Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (01.10.2023 10:57): to netuším, ale ATI Radeon 9600 Pro mám v krabici, měl by být funkční, až jednou budu mít čas a chuť provedu test s dobovými ovladači a dám vědět.
Otázka zní, já už MOHAA neinstaloval roky, zdali hra podporuje 32 bit barvy, pevně věřím, že ano, a zdali je to bug hry nebo ATI drivers. Datadisky v 32 bit barvách jsi hrál již na Nvidia GPU nebo ATI?

PS: ačkoliv mám výhrady k současným AMD GPU drivers, především v chování v OS, apod., tak paradoxně ve hrách nemají žádná chyby v zobrazení již celé roky, a nebo pokud mají tak jsem je neregistroval. Samozřejmě FSR je kvalitativně lehce pod DLSS, ačkoliv já to tak bez přímého srovnání doma nevnímám.

@PRIVATE MARTIN (01.10.2023 11:40): ano mám v plánu projet oba díly. BIA:HH mám i na Xboxu, takže krasojízda v ovladačem v ruce bude pokračovat. :) Předcházející 2 díly jsou dostupné jen na PC, stejně jako první COD.
@Sasakr (01.10.2023 10:27): chtěl jsi realismus? Máš jej mít!

Nedávno jsem viděl dokument z bitvy o Ardenách kde US veteráni vzpomínali jak čistili jednu vesnici od skopčáků (rozuměj SS). Bojovali o vesnici celý den a noc, na Amíky nabíhaly nekonečné vlny Němců, byl to totální chaos, pouliční boj v tváří tvář, doslova jatka, ráno po boji byla celá vesnice plná mrtvých těl a krev byla snad úplně všude. Američané neměli jedinou ztrátu.
@Rapier (01.10.2023 10:09): No v COD 2 a dál jo, proto to taky nemám rád. Ale v COD 1 podle mě jen v misi v hotelu, kde je prostě čas, kdy se spawnujou furt dokola, ale tak to je návrh té mise, ale jinak je podle mě všude počet vojáků daný a když je vystřílíš, je bezpečno.

Jo jinak teď u toho AA mě překvapilo, že enemák při střelbě naslepo z krytu má 100% úspěšnost zásahů, což při standardní střelbě nemá. Asi tak trochu bug. Když střílí z krytu, je schopen do vás okamžitě vyprázdnit zásobník. To bylo vcelku nebezpečné.
@Garret (01.10.2023 08:46): to jsi mi úplně připomněl příhodu s Hidden & Dangerous v 99 na ATI Rage 128 Pro. Tenkrát jsem kvůli hře zakoupil Celeron 433 plus zmíněnou grafiku, a úplně se rozplýval jak v zaměřovači sniperky vidím nitkový mříž. Zkazil mi to kamarád s Voodoo 3, že prý ty jemné linky tam nemají být. Měl pravdu, byla to chyba v ovladačích, později to v ATI vychytali. :)

Minulý rok jsem dohrál COD2+COD3, pár dnů zpět COD:WaW a to vše na Xboxu s ovladačem v ruce, na normal obtížnost a s vypnutým auto-aim. Nedávno jsem na PC rozehrál první COD, až dokončím vrhnu se pochopitelně na nikdy nedohraný MOHAA včetně obou datadisků. Už si ani nepamatuji v které misi jsem tenkrát skončil. Aktuálně jedu na vlně WW2 single-player stříleček. :)

@Sasakr (01.10.2023 02:04): nekonečné vlny němčourů, případně japončíků máš i v COD :)
Dohráno. Svým způsobem jsem schopen pochopit, že jsem tomu před lety střelil jen 60 %. Ono je to opravdu ve všem o tolik horší než COD. S blížícím se koncem jsem měl pocit, že hraju Serious Sama. Tuny a tuny němčourů v nekonečných vlnách... jako byl to adrenalin, ale prostě se mi to k WW2 hře nehodí. Trochu střídmosti by z toho udělalo lepší hru. Ke konci bylo naopak celkem střídmě lékáren, takže jsem docela spamoval Quicksave. A taková mise ve městě plném sniperů, ta snad ani jinak hrát nešla než neustále umírat a lovit snipery někde za stromem, kde vy je nevidíte, ale oni vás jo. Vůbec nechápu, jak to lidi hráli v době vydání v 640×480 a bůh ví jaké FPS.
Takže tváří v tvář faktu, že jsem to hrál na ovladači, jsem udělal s lehkou obtížností fakt dobře.
Každopádně přehodnocuju na 75 %. Je vidět, že se to ještě učili a to nejlepší mělo teprve přijít. A ta muzika je prostě skvělá.
@Gordon (13.09.2023 08:18): Já řekl, že jí to udělá lepší?
Tam jde primárně o prology k misím, v samotné hře hulákají hlavně Němci. Žádných divných přízvuků nebo debilit jsem si tam zatím nevšiml. Tak jako tak oceňuju, že do toho někdo vládá úsilí.
Druhá úroveň hry, kde jsem osvobodil postavu a ta mě doprovázela po zbytek té mise, mi fungovala dobře. Ano, dotyčný mi otevřel cestu dál. Script tam proběhl dobře. Pak stačilo umístit sebrané nálože a bylo hotovo.

Do hry vloženy i tyto HD textury. Vypadá to s nimi perfektně.
Tož to jsme nezačali nejlépe...
Přes SpecialK jsem hru donutil jet v DX11, takže jede AutoHDR :-D Ale padalo. Tak bez SpecialK a SDR. Škoda.
No jenže dostal jsem se jen pár minut do hry, protože tady se mi nespustí skript a ten dement jen stojí u brány a čumí. Nevím, co s tím :-( https://youtu.be/9bFchWw_5gw?si=cF_ad2vGPnqIg7uL&t=362
@pajmič (17.08.2019 15:39): A co by sis ještě přál? :-D

Tu Omahu pro mě kazí hlavně ten přestřelený úvod. Někde jsem viděl video a tam tu dohlednost měl krásnou, od moře viděl až na bunkry, ale asi se povrtal v konfiguraci nebo to měl omodovaný, což jsem nedělal.
@leebigh (komentář): Hell yeah! Leeb napsal komentář na MOHAA! Jedno z mých lokálních přání jest vyplněno :D

Ta mlha pro mě hezky doplnovala atmosféru, ale myslím si, že to byl opravdu záměr, hlavně co se optimalizace týče, i když ID tech uměl exteriéry zpracovat dobře (RtCW se toho důkazem), tak bych osobně sáhnul po Unreal enginu, který byl vyloženě pro vělký mapy a dalekou dohlednost vykonstruován.:) Omaha je pro mě super zábavná hlavně v těch bunkrech. Okrem toho zpropadenýho minovýho pole je Omaha nejlepší mise ve hře, podle mě.
@leebigh (17.08.2019 13:53): Tak na té omaze člověk stráví asi tak pět minut a má to spíš být i technologická demonstrace a ukázka toho konfliktu, jakmile se dostaneš do bunkrů, přijde mi, že jsou zábavné dost.
@Gordon (17.08.2019 13:43): Narážel jsem hlavně na omezenou dohlednost, u Wolfa jsem neměl pocit že bych neviděl nepřítele. Ale po dohrání datadisku soudím, že to je autorský záměr.
Mně tedy ta Omaha už nepřipadá zábavná a dala by se určitě pojmout jinak. Ale samozřejmě je to věc názoru.
@leebigh (komentář): Wolfenstein mi tedy opravdu nepřijde vyzuálně lepší, Cod ano, taky logicky vyšel po MOHAA a byl to nástupce.

Se zastararolstí také nesouhlasím. Vylodění na omaze už může být technologicky okaté, stálé je ale nepřekonané.
No asi tu grafiku nějak překousnu, ale momentálně mám ještě co znovudohrávat, takže Dark Forces zatím počkají :)
@PRIVATE MARTIN (16.09.2018 19:59): Renegade jsem už dohrál a ohodnotil a okomentoval, takže znovu ne-e. Ale moc se mi to líbilo, ten pocit že se z vlastního pohledu procházím světem Command and Conquer. Ale Jedi Outcast určitě, chci si zahrát celou sérii od Dark Forces. Problém je, že i na mém malém LCD monitoru ta původní hra vypadá mírně ošklivě a něco jako ZDOOM na kterém ty staré hry jely v parádním rozlíšení jsem pro Dark Forces zatím nesehnal.
@PRIVATE MARTIN (15.09.2018 18:41): Renegade je rovněž výbornej, taky jsem mu dal 85%. A NOLF 2 - je to zhruba na stejno. Ale přece jen je to druhý díl a o fous slabší než jednička a hlavně Medal of Honor přinesl do žánru trošku něco nového. Proto bych ho dal na první místo.