V roce 1995 vyšla hra Command & Conquer: Tiberium Dawn od Westwood Studios, která definovala RTS žánr, jehož základy o tři roky dříve položila Dune II: Battle for Arrakis. O rok později, v roce 1996, na úspěch Tiberium Dawn navázal prequel s názvem Command & Conquer: Red Alert.
V roce 2020 společnost Petroglyph Games, kterou tvoří částečně i bývalí zaměstnanci Westwood Studios, pod hlavičkou EA vydává Command & Conquer Remastered Collection. Po 25 letech tedy vychází remaster původních dvou her, které stály u zrodu dvou nejpopulárnějších časových linek univerza Command & Conquer.
Remastrovaná edice obsahuje kompletní původní vydání jak Tiberium Dawn, tak Red Alert a to včetně všech datadisků, které ke hrám byly vydány (The Covert Operations, Counterstrike a The Aftermath), a misí, které původně vznikly exkluzivně pro konzolové porty původních her. Grafika byla vylepšená s ohledem na původní styl a lze nyní hrát i ve 4K, přičemž není problém přepínat do staré VGA grafiky přímo během hraní. Remasterovaná edice navíc obsahuje přepracovaný multiplayer, vylepšené ovládání, remasterovaný soundtrack přímo od Franka Klepackiho, ale také vylepšené původní filmečky mezi jednotlivými misemi, tak jako bonusové videa, fotografie a hudbu, které si odemykáte tím, jak procházíte hrou.
Hra si zachovává původní hratelnost s vylepšeným vizuálem a lepším ovládáním. Celkem kolekce obsahuje více než 100 kampaňových misí a 250 multiplayerových map.
@Malignus (13.12.2021 11:49): Close enough, ale opisuješ inú hru. :D Ty o Red Alerte, ja o C&C.
Inak prešiel som práve včera Bratislavu (8A tuším) a tam ma akurát sralo, že tým, že AI cheatuje a má blbé chovanie vlastne človek nemôže vôbec robiť nejaké taktické útoky (hit & run taktika nefunguje, pretože AI si tú istú budovu postaví do pár sekúnd) alebo likvidácia zdrojov (v momente ako napadnem harvester, všetko ide po mne) a musel som to odohrať jednoducho na to, že som jednoducho počkal, kým mám dosť tankov, aby som tie ich dve základné prevalcoval na kvantitu.... Inak s obranou Dr. Mobia nebol problém, postavil som na dve miesta, kde zvykli lietať vrtuľníky s výsadkami pár raketometníkov a vrtuľníky ani nepristáli. :D
Inak prešiel som práve včera Bratislavu (8A tuším) a tam ma akurát sralo, že tým, že AI cheatuje a má blbé chovanie vlastne človek nemôže vôbec robiť nejaké taktické útoky (hit & run taktika nefunguje, pretože AI si tú istú budovu postaví do pár sekúnd) alebo likvidácia zdrojov (v momente ako napadnem harvester, všetko ide po mne) a musel som to odohrať jednoducho na to, že som jednoducho počkal, kým mám dosť tankov, aby som tie ich dve základné prevalcoval na kvantitu.... Inak s obranou Dr. Mobia nebol problém, postavil som na dve miesta, kde zvykli lietať vrtuľníky s výsadkami pár raketometníkov a vrtuľníky ani nepristáli. :D
Pro: S citem vylepšená grafika, dobře fungující multiplayer, vylepšené ovládání, remastrovaná hudba je prostě úžasná, "behinds scene" odměny za hraní misí, všechny DLC v balení, editor map, podpora modů, logo Westwood Studios při startu hry, férová cena
Proti: Pathfinding je stejně pitomý jako kdysi :)