Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (30.05.2023 20:03): No zase bych to takhle neházel do jednoho pytle, když si neplatíš to Plusko nebo Live tak si nezahraješ online s více lidma ale třeba hry které vyžadovali online kvůli fungování ale hrál jsi single tak jsi na to tu službu nepotřeboval mít koupenou jen ten internet pro fungování.
@Charllize (30.05.2023 19:30): jakože na konzoli si to nezahraješ, pokud si neplatila ten live? U Xboxu tuším Xbox Live?

Jinak je pravda, že si lidi už prostě zvykli. Always online mi asi nevadí, ale jestli tam plánujou dávat do měst ostatní hráče s tím, že můžu kdykoli s někým někam vyrazit, tak na to asi kašlu. To je pro mě osobně fakt důvod k nekoupení.. Chci to hrát sám, čistě singl a ne koukat, jak mi po městě pobíhají křiklavý postavy s debilníma jménama..
@rikuhahl (30.05.2023 19:00): Tak jasně, mně taky driv vadili věci co mi už teď jsou jedno a nebo je dokonce beru jako plus. Ale taky úplně nemyslím ze to tlačení lidi do něčeho co se jim driv nelíbilo je fajn :)
A mně osobně ta naivita lidi vkládající důvěru do internetu celkem děsí :)
A třeba pro mně, na konzoli, kdybych si D4 chtěl zahrát, musel bych si zaplatit ještě PS plus, což to odsouvá do kolonky no no, jelikož by mně celá ta legrace vysla skoro na 5k.
Je vtipný jak už si nikdo nestezuje ze D4 je always on-line, u trojky to bylo tenkrát na pc obrovský problém. Ovečky už jsou v chlívku takzvaně  
Hodnoceni jsou vysoko :)
@HELLER (21.05.2023 06:58): Souhlasím, že takto hodnotit hru po několika desítkách odehraných hodinách je neobjektivní. Mě ve srovnání s trojkou zaujala temnější atmosféra a novinky ve hře. AB se hodně inspirovali Path of Exila s tím, že přídavky osekali - například strom dovedností. Z mého pohledu je těžké po 3000 hodinách v Path of Exile se vracet ke hře, která toho s největší pravděpodobností nabídne výrazně méně. Další věc je, že Path of Exile už je šíleně překombinované všemi možnými ligami z minulosti. Je tam labyrint, chrám Atziri, úkoly pro Juna, důl Delve, Simulacrum a spousta dalšího obsahu od roku 2020, kdy jsem hru přestal hrát. Čili nějakých minimálně dvacet tematických zaměření cekem, možná víc. Kolik toho bude v Diablu IV, těžko říct. Druhý, a nejzávažnější, problém z mé strany je, že už mě nebaví hrát koridorové arkádové HacknSlash, kde se jde dopředu a kosíte tuny mobů, kteří slouží jen ke zvedání levelů postavy nebo dobíjení generátorů schopností. Ve hrách hledám výzvu, přijatelný realismus, minimální arkádu a zejména vysokou obtížnost. Příběh Diabla IV bych si zahrál rád, ale ne za 70€. Endgame bych hrát už nevydržel. Chodit s prominutím do zblbnutí lokace a drtit pořád to samé ve stylu Greater riftů z Diabla III by mě nebavilo ani 5 minut. Holt už nejsem cílovka.
Že to je solidní vyblitek autora "článku" :D
Já to říkám furt, kdo chce tuto hru hejtit, tak ji bude hejtit, ať se děje co se děje a najde si vždy něco.
Tento panáček asi neměl dlouho sex, tak si zlo vybil na tomto článku :D asi hrál jinou hru. Já a kolegové a kamarádi jsme se bavili a mám o hře zjištěno dost i jak by to mohlo být dál, než ušmudlaných 20 lvl (resp. 25 lvl ž předchozích bet). A téměř v ničem se s ním v tom článku nemůžu shodnout. Zbytečně to tam zveličuje, vymýšlí si.
Dělat takové soudy po 20 lvl, to je silné kafe. Až zahraje endgame a bude lvl 50-100 a nabere paragon body, glyphy a legendárky ... a bude se mu to zdát na hovno celé, tak ok. Takoví můžou nehrát, vykašlat se na Diablo (IV) a celej Blizz a hotovo :D
Nebráním tu hru, i já tam vidím dost zbytečných nedostatků, kde si říkám, jak je možné, že to tam není a oni to sakra nevidí ? Ale vše je na začátku a hlavní bude, jak se teď budou stavět k live service. Zatím se mi přístup líbí ... uvidíme za pár dní na launchi a po launchi, jak to pofičí a jak moc dají na rozumný feedback hráčů.
Jestli někdo hledá diablovku která nenutí do tisíců hodin a přitom je fajn tak doporučuji Baldurs Gate Dark Alliance 1+2. Jen teď nevím jestli ty remastery co nedávno vyšli jsou i na pc.
Tak to já hrál všechny Diabla, ale tisíce hodin jsem nestrávil nikde. Vždy dohraju základní příběh a hra pro mě končí. Maximálně třeba zase s jinou postavou.

Trojka mě nebavila, čtyřku ale zkusím.. Argument hodiny nenáročného hraní plně chápu a Hádes mi nepřijde jako dobrá alternativa. Asi dvě hodiny jsem v ní strávil, co na tom všichni tak vidí, ale fakt ne. Tohle není pro mě..
@marwel (18.05.2023 12:07): Grim Dawn má jeden z nejtemněji zpracovaných příběhů, za mě strovnatelný s Diablem II. Především DLC Ashes of Malmouth se víc než povedlo. Diablo III: Reaper of Souls mě přestalo bavit po sezóně, ve které jsem dosáhl maxima a došlo mi, že bych s novou sezónou toto musel dělat opět od nuly. Beta Diabla IV mě bavila jen z hlediska příběhu, plnou bru bych po jeho dokončení dál nehrál. V Path of Exile jsem strávil přes 3000 hodin a hra mě velmi bavila předvším kvůli tunám unikátního, v jiných podobých hrách neexistujícího, obsahu. Dnes už bych tyto hry ale s výjimkou příběhu už hrát nedokázal. Snad jen V Rising.
@marwel (18.05.2023 17:21): Tak není tam dobrej loot. To bych tam nestrasil takovou dobu kdyby nebyl. Ono to funguje ok, sice těch buildu není moc ale řekl bych ze tak akorát a když je chceš tip top tak to zabere hafo času abys dával ty nejvyšší obtížnosti. Mám dojem ze v době kdy jsem to hrál se zpřístupnili až později.
@Charllize (18.05.2023 16:16): Ten gameplay loop chapu, "papirove". Zrovna ale D3 neni idealni hra co se tyce buildu a lootu. Oboji je tam dost povrchni. Rozhodne to neni zadny Path of Exile, kde je opravdu mozne vytvorit mrte buildu (to jsem take hral roky zpatky jeste kdyz tam byl snad jen jeden akt). V D3 nejakych cas stravis zkousenim ruznych kombinaci skillu, to je take to, co me na tom po dobu prvniho aktu a casti druheho bavilo, ale to se take docela rychle preji. Jako na jednu stranu chapu SilentWolfuv cil hrat neco nenarocneho na hodku sem tam, ale ja osobne bych radeji volil neco jako Hades nebo treba Marvel's Midnight Suns (uplne jiny zanr, ale stale dobra oddechovka), ktere maji imo gameplay loop zabavnejsi.
@marwel (18.05.2023 12:07): Mně. D3 jsem hrál přes 1000 hodin. Od ty doby mne ten žánr přestal zajímat a čtyřku úplně klidně vynechám. Jde tam o loot, zlepšování postavy, buildy a zvyšování obtížnosti, pokud tyhle věci někdo nepovažuje u her za podstatné,nemá smysl se tím zabývat. Ok, znám par lidi co žerou lore a příběh Diabla, ake ti to taky nepochopili o čem to je :)
@marwel (18.05.2023 12:07): "Chodil u toho na bezicim pasu, hra se hrala prakticky sama"

No právě! Něco takového chci abych na chvíli vypnul když budu mít hoďku někdy a nebude mít smysl zapínat něco většího. :D Nikdy jsem žádný díl nehrál, tak to chci zkusit. Navíc ta 4 se mi líbí hodně vizuálně - bude to fashion! :D
@SilentWolf (18.05.2023 10:47): Ja jsem asi naprosto zapomel o cem tyhle rpgcka jsou. Zkousel jsem Grim Dawn - nuda. Zkousel jsem na Switchi znovu Torchlight 2, ktery me kdysi hodne bavil - nuda. Zkousel jsem Diablo 3, konecne jsem se po tech letech od vydani dostal do druheho aktu a tam jsem skoncil - nuda. Zkousel jsem betu Diabla IV. Dvakrat. Jednou za druida a ted za rogue a i kdyz rogue uz celkem usel, nedokazu si predstavit, ze bych neco takoveho hral desitky hodin. Asi to proste neni pro me. Ale graficky hra vypada opravdu dobre a atmosfera je super. A Lilith je neskutene "sexy" zaporak. :) Jak se tak znam, tak to stejne koupim (nebo to dostanu ke grafice, jestli se k jejimu nakupu rozhoupu), ale jak dlouho to vydrzim hrat, to ukaze cas.

A to jsem koukal na Cohha jak hral Diablo 3. Snad na tu uplne nejtezsi obtiznost (nebo jednu dve nizsi, neco takoveho). Chodil u toho na bezicim pasu, hra se hrala prakticky sama. Jak tohle muze nekoho bavit hrat stovky hodin?
Já do toho normálně asi půjdu. Ač jsem nikdy nebyl fanoušek Diablovek, má to takovou dobrou atmosféru. A potřebuji něco co si zapnu třeba na hodinku občas.
Akorát dva týdny před Final Fantasy XVI a dva měsíce před Baldursy 3 a tři měsíce před Starfieldem. :D :D :´-(
Nevíte někdo, jestli to bude mít lokální mulťák? Tzn., jestli to půjde hrát v coopu na jedné konzoli?
No, bando. Budu vám přát, ať si hru užijete a ať má zejména po vydání minimum problémů s hratelností. Dostal jsem od kamaráda jako opožděný dárek k narozeninám V Rising a minimálně dokud mě tato hra neomrzí, nechci hrát žádný jiný Hack&Slash. Ta hra je vším, co mi v ostatních Hack&Slash chybělo.
Vydání plné hry se s největší pravděpodobností hry odloží. Na základě zpětné vazby hráčů a zejména streamerů se vývojáři rozhodli datum vydání posunout minimálně o 3 měsíce.
Beru zpět. Ty pády zapříčiňuje skvělá sdílená wifi.
Na ps5 pady zadny, jen obcas dost laguje, takze hc nehratelny. Na steamdecku mi to padalo, nez jsem vypnul stiny a omezil na 30 fps.
Dnes je čekačka minimální, ale hra bohužel padá co půl hodiny.
Dneska už to běží jak má, fronta nic a stabilita jak má bejt. Atmosférou to působí jako Diablo 3, tzn jako skutečný pokračování dvojky, a tak to má bejt. Ty in-engine cutscény jsou taky supr. Jen mi to tedy zatím přijde strašně snadný, dal jsem tu těžší obtížnost ale oproti prvním dvěma hrám je to jak nůž máslem.
Já neměl jediný problém, že by mě hra spadla s výjimkou situace, kdy jsem musel restartovat router. Ale poté jsem byl ve hře běhěm minuty. Hra vypadá mnohem lépe než trojka, ale na první díl co se týče atmosféry opět mít nebude. Nicméně hratelnost by se dvojce mohla výrazně přiblížit.
Teď se mi i povedlo hrát cca 20 minut, bavilo mě to, říkal jsem si jak je to docela příjemný pokračování D2R a že to možná snad i koupím, aby "disconnected from the server" a "error 34202"

Ale jo, zejtra tomu asi pár hodin dám. Jen nechápu proč zmizel inventory tetris a každej předmět je stejně velkej, a proč útočný sloty (tlačítka na gamepadu) nelze použít hned, ale až po několika levelech.
A kam zmizely atributy?