Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Final Fantasy VI

Final Fantasy III

Square •  Tose Co. (PS1, PS3, PSP, Vita, GBA) •  Square Enix (PC)
11.10.1994
30.09.1999
05.02.2007
30.06.2011
06.12.2011
28.08.2012
06.11.2012
26.06.2013
15.01.2014
06.02.2014
16.12.2015
88
11 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Šestý díl série Final Fantasy vyšel původně roku 1994 na konzoli SNES a zaznamenával celosvětové úspěchy u kritiků i hráčů. Hra zůstávala při portování na různé platformy takřka nezměněna, až do jejího vydání pro mobilní platformy. Došlo k zásadní změně vizuální stránky a zrychlení soubojů. Právě tato verze byla později vydána i na PC.

Vrací se tradiční Active Time Battle systém použitý poprvé už u čtvrtého dílu. Každá z postav má vlastní ukazatel, který se naplňuje a umožní provedení akce (útok, magie, obrana, aj.). K dispozici je hráči, na předchozí poměry série, velké množství použitelných bojovníků, přičemž každý z nich používá unikátní zbraně a schopnosti.

Příběh, tentokrát zasazený do industriální doby rozkvětu techniky, (nepříliš) koexistující s magií, sleduje osudy několika hrdinů a postav. Zápletku právě tvoří rozpory mezi Empire za technický pokrok, a Espery, reprezentující naopak magii.


Poslední diskuzní příspěvek

@Ringo (15.08.2018 07:06): Tak SNES verze vypadá bez debat lépe než ta na PC, ale na druhou stranu to s tou PC verzí není tak tragické, jak všichni všude tvrdí (byť tedy kdybych hrál první SNES verzi, možná by mi ta PC verze v tomhle ohledu vadila více, čert ví) a vypadá stále velmi slušně.
Jinač až na rozdílný anglický překlad (asi z gameboy verze) by tam rozdíly být proti SNES verzi moc neměly, alespoň co jsem tak zhruba porovnával Youtube gameplaye SNES verze s hraním PC verze. Ale PC verze má některé ty vychytávky právě z gameboy verze. Třebas tu níže zmiňovanou dračí jeskyni (kterou mám dojem SNES verze vůbec nemá), bestiář, pár summonů navíc atd., nic co by nějak výrazně měnilo gameplay, ale potěší to, hlavně ta dračí jeskyně byla imo jedna z nejlepších lokací (byť tedy obsahovala až příliš backtrackingu, což byl v kombinaci s náhodnými přepady později děsný vopruz).

Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.