@Jumas (02.06.2025 22:32): Na normal. S ovladačem a bez použitelnýho auto aimu jsem si nemohl vyskakovat na hard. Ale nevím, těžký na tom nic nebylo. Obr se pohyboval pomalu, ten žádným ohrožením nebyl. No takže vždy přilétla loď, z ní vyskočil jeden pěšák, toho pistolí pic, vzít munici do raketometu a pokropit obra. A tak furt dokola. Dal jsem to napoprvé a přišlo mi to jako víceméně nulová výzva. Tak to třeba nějak aktualizovali a zjednodušili.
Diskuze
@Tarhiel (04.01.2024 22:16): Díky za informace. Kdyby fakt vyšla dlouhá, profesionální a poctivě koncipovaná hra, která je hodna jména Duke Nukem Forever, bylo by to super. Já byl nejvíce unešený z traileru z roku 1998.
Zkuste někdo toto. Zajímal by mě názor.
Zkuste někdo toto. Zajímal by mě názor.
@Sasakr (komentář): Snadnost finálního souboje? A na jakou obtížnost jsi hrál? Jo, chobotnice byla tuhá, ale s posledním bossem se to nedá vůbec srovnávat. Já hrál na Come Get Some (Hard) a až do finále to vcelku šlo. Po asi dvacátém pokusu jsem ale přemýšlel nad snížením obtížnosti, což mi přišlo smutné takhle na konci, ale už jsem ztrácel nervy. Já si to naopak pamatuju jako jeden z nejtěžších soubojů, co jsem absolvoval.
@KRoman47 (04.01.2024 20:22): Ja myslím, že neupadne, pracuje ich na tom niekoľko + vonku je kopu fanúšikov, ktorí presne na túto verziu čakali.
No určite to ešte niekoľko rokov potrvá.
No určite to ešte niekoľko rokov potrvá.
@Tarhiel (04.01.2024 17:54): Je otázka, jak dlouho by mohlo trvat dokončit celou hru, pokud skutečně motivace autorů neupadne. Ale i teď je to zábavný kousek hry, který ukazuje, co vše zvládne fanouškovská komunita.
@KRoman47 (04.01.2024 17:13): Tiež to sledujem - až to vyjde celé ako kompletná hra, určite si to zahrám. lebo toto je presne to pokračovanie Dukea, aké som vždy chcel - imho toto bola najkrajšia verzia DNF, akú mali a mali to vtedy vydať.
Vlastní téma to tu nemá, tak napíšu sem.
Asi tu lidi postřehli, když v roce 2022 unikly na net data ze starého DNF 2001 trailer.
Už si někdo zahrál současnou (pěkných pár měsíců starou) verzi Restoration project Duke It Out? Je to první epizoda. Právě jsem si jí prošel, je to tak na hodinku a půl. A musím říct, že je to slušný. Základ z roku 2001, ale hraje se to fajn jako oldschool střílečka. Autoři hodlají pokračovat v kompletaci příběhu, propojení levelů, které vlastně celé dodělávají sami. Původní leak na mém PC nejel zrovna nej a třeba Alt+Tab má problém, jako bylo u tehdejších her zvykem, ale jinak už to jede a hraje se to docela dobře.
Asi tu lidi postřehli, když v roce 2022 unikly na net data ze starého DNF 2001 trailer.
Už si někdo zahrál současnou (pěkných pár měsíců starou) verzi Restoration project Duke It Out? Je to první epizoda. Právě jsem si jí prošel, je to tak na hodinku a půl. A musím říct, že je to slušný. Základ z roku 2001, ale hraje se to fajn jako oldschool střílečka. Autoři hodlají pokračovat v kompletaci příběhu, propojení levelů, které vlastně celé dodělávají sami. Původní leak na mém PC nejel zrovna nej a třeba Alt+Tab má problém, jako bylo u tehdejších her zvykem, ale jinak už to jede a hraje se to docela dobře.
@Mendoza (07.08.2022 22:22): V advanced video settings si vypni rozmazání Motion blur. Můžeš taky zkusit vypnout Post special effects, to taky trochu rozmazává.
Teda tohle jsem fakt nečekal, v tý "hře" je snad všechno špatně. I věci, který zněj jako skvělej nápad, mě tady tak neuvěřitelně štvou, to neni ani možný toto. Celý je to do toho rozmazaný a rozblemclý, až se z toho dělá blbě. A já tu hru chtěl mít rád, fakt. Proč půlka gunplaye spočívá v tom, že čumim, jak ten blbec dobijí zbraň? Proč většina přestřelek vypadá, jak střílení do válečků na pouti, protože všchni enemáci jsou rozmazaný šedivý hovna. Jsem tak ve třetině hry, ale končim, na tohle nemam.
Dík funguje to, nevim proč nenahráli rovnou patchnutou funkční verzi.
A já to zdlouhavě kompiloval podle toho Building.txt přes Visual, ale fakt stačí nakopírovat ten patch (MegaPatch a D3D8Wrapper).
Ještě dodám, že v PlayersDukeEdDukeForever.ini se dá nastavit lepší rozlišení (ve hře i přes konzoli mi jen zčernala obrazovka).
Nepřátelé jsou třeba v Deja Vu.
A já to zdlouhavě kompiloval podle toho Building.txt přes Visual, ale fakt stačí nakopírovat ten patch (MegaPatch a D3D8Wrapper).
Ještě dodám, že v PlayersDukeEdDukeForever.ini se dá nastavit lepší rozlišení (ve hře i přes konzoli mi jen zčernala obrazovka).
Nepřátelé jsou třeba v Deja Vu.
@PRIVATE MARTIN (26.05.2022 17:28): „Neptejte se, co databáze může udělat pro vás, ptejte se, co vy můžete udělat pro databázi.“
John Gamegerald Gamepady
John Gamegerald Gamepady
Nezaslúžila by si 2001 verzia vlastný profil?
Ak to chceš iba hrať nemusíš to kompilovať, je to tam už skompilované.
https://forums.duke4.net/topic/12013-leaked-duke-nukem-forever-2001/
Iba skopíruj obsah z patches/megapatches do october26 a v october26/system premenuj d3d8.dll na povedzme d3d8.dll.old a d3d8.wine.dll na d3d8.dll
V tom linku čo som postol je ešte nejaký unreal script https://t.co/kuUyiGMDKJ, môžeš ho prekopírovať do system složky kde máš dukeforever.exe. Bez toho skriptu ti to nezobrazuje objectives.
Edit: ale veľmi som to nehral, tak môžno niekto niečo doplní :)
https://forums.duke4.net/topic/12013-leaked-duke-nukem-forever-2001/
Iba skopíruj obsah z patches/megapatches do october26 a v october26/system premenuj d3d8.dll na povedzme d3d8.dll.old a d3d8.wine.dll na d3d8.dll
V tom linku čo som postol je ešte nejaký unreal script https://t.co/kuUyiGMDKJ, môžeš ho prekopírovať do system složky kde máš dukeforever.exe. Bez toho skriptu ti to nezobrazuje objectives.
Edit: ale veľmi som to nehral, tak môžno niekto niečo doplní :)
Po zkompilování té 2001 verze a spuštění DukeForever.exe,
měl jste někdo stejnej error?
Nepodařilo se knihovnu "atiumdag.dll" nalézt (přitom v tom System32.. adresáři už byla) a Direct3D8.cpp D3DERR_NOTAVAILABLE.
měl jste někdo stejnej error?
Nepodařilo se knihovnu "atiumdag.dll" nalézt (přitom v tom System32.. adresáři už byla) a Direct3D8.cpp D3DERR_NOTAVAILABLE.
@Najlvin (24.05.2022 10:24): jj, z toho co jsem viděl v podstatě vycházeli v obou případech (2001 vs 2011) ze stejného designu, proto působil v roce 2011 "zastarale" (bylo na něm vidět, že takto se hry hráli dekádu zpátky, což mně osobně strašně vyhovovalo a je přesně tím důvodem, proč jsem dal nadprůměrné hodnocení).
@PRIVATE MARTIN (23.05.2022 20:21): Zkoušel jsem zatím jen první epizodu. Hrát se to dá, ale občas není jasné, co se má udělat nebo tam něco nefunguje a je potřeba si vypomoct cheatem. Co mě ale zarazilo, že do značné míry obsah odpovídá tomu, co přinesl DNF z roku 2011 - Dukovo kasíno, šou v televizi. Jsem původně myslel, že DNF byla úplně nová hra která se na tu původní z roku 2001 nijak neodkazuje :-)
@PRIVATE MARTIN (23.05.2022 22:08): Až budem mať čas, sadnem si k tomu, ale čo som pozeral to video od Phoenixa, naozaj to má taký HL1 vibe :)
@PRIVATE MARTIN (23.05.2022 22:08): ty jo, to mě nikdy nenapdlo - ale když jsi to zmínil, tak jo... Hodně podobných věcí tam je ...
@Phoenix (23.05.2022 21:41): Mohla by sa toho chytiť komunita a vykresať z toho plnohodnotnú hru.
Btw, vždy keď pozerám ten 2001 E3 trailer, strašne z toho cítim Half-Life.
Btw, vždy keď pozerám ten 2001 E3 trailer, strašne z toho cítim Half-Life.
@Cobot (23.05.2022 21:08), @PRIVATE MARTIN (23.05.2022 20:21): Nějací nepřátelé tam jsou viz youtube. Bude jich tam zjevně méně než zamýšleli ve finální verzi. Je to zkrátka taková alfa/beta.
To by mě taky zajímalo. Zrovna jsem to z toho odkazu doslova raketovou rychlostí stáhnul :D
Asi sa pýtam blbo, ale ono sa to dá normálne aj hrať alebo sú to len prázdne nedorobené lokality v tom?
@Najlvin (23.05.2022 10:51): @Phoenix (23.05.2022 11:43): No výborne, vďaka, tak poskúšam :)
@Tarhiel (23.05.2022 09:37): Asi myslíme každý něco jiného, leaked 2001 build se dá stáhnout už hezkých pár dní třeba na archive.org
@Tarhiel (23.05.2022 09:37): Však ona už je. Mám ji tu v PC :-)
https://drive.google.com/u/0/uc?id=1uHmU ... &export=download
https://drive.google.com/u/0/uc?id=1uHmU ... &export=download
@Paul (23.05.2022 07:48): Ej, už aby bola vonka aj tá leaknutá verzia z roku 2001 :)
Původní 2001 trailer předělanej ve 4K z leaked buildu. Skvělá práce!
https://www.youtube.com/watch?v=3ArollMjLx0
https://www.youtube.com/watch?v=3ArollMjLx0
@Paul (09.05.2022 09:04): souhlas
po tom traileru 2001 jsem to měl tolik let jako nejočekávanější hru vůbec...
Ale ta hratelná ukázka teda působí překvapivě hodně buildově, zajímalo by mě, jak by působil exteriér.
Jo a taky by mě zajímalo, jestli Lee Jackson (autor muziky) stihnul třeba víc tracků udělat. Tenhle se objevil už (jen jako bonbónek) na konci traileru. (mimochodem našel jsem jeho plné znění (a je to pecka!), který Lee Jackson našel nedávno v šuplíku Odkaz)
po tom traileru 2001 jsem to měl tolik let jako nejočekávanější hru vůbec...
Ale ta hratelná ukázka teda působí překvapivě hodně buildově, zajímalo by mě, jak by působil exteriér.
Jo a taky by mě zajímalo, jestli Lee Jackson (autor muziky) stihnul třeba víc tracků udělat. Tenhle se objevil už (jen jako bonbónek) na konci traileru. (mimochodem našel jsem jeho plné znění (a je to pecka!), který Lee Jackson našel nedávno v šuplíku Odkaz)
Gameplay z 2001 verze Duka
https://streamable.com/5qttin
Škoda že tuhle verzi tehdy nedodělali a nevydali. Ale dneska frčí retro boomer shootery, tak by to měli dát např Night Dive k dodělání a vydání..
https://streamable.com/5qttin
Škoda že tuhle verzi tehdy nedodělali a nevydali. Ale dneska frčí retro boomer shootery, tak by to měli dát např Night Dive k dodělání a vydání..
kdyby tam nebyly ty d*fky tak dam i vic
@Toaleťák (21.01.2020 16:16): O té slyším poprvé, díky za tip.
@bukrrCZ (21.01.2020 15:08): A proto není od věci si vždy před hraním nějaké hry projít rychle příslušnou stránku na pcgamingwiki :-).
@PavelU (20.01.2020 17:54): Stejný problém jsem řešil u prvního Maxe Paynea. Gognitti nechtěl přeskočit střechu, takže se nespustil skript. Nenapadlo mě, že problém bude ve snímcích a dost jsem se na tom natrápil. A už vůbec by mě nenapadlo, že stejný problém bude u novější hry :D
U U Turok 2: Seeds of Evil - (1998) mně též přestala fyzika hry dobře jet. Hra byla designována jen pro asi 45 FPS, při vyšších nešlo dostat se na mnohá místa, či naopak z nich pryč a tak. Byly tam větráky, různý kalný oblasti. To vše nešlo zvládnout s vyššími FPS. Takže jsem na dotyčných místech musel hru dát na základní plynulost.
@jvempire (20.01.2020 16:44): Rozumím, že se to stává u starších her, kde skok z max 60 FPS na 250 udělá bordel. U toho Duke Nukema jsem hrál kolem těch 140 FPS, na který mi to potom zamkl i ten Vsync, takže tam není takový skok, ale stejně se to prostě sralo :D
@bukrrCZ (20.01.2020 16:38): Ono mnoho věcí se počítá z počtu FPS a pokud Vsync udělá nějaký blbý limit...
Jak Vsync ovlivní fyziku hry tak, že při jeho vypnutí nejde prostě skočit do Ghost Townu? Co to kurva :D
Ve výprodeji za 49 Kč - https://www.jrc.cz/duke-nukem-forever/p52771
@Phoenix (09.10.2017 19:04): právě...přesně toto jsem měl na mysli .....nechtěl jsem už komentář dál natahovat..tak jsem to takto shrnul
je vidět, že Duke Nukem forever byl od poččátku jedna velká "přetahovaná"....tipnu že neustále předěláván...... z původní hry, která by byla totožnější s 3Déčkem...do hybridní verze.....ale takto to je v projektu vytvářeném delší dobu.....management se snaží přizpůsobovat novým trendům...už ale neřeší jak to bude vypadat ve finale....škoda
je vidět, že Duke Nukem forever byl od poččátku jedna velká "přetahovaná"....tipnu že neustále předěláván...... z původní hry, která by byla totožnější s 3Déčkem...do hybridní verze.....ale takto to je v projektu vytvářeném delší dobu.....management se snaží přizpůsobovat novým trendům...už ale neřeší jak to bude vypadat ve finale....škoda
@Tyrael (komentář): "hybrid mezi starou a novou FPS"
S tímto souhlasím na 100 procent. Přestože hra obsahuje spoustu vychytávek typu boostování ega, zmenšování nebo vozidla, tak bych byl osobně raději, kdyby současně obsahovala méně lineární levely ve stylu původního Duke Nukem 3D.
S tímto souhlasím na 100 procent. Přestože hra obsahuje spoustu vychytávek typu boostování ega, zmenšování nebo vozidla, tak bych byl osobně raději, kdyby současně obsahovala méně lineární levely ve stylu původního Duke Nukem 3D.
@leebigh (22.09.2016 20:35): Těším se na tu 20th anniversary edici s novou kampaní. Snad to nebude kvalita, jako nová výroční kampaň do Quake...
@Garret (22.09.2016 19:55): A vo tom to je, ne? :-)
v životě bych neřekl, že si to zahraju znova, ale musím uznat, že mě to bavilo víc, než poprvé :-) hlavně s nižší obtížností už jsem tolik netrpěl u Octopussy a víceméně všech soubojích s bossy... škoda toho technického zpracování, ale jinak to je furt dobrá prdel
Shodou okolností jsem to taky nedávno zkusil znovu rozehrát... a přestal asi po 30 minutách. :)
Tak jsem si to po nějaké době s odstupem pustil znovu, tentokrát bez očekávání a bez předsudků a není to špatné. Zatím jsem zvedl hodnocení o 10 % a dneska to snad dojedu do konce.
@JohnCZ (24.07.2016 14:54): mě nebaví teda ani jedno. Ještě to zkusím, ale teda meh.
@Bodkin (24.07.2016 15:19): CoD má kvalitní akci :(
@Bodkin (24.07.2016 15:19): CoD má kvalitní akci :(
@Walome (23.07.2016 22:18): Však to nikdy oldschool gameplay být neměl. DNF byl víc Call of Duty než CoD.
@Walome (23.07.2016 22:18): No, popravdě mě tyhle interaktivní pasáže bavily víc než střílecí.
@Walome (24.07.2016 11:06): no vidíš, a která hra tohle má!?
@Garret (24.07.2016 04:01): tak hovno jsem minul a místo obrázků jsem egoisticky nakreslil svůj nick :)
@Walome (23.07.2016 22:18): No a taky ti ho preblafli dvojčata, kreslil si fixem na whiteboard neslušné obrázky a na hajzlu si beztak chytil hovno do ruky a lítal s nim po chodbách...
Uf, po 70 minutách hraní tam byl jeden střílecí úsek a dva úseky, kde jezdíš s autíčkem? To neni dobrý :D Nehledě na to, že ke střelbě se člověk dostane až projde x koridorů. Takhle si teda oldschool gameplay nepředstavuju.
@rikuhahl (08.10.2015 08:01): Buď v 98 alebo v 2001 to mali vydať - ten z 2001 vypadá ešte krajšie :/
Ten původní trailer z roku 1998 vypadá úžasně, velká škoda, že hra v tý době nevyšla, byl by to hit jako Duke Nukem 3D a ne tahle slátanina :/
"Guinnessově knize rekordů zapsaná jako nejdéle vyvíjená akční hra." - Aha už chápem situáciu okolo Half Life 3.... zápis do knihy o to im ide hajzlom Gabovským.
Právě ve slevě na Xzone za 49 Kč.
Ano, je to tak - těch více zbraní se zapíná v nastavení hry.
Těch zbraní je ve skutečnosti 6 (7?), protože pipebomby a ty miny má hráč taky. A kopací nohu.
@JohnCZ (16.04.2014 00:36): Mám pocit, že čtyři zbraně ze možná zapínaj v menu, ale je to už dlouho co jsem to hrál.
Příběhový DLC mě taky bavilo. Obecně mě celej Duke nezklamal vůbec. Spousta nápadů, který dneska v běžnejch střílečkách nejsou. Navíc je to vtipný. Ale možná jsme staromilec. Každopádně Raději tohle než CoD.
Příběhový DLC mě taky bavilo. Obecně mě celej Duke nezklamal vůbec. Spousta nápadů, který dneska v běžnejch střílečkách nejsou. Navíc je to vtipný. Ale možná jsme staromilec. Každopádně Raději tohle než CoD.
@Najlvin (15.04.2014 23:47): Hrál jsem na těžkou, takže je možný, že to bylo nějak extra omezený. Hrál jsem aktualizovanou verzi (Steam), takže tam by problém být taky neměl. Díky za pochvalu! :) Na DLC se taky chystám, snad bude brzy ve slevě. Štve mě, že jsem ho nekoupil už dřív.
JohnCZ: Pokud vím, tak autoři později do hry přidali možnost nosit až čtyři zbraně. To už je celkem ok. Jinak pěkný koment a ta poslední věta je super. Spousta lidí říká, že tak dlouho vyvíjená hra by měla vypadat líp, ale tys to řekl úplně obráceně a možná máš daleko větší pravdu než ostatní. Takhle dlouhou vyvíjená hra mohla dopadnout mnohem hůř... Naprsotý souhlas ;-) Určitě si zahrej i to příběhový DLC - taky stojí za to!
Tak to jsem zvedavej. Mně by klidně postačilo nějaké další DLC do DNF, ale klidně si nechám líbit i úplně novou hru. Snad to nebude nějaká kravina :-)
Na 25.2 sa chysta oznamenie novej Duke Nukem hry.
Viac tu http://www.sector.sk/novinka/79823/nova- ... stavena-o-25-dni.htm
Viac tu http://www.sector.sk/novinka/79823/nova- ... stavena-o-25-dni.htm
@mazar1234 (02.11.2013 20:36): Ne :) Jejich otevřené RPG světy na mě byly vždycky moc otevřené. Zkoušel jsem, ale nešlo to :)
@MartinezZ (02.11.2013 18:40): Si nehral nic od Bethesdy?
Console bývala i u Chasera a u her na enginech od Id Software :-)
@mazar1234 (02.11.2013 14:57): Tu si pamatuju snad jen z Unrealu a UTéček, Medal of Honoru a Half-Life 2 :)
Mám pocit, že snad ani u hry jako DNF cheaty nejsou moc potřeba. Dá se to dohrát celkem bez větších problémů. Ale jinak moderní hry a chety se občas ještě vyskytnou. Tuším, že u posledního Syndicate (ta střílečka) - tak tam cheaty šlo použít. Vím to z vlastní ruky, protože na závěrečného bosse jsem už nějak neměl žaludek :D
tedy moc jste mne nepotěšili...
@MartinezZ (02.11.2013 10:39): Skor "developer console" nie?
@bigmike (01.11.2013 21:46): Cheaty ne, moderní hry už něco jako 'cheaty' snad ani neznají. Dneska letí 'Trainery'.