Komentáře
Progress Quest
Might and Magic VII: For Blood and Honor
Gothic 3
Dalším "zábavným prvkem", je samozřejmě to že se stáváte epickým hrdinou, ale přesto vás každá ze stran neváhá zneužít takovými triviálnostmi.Vás! hrdinu který osvobozuje města! Drakobijce! Je sice pravda že vám občas ukázal obyčejní divočák kdo je tu skutečným pánem, ale to přeci někoho neospravedlňuje Vás pověřit trapnými úkoly, který by zvládl i ten retardovaný vesničan(i když je pravda že s jejich Ai by měl problémy najít východ z domu a vylést nějaké schody), questy typu kup deset rohlíků a jedno máslo, nejsou zábavné vůbec a můžu vám říct, že po chvíli byste chtěli mít jejich duchaplného questaře při ruce, mít velký sklep plný ošklivého náčiní, který by byl zvukově izolován.
Velice zábavným prvkem byl posmrtný rock´n roll, nevěřili byste co dokázaly mrtvoly za neuvěřitelné kreace.Často jsem pak litoval, že jsem nepatřil mezi nejlepší "žáky" tanečních, když jsem místo tance více času věnoval poživáním alkoholických nápojů a ochutnávání kamarádek. Nic méně vždy stálo za to takovou tu show dokoukat do konce.
Na závěř jsem si pro vás připravil lahodný bonbónek:
Takhle jednou pohýbá očividně naštvaný hraničář po lese a mumlá si pro sebe nadávky a kouká furt do mapy, kterou v rukách přetáčí ze strany na stranu, zcela jistě je jasné že opět vzal nějaký nevýhodný kšeft(totálně debilní zabugovaný úkol), když tu najednou spatří trosky a nad ním honosného draka, nevahá bere luk zahazuje tornu a jde jej zabít kryje se v troskách a přebíhá ze strany na stranu drak brzy umírá, vydá se k místu kde jej zahlédl a nachází krásně zdobenou truhlu s pokladem draka, truhlu otvírá a celý vzrušením se u toho klepe, po otevření však zjistí, že v truhle nic není, opět drak bezdomovec pomyslel jsi a pokračoval v hledání jeskyně, když tu najednou, prásk bum prásk, ze zálohy ho sundal statečný divočák, a tak skončil život drakobijce, hraničáře Balora(v praxi: exit game uinstall this piece of ***, yes!)
Hru jsem nedohrál ale předpokládám že finální boss bylo dikové prase v pancířu.
Přesto však musím konstatovat že ač soubojový systém je zde opět jen hromádkou trusu o proti předchozím dílům není už úplně tak trapný a je nejlepší z celé série.
Amnesia: The Dark Descent
Hidden & Dangerous
Dear Esther
Pro mne je Dear Esther jako procházkou galerií uměleckých obrazů Roberta Briscoea(designér) a dalších lidí kteří se na hře podíleli.
StarCraft II: Wings of Liberty
Těch 30% je za pěknou kampaň
Odpoveď panu skrblíkovi na jeho otázku: Ano, Bullfrog.
Pro: Kampaň
Proti: Dojná kráva Blizzardu
Rytíři Grálu
Minecraft
Pro: zábava, originální zpracování, neustálý rozvoj
Proti: časem se člověk nevyhne rutině
Diablo
Battlecruiser Millenium
Pro: rozsáhlost hry, zajímavý nápad
Proti: nehratelnost, nehratelnost, nehratelnost
Magic Carpet: Hidden Worlds
Pro: hratelnost, grafika(svého času), pestrost map
Proti: rozpad Bullfrogu a jeho zlatých hochů
Dungeon Keeper 2
Pro: originalita, humorné pojetí, fackování impů :)
Proti: rozpad Bulfrogu a jeho zlatých hochů
Mount & Blade
nedotažená hra pro odpůrce MB
Já pátřím do první skupiny, hru jsem si zamiloval a hraji již několik let(když mam chuť si pořádně zarubat zapnu MB) Hra je naprosto originální a jedinečná a co vím neexistuje zatím žádná alterantiva. MB je simulací středověkých bojů a tak trochu i života, avšak po politické stránce dost omezeného. Datadisky dále hru rozvijí a fanouškovské módy obohacují. Máte chuť si dát bitvu u waterloo se 700 hráči po internetu? proč ne? Mod + datadisk warband, tuto možnost dávají a takhle bych mohl nekonečně pokračovat, jelikož módů do této hry je jak hub po stoletém dešti.
Já osobně tento nedotažený paskvil, který rozhodně není mainstreamová záležitost, miluju. Pro mne převládá to dobré nad tím špatným nedotaženým. Toho kdo to má jinak, předem lituji, jelikož se ochuzuje o mnoho hodin zábavy. Každopádně mi nezbývá než průkopníkům, tedy vývojářům MB poděkovat že na sebe vzali ten první rozhodující krok, pokud bude úspěch pokračovat, nebojte se ! Mainstremová verze hry pro průměrné masy(epická grafika, dětská obtížnost, dějová linie z pravidla max na 40 hodin), brzy vyjde pod záštitou tak na generování komerčního zisku závislých studií, jako jsou třeba Blizzardi, Ea atd., jistě na sebe dlouho nedá čekat :)
Pro: bojový systém, simulace středověkého "kapitána/bandity/kupce/šlechtice", hratelnost
Proti: místy nedotažené
League of Legends
Pro: stálý vývoj hry, hratelnost, + další vychytávky
Proti: akali, lee sin, Shyvana, le blanc :D
Dead Island
Co však považuji za celkem velký nedostatek je množství bugů, bugy v inventáři(při výměne zbraní vám často střelná zbran vystřelí, či si výbušninu hodíte pod nohy, pak už jen čekáte na respawm) bugy na mapě(kdo by řekl že nakopnutí plážového míče člověka může na místě zabít :D nebo když přeběhne přes zabugované místo v mapě) a kritický bug v ukládání pozic.Nelze mít více postav na jednom pc, přemazávají se totiž pozice předchozí, na tento bug si stěžuje spousta hráčů, bohužel tento bug neřeší ani patch. Když to všechno shrnu tak Dead Island je velmi zdařilou žánrovou záležítostí jak po grafické stránce, jak po hratelnosti. Dej je průměrný a hra se nevyvaruje po čase klišé a rutině. Za velký nedostatek považuji bugy a hlavně kritický bug s ukládáním pozic. hodnocení je tedy 100%(+ žánr+atmosféra+hratelnost+grafika) - 15%(za množství bugů) tedy celkově hodnotím hru na 85%
Pro: grafika, kooperace, atmosféra, hratelnost
Proti: zabugovaná mapa, inventář, ukládání pozic, nedotažený strom dovedností
Gothic
ale to je tak asi všechno, hezká grafika ano, děj jakžtakž záplata, protože ukoly typu poslíček aneb kurva pro všechny, které jsou ještě tak nudné a frustrující, když člověk běhá sem a tam, nelze nazvat jinak než záplatou. Soubojový systém naprostá tragédie a trapnost nad trapnost.
Pro: umělá inteligence postav, grafika
Proti: soubojový systém, dějová linie
Wolfenstein 3D
Pro: vše
Proti: nic
Castle Wolfenstein
Pro: vše
Proti: nic
UFO: Enemy Unknown
PS: fanoušci Dragon age a mass effect, věřte že k těmhle rychlokvaškám se ani po dvou letech nevrátíte
Pro: hratelnost, nesmrtelnost hry
Proti: těžko něco tak starý legendě vytkout, dnes by to bylo sprosté
Pro: grafika, četnost povolání a ras, možnost hraní online
Proti: dlouhý loading mezi lokacemi