Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Amnesia: The Dark Descent


Diskuze

« Novější Starší »
@Silencer (komentář): Problém příběhu tkví v tom, že se dodělával až v pokročilé fázi vývoje hry. Na výsledku to je docela patrné. Děj je dost neohrabaně naroubovaný na textové materiály a působí dojmem, že mohl být paralelně napsán někým úplně bokem, nezávisle na zbytku hry.
Tak sláva, hra dohraná. Trvalo mi to dva měsíce, neboť jsem si Amnésii dávkoval po troškách. Rozhodně nelituju. Parádní herní zážitek!
Ta atmosfera je tam tak husta, ze sa to normalne bojim zapnut. Kedze pri hororoch uznavam len hranie ked je uz vsade tma a pekne hlasno na sluchatka.

Aj pri filmoch, pri REC som sa takto takmer posral od strachu.
Dotaz, ty jakože nevolnostní mějetakblbě scény budou v Amnézce přítomny po celou hru? Nějak mi nedělaj dobře na orgán.
@Honzek (komentář): "Na úplný závěr, bych měl upozornit na další hru, která vyjde letos,tedy v roce 2013, jmenuje se Amnesia: A Machine for Pigs a myslím, že je na co se těšit."

Z jakého roku píšeš? ;)
@LIUWIL (komentář): Mě osobně teda ty záblesky z minulosti dost štvou... Neni problém aby po tobě v tu chvíli vyjela příšerka, navíc na konci vzpomínky je vždy bílý záblesk, ze kterého fakt dost bolí oči.
A hádanky by mohly bejt složitější... anebo alespoň delší, ale že by mě něco vyloženě urazilo nebo by působilo fakt směšně, to mi zas nepřišlo. Nejsem nijak velkej adventurista =)
@LIUWIL (komentář): Jo, ona vůbec ta obtížnost u adventurních prvků her už všeobecně není, co bývala (nebo mám "štěstí" na lehký hry). Teď jsem chvíli hrála Gray Matter a ta hra je taky vyloženě primitivní co do hádanek. Pamatuju si třeba týdenní záseky u her, učení se různých šifer a kódů ... otázka je, jestli bych u toho dneska vydržela, když jsem pořád online ve Steamu, tak mě to už po několika neúspěšných pokusech láká podívat se na walkthrough, no.
Tak už jsem musel kouknout do návodu. Aby mě napadlo poslouchat, kdy to cvakne při otáčení koleček, tak to tedy vážně ne.
Ona je to v nejednom ohledu taková trochu debilní hra. Radši si zahraj Penumbry:).
@Sasakr (29.12.2013 00:30): Instakill, návrat na poslední checkpoint a nestvůra už se neobjeví (obyčejně). Popravdě jsem takhle řešil některé lokace. Namísto toho, abych se schovával, jsem do ní naběhl (stejně mi celou dobu jen pily krev), protože to je někdy rychlejší řešení. Ta rutina, jak píšeš, mi hraní poměně kazila.
Ok, tak furt byla pohodička, nechápal jsem, o jaký tmě to lidi mluvěj, teď už jsem v tom druhým vězení a pravda, je tam tma. Nicméně je to jedno, oko si "přivykne" a pak je stejně všechno vidět i bez světla. Což mi připomíná, že nevím, v jaký jsem fázi, ale mám si ještě syslit sirky a olej v téhle fázi hry? http://steamcommunity.com/id/SasakrCZ/screenshot/452909239416537819 Jak říkám, v podstatě nejsou vůbec potřeba, ale zase nerad bych to do konce hry nevyužil.

Jinak to vypadá na první zákys, jsou tam zámky, co nejdou otevřít jehlou, kladivem, ničím, takže asi bude potřeba klíč. Ale pravdou je, že bych si uměl představit příjemnější místa, kde ho hledat, než v tom vězení. Vyskytujou se tam vobludy, ale upřímně řečeno... člověk jde, slyší zachrochtání, tak se schová a za 20 sekund je pryč. Spawnujou se z ničeho a stejně tak mizí, tzn. furt se tam nepotulují. A vždycky se zjevují jen tam, kde je světlo... asi aby byly vidět. Celkově vzato mi to přijde spíš rutinní než nějaký děsivý.

Jinak když by ho nakrásně ta vobluda přistihla, tak co se stane? Instakill a nějakej load od posledního savu?
Jo, že nejde sebrat pochodeň mě taky udivilo. Nebo rozbít okno a vypadnout z toho hradu pryč... a bylo by po hře :-D
Z Facebook stránky Frictional Games: "First round of review copies have been sent out! The pigs are stirring."
@Tarhiel (09.07.2013 14:03): Tak to sice nepomohlo, ale problém jsem vyřešil :D můj nový pc je v opravě, takže teď jsem na strým a ten má jen integrovanou grafiku a Amnesie jí nepodporuje :/ No nic zítra už budu mít svůj pc tak si zahraju až pak :)
Když jsem si koupil a nainstaloval tuto hru, začal jsem hrát a čekalo mě zklamání. Podlaha pode mnou se jakoby "vyboulela" a já v ní v podstatě plaval, když jsem se k něčemu přiblížil třeba ke stolu, viděl jsem jen vrchní desku a šuplíky se utápěly pod podlahou, tak jsem je musel poslepu otevírat a vyndávat z nich věci.Zkoušel jsem hrát i 1 uživatelský mód, ale je to stejné. Takhle tu hru v životě nedohraji. Prosím poraďte mi co s tím :( Děkuji.
@Drolin (12.03.2013 13:23): Nu, možná zvládne napsat nějaké poloprázdné blábolení, uvidíme jak se popasuje s 'opravdovým' příběhem :P

ed: “In Esther, the story doesn’t really actually exist,” he said. “It’s just a whole bunch of ideas about a story that the player then uses to create the story themselves. Machine For Pigs has definitely got a much more traditional game story to it. I was really keen to write something that was a bit more straightforward. It’s like, sometimes you want to read someone like William Burroughs, and sometimes you want to read Stephen Hunt.”
@Bodkin (12.03.2013 13:09): Budeš se divit, ale mám. The Dark Descent není špatná hra, jen je neskutečně plochá a prázdná s extrémně nepovedeným příběhem (na čemž právě zapracují chinesroom, kteří ukázali v DE, že toto dokáží lépe než Frictional).
Heh, z tohoto bude mít Drolin radost:

“I think this[Machine for Pigs] has ended up more of a natural successor to Dark Descent than we ever thought it’d be. Originally, we thought it’d be this halfway point between Dark Descent and Esther, but in a lot of ways, it’s much more like Dark Descent.”
Nevíte, kdy má vyjít A Machine for Pigs? Na většině stránek bylo uváděno january, což očividně neplatí, a žádné oznámení odkladu jsem však také neregistroval.
Znovu a opět jsem to stáhl a zkusím překonat tu půl hodinku :-D
Tentokrát to semnou zkusí i kamarádka, tak snad si ze mně pak nebude dělat srandu =))
Nejlepší na tom článku je odstavec "Piracy".
To fakt pobavilo.
@Bodkin (11.09.2012 14:09): Také jsem četl. Za to mají palec nahorů. Snad právě spolupráce s chineseroom bude tím, co by celkový zážitek kompletně obrátilo (lepší příběh + lepší a rozmanitější prostředí).

Ale až 2014?
Zajímavé - Amnesia - Two years later

A tohle by se mohlo líbit drolinovi:

"One of the things I was most disappointed with in Amnesia was that it never really managed to deliver any deeper themes, but was more like a shallow fright-fest. For the new project we want to change that and really try and bring a certain theme to the front."
Ke komentáři od CoolM11: Přijde mi docela zcestné vytýkat hororové hře věci jako "potemnělé prostory, málo světla, nelze zabít nepřítele".
Taky nějak nechápu, co má znamenat tohle: "Pokud jde o příběhovou linii, byla výborná. Příběh samotný mě ale moc nebere"
CoolM11: No nevím, ale když se proti mě rozběhl nepřítel, tak se mi ještě podařilo docela často utéct ;-) Třeba za sebou zabouchni dveře. Než je rozrazí, tak už jsi dávno v trapu. A nebo po něm stačí hodit sud (nebo jinej větší bordel), to ho taky docela zpomalí...
[přesunuto z komentářů]

Hej čau jmenuji se STARLIGHT.Já už jsem tu hru dohral a mužu vám říct že je to teda pecka.Ten alexandr co je na konci není silnej jak vám nakecali ale je uplne slabej a pokud by někdo chtěl s něčim pomoct jsem tu pro vás.