@Fritol (02.06.2025 16:36): radsi bych videl nejakou venkovni mapu, ale hezke.
Diskuze
@Fritol (02.06.2025 16:36): Cool, tahle hra má i přes své stáří jednu z nejsilnějších atmosfér.
@Rapier (01.10.2023 11:59): hodně matně si pamatuju, že při hraní Spearhead nebo Breakthrough (myslím, že ten druhý) jsem zapnul 32bit barvy a najednou jsem snipery viděl. nebo to bylo naopak? z 32bit na 16? :-)
EDIT: bylo to tady v těch místech, Spearhead. už jsem to chtěl vztekem smazat...
EDIT: bylo to tady v těch místech, Spearhead. už jsem to chtěl vztekem smazat...
@Rapier (01.10.2023 11:59): To som rád, hral som prvé dva diely na PC a velice ma to bavilo.
Keby si silno chcel hrať na konzole, PS2 sa po bazároch váľajú mraky... ;)
Keby si silno chcel hrať na konzole, PS2 sa po bazároch váľajú mraky... ;)
@Garret (01.10.2023 10:57): to netuším, ale ATI Radeon 9600 Pro mám v krabici, měl by být funkční, až jednou budu mít čas a chuť provedu test s dobovými ovladači a dám vědět.
Otázka zní, já už MOHAA neinstaloval roky, zdali hra podporuje 32 bit barvy, pevně věřím, že ano, a zdali je to bug hry nebo ATI drivers. Datadisky v 32 bit barvách jsi hrál již na Nvidia GPU nebo ATI?
PS: ačkoliv mám výhrady k současným AMD GPU drivers, především v chování v OS, apod., tak paradoxně ve hrách nemají žádná chyby v zobrazení již celé roky, a nebo pokud mají tak jsem je neregistroval. Samozřejmě FSR je kvalitativně lehce pod DLSS, ačkoliv já to tak bez přímého srovnání doma nevnímám.
@PRIVATE MARTIN (01.10.2023 11:40): ano mám v plánu projet oba díly. BIA:HH mám i na Xboxu, takže krasojízda v ovladačem v ruce bude pokračovat. :) Předcházející 2 díly jsou dostupné jen na PC, stejně jako první COD.
Otázka zní, já už MOHAA neinstaloval roky, zdali hra podporuje 32 bit barvy, pevně věřím, že ano, a zdali je to bug hry nebo ATI drivers. Datadisky v 32 bit barvách jsi hrál již na Nvidia GPU nebo ATI?
PS: ačkoliv mám výhrady k současným AMD GPU drivers, především v chování v OS, apod., tak paradoxně ve hrách nemají žádná chyby v zobrazení již celé roky, a nebo pokud mají tak jsem je neregistroval. Samozřejmě FSR je kvalitativně lehce pod DLSS, ačkoliv já to tak bez přímého srovnání doma nevnímám.
@PRIVATE MARTIN (01.10.2023 11:40): ano mám v plánu projet oba díly. BIA:HH mám i na Xboxu, takže krasojízda v ovladačem v ruce bude pokračovat. :) Předcházející 2 díly jsou dostupné jen na PC, stejně jako první COD.
@Rapier (01.10.2023 10:09): Vrhneš sa aj na Brothers in Arms?
@Rapier (01.10.2023 10:09): když o tom tak mluvíš, já to tenkrát hrál taky na ATi, 9600Pro. že by to taky mělo spojitost s ovladači? :-)
@Sasakr (01.10.2023 10:27): chtěl jsi realismus? Máš jej mít!
Nedávno jsem viděl dokument z bitvy o Ardenách kde US veteráni vzpomínali jak čistili jednu vesnici od skopčáků (rozuměj SS). Bojovali o vesnici celý den a noc, na Amíky nabíhaly nekonečné vlny Němců, byl to totální chaos, pouliční boj v tváří tvář, doslova jatka, ráno po boji byla celá vesnice plná mrtvých těl a krev byla snad úplně všude. Američané neměli jedinou ztrátu.
Nedávno jsem viděl dokument z bitvy o Ardenách kde US veteráni vzpomínali jak čistili jednu vesnici od skopčáků (rozuměj SS). Bojovali o vesnici celý den a noc, na Amíky nabíhaly nekonečné vlny Němců, byl to totální chaos, pouliční boj v tváří tvář, doslova jatka, ráno po boji byla celá vesnice plná mrtvých těl a krev byla snad úplně všude. Američané neměli jedinou ztrátu.
@Rapier (01.10.2023 10:09): No v COD 2 a dál jo, proto to taky nemám rád. Ale v COD 1 podle mě jen v misi v hotelu, kde je prostě čas, kdy se spawnujou furt dokola, ale tak to je návrh té mise, ale jinak je podle mě všude počet vojáků daný a když je vystřílíš, je bezpečno.
Jo jinak teď u toho AA mě překvapilo, že enemák při střelbě naslepo z krytu má 100% úspěšnost zásahů, což při standardní střelbě nemá. Asi tak trochu bug. Když střílí z krytu, je schopen do vás okamžitě vyprázdnit zásobník. To bylo vcelku nebezpečné.
Jo jinak teď u toho AA mě překvapilo, že enemák při střelbě naslepo z krytu má 100% úspěšnost zásahů, což při standardní střelbě nemá. Asi tak trochu bug. Když střílí z krytu, je schopen do vás okamžitě vyprázdnit zásobník. To bylo vcelku nebezpečné.
@Garret (01.10.2023 08:46): to jsi mi úplně připomněl příhodu s Hidden & Dangerous v 99 na ATI Rage 128 Pro. Tenkrát jsem kvůli hře zakoupil Celeron 433 plus zmíněnou grafiku, a úplně se rozplýval jak v zaměřovači sniperky vidím nitkový mříž. Zkazil mi to kamarád s Voodoo 3, že prý ty jemné linky tam nemají být. Měl pravdu, byla to chyba v ovladačích, později to v ATI vychytali. :)
Minulý rok jsem dohrál COD2+COD3, pár dnů zpět COD:WaW a to vše na Xboxu s ovladačem v ruce, na normal obtížnost a s vypnutým auto-aim. Nedávno jsem na PC rozehrál první COD, až dokončím vrhnu se pochopitelně na nikdy nedohraný MOHAA včetně obou datadisků. Už si ani nepamatuji v které misi jsem tenkrát skončil. Aktuálně jedu na vlně WW2 single-player stříleček. :)
@Sasakr (01.10.2023 02:04): nekonečné vlny němčourů, případně japončíků máš i v COD :)
Minulý rok jsem dohrál COD2+COD3, pár dnů zpět COD:WaW a to vše na Xboxu s ovladačem v ruce, na normal obtížnost a s vypnutým auto-aim. Nedávno jsem na PC rozehrál první COD, až dokončím vrhnu se pochopitelně na nikdy nedohraný MOHAA včetně obou datadisků. Už si ani nepamatuji v které misi jsem tenkrát skončil. Aktuálně jedu na vlně WW2 single-player stříleček. :)
@Sasakr (01.10.2023 02:04): nekonečné vlny němčourů, případně japončíků máš i v COD :)
@Sasakr (01.10.2023 02:04): a někteří z nás to hráli ve 16bit barvách, u kterých nešli snajpři vidět skrz "mlhu"... a přišli jsme na to až při hraní datadisku :-)
Dohráno. Svým způsobem jsem schopen pochopit, že jsem tomu před lety střelil jen 60 %. Ono je to opravdu ve všem o tolik horší než COD. S blížícím se koncem jsem měl pocit, že hraju Serious Sama. Tuny a tuny němčourů v nekonečných vlnách... jako byl to adrenalin, ale prostě se mi to k WW2 hře nehodí. Trochu střídmosti by z toho udělalo lepší hru. Ke konci bylo naopak celkem střídmě lékáren, takže jsem docela spamoval Quicksave. A taková mise ve městě plném sniperů, ta snad ani jinak hrát nešla než neustále umírat a lovit snipery někde za stromem, kde vy je nevidíte, ale oni vás jo. Vůbec nechápu, jak to lidi hráli v době vydání v 640×480 a bůh ví jaké FPS.
Takže tváří v tvář faktu, že jsem to hrál na ovladači, jsem udělal s lehkou obtížností fakt dobře.
Každopádně přehodnocuju na 75 %. Je vidět, že se to ještě učili a to nejlepší mělo teprve přijít. A ta muzika je prostě skvělá.
Takže tváří v tvář faktu, že jsem to hrál na ovladači, jsem udělal s lehkou obtížností fakt dobře.
Každopádně přehodnocuju na 75 %. Je vidět, že se to ještě učili a to nejlepší mělo teprve přijít. A ta muzika je prostě skvělá.
@Gordon (13.09.2023 08:18): Já řekl, že jí to udělá lepší?
Tam jde primárně o prology k misím, v samotné hře hulákají hlavně Němci. Žádných divných přízvuků nebo debilit jsem si tam zatím nevšiml. Tak jako tak oceňuju, že do toho někdo vládá úsilí.
Tam jde primárně o prology k misím, v samotné hře hulákají hlavně Němci. Žádných divných přízvuků nebo debilit jsem si tam zatím nevšiml. Tak jako tak oceňuju, že do toho někdo vládá úsilí.
@PRIVATE MARTIN (14.09.2023 06:12): *při vylodění v normandii* "Tož kurva hoši, jedu, jedu, jedu!"
@Walome (13.09.2023 08:38): Ak je to niečo ako moravský trpaslíci v Zaklínačovi, tak to musí mať. :D
@Gordon (13.09.2023 08:18): moravskej prizvuk pri vylodeni v Normandii, to proste chces.
@Sasakr (09.09.2023 19:10): Co tě vede k tomu, že amatérský fandabing udělá tu hru lepší?
Druhá úroveň hry, kde jsem osvobodil postavu a ta mě doprovázela po zbytek té mise, mi fungovala dobře. Ano, dotyčný mi otevřel cestu dál. Script tam proběhl dobře. Pak stačilo umístit sebrané nálože a bylo hotovo.
Do hry vloženy i tyto HD textury. Vypadá to s nimi perfektně.
Do hry vloženy i tyto HD textury. Vypadá to s nimi perfektně.
@PavelU (09.09.2023 21:26): Tak mám dojem, že to byl právě ten neofiko patch, co mi rozbil script v druhé misi, kdy parťák neotevřel bránu :-)
Do hry jsem dal neoficiální patch, v němž je i širokoúhlé rozlišení. Dále ještě tuto opravu. Až poté se mi hra spustila. Funguje perfektně.
@Sasakr (09.09.2023 19:10): to by jednoho spis melo odradit O:)
[neexistující příspěvek]: Když už k tomu Fénix ten dabing udělal, tak to prubnu znovu.
[neexistující příspěvek]: Ano, ovšem. Proto tu nové šedesátiprocentní hodnocení visí už 11 let a 203 dní.
Tož to jsme nezačali nejlépe...
Přes SpecialK jsem hru donutil jet v DX11, takže jede AutoHDR :-D Ale padalo. Tak bez SpecialK a SDR. Škoda.
No jenže dostal jsem se jen pár minut do hry, protože tady se mi nespustí skript a ten dement jen stojí u brány a čumí. Nevím, co s tím :-( https://youtu.be/9bFchWw_5gw?si=cF_ad2vGPnqIg7uL&t=362
Přes SpecialK jsem hru donutil jet v DX11, takže jede AutoHDR :-D Ale padalo. Tak bez SpecialK a SDR. Škoda.
No jenže dostal jsem se jen pár minut do hry, protože tady se mi nespustí skript a ten dement jen stojí u brány a čumí. Nevím, co s tím :-( https://youtu.be/9bFchWw_5gw?si=cF_ad2vGPnqIg7uL&t=362
@Kwoky (17.08.2019 22:02): Jo, pacifik byl pro mě jedno velké zklamání. Jediná věc, co tam stojí za zmínku je poslední mise a Pearl Harbor.
@Kwoky (17.08.2019 22:02): Nečekám od toho zázraky, ale když už se do toho pustím, tak Pacific Assault nevynechám. Není to však na pořadu dne.
@Jumas (17.08.2019 19:30): Pacific Assault je dost slabá hra. Až mě to zaskočilo.
@leebigh (17.08.2019 20:56): To je argument, se kterým se milerád ztotožním. :)
@pajmič (17.08.2019 20:02): Někdy je lepší hrát na pohodu, než se trápit, mám dojem že jak roky přibývají tak reflexy se poněkud zpomalují ;-)
@leebigh (17.08.2019 19:41): Takovej veteroš jako ty? Easy? Neděláš zrovna ostatním, zdejším dědulům, velkou čest :( :D
@Jumas (17.08.2019 19:30): mám to v plánu, ale tam v nich nic nového v zásadě není, jen jsou patrně obtížnější, hrál jsem je raději na easy, když jsem se díval na komentáře.
@leebigh (17.08.2019 17:53): Taky možná někdy zkusím opáčko nově i sdatadisky. Napíšeš k nim také komentáře? Abych věděl, jak jsou na tom po tolika letech. Navnadil mě překvapivě Medal of Honor 2010, tak zkusím asi i Medal of Honor: Pacific Assault a Medal of Honor: Airborne.
@pajmič (17.08.2019 17:34): War Chest z GOGu. Asi jsem holt už zmlsaný těmi Night Dive reedicemi :-)
@Jumas (17.08.2019 17:25): Přesně tak, prokoukl si mě :)
@leebigh (17.08.2019 17:20): Máš War chest edici? Možná je dohlednost menší v originále? Nevim. Každopádně mi to nedá, musím naistalovat a vidět to na vlastní bulvy! :)
@leebigh (17.08.2019 17:20): Máš War chest edici? Možná je dohlednost menší v originále? Nevim. Každopádně mi to nedá, musím naistalovat a vidět to na vlastní bulvy! :)
@pajmič (17.08.2019 17:08): Mlhavě si pamatuješ dohlednost, tak to asi opravdu byla malá :)
@leebigh (17.08.2019 16:59): Nasadil si mi brouka do hlavy. Budu to muset osobně otestovat, opravdu si už jen mlhavě pomatuju, jaká ta dohlednost vlastně byla.
@pajmič (17.08.2019 15:39): A co by sis ještě přál? :-D
Tu Omahu pro mě kazí hlavně ten přestřelený úvod. Někde jsem viděl video a tam tu dohlednost měl krásnou, od moře viděl až na bunkry, ale asi se povrtal v konfiguraci nebo to měl omodovaný, což jsem nedělal.
Tu Omahu pro mě kazí hlavně ten přestřelený úvod. Někde jsem viděl video a tam tu dohlednost měl krásnou, od moře viděl až na bunkry, ale asi se povrtal v konfiguraci nebo to měl omodovaný, což jsem nedělal.
@leebigh (komentář): Hell yeah! Leeb napsal komentář na MOHAA! Jedno z mých lokálních přání jest vyplněno :D
Ta mlha pro mě hezky doplnovala atmosféru, ale myslím si, že to byl opravdu záměr, hlavně co se optimalizace týče, i když ID tech uměl exteriéry zpracovat dobře (RtCW se toho důkazem), tak bych osobně sáhnul po Unreal enginu, který byl vyloženě pro vělký mapy a dalekou dohlednost vykonstruován.:) Omaha je pro mě super zábavná hlavně v těch bunkrech. Okrem toho zpropadenýho minovýho pole je Omaha nejlepší mise ve hře, podle mě.
Ta mlha pro mě hezky doplnovala atmosféru, ale myslím si, že to byl opravdu záměr, hlavně co se optimalizace týče, i když ID tech uměl exteriéry zpracovat dobře (RtCW se toho důkazem), tak bych osobně sáhnul po Unreal enginu, který byl vyloženě pro vělký mapy a dalekou dohlednost vykonstruován.:) Omaha je pro mě super zábavná hlavně v těch bunkrech. Okrem toho zpropadenýho minovýho pole je Omaha nejlepší mise ve hře, podle mě.
@leebigh (17.08.2019 13:53): Tak na té omaze člověk stráví asi tak pět minut a má to spíš být i technologická demonstrace a ukázka toho konfliktu, jakmile se dostaneš do bunkrů, přijde mi, že jsou zábavné dost.
@Gordon (17.08.2019 13:43): Narážel jsem hlavně na omezenou dohlednost, u Wolfa jsem neměl pocit že bych neviděl nepřítele. Ale po dohrání datadisku soudím, že to je autorský záměr.
Mně tedy ta Omaha už nepřipadá zábavná a dala by se určitě pojmout jinak. Ale samozřejmě je to věc názoru.
Mně tedy ta Omaha už nepřipadá zábavná a dala by se určitě pojmout jinak. Ale samozřejmě je to věc názoru.
@leebigh (komentář): Wolfenstein mi tedy opravdu nepřijde vyzuálně lepší, Cod ano, taky logicky vyšel po MOHAA a byl to nástupce.
Se zastararolstí také nesouhlasím. Vylodění na omaze už může být technologicky okaté, stálé je ale nepřekonané.
Se zastararolstí také nesouhlasím. Vylodění na omaze už může být technologicky okaté, stálé je ale nepřekonané.
@Coldplaz (06.05.2019 17:25): Jojo, tohle je dobrý efekt, taky jsem si s tím hrál.
@Coldplaz (06.05.2019 17:25): heh to je dobrý.
@Coldplaz (06.05.2019 17:25): Toho jsem si všiml už při prvním hraní v 2002 :)
Tak toto je zmysel pre detail
No asi tu grafiku nějak překousnu, ale momentálně mám ještě co znovudohrávat, takže Dark Forces zatím počkají :)
@Han22 (17.09.2018 15:21): A fakt, zabudol som. :D
Prípadne môžeš Dark Forces skúsiť cez PS1 emulátor. V ePSXe sa dá nastaviť widescreen.
Prípadne môžeš Dark Forces skúsiť cez PS1 emulátor. V ePSXe sa dá nastaviť widescreen.
@Han22 (17.09.2018 15:21): K Dark Forces je XL engine. Není to ale úplně bez problémů.
V diskuzi u hry pak můžeš najít podrobnej popis od Crashe jaké to má problémy.
V diskuzi u hry pak můžeš najít podrobnej popis od Crashe jaké to má problémy.