.
@Fatality (29.08.2014 09:20): Ten příklad byl, abych tak řekl, dost podivný. Když necháme stranou, že strojvůdce nemá z vlaku kontrolu nad tím, na kterou kolej pojede, tak jsem si téměř jistý, že spíš začne brzdit, než ve zlomku vteřiny přemýšlet nad tím, jestli zabít pět nebo jednoho člověka. Navíc pokud by teoreticky měl kontrolu nad změnou směru vlaku, tak by musel být před vyhýbkou, což už je celkem dálka. A samozřejmě kdyby vlak jel tak rychle, že by nestačil zabrzdit, tak by ani prudce nezatáčel, protože by pravděpodobně vykolejil nebo se, v horším případě, převrátil. A to ani nezmiňuju o dělnících, kteří se vůbec nedívají, jestli jede vlak, a místo aby uskočili z kolejí, se navzájem hází pod kola.

Psychologii jsem nikdy neměl rád.