Komentáře
Baldur's Gate
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
Pro: Kampaň, hot and seat
Proti: její pokračování
Knights of Honor
Pro: diplomacie, hratelnost
Proti: nedoladěné bitvy, časová náročnost
Realms of Arkania III: Shadows over Riva
Pro: grafika, atmosféra, příběh, hudba
Mass Effect
Pro: grafika, Tulareanusův komentář níže :)
Proti: příběh, po čase stereotyp, krátkost celé hry.
Age of Pirates: Caribbean Tales
Pro: nápaditost, grafika
Proti: po čase stereotyp, frustrace nemožnosti vyhnout se konfrontaci s nepřítelem při sebemenším pohybu
Hellgate: London
Pro: nic
Proti: všechno
Dungeon Keeper
Pro: vše
Proti: nic
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Pro: atmosféra, grafika
Proti: nahrávání mezi lokacemi
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Pro: hezké menu
Proti: kampaň, vizualizace jednotek, dlohá videa
Machinarium
Pro: grafika, hratelnost, koncept samotné hry
Proti: krátkost hry
Dragon Age: Origins
Pro: grafika
Proti: velmi žalostný příběh, nekonečné dungeony a v neposlední řadě souboják.
Nox
Škoda že blejtzardi do diabla 3 zkopírovali tolik z Noxe a zrovna to nejvíce svého času kritizované, když se však nad tím zamyslíme dneska, jelikož blejtzárdi to považují za přednosti diabla 3, tak nám nezbývá než podotknout, že Nox je v podstatě revoluční hra, která byla plně nedoceněna jelikož předběhla svou dobu!!! Bravo !
Pro: Nox, svět, grafika, hratelnost, děj, revoluční hra
Proti: špatná reklama, před distribucí hry :)
The Settlers II: Veni, Vidi, Vici
Pro: grafika, hratelnost, koncept samotné hry
Proti: časová náročnost
Operation Flashpoint: Resistance
Pro: perfektní simulátor boje
Proti: občas mi bugla grafička
Mafia II
Pro: atmosféra, příběh, rozpracované charaktery, grafika, hudba
Proti: vše může být vždy lepší :)
World of Warcraft
Nuže nejspíše vás bude zajímat jak jsem se stal džinem z láhve, vše tenkrát začalo v mém útlém dětství....okej okej..tak tedy zpět k tématu.
K mmorpg zaujímám rozporuplné postoje, byl jsem odkojen na Ultimě online, pak jsem jsem zkoušel i různé modifikace hráčů a celkem úspěšně jsem se prodíral od jednoho k banu k druhému a posléze od jednoho perma banu k druhému. Tyto bany byly předzvěstí toho, že na místo mé generace pomalu ale jistě nastupuje řada ukňouraných buzíčků, kteří si stěžovali a plakaly nad ukradeným zcizeným majetkem jejich postav, když narazili na Balorova a jeho loupežnickou kompanii, která opovrhovala lůzou hráčů odmítající poctivé pvp s full lootem.
Nejsmutnějším a nejdojemnější z toho je to, že v dobách kdy vývojářskou lásku k hrám nahradila láska managerů k profitu a zisku, se z MORPG multiplayer online rule play game stalo MMORPGMASS multiplayer online rule play game a tak vývojáři začali vycházet vstříc i ufňukaným buzíčkům a hardcore hráči utřeli nos a o tom že i ve wowku tato komunita měla zdravé jádrojsem přesvědčen že mnoho z nich by pvp s full lootem uvítalo svědčí zklamání těchto hráčů a jejich nespokojenost z neustálého snižování obtížností hry, aby obsáhla co největší generační rozdíl hráčů a tak samozřejmě logicky i intelektuální rozměr a výsledek?
Výsledkem je podprůměrná sračka, slátanina ve které právě mixování debility a podřadnosti s důvtipem a kvalitou, tedy sčítání mínus s plus, vede k smutné nule. Chápu že mnoho lidí je selektivních a ve hře si dokážou najít to své, ale já takovej nejsem a když mě něco štve pokazí to celý dojem a zážitek, opět malý příklad tentokrát dostupný od 18 let Představte si že jdete na rande s ženou vašich snů, rande probíhá suprově a pak jdete do ložnice a zjistíte že to co má mít mezi nohama má místo krční páteře nebo paty!! Samozřejmě kdyby to bylo jen prohozeno s ústy tak mávnete rukou a jde se na věc! Ale takhle! to néé..i když..hmm. NE! vážně ne! A to i přesto že je to žena s mnoha klady a vašich snů.
Co však považuji za největší vítězství ufňukaných buzíčků je to, že hra postrádá kvalitní pvp systém s možností full lootu. Full loot říkáte si možná někteří, to je v podstatě již téměř učebnicová záležitost, která nejen že přidávala na skvělé zábavě a ještě hardcorovější obtížnosti(soupeřem vám není stupidně naskriptované npc, jehož program je zemřít, ale inteligentní oponent vědom si RIZIKA a stejnou touhou vyhrát nebo zdechnout, v tomto případě vyhrát a vzít si vše(možnost očóřit vás o celou výbavu a nebo naopak) pojednání o kladech PVP s FL mám v příspěvku u hry Shadowbane, tudíž nemá cenu to rozepisovat). Obecně platí kde není co riskovat, není co získat.
K bohužel mizerné obtížnosti a podřadnosti přibývá a snad ještě podřadnější pastelková grafika a naprosto blizzardní..chtěl jsem říct bizarní grafická stylizace hry, která vážně až zabolí a o trapných questech typu "zabij 100 much masařek" snad ani nemluvě.
Smutné je, že tahle komerční sračka nastavuje zrcadlo "úspěšnosti" a tak kvalitních mmorpg titulů se asi jen tak v brzké době nedočkáme. Howgh
Ještě bych se chtěl zamyslet nad neuvěřitelně shnilou hráčskou základnou této hry, dokonce mezi ně patří i Breiwik a ostatní s ním hrávali a to dokonce až 16 hodin denně!
Běžný hráč WoW!
Pro: rychlý uinstall
Proti: všechno, kde není co riskovat není co získat, Breivik
Warhammer: Dark Omen
dovoluji si odkaz na ukázku(první mise) z youtube: http://www.youtube.com/watch?v=k_wKLh-1pJs&feature=player_embedded
Pro: atmosféra, taktika, jednotky, grafika(své doby!)
Proti: místy obtížné
The Settlers II: 10th Anniversary
Pro: snaha o pokus porazit krále se cení
Proti: vše
Planescape: Torment
Ps: dohrál jsem to asi čtyřikrát a přišel na 6 zakončení.
Pro: atmosféra, příběh
Proti: jen detaily, které nemá cenu rozepisovat
Pro: průměrná rpg hra, vyjímečná svou komeční úspěšností
Proti: spousta soubojů šlo přemočit