Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Manažer střediska

Komentáře

« Novější Starší »

Silverfall: Earth Awakening

  • PC 60
Silverfall: Earth Awakening samostatně spustitelný datadisk. Šlo o milé, nicméně pekelně, hrubě nedotažené akční RPG ze zajímavého steampunkového světa plného démonických zlounů a ocelových potvor. Škoda, že původem východoevropské hry končí často takhle - na půli cesty. Tam, kde je zjevně kupa výborných nápadů, nadšení pro věc, originalita, chybí vůle, peníze nebo čas na dotažení všech herních mechanismů k dokonalosti.

Hra vypráví o tom, jak se ze svého vyhřátého, bezpečného královského místečka, kam jste byli dosazeni na konci původní hry, musíte opět vydat na cestu za nebezpečenstvím, postavit se hrůzám temného zla a opět nastolit ve světě rovnováhu. Jinými slovy, už zase zachránit ten zpropadený svět, ale ptám se koho to furt baví?


Pokud máte ještě kdesi uschované uložené soubory z původního Silverfallu, můžete alespoň datadisk začít se svou původní vypiplanou postavou. Jinak vám ale také nic nebrání v tom, abyste začali s úplně novou na 45. úrovni, případně i na úrovni první. Vybrat si můžete z několika předem připravených "profesí" (spíše typů vývoje postavy, jako je třeba assassin, berserk, temný mág).
Jednou z hlavních překážek při hraní původního Silverfallu byla nemožnost upravit si vzhled obrazovky podle svého gusta, tj. moci si různě přesunovat informační okénka, upravovat klávesové zkratky a podobně. Všechno tohle vývojáři v datadisku opravili, stejně jako příšernou kameru, kterou si teď můžete také nastavovat podle libovůle.
Na rozdíl od originálního Silverfallu si tu ale můžete vybrat povolání.

Ani bossové nejsou tak obtížní, jak by bylo záhodné v případě takové bezhlavé rubačky jakou Silverfall bezesporu je. Vůbec vyvážení obtížnosti a zejména náplň questů opět připomíná spíš budgetovou produkci než dospělé velké akční RPG. To je pořád samé "dojdi tam", "přines tohle", "pobij támhlety", jako byste byli odchovanci nějakého ústavu pro choromyslné.

Oficiální i neoficiální diskusní fóra hry v době vydání přetékala, kromě žádostí o opravu tisíce a jednoho bnugu, také návrhy na nejrůznější vylepšení a dodatky. Ani tady se tvůrci nezalekli a na návrhy čilé komunity dali. Přidali například nové craftmenské schopnosti, díky kterým můžete vyrábět vlastní předměty - zbraně, brnění, a tak dále.

Rozhodně hra méně zabugovaná, jak první díl, co jsem tak sledoval hra má velice málozahraničních recenzí. Tak shrnu nějaké postřehy. Hra obsahuje 150 dovedností a kouzel, každý společník má svůj příběh. Víc, jak 100 nepřátel a bossů. Hra se dá dohrát do 25 hodin.

Z mého deníčku; Hru jsme uložil a druhý den si uloženou hru načtu a jsem před prvním úkolem =Věci, co jsem si koupil, nasbíral apd mi zůstaly. Výborná optimalizace oproti prvnímu dílu a pořád krásná grafika. Bohužel dost často padaly jiné věci na jinou třídu s tímhle jsem se hodně setkal v Titan Questu. Nepřátelé se dost často respawnují před Vámi. I když postava má možnost nosit štít, tak jako jedinou schopnost se to naučit nemůžete.
Občas jsem umřel a často jsem se objevil před úkolem, který už jsem udělal a musel jsem ho udělat znovu.

Pro: O krapet lepší, jak první díl, grafika, optimalizace

Proti: Velice náročná hra ohledně HW. Úkoly, jenom jeden prsten ( věc).

+6

Silverfall

  • PC 50
Musím říct, že než jsem se dostal k téhle hře uchvátil mě název i svět a hlavně to, že ta hra byla pořád srovnávána s diablem. Povím Vám něco o téhle zajímavé hře.
Chlapíci z Monte Cristo si vzali do rukou neskutečně velký svět, na kterým se podepisuje jejich nezkušenost. Budiž, inspiraci jistě čerpali třeba od východních "kolegů" z Nivalu a z jejich excelentního designu světa Etherlords. Jde trochu cestou slovutného Morrowindu, který si také nebral servítky a nabídnul hráčům nekonvenční variaci na ochmatané fantasy motivy. Zpracování Silverfallu má ale i svoje slabší stránky a v nich se naopak projevuje nezkušenost vývojářů s tak velkým projektem. Jejich virtuální svět je totiž podobně děravý, jako třeba ten z druhých Neverwinter Nights a na spoustě míst by potřeboval záplatovat.

Příběh téhle hry je klasické klišé. Byl jednou jeden svět jménem Nelwë a v něm monumentální město Silverfall s kouzelnými vodopády. Jenže pak do něj vtrhla armáda démonů vedená neznámým dobyvatelem a metropoli během chvilky zlomila do jejích kamenných kolen. Snad každý by rád pomohl, včetně hlavního hrdiny, jenže ten byl v době invaze naprostým nýmandem, jehož největším heroickým činem je spráskání sousedova kocoura. I tak si však dal za cíl město od špíny očistit a nebýt jeho menších indispozic, nebyla by ani celá hra Silverfall. Protože než se pustíte do znovudobývání ztraceného města, musíte praštit po kebuli stovky, nebo spíše tisíce nepřátel všeho druhu a stát se mocným válečníkem... Zívání je na místě.

Bohatě stačí znát své úkoly – i z nich se nakonec mnohé dozvíte – a věnovat se důležitějším věcem.
Za tímto účelem si všehovšudy třikrát kliknete v menu tvorby postavy. Jednou do kolonky jména, podruhé na rasu a potřetí na vytoužený zjev. Je přinejmenším překvapivé, že jediné zásadní rozhodnutí učiníte výběrem trollí, elfí, člověčí, případně goblinní rasy.

Zkrátka se tu trochu moc kecá, což je jednak způsobeno faktem, že vás autoři chtějí uvést do systémů hry a jednak prostě proto, že nějak se to dobrodružství rozjet musí. Zjednodušeně se dá říci, že s každým poskočením na vyšší level vás hra bude bavit více. Důvodem je skutečnost, že hrdinu je opravdu možné skvěle formovat doslova na přání. Není vůbec problém vytvořit si takový mix vlastností a schopností, na který byste s do jisté míry předdefinovaným charakterem nikdy nedosáhli.

Svět Silverfallu je totiž ovládán dvěma protichůdnými směry. První se soustředí na technologický pokrok, druhý zase nedá dopustit na přírodu. Velké množství questů se soustředí právě na pomoc jednomu z těchto „smýšlení“. Sice lze sloužit oběma, kýženého efektu, kterým je zpřístupnění odpovídajících schopností, se ovšem nedočkáte. Odpovídajícím myslíme příslušné k jednomu z táborů. Až poté co se dostatečně osvědčíte přírodním živlům, budete smět využívat například převtělování do zvířat. Technokratisté naopak nabídnou pro současnost primitivní, ale v Nelwë nesmírně užitečná „udělátka“

Alfou a omegou celé hratelnosti je, jak jsem již několikrát řekl, mlácení po kebulích skoro všeho, co se hýbe a o to více potěší, že se tvůrci při navrhování questů neomezili jen na prosté „Vymlať jeskyni / tábor / lesíček / předsíň v dubu“, ale spíše převažují ty úkoly, v nichž se plahočíte někoho zachránit, něco získat anebo někomu sdělit zprávu. Jasně, cestou stejně budete všechny ty dungeony a duby vyklízet, ale aspoň to ze strany autorů nepůsobí tak odbytě.
Postupem času se k vám, pokud jim nejprve nějak pomůžete a následně kývnete na nabídku bezplatné spolupráce, připojí až dva další dobrodruhové. Nemůžete je nijak ovládat, pouze jim říct, co dělat – zda vás mají léčit, chovat se přesně jako vy anebo skočit po každém, koho spatří.

Ted Vám povím nějaké ty bugy a technické nedostatky.
- Časté zasekávání o textury
- Neukazují se statistiky kromě many a životů.
- Problémy ohledně střílení z luku
- Propady FPS
- Některé schopnosti se bugují
- Neviditelné zdi v běžném prostranství
- Málo místa na kouzla
- Hodně velký grind, omezená pohyblivost
- Málo společníků na tak obrovskou hru.
- Přebytek peněz
- Mizerný loot z elitních bossů
- Bojovník je velice slabý
- Nemůžete proběhnout mezerami, takže si nezkrátíte cestu.
- Padá málo speciálních epic věcí

+ Když umřete narodíte se v kampu
+ Velice rozmanitý strom schopností
+ Souboje na dálku hlavně magie
+ Když se špatně rozhodnete při rozdělování bodů za peníze si to můžete vyresetovat, ale má to i své nedostatky
za každé vrácení se zvyšuje cena.
+ Dvě strany; Technologie a příroda podle toho máte vybavení
+ Společník
+ Výroba zbroje
+ Přesuny po mapě
+ Veliký svět
+ Nejsilnější je mág

Budu rád, když se se mnou podělíte o Vaše poznatky z téhle hry, kterou jsem objevil čistě náhodou před 10 lety.

Pro: Vypsané

Proti: Vypsané

+8

Celtic Kings: The Punic Wars

  • PC 15
Odflaklá a stresující hra.
Vývojáři si asi všimli, že existují hardcore hry, tak se "inspirovali", nebo neměli prachy, tak udělali tenhle vysávač energie.
Můžete být sebevětší stratég, ale buď Vám nepomůže spojenec, či jednotky při útoku stojí a nechají se zabíjet, občas i Váš hrdina, a nebo po většinu času budete v nevýhodě, či-li dej 1500 zlata dostaneš jednotky, ale jen když jich budeš mít malo!
Když jsem hrál první misi za Římany, dobyl jsem počítač po 30 minutách a on měl 95000 zlaťáků a já jen 20 000. První misi za Hannibala jsem nedohrál ( nerad jím maso bez zubů) a druhá mise za Římany byla tak pikantní, že mi došlo oč vývojářům jde.
Ono totiž v menu hry je editor, kde si kampaň můžete upravit- spíš spravit = přidat jednotky, level, itemy, nové dialogy, apd věci. Zkrátka můžete si zahrát na vývojáře. Tak jsem si upravil všechny mise a dohrál je.

Nejdříve jsem chtěl dohrát hru s tím, že budu dělat krok za krokem, ale jelikož nepřátelé měli nekonečný zdroj všeho četně jednotek, tak jsem měl smůlu ( což v 1 díle neexistovalo).. Na youtube jsem nenalezl skoro žádný gameplay ze hry kromě první mise za Římany a pár minutových útržků.
A pokud nevěříte, jakou boudu na Vás vývojáři ušili, tak v editoru se na to můžete klidně podívat.. Bylo to neskutečně k popukání, když jsem viděl, co proti mně má počítač, a co mám já.. to vypadá, jako kdyby tenhle díl dělali nějací tataři.

Plusy hry; cz lokalizace, trochu té historie ve videích o Kartágu a Hannibalovi. Nový národ; Kartaginci, Ibeřané. V neposlední řadě Editor, který Vám umožní hru dohrát (lol). A docela dost singlových map.

Pro: editor je spasením.

Proti: zasekávání jednotek, nedodělaná hra, téměř nehratelná kampan,

+7

Heroes of Annihilated Empires

  • PC 50
RTS -RPG strategie umožnující hráči, aby se stal hrdinou uprostřed epického dobrodružství. Vy, jako elfský hrdina Elhant, se budete muset takticky rozhodnout mezi silou Vaší armády (strategie), nebo silou Vašeho hrdiny (RPG). V některých questech, bude možné se zaměřit spíš na zvyšování kompetence hlavní postavy, než na velikosti armády.
Něco k příběhu: Vznešený elfský národ čelí nové hrozbě! Nemrtvé hordy pod dohledem zlovolného černokněžníka se po zemi rozlézají jako vši. Najdete po kapsách dostatek svěcené vody na to, abyste se jim v nové realtime strategii postavili?


Postřehy, zážitky, a něco o hře :
Velice povedený dabing
Třeba při první misi, kdy hraničář motivuje vojáky, aby neustupovali.
Obrovský plus je množství jednotek, kdy si můžete vychutnávat epické bitvy, kde můžete zapojit i hrdinu, kterého si tím expíte.
Asi nejvíc zabolí obtížnost, která se postupem času stává otravnou. Dejme tomu, že je to takové nekonečně nudné grindování, kdy člověk čeká odměna.
Bohužel tím, jak je hra nevyvážená tak ty odměny jsou směšné. Třeba lepší věci jsem dostal až ve 4 misi meč 6 mise luk. A postupem času i nějaké ostatní věci. Až ke konci narazíte na pár lepších věcí třeba ledový luk, který jsem měl až do zdárného konce
Chtěl jsem používat i meč, protože jsem jsem měl hodně hp a vysokej hp regen, bohužel dlouho jsem nevydržel.. Nejlepší volba byl tedy lučištník s lukem.
Tímhle v kampani máte na výběr; lučištník, meele, nebo specialista na kouzla. Tím pádem jsou nešťastně udělané itemy, co se týče meele.. Protože třeba na meele jsou itemy jen na hp a regen, ale zpomalují attack a pohyb. Což prostě právě potřebuje..
Zkrátka ve hře neexistuje moc ideálních itemů, lépe řečeno univerzálních.

Pokud zrovna nebudete muset projít sám hru, kde osvobodíte pár jednotek, které Vám v mžiku porazí. Tak budete muset vybudovat armádu a zničit nepřítele.
Velice inteligentní jednotky např.: lukostřelci- pokud na ně zaútočí nepřítel, tak se rozestoupí a jednotku je laicky řečeno uštvou.
Pěší jednotka je taky pohotová a hned se hrne dopředu.. Velice vyspěla inteligence a tohle mi třeba v total warech chybělo..
Krásná grafika, nespočet jednotek, 16 kampaňových misí. Zajímavý způsob vyprávění příběhu.


Jsou tam určité neduhy, jako přeplácané mapy nepřáteli, nedodělané mapy s takzvaně hluchým místem.(pozn.: nedodělané mapy)
Hru jsem dohrál s starším savem a ve výsledku jsem měl 202 level a přesto jsem dostával na frak.
Časté freezy hry a nefungující komixová animace, ale to bude těmi sedmičkami.(Windows7)

Místo toho, abyste v průběhu hry získali lepší itemy či kouzla, tak je získáváte až koncem hry, např.: nejlepší kouzlo máte až v poslední misi.
Dost velký problém hry je, že máte nedostatek zlaťáku, za které si kupujete itemy, lektvary a svitky. Následuje asi nejvíc otravný problém u hrdiny a to je pomalá regenerace životů a many. Člověk by čekal nějaký velký rozdíl, když máte třeba 150 level, ale není tomu tak.


Psát k téhle hře komentář bylo opravdu těžké.. Protože hra Vám nabídne spousta možností, jak vlastně začít.
Tahle zajímavá hra je v podstatě pohřbená hned po 3 misi. Pokud uznáváte cheaty, tak si ji dopřejte s nimi, není to nic proti ničemu a třeba Vás to chytne.


Pro: grafika, množství armády, dabing

Proti: Šarvátka obsahuje 5 misi a multák 3,obtížnost hry a nevyváženost celé hry.

+5 +7 −2

King's Bounty: Warriors of the North - Ice and Fire

  • PC --
Hra obsahuje ledové elfy, nové nemrtvé, ještěry. Ve hře si jednotky můžete levlit bojem a tím získají různé bonusy.
Ice and Fire obsahuje 20 nových stvoření-většinou ledové jednotky. A pár novejch úkol, novej ostrov ledová zahrada
Negativní věci, co přineslo dlc; přineslo pár nefunkčních questů, chybějící animace, problém s některými jednotkami, kouzly a v závěrečném boji Vám můžou zmizet všechny kouzla-Chyba ve skriptu.

A prej 20h někde zas píšou 30h nového obsahu. Jestli tím myslí novej ostrov, nové vedlejších questy a dvojci hlavních questů, tak to Vás musím zklamat.. Pokud ovšem myslí než se dostante do nové lokace + než uděláte hlavní questy. Jeden z nich uděláte až v pekle a to je někde u konce, takto potom ano.
Zkrátka pokud jste hru ještě nehráli tak dlc doporučuji.. Ale Vy, co máte hru dohranou, tak jedině na vlastní nebezpečí..

Ted něco k mému vyjádření ohledně dlc.
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě..
Po 2 letech vydají dlc, které má navrátit znovuhratelnost..
To se jim opravdu povedlo.. Jelikož v dnešní době vychází stovky her a tísíce ne-li více dlc. Tak nějaké dlc, které tvrdí, že má 30 hodin nové obsahu nemusí nikoho zajímat, protože xx hodin než se dostaneme do nové lokace, pak nová lokace zabere 2-5 hodin hrání a pak xxx hodin na dohrání hl. questů.


Hodnotit to nebudu, protože jsme rozděleni na dva tábory, ti co ještě nehráli samotnou hru a ti, co to dávno dohráli a dlc už hrát nechtěj.

Hra má na steamu 364 recenzí a dcl po 2 letech má 6 recenzí 4+ a 2-

Pro: Nová hudba, nové jednotky, novej národ, novej ostrov. Znovuhratelnost

Proti: Dlc vyšlo po 2 letech. Lhaní o 20 hodin nového obsahu.

+11

Lionheart: Legacy of the Crusader

  • PC --
Rozporuplné RPG plné zajímavých nápadů si své příznivce určitě najde, dokud nezjistí, že hra je vlastně hrou jen do půlky. To může mnoho hráčů odradit tak, jak jsem se s tím setkal na mnoha fórech.

Něco o příběhu. Za doby vlády krále Richarda Lví Srdce, během jedné z křížových výprav, bylo zajato mnoho nepřátelských bojovníků. Jeden z rádců Richardovi poradil, aby všech tisíc zajatců popravil, čímž by nepřítele zastrašil. To sice zafungovalo, ale bohužel to byla pravda jen z poloviny. Tímto hrůzným činem totiž Richard zároveň dokončil temný rituál a otevřel bránu, kterou do světa začali proudit démoni z jiných sfér, kteří ihned posedli některé vojáky. Jakmile to Richard zjistil, spojil své síly se Saladinem, proti kterému původně bojoval, a spolu se jim povedlo démony z našeho světa vytlačit.

Jenže magie přetrvala. Některým lidem zvětšila schopnosti a jiné zdegenerovala, aby z nich vznikli kompletně noví tvorové - goblini, trollové, nemrtví atd. To se samozřejmě nelíbilo inkvizici, která začala po takto zasažených nečistých jedincích pátrat a snažila se z nich tyto ďábelské síly vyhnat. Svět, jak ho známe dnes, se změnil. Avšak ne úplně, a tak v průběhu hry potkáte mnoho z historie známých tváří. Někteří, jako třeba Machiavelli a Shakespeare, Nostradamus, Johanka z Arku se dějem jen mihnou, jiní, například Cortéz nebo Cervantes se k vám na chvilku přidají a další, konkrétně Leonardo DaVinci, vás budou provázet prakticky po celou hru.
Začneme asi tím, že výběr postavy a její preferencí je mnoho. Můžete si vytvořit postavu přesně podle svého gusta, k čemuž vám pomohou i čtyři rasy - lidé, demokini, feralkini a sylvanté. Přitom jedině lidé jsou neposkvrněni magií. Navíc k tomu všemu přibývá možnost zvolit si jednoho ze tří duchů, kterým bude vaše postava posedlá, přičemž každý přidává bonus k některému z druhů magie. Ty jsou ve hře tři: božská, mentální a kmenová. Každý směr se přitom dále dělí na čtyři větve a v každé je pět kouzel. Pokud si to tedy spočítáte, je to celkem 60 kouzel, což už je poměrně slušné. Na druhou stranu, nikdy si neužijete všechny, protože pokud se o to pokusíte, budete mít velké problémy.
Tak jako u každého RPG, zde pak dvojnásobně platí, že specializovat se je velmi moudré. Někteří recenzenti si sice stěžují, že pokud si nevybere charakter, který bojuje na blízko, máte smůlu, ale dle mé osobní zkušenosti to není pravda, to jsem bohužel zjistil po těch 24 hodinách.
Důležité pro postup ve hře jsou pouze tři frakce, a to Templáři, Inkvizice a pronásledovaní Kouzelníci. Mimo nich se ale můžete přidat taktéž k Saladinovým rytířům, nebo v jednu chvíli zradit hodné kouzelníky a stát se příznivci temné magie. Ve finále jsou tu ještě žebráci a cech zlodějů.
A hodně, co se mi páčilo, bylo ukládání v rozhovorech. To bylo fakt něco, co potřebuje většina her.

Teď přejdeme k těm horším věcem. Do začátku bych řekl to nejpodstatnější, co v RPG je. A to jsou potky s hp a manou :D … Tvůrci chtěli být originální, tak vlastnění potky jsou tu něco, jako vlastnit super zbroj. U jednoho obchodníka dvě hodně slabé a jedna silnější, respawn byl taky “super“ potek u obchodníků. Takže na konci hry jsem měl 26 potek, které mi museli stačit. Dále mě zarazilo, že něco jako rare a epické věci tu moc nefungují, když vám řeknu, že nejlepší zbraň ve hře na melee obouručáky je kladivo na skřety, asi se mi budete smát. Po pár lokacích najdete obouruční sekeru, ale nic moc. V pozdější fázi hry najdete obouruční meč, který ovšem nesráží a dmg je směšné. Za to meele jednoručky, těch tu pár epických je; vzpomínám na jeden palcát v kryptě, šavli, ledový meč a ke konci ohnivý meč a pár dalších. Výbava; náhrdelník od inkvizitora, štít od templářů a během hry jsme narazil ještě na dva, jedny epické rukavice, boty Marca Pola a několik zajímavých prstenů. Naopak žádný opasek, helma, zbroj. Zkrátka 70 % jsem měl z Barcelony. Dvě z krypty a jednu z Montaillou.
A to je něco neodpustitelného.
Do půlky hry, jsem obrátil každý kámen. Od necelé půlky jsem jel speed run. A můžu Vám říct, že to byla noční můra. 70 level - 560 životů, 165 obraných bodů, 17 healing rate, což bylo buglé. Spousta perků na resistence, měl jsem snad od každé přes 50 %.
Nejtěžší byl Revenant( elitní jednotka, bych řekl, a pak až boss. Na Revenanta jsem použil 15 lahviček hp. To jsem měl ještě 30 level. Na bosse jsem použil? Nula. Měl jsem resistence na oheň 75 , 35% štít aura a 40% kouzlo. Ubral mi dohromady 400 hp a skapal. Největší sradna byla také, že pořád jsem nacházel věci jen s ohnivou resistencí. A říkám si, že boss bude ohnivý drak :D:D:D. Jo a jediný společník, který trochu vydržel, byl ten rytíř, kterého jste si vyvolali z kouzel.


A čím déle budete hrát, tím více vám bude docházet, jak z dokonalého rpg, který to může být, se stává pprůměrná , pro některé až nudná, zbytečná, unavující rubačka, která je od necelé půlky hry zabitá nesmyslnou obtížností, miliardou nepřátel, natahováním, minimálně postav s dialogy, s těžkou absencí lektvarů a vybavením.
Až budete v kryptě, zjistíte, že hru máte odinstalovat a zapomenout, pokud i to překonáte, počkejte si na invazi anglánu to je něco absurdního. Tohle by mě bavilo ve střílečkách, tam pořád říkám, jak je málo nepřátel.

Pro: Ukládání v dialozích, začátek hry, rozmanitý výběr postavy, tvorba postavy, frakce. Pár historických osobností.

Proti: Z mé stránky po delší době hudba, druhá půlka hry, málo epických věcí, absence množství lektvarů, nevyváženost

+20

Warhammer: Mark of Chaos - Battle March

  • PC --
Datadisk nám přináší dvě hlavní rasy ; orky a temné elfy. K orkům se přidají skřeti a k temným elfům zas obři. Hra je rozdělena do tří kapitol, kdy si na konci můžete vybrat, jestli chcete závěrečnou bitvu hrát za orky či temné. Mapa kampaně zůstala při starém, akorát tam máte snad jen 3 vedlejší mise. Obtížnost se hodně zvedla, je třeba více přemýšlet, jaké jednotky nakoupíte a jaké vylepšíte. Mnohdy se stane, že vám zbyde třeba jen hrdina a pár přeživších.
Umělá inteligence se nijak nezměnila. Prostě mapy jsou udělány tak, abyste to neměli lehké ( bud dobře udělaná mapa s dobrým rozmístěním nepřítele, a nebo několikanásobně vetší armáda, která vám dá zabrat ).
Po grafické optimalizaci, je hra více přístupná, což se odráží na ochuzeném intru. Přibyly vlastní hry, ( =můžete hrát proti počítači, což prve nešlo). A při vyšším rozlišení, se už v animacích objevují titulky.
Po příběhové stránce hra nepokulhává, což se mi moc líbilo. Dokonce se dočkáte zrady ve vlastních řadách. Člověk si konečně řekne : ,, Konečně jsem se dočkal.“
Co se týče jednotek, Orkové jsou v poctatě takový chaosáci. A temní elfové jsou opak dobrých elfů. Jsou zábavnější a silnější. Například takový jezdci na ještěrech, a nebo střelci - to je opravdu lahůdka. Pokud bych měl zmínit elfské temné hrdiny tak vás překvapí asasín. To jsem opravdu smekal. Orčtí hrdinové, tam vede zas Gorbush - hlavní hrdina orků.

Asi nejhorší na hře jsou technické problémy a bugy v misích, které se vám budu snažit vysvětlit.


Problémy s misemi.
Ted začnu se záporným kladem a to je převážně to, co chybí. To je ukládání ve hře!! Máme tu pár misí, které jsou zdlouhavé a zaváhání vás stojí celý restart hry. Ano, ano vychvalovaná mise, kde budete muset skupinkou elfských assassinů krýt postup spojenců opevněným městem. Přímý konflikt je beznadějný, tu je ještě asasín hrdinů slabý. V téhle misi jsem měl sto chutí se na hru vykašlat, kolikrát se stalo, že jste sabotovali jednotky, což je v pořádku, ale mnohokrát se stalo, že když jste chtěli utéct tak se na vás nabalilo více jednotek a nešli setřást. Ač recenzenti tvrdí, že se bylo, kde ukrýt pravda to není. Vy jste se snažili sice ukrýt, ale když nepřítel Vás pořád pronásledoval.

Další mise byla opravdu pro gurmány. Tu jsem opakoval snad 6x, jelikož trvala asi 30 minut, byla to sranda. Problém byl následující, špatně napsaný úkol a dokonce se mi zdálo, že vůbec ta mise oproti videu je lehce jiná. V misi bylo, že vám nesmí uniknout zvědové. Na každý straně jeden. Pokaždé, když jsem se jich dotknul, tak mise selhala. Experimentoval jsem a dělal přesně to, co podle videa a nic. A tedy jsem to zkusil jinak. U každé únikové cesty, kudy měli projet, byli vaši zvědi, se kterými nešlo manipulovat, k těm jsem se s jednotkami postavil, nepřátelští zvědi vyjeli, já je zabil a voalà, hra pokračovala dále.
Hodně zvláštní nesmyslnost.
Třetí mise… ke konci mapy byla řeka, podle videa a návodu, která měla jít normálně přejít, ale nešla, ač jsem dělal, co jsem dělal restart mapy, změna jednotek nic. Na druhé řece byla jednotka v magické bublině, kterou jste museli s hlavním hrdinou zrušit a to prostě bez přebrodění řekou nešlo.
Maximálně, co šlo, byl bug z asasínem, kterému jsem nahodil kouzla a záhadně jsem jí přešel, ale už se nedostal zpět. Ke štěstí to byla zase jenom vedlejší mise.

Čtvrtá mise obsahovala spousta dobrých itemů, chtěl jsem ji splnit, nemožné. Proč, ptáte se ? No, to bych taky rád věděl. Na konci byl ,,dracula“ a toho stačilo zabít. Chlápek, podle kterého jsem se snažil vyřešit buglou mise, měl sám s ním bug, dal mu ránu a bylo hotovo.
V mém případě mu zbylo 1% a víc už to nešlo, armádu jsem měl zničenou tak jsem použil potky, svitky nic. Zbyly mi totemy, které bohužel místo, aby léčili mě, léčili drákulu. Misi jsem vzdal.
Technické problémy a taky ty nejhorší noční můry hráčů, které baví svět warhammeru. Místo euforie se dostávají do stavu vyhoření, beznaději, k pláči. A těch bylo požehnaně.
Mark of chaos mi spadnul 0x , ale tahle hra, byla jedna z rekordmanů v počtu pádu, když zmíním, že hru jsem dohrál za 13 hodin + 10 hodin jsem řešil proč se děje, co se děje.
Třeba v druhé misi z ničeho nic to začalo padat, buď na začátku, nebo uprostřed mise. V dalších misích to padalo schválně vždy na konci hry apd. Zaznamenal jsem snad přes 100 pádů v různých časových frekvencích.
Takže ač jsem měl originálku s nejnovějším patchem, vliv to nemělo. Zkusil jsem Americkou verzi, Ruskou verzi, starší patche… nic. Jiný PC, jiný notebook, jiný systém, ani windows xp home, visty , prostě nic!. Tak jsem laboroval s crackama. A je to neuvěřitelné v každé misi pomohl jiný crack. Takhle jsem hru dohrál.




Každopádně, jestliže se vám Mark of Chaos líbil, tak vám hru vřele doporučuji. Ovšem pokud se setkáte s nějakou takovou chybou, asi bych to vzdal. Nebýt toho, že tu hru mám rád a ten svět také, tak se na to vykašlu.

Pro: příběh, jednotky elfů, Grobush, par drobných úprav, délka

Proti: technické problémy všeho druhu , bugy v některých misích,

+15

Warhammer: Mark of Chaos

  • PC 85
Čekají na vás dvě solidně dlouhé kampaně za dobro a zlo, každá z nich nasekaná do čtyř setů misí; 21 misí za dobro + 6 volitelných, za zlo 17 misí +3 volitelné.
Máte globální mapu a na ní posunujete armádami. V tažení za ty dobré to jsou lidé ( impérium ) ,trpaslíci a elfové, zloduši jsou reprezentování démony Chaosu a Krysím národem ( Skaveny ). Jenže záhy poznáte, že možnosti na strategické mapě jsou hodně omezeny. Armádami nelze posouvat volně kam se vám zachce, nýbrž pouze z boje do boje. Výjimku tvoří čas od času vedlejší mise : Často dorazíte k rozcestí a dostanete tak možnost se od hlavní trasy lehce odklonit za účelem splnění nějakého toho nepovinného questíku, kupříkladu eskortování trpasličí karavany územím obývaném zelenokožci. Hra jde ovšem ještě dál, sem tam narazíte na souboj vašeho šampióna s nepřátelským nebo mise plněné bez jednotek pouze s hrdiny (vyplenění vampírovy hrobky, případně zmíněná zkouška bohů, na jejímž konci budete mít možnost volby, ke kterému z božstev se přiklonit=nové jednotky)
Jejichž splnění přinese jednak zlato a jednak třeba i cenné vybavení pro vaše hrdiny. Za drahý kov se pak nakupují posily i upgrady pro vojáky, jako například lepší brnění nebo zbraně. Je nutné si před každou z potyček pečlivě rozmyslet, koho vezmete s sebou na bojiště. Časem si tak utvoříte pluky zkušených veteránů, jejichž služeb budete rádi využívat, ale také jednotky začátečníků, jimiž prořídlé řady těch ostřílenějších po boji doplníte. Se ztrátami je nutné počítat, jelikož během šarvátek nemáte příležitost ukládat. A to nevadí, bitva trvá kolem 10-20 minut, po každé bitvě se vám hra uloží.
Každý regiment skýtá od 10 do 60 mužů rozdílných typů i zkušeností.Musím pochválit výbornou vyváženost všech jednotek až jsem s ůdivem žas.
Hrdinové jsou velice velice důležití při výběru do bitvy. Získávají zkušenosti v průběhu bitvy , a ty zkušenostní body pak mohou být investovány do tří oblastí. Můžete zvýšit komandování, což znamená, že pokud se připojíte hrdinu k regimentu, hrdina může používat speciální dovednosti ke zvýšení bojové schopnosti pluku. Dalo by se také investovat do dovednosti (duely) , která tvoří hrdinu účinnější v duelách, nebo můžete investovat body do bojové dovedností, které tvoří hrdinu silnějšího v obecném boji.

Hrdinové mohou být také vybaveni zbraněmi; jako jsou magické meče, magické brnění, prsteny a boty . Mohou také využít speciální jednorázové lektvary a svitky, které obnovují zdráví, nebo manu.
Příběh se odehrává s bojovníkem jménem Stefan von Kessel a mistrem chaosu Thorgarem. Každá kampaň je nastavena během stejné války, ale každá z různých stran. Každý z nich má také jiné zakončení. Kromě naprosto úchvatného intra jste velmi neúnavně bombardováni spoustou výživných textů v podobě popisků, navštívených míst, poměrně slušných dialogů nebo třeba jen rozsáhlé encyklopedie jednotek včetně ručně kreslených artworků.
Dohráno za 16 hodin za stranu dobra ( a to měli více misí ), 20 hodin za stranu zla ( v těch bylo třeba více taktizovat a výběr jednotek byl oproti lidem velice důležitý )

Drobné poznatky nejsilnější národ lidé, chaos, elfové, skaveni.
Nejsilnejsi hrdinove lidi, chaos, elfové, skaveni.
Tařka Stefan von kessel byl skoro nesmrtelný a kombinace ohnivej mág a von kessel neporaženi, ani Thorgar na 40 levlu nebyl tak silný.
Elfové byli dost nudní a skaveni zas hodně slabí.
Boje byly zábavné a jednotek na výběr dosti, každej si tam najde to svoje.
Moje taktika byla vždy střelci pěchota děla a vzdušné jednotky ( hlavně chaos ).
Za lidi to stačilo procházet jen hrdinami některé mise. A za skaveny jsem hrdiny musel držet stranou v některých situacích.


PS: Souhlasím s Wolfem bomba hra a jen 22 hodnocení..

Pro: Intro, zvuky, grafika, příběh, hratelnost, ukládání, rpg prvky

Proti: Z mé strany jednotky skavenů a občas neposlušnost jednotek. Chybí vlastní bitva.

+15

Zaklínač a Antikrist

  • PC --
Zaklínač a Antikrist vypráví příběh znovu založeného řádu, který byl vystavěn na základech vědomostí a výzkumů řádu původního. Jeho cílem není nic jiného, než chránit okolní krajiny před nájezdy zákeřných monster.
Je to zajímavé dobrodružství, které jistě mnohé zaujme i dlouhou herní dobou a tajemným příběhem. Hra je z dvourozměrného pohledu shora.

Hrdina při postupu na novou úroveň dostane bod zkušenosti, který si může rozložit do jedné ze tří vlastností: útoku, obrany a životní energie. Souboje probíhají v duchu standardů akčních RPG, tedy jde převážně o sekání a jednoho ohnivého kouzla.
Zaklínač může využít magického sprintu, který je však vykoupen jednorázovým úbytkem zdraví při aktivaci a to dost štvalo a kvůli tomuhle neduhu četně pomalé chůze, jsem to pustil k ledu.

Rozhodně mě vadí lidi, co hru odsoudili, kvůli pravopisu autora. Bohužel vždy se najde skupina rejpalů, co si na hře pochuchnává, ale za zády jí pomlouvá či autora.

Škoda té myšlenky, že sprint bude vykoupen životem hra by jinak dostala 80%.





Pro: příběh,Morian, hlášky, vedlejší úkoly.

Proti: Rychlost vykoupená životem, pomalý pohyb., zasekávaní o překážky.

+19 +20 −1

The Elder Scrolls Online

  • PC 0
Bylo to rychlé a skoro to ani nebolelo.

Není nad to mít kamarady ( kde si tyhle sračky, co kupují , můžu vyzkoušet ) , kteří se nechali pohltit tím kolik hra stála , jak bude úžasná, nezabugovaná a dalších milion důvodů. Nezapomínat, že hra je od Zenimaxu!!!

Naivně asi čekají, že přílitnou modeři a hru spraví . >:o

Je to, jako zaplatit si pěknou dívku na netu a po příjezdu zjístíte, že dívka je ve skutečnosti tranvesták ( tím je nechci urážet). A to je problém jen navenek ! Co teprve uvnitř- jste-li gurmáni, tak ten risk do Mordoru risknete, páč váš sex-appeal je k prasknutí.

Po vykonání vaší potřeby je možné, že spácháte sebevraždu, nebo změníte orientaci. Dá-li bůh, tak v dobrém skončíte choří.

Tím chci říct, že to je sračka a sračka, za delší a hlubší komentář nestojí.

Fascinuje mě tenhle polobůh ABEL.
U Abela po napsaní komentáře, došlo nejspíše k lobotomi. Z celého srdce, mu přeji brzké uzdravení.
-2 +20 −22

Tzar: The Burden of the Crown

  • PC 75
Hrou se proplétá poměrně zajímavý a rozsáhlý děj, točící se kolem souboje dobra (reprezentovaného hlavním hrdinou Sartorem, synem zavražděného krále Roana) a zla (mocný čaroděj prahnoucí po magické kouli, s jejíž pomocí by ovládl svět). Sartor je zachráněn kouzelníkem Ghironem a s jeho pomocí se vydává znovu osvobodit Keanor, porazit zlého čaroděje a najít magickou kouli.

Ve hře jsou tři stupně obtížnosti, i na nejnižší je však hra poměrně obtížná. K vítězství je potřeba značná dávka taktického myšlení, vtipné využívání terénu a výhod či nevýhod jednotlivých jednotek.

Každá jednotka má svou úroven/level, která/ý se zvyšuje úspěšnými souboji. Jednotka je pak odolnější a silnější např; rozdíl mezi skupinou veteránů na úrovni 5 a stejně početnou skupinou zelenáčů je vidět na první pohled.

Ve hře se občas vyskytují předměty, které mohou jednotky sebrat a později použít. Většinou se jedná o magické předměty – knihy kouzel, lektvary atd.

Je třeba zdůraznit, že je tam technologický systém, který vám umožní specializovat se z jedné ze čtyř větví ( někdo to zná pod pojmem svět divů, který vám dá jisté výhody ), představující válečnou/bojovou guildu, náboženské centrum, obchodní centrum a mágovu věž/magickou věž. Investování do jedné ze čtyř unikátních staveb, vám umožní např na výběr ze unikátních jednotek či magické síly.

Hra má velmi detailní textury, doplněné s živými barvami, co jsem tak sledoval tak lepší než w2. Není to jen z mého pohledu.
Dalo by se říci, že grafika je mix Warcraft II a TA: Kingdoms, ale s nedostatkem 3D vylepšených efektů.

Zvuky jednotek a boje s meči jsou dobře udělané, bohužel hra postrádá dabing.
Není tam žádná formace, která by dělala kontrolu velkých armád, což je poněkud nepříjemné.

Jednotky často uvíznou a budete muset často obcházet daný objekt , u kterého se zasekly.

K velkému neštěstí se kolikrát stane, že z vaší utvořené jednotky kupříkladu lučeštníků - pár opilých jedinců kamikačně zaútočí a nechá se usmrtit. Tohle mi třeba dělali hrdinové.


Hra dohrána za 24 hodin.

Pro: Cena,Grafika, Konkurence, Zvuky, Délka, hrdinové.Technologický strom.

Proti: Žádná formace jednotek, Zasekávání jednotek, kamikaze jednotek, slabší příběh.

+19 +20 −1

Jaws Unleashed

  • PC 0
Místo téhle hry si skočte mezi žraloky bez klece či jiné vychytávky. A nebo!! Aby to nebylo pro žraloka snadné vemte si harpunu.


Dostal mě příspěvěk.Od jednoho otce.Syn ho strašně moc prosil, že to chce koupit, protože bude v roli zabijáka bude trhat lidi všude krev lidi bezmocní.Když tedy syna vyslechl hru mu koupil, ale místo díky řekl, že hra stojí za hovno.
Když se chtěl přesvědčit i otec, co to vlastně koupil za hru.Tak zjistil, že syn má pravdu.Špatná grafika, skoro žádný přiběh ..Bafff to je, ale překvapení.

Mimochodem vývojáři se asi snažili o simulátor, jaké to je v roli žraloka.Lépe řečeno vemte si žraločí ploutve skočte do moře a jděte na věc.Zjistiíte, že to je pěkne na prd. A takové je i hraní téhle maso hry.


Nic po té hře nechtějte a hlavně ne příběh a grafiku .

Hra postrádá logičtnost , jako v jedné misi, kdy zničíte nádrž, která exploduje a vám to ubere jen 10% hp a pak tam vidíte el. zkrat po tom výbuchu, tím pádem by vás to usmažilo, ale ono nic(To víte voda a elektrika to nejde dohromady).
Kupříkladu i v tom céčkovém filmu s tím žralokem, co byl pancířovej tak el. šok ve vodě nepřežil.

Hra mě nebavila, ale tím nechci říct, že by pro vás hra musela být špatná.(Neznám vaše nároky)
Hra obsahuje 11 misí a dají se dohrát za 3 hodiny.

Pro: Krev, hudba,žralok

Proti: Ovládání , jestli máte vysoké nároky tak celkově hra.

+12 +16 −4

Fruit Ninja

  • PC 0
Fruit Ninja je jednou z nejpopulárnějších „krájecích“ her pohybujících se po všech mobilních platformách.Já o tom slyšel prvně v životě a viděl u jednoho kluka.

Prej vás hra neomrzí..No mě to přestalo bavit po pát minutách.
Kdo je sadista tak si může vychutnat sekání.I když lepší je sekat do živého, což je teda větší sranda bohužel cenově dražší.

Jinak V menu se nachází DOJO, NEW GAME, EXTRAS a GAME CENTER. V DOJO si vybíráte pozadí a nůž, které se vám otevírají za různé úkoly. Mezi vylepšení patří Bomb deflects (odráží bomby), Berry blast (při přeseknutí speciální jahody vše exploduje a získáte pět bodů navíc) a Peachy times (při každém přeseknutí přidá dvě vteřiny v Arcade a Zen módu. Hra je samozřejmě propojena s Game centrem a při splnění všech úkolů získáte achievmenty v hodnotě 1000b.

Zajímavá je cena hry na mobil na všechny systemy ( 20-30 kc.)Krom WINDOWS PHONE, který mimochodem stoji asi 60 kč.
Xbox 360 180,-

Pro: Ovoce, sekání,procvičování prstů.

Proti: Nuda, cena.

+18 +19 −1

Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

  • PC --
Hrál jsem druhý díl dřív než první skoro nevím, proč, ale z komentářů jsem usoudil, že tedy moc dobrej není a je odfláklej.Tak jsem to takhle obrátil.Ale ejhle...
Hru jsem si užíval..Už jsem se těšil až budu mít světelnej meč (miluju ten zvuk) a budu krájet drojdy,sithy a další.
Pardon, že odbíhám od tématu. Snažím se o pocity, které se mi dostali během hraní třeba, když jsem získal schopnost rychlost, kterou jsem ocenil hlavně pří běháni z lokace do lokace.. Ale nejvíc mě potěšily blesky muhahaha, mocnej Jedaj s bleskama to bylo něco. Vychutnával jsem si každej dialog. Zbraně jsem si neupravoval, nebylo třeba prostě jsem hru dohrál bez nějakého vylepšení zbraně, či jiné věci. Měl jsem miliardu věci k ničemu. Vlastně pardon v jedné misi s Mirou jsem využil hlavně miny, jinak nic. Ke konci jsem dostal odfláknutej konec, ale se „silnejma“ bossama.
Druhý díl byl fakt jednoduchej v jísté souvislosti, když nepočítám ty bosse a minybosse.

Co se mi ve hře líbilo a naopak + takovej deníček k tomu.
Jednotlivé body uvozuju znaménky: - (špatné), + (dobré),+- (neutrální)
Pardon, že začátek je stejný, ale je to pro lepší orientaci.

+- Druhy díl vám nabídne přepínat mezi hlavní a vedlejší zbraní např meč a blaster.
Poznámka: Tahle funkce funkce byla zbytečná. Protože jsem si nastavil partu bud dva střelci, nebo dva jedi, a nebo jeden střelec a jedi. A i když se zaměříte na palné zbraně s hlavním hrdinou stejnak toho nevyužijete. To by jste museli ject 50 střelné a 50 % na blízko a to je k ničemu.
Třeba v mise s Mirou, kdy budete muset otevřít dveře hl. postavě to zjistíte sami.

+- nezaznamel jsem moc rozhovorů (možná si to už nepamatuju) mezi postavami spíš se vyjadřovali k vašemu činu či vaši zvolené odpovědi. V 1 díle se postavy mezi sebou často bavili.

+- Vzácný zbraně měli stejný vzhled, jako ty největši šmejdy, co jste mohli mít.

+- Sice jste předměty mohly vyrábět a rozebírat, ale mně to bylo k ničemu.

+-Neuvyužil jsem žádne vylepšení.

+- hoši si asi uvědomili, že v 1 díle byl nadměrnej přebytek světelnejch mečů tady po nich byla zas poptávka.

+- spousta zbytečných schopností nejvíc asi ovládáni zvířat.

- Postranní panel se schopnostmi na levé straně se mi nelíbil, oproti 1 dílu, kde je to v pořádku.

- Jedajem se stanete pozdějc.

- lehké souboje

- animace , některé nešly přeskočit

-automatické ukládáni nefungovalo, jak mělo. Rozdíl několika set hodin. Musel jsem ukládat ručně, či přes f5.


- buglé postavy bao-dur, kreja (nechodili zamnou ani nebojovali a nechtěli semnou komunikovat, ale tenhle bug se stal, když jsem získal Bao-Dura a na forech jsem nic nenašel..

– světlá strana mi dala jen +3 síly omg děláte si prču, čekal jsem víc.

- 5 pádů hry

+ ve skafandru “běháte“ v 1 díle: je to šnek běh.(Tohle mi vyhovuje více)

+ Můžete z hrdinů udělat Jedi (atton a služebná za Bao-Dura mi to nešlo) v 1 díle je to už dané.

+ Můžete ovlivnit strany vašich hrdinů bud na dobro či zlo (rozhovorem, nebo svými činy krom drojdů a Kreji).
Poznámka, i když máte s Krejou -/+ tak stejnak zůstává v neutralitě.
A dva drojdi jsou prostě záporáci a jeden dobrák pokud je jde změnit jejich el, víra tak o tom nic nevím.

+ Schopnosti např;Když máte 2 Jedi vy si dáte rychlost a druhé postavě chcete dát štít páč to má, jako první kouzlo tak to tam má na zvolení v jedničce by jste měli zas tu rychlost na zvolení, takže se musíte proklikat na tu schopnost, co chcete. Jestli to chápete .)

+ inventář

+ Všechny questy v pořádku.


+ Silní bossove

+ Mnohem lepší Dialogy než v prvním díle.

+ Temná strana či světla měla vliv na vaše kolegy

+ světelné meče

+ system levlování postav (znamená, že postava měla 9 vy jste ji nepoužívali a pak jste ji chtěli použít tak se automatcky vylevlovali do vašeho levlu ( stačilo pak rozdat body) ; vy 20 ona 18 např, což je hodně dobré.


Sympatické postavy ;Služebná, Visas, t3-m4, Mira
Nesympatické postavy; hk-47,go-to,Bao-Dur, Kreia.
Neutrálni; Mandalore





PS: Je asi škoda, že jsem hru nehrál s opravným modem, kterej prej jisté neduhy opravuje a dokonce,, některé části hry zlepšuje a přidává nový obsah.
Jde o pocity, které jsem měl z dohrání obou her a které jsem zasadil do smyšleného príběhu.
Ted se dostáváme do fáze, kdy nastane armagedon konec lidstva. Lidé propadávají panice rabují, zabijí, snaží se přežít. Vypukne epidemie, kdy se stanou zombíkama a národní garda je bezbraná. Důležití lidé se ukrývají a snaží se vyhnout pravdě, že je konec. Planetu, kterou obívají zaniká a druhou, kde je většina ozbrojených sil čeká stejný osud.
V galaxii je se objevila rasa, co chce dobýt tyhle dvě planety a udivuje, že lidé ty země uctívají a mají tam své bohy.

Rasa nejdřív chce zmasakrovat druhou planetu, která je ozbrojena páč ví, že bude klást mnohem větší odpor. Zautočí tedy na ozbrojenou planetu, když začnou s dobývaním, tak zjištují, že to nebude tak lehké, že ti nebozí lidé chtějí bojovat asi do posledního. Ta neznámá rasa miluje dobývaní, když tedy planetu dobyjí, zachytí nouzový signál! Byla to léčka!? Druhá planeta byla pouze potrava pro dobyvatele a dala čas první planetě zemi se připravit, „pomyslí si". Dobyvatelé se tedy vydají dobýt planetu, která by měla klást větší odpor, ale když dorazí tak zjistí, že tu něco nehraje, planeta země je zamořena zlem a neklada tolik odporu. Což je zvláštní měli dost času aspon pár týdnů odolávat. Když tedy planetu zemi dobyjí tak při kololizaci, najdou ukrytou osobu, která jim řekne, že nouzovej signál byl falešný a měl je pouze odradit a vystrašit.
Dobyvatelé jsou zklamáni, protože nedostali, co chtěli bitvu! Dostali jen hrstku partizánů, kteří se jim postavili.

Hra dohrána za 51 hodin a 22 minut. 16 level strážce jedi 11 level zbranový mistr
+10 +17 −7

Star Wars: Knights of the Old Republic

  • PC --
Co se mi ve hře líbilo a naopak + takovej deníček k tomu.
Jednotlivé body uvozuju znaménky: - (špatné), + (dobré),+- (neutrální)
A bacha spoilery !!!!(nedal jsem je z důvodu, že by to byl rozpatlanej komentář.

+- nevím jestli to byl bug, ale když jsem měl temnou stranu tak stačilo udělat 1 věc dobrou a byl jste zas na dobré straně

+- docela jsem měl radost kolik světelnejch mečů jsem získal.

+ system levlování postav (znamená, že postava měla 9 vy jste ji nepoužívali a pak jste ji chtěli použít, tak jste ji zkrátka skoro vylevlovali do vašeho levlu vy 20 ona 18 např, což je hodně dobré

+ postranní panel se schopnostmi na pravé straně mí více seděl

+ bod světelné meče

+ Předposlední planeta byla nádherná.

+ rozhovory mezi hrdinami

+ stanete se dřív jedajem oproti 2 dílu.

+ bylo tam dobé, že tam nebylo tolik schopností stejně byly málo využitelné.

+ tady jsem využil hodně schopnost na drojdy a škrcení. Ve dvojce stačily blesky.

+ že souboje byly tězší pokud nepočítám bosse/mini.

+ ke konci můžete zavraždit vlastní společníky pokud se tak rozhodnete muhahahaha

+ automatické ukládání fungovalo

+ Jednoduchost při vylepšování oproti 2 tam mi to přišlo takové rozpláclé.

+ využil jsem spousta vylepšení hlavně kameny na meče.

+ temná strana či světla měla vliv na vaše kolegy


- lagovaní v dantooienu a tatooienu

- bod Schopnosti např když máte 2 jedi, vy si dáte rychlost a druhé postavě chcete dát štít páč to má, jako první kouzlo tak to tam nemá má tam tu rychlost, co vy takže se musíte proklikat na tu schopnost, co chcete. Jestli to chápete= otravné to pořád té postavě nastavovat.

- bod inventář

- bod 7 pádu hry

- slabí bossové/mini

- bod animace některé nešly přeskočit

- bod vzhled zbraní aspon ty speciální měli nějak vypadat

- dialogy v půli hře mě prostě začly nudit možná jsem byl přesycen dvojkou.

- temná strana mi dala nějakou schopnost a ani tam nebylo, co to je.

- Některé questy buglé. Jeden hlavní, některé postavové questy nešli udělat. Postavy, co tam měli být, co jsem se pak koukal na návod tam prostě nebyly.

- bod běhání ve skafandru pomalé a otravné.


Postavy, co jsem si oblíbil ci jinak. U Jedničky to bylo složitější.
sympatické postavy; Canderous Ordo hlavně na konci, Bastila v jistejch mezích, Jolee Bindo na začatku.
nesympatické postavy; Bastila pinda, Mission,Zaalbar, Carth fracek,Jolee Bindo ke konci hry.
Neutral:hk 47, T3-M4,

Možná jsem udělal chybu možná jsem udělal dobře, kdo ví. Hlavně jsem zjistil jedno. Vůbec nic by se nestalo, kdybych vynechal 1 díl či druhý díl. Zjistil jsem mnohé v čem je 1 dobrá než 2 a zas naopak ( každopádně nikomu nic nenutím, protože každej stejnak má svůj názor :-*) . Měl jsem dobrej pocit a lepší zážitek z boje, ale také zklamání, bezmoc, nechut, nuda , zoufalstvía smutek.
Začalo to tím, že jsem ze ze začátku využíval vše lékárničky granáty a stimulanty. Pak se stal jedajem a postupem času jsem toho používal méně a méně a pak zas nastal stereotyp, že mi stačil meč blesky rychlost. Někdy v půli hry jsem si říkal, že ta hra mě už nebaví.

Změnil jsem taktiku prostě dialogy jsem jen přejíždel očima questy bud jsem udělal či neudělal. Proste šel jsem dál. Byl jsem záporák a to mi pomohlo dohrát hru!! Za světlo stranou bych to nejen nedohrál, ale trvalo by to déle. Takhle jsem vydržel asi do cca 70% hry a pak to nastalo nechut ji dohrát neměl jsem chut prostě jít dál měl jsem odehráno 25 hodin a říkám si seru na to! Vždyt ty dialogy jsou kurevsky nudné. Ty dialogy jsem už nečetl páč mě to nebavilo. Hudba už me začla srát..
Tak říkám zkusím to jinak. Vypnul jsem u hry zvuk zapnul hudbu, co poslouchám a prostě jel, jak zabijacká mašina. Vždyt kurva jsem měl asi bambilion zápornejch bodů a přidalo mi to jenom jednu nějakou zápornou schopnost. Takže už jsem neřešil, body dobra a zla. Tímhle způsobem jsem došel až na sithskou základnu, kde mě to krapet donutilo jít dál a dohrát hru. Dialogy jsem zase četl , ale jen ty důležité! Zbytek jsem neřešil..
Prostě chtěl jsem, aby všichni chcípli šel jsem přes mrtvoly nikdo mě nezastavil. Ani mí společnící, kterým nedošlo, že mě jejich názory fakt nezajímá ( mohli to udělat více dramatické, jako ve warbendech, že se na vás postava prostě vykašlala). Prostě ignorovali, že jsme padouch. Na sithské planetě jsem si koupil za 40 tisíc kreditů dva itemy. To bylo jediná planeta, kde jsem si něco za prachy koupil. Během hry jsem stejně měl dobré věci, které nebyly třeba měnit.
Byl jsem prostě Raven a byl jsem kurevsky poháněnej pomstou, kterou jsem chtěl zasadit Malakovi, kterej mě přecenil a zradil. Zanedlouho jsem se dostal na nádhernou planetu s úžasnou grafikou a musím říct, že jsem si to vychutnával. Dokonce me čekala „Bastila“ , kterou jsem rozsekal a potom se ke mně přidala a v tuhle chvíli jsem mohl rozsekat společníka Joleeho Binda a všechny mé přátele, kteří nechtěli pokleknout.
Sadisticky jsem si to vychutnával. Donutil jsem, Zaalbara, aby zničil Mission (kurva, co je to za jméno) se rovnou mohla jmenovat modrá ústřice. Bohužel ten se obrátl a já je oba zabil. Cart se posral do plenek a radši utekl. A největší tejpek Canderous se přidal, protože miluje ničení a věděl, že to myslím vážne. A robotům to bylo jedno stejnak oba dva jsou moji a vědeli, jakej osud je potká. nejspí :P

Takže jsem odletěl rozsekat Malaka. Někdo říkal, že je to težkej souboj ahaaaa..Kdyby někdo říkal, že jeho základna je výzva mlčím, ale on byl fakt lehkej nic nezmohl (i mistr sith, či silnej droid mi dal více zabrat). Nepoužil jsem ani lékarničku měl jsem 2 stimulanty vpichlé a asi 3x kouzlem jsem se vyléčil.
Ten konec mě pobavil. Jak si Republika myslela,že se bitva zvrátí, ale ono hovno. Těch jejich 5 lodí a jedna flotila ? Lol ...Pokud jsem viděl dobře já měl dvě flotily a spousta dalších lodí a a nespočet stíhaček .Neměli šanci!!!


Dohráno za 33 hodin a 29 minut s 20 levlem víc ani nešlo.
+11 +20 −9

Northmark: Hour of the Wolf

  • PC 80
Rake In Grass před rokem a půl oznámili práci na nové karetní hře s RPG prvky, Northmark: Hodina vlků. Ve fantasy titulu mohou hráči vzít roli bojovníka, pouštního muže, mága nebo druida, když se snaží vyšetřit záhadu, která ohrožuje jejich vlast.
Prozkoumejte každý kout království z ohnivých pouští do hlubokých lesů a chladných horských vrcholů, nebo cesta do království elfů a trpaslíků.Budete bojovat o "slávu" a přežití v aréně.

Ale mějte se na pozoru! Nebezpečí čeká na každém kroku, jak prozkoumávete mrazivé tajemství, které ohrožuje vaši vlast. Dokážete porazit vrahy, zloděje a příšery? A kdo je tajemný cizinec, známý jen jako vlk? Zjistěte ve hře Northmark: Hodina vlků.


Jak neštastné! Někdo vraždí na objednávku se vzacným jedem po vůni růže a vy máte za ůkol vypátrat vraha, kdy při hledání zjištujete, že jde o zločineckou sít, která těmi vraždami chce vyvolat válku mezi trpaslíky, lidmi a elfy.Při pátraní se dostanete k nekromacerovi kancléřovi, který má pádný důkazy vyvolat válku trpaslíkům a elfům.A jelikozte nechcete a nejste sám, aby byla válka mezi temi to rasami, tak se snažíte příjít na kloub celé té věci.

Tím chci říct, že příběh není zas tak banální, jak tu "někteří tvrdí"


postřehy: Hra klade důraz na humor. Nejvíc mě zarazila obtížnost.Jed byl ve hre nejúčinejší .Rasa, která byla takzvaně "op" vrahové, barbaři a nekromanti.Vylepšení hrdiny neměl moc vliv.Bylo nemožné získat všechny karty.A popravdě spousta jich tam byla zbytečných.Byla tam volba rozhodnutí dokonce myslím, že 3.Pri zavěrečné bitvě mi to 3x padlo..Kdybych to mel srovnat s karetníma hrama, tak do tehle jsem se opravdu zamiloval! K dohrání Vám stačí kolem 35% karet a záleží, jak moc rádi kombinujete.Já jich vyuzil 50

Par věcí:
Dobrodružství ve hře Northmark.
Užijte si "originální" bojový systém s více než 180 kartami.
Boje v aréně, za ktery ziskate zkusenosti a zlato, za ktere si budete moc koupit nove karty.
K prozkoumání je 31 oblastí, při kterých narazíte na 4 hádanky a několik skrýší .
Cesta z chladných horských vrcholů do pouště a hlubokých lesů
Prozkoumejte velká města, ztracené ruiny a staré mystické místa posvátné pro druidy a elfy.
Staňte se největším hrdinou Northmarku.

PS:Chci pokracovani!

Pro: lokalizace, humor, Alexandra, příběh, grafika, jednoduchost,spousta karet , cena.

Proti: Nevyváženost karet ,nevyužití karet, obtížnost nejtěžší byl začátek a konec.

+15 +17 −2

Darkout

  • PC 40
Noc je temná a plná temných stvoření, jestliže budete bezpochyby souhlasit, pokud jste hráli Minecraft nebo Terraria.Noc je strašidelná, pokad máte baráček zavřete si dveře a jděte spát , nebo (pokud jste uvězněný v divočině), vykopejte si díru a zůstan te tam, dokud monstra neodejdou.
Nevím, proč si tvůrci myslí, že tohle je originální, když to samé nám nabízí i předchozí dvě hry Terraria a Minecraft

Lidé, na forech to hodnotí bud 10/10 či 1-4 z 10 .A říkají, že neexistuje žádný jasný cíl. Neexistuje žádný postih za smrt. Ale pokud hráli T a M tak tam je to samé přeci..

Fanoušci také tvrdí, že hra je vydána, jako nedodělaná; časté pády, problémy s rozlišením.
Dokonce jsem četl na jednom webu, kde hru vychvalují, jaký to je super klon terrarie.Jak tvůrci udělali super hru s originalními prvky.(Ano temnota, výzkum a tím to končí)A pak to zabijou tím, že řeknou hra nemá žadný potenciál a daj jí 7,5 z 10.


Neznat Terrariu a minecraft byla by to asi fajn hra.A Kdo chce najde si k ní cestu.
Třeba já hned při spuštení si říkal, kruci to vypadá dobře, ale pak jsem si uvědomil, že to není tak super, jak si člověk myslí.

Hra stojí 10 doláču, radši šáhnout po warezu, aby jste zjistili, zda to má smysl téhle hře dát šanci.

Pro: Spolupráce s fanoušky, časté aktualizace , atmosféra, výzkum.

Proti: multiplayer, "snaha o konkurenci " , ale je to spíš klíště, cena

+13 +14 −1

Deadly 30

  • PC 75
Váš americký hrdina, začíná u dvoupodlažního zabezpečeného domu, kde máte elektrický generátor, který osvětluje prostor, truhlu, kde můžete koupit munice, zbraně, brnění a další užitečné předměty, a postel, která zrychluje čas do soumraku. Každý večer, je základnu pod ůtokem zombie a vy je musí zabít.Budovu lze vylepšovat ploty, krabicemi, obrannymi věžičkami.Pri hraní narazíte na další dva hrdiny, který Vám budou pomáhat.. Cíl hry je jednoduchý!Přežít všech 30 nocí.

Pokad Vás baví hry o přežití, kde musíte zabíjet hordy zombie tak tohle Vám vřele doporučuju,,

Co mě hodně ve hře vadilo byla neschopnost vašich hrdinů, kteřý se kolikrát nechali i zabít. Například při ůtěku na vaši základnu.
Ke konci je hra docela obtížná, nebýt toho posledního vylepšení toho opevnení, tak hru asi neudělám.
Na hře se mi líbí, jak každým dnem se zvyšuje obtížnost.Během hry se objeví i pár animací, který Vám zpříjemní hraní..
Co se týče délky hry, tak to byl takový nádech a výdech.

Pro: Hrdinové, zbraně, , zábava, hodně druhů zombie, hudba atmosféra

Proti: max level, ai vasich hrdinů,

+13 +15 −2

Jazz Jackrabbit 2

  • PC 65
Ano ano u jedničky jsem strávil mraky času a 2 se ke mně dostala až na učnáku.Kde to kluci hráli s cheatama.

Popkec řekl dvě ja řeknu třetí. Lori dokáže roztočit své uši a létat.
zmíním tu módy: Na výběr máte mezi čtyřmi multiplayerovými módy. V módu Race si zazávodíme k cílové čáře, mód battle, je klasický deathmatch. V módu Treasure Hunt soutěžíme o to, kdo nasbírá za časový limit více diamantů. No a to nejlepší nakonec – mód Cooperative. Zde si můžeme společně proběhnout úrovně ze singleplayeru a to až ve čtyřech hráčích.

každá úroveň má svůj vlastní styl, setkáme se s exotickým ostrovem, chemickou továrnou, středověkým hradem a strašidelným domem. Výraznou grafiku, která má také parádní zvukový a hudební doprovod.

I když je to, jedna z mnoha dobrých skákaček tak pro mě bude vždy v srdci první díl.

Pro: Množství zbraní-9, 2 králící +datadistk 3 , Multák, obtížnost,grafika

Proti: nemožnost hrát přes LAN.

+12 +15 −3

F1 Race Stars

  • PC 65
F1 Race Stars zezačátku zabavná hra, postupem času stereotyp .. Máte na výběr z realných jezdců, jako hamilton,massa,weber apd .Formule jsou stejně rychlý, pokad nepočítám, když se poškodíte, nebo vás poškodí protiháč, potom jste pomalejší.Naštěstí jsou tam boxy, kam zajedete a jste zase opravený ..
Je tam pár typu závodů, bohužel si vybavuju jen eliminaci a jízdu 2/3koul.

Pri jízdě sbíráte hvězdy a ty vám dávají náhodný bonus, jako rychlost střely, nebo miny...Jsou tam krásně udělaný mapy až jsem zasnul.Slušný doprovod hudby.Umělá inteligence, je taková náladová někdy si připadáte, jako, kdyby vás nechávali vyhrávat a někdy zas mám pocti,že hraju se žívým hráčem..
Potom potřebujete medaile na otevření dalsiho kola..mate tam ruzny okruhy, v ruznych zemich mapy jsou podle toho taky dělaný.

Hru bych doporučil spíš mládeži, pro děti idealní.Je tam spousty zábavy a ta grafika je takova roztomilá.
Bohužel me závodní hry tohoto typu, nějak moc neoslovují.Kde nemám skoro žádný možnosti.

Pro: grafika,hudba, Ai, mapy,bonusy,realne postavy,zábava

Proti: postupem času stereotyp, málo možností, ale muze se jednat jen o muj pocit,ze tam neco chybi.

+9 +13 −4

Zuma's Revenge!

  • PC 60
Chlapi tu řekli vše za mě, takže je jen podpořím.A zmíním se jen o tom, že hru jsem kompletně dohrál po dohrání se vám odekmnou bonusové mise a mody.

Nedoporučuju pro neurotiky. Protože vám může prasknout žilka hru jsem dohrál za pár hodin a hrál jsem jí snad 4 dny..
Některé mise mě tak vytočily, že jsem mlátil vzteky do stolu a řval na ty kuličky :D . A musel znova hrát misi , kterou jsem měl skoro udělanou. V některých kolech se chyby neodpouští a hra vás tvrdě potrestá..
Nejvíc mě nadchli bossové. A jejich originalita, co se týče vzhledu a schopností ..
Závěrem je, že podobné hry jsem hrál na mobilu tím pádem jsem měl o zábavu postaráno., Tím pádem ji doporučuju lidem, kteří už maj dost strileni a premýšleni u strategií,,,A chtěj si užít trochu zábavy.

Pro: v pozdejsi fázi hry slast, kdyz vyhrajete kolo, boj s bossi, množství kol, bonusy, žába..zábava

Proti: frustrace,hudba, málo barev, některé mise se opakují, u některých až moc velká rychlost.

+17 +19 −2

iFluid

  • PC 35
Logická hra, která je o jedné kapičce , která chce do cíle a v cestě ji stojí překážky a nebo nástrahy a ruzné puzzle,.
I-Fluid navazuje na klasické hry s kuličkou v hlavní roli, jako byla slavná Marble.
Za geniální považuji právě to, že kapka je věc nestálá, malinká, slaboučká, stačí se jen dotknout savého povrchu nebo spadnout z větší výšky či nechat se odfouknout ventilátorem a je po kapce. A vy začínáte znovu.

Celá hra se odehrává v kuchyni, kde potkate pečivo, nože, ovoce, lepenky nůžky apd.
Po chvíli hraní předvede kapka i nějaké ty speciální schopnosti, např bude mít schopnost skákat.
Mnohé z úrovní mají vícero cest a možností, jak je vyřešit.


Hře jsem dal tak málo , protože mě prostě nebavila(možná nešla,) i kvůli tomu jsem jí celou nedohrál.. I když ocenuju všechny její oroginálni prvky tak i přesto, je pro mě zábava číslo 1. Pokad by to bylo na mobilu, tak názor změním

Pro: Fyzika, originalita,,puzzle, kamera, ktera je ve spoustech hrách nepřizpůsobivá , cena , zábava

Proti: Nezaujme každého, zábava, obtížnost , optimalizace

+12 +13 −1

Heroes of Newerth

  • PC 40
Tak,abych neco pripsal.
Upozornuju!!!,Ze nikoho nenutím to cist a nebudu odpovidat na rejpavy otazky!
Děkuju za pochopení.
......Jak sel cas.. hra uz ma patch nech kole 3.0.5 hraje to spousta hracu a dodnes se mi zda, ze od doby, co pracuji na vyvazenosti hracu v MM tak ho spis zhorsili.
Driv nez to bylo free to play a jeste v bete tak MM nebyl, jen public a to byly hry, kde jste si to zalozili Vy a podle modu ,kde jste videli staty hracu jste to upravili , bud jste nektery vyhazeli nebo nechali a zamkli sice to trvalo 15 minut nekdy, ale meli jste radost, ze hru jste si vyvazeli,tim padem jste meli sanci na vyhru .. Upozornuju, ze driv hraci uvazovali, a podle toho, kdo co si vzal se podle toho zaridili dneska ? Dneska kazdej chce jit na mid a bere carry a sama porazka porazka za porazkou zadna spoluprace nic..
Vratime se k tomu drivejsku sedel jsem u toho 12 hodin denne hral jsem tenkrat sam a nestezoval jsem si, spousta hrdinu jsem neumel hrat a dneska je to podobne ne vsichni hrdinove vám prece sednou..
Zvrat nastal,kdy to preslo na plnou hru z bety ,staty se resetovaly a clovek si myslel,ze to bude pecka, jenze nastal problem bylo MM, kam jste vlezli ono vas to rozlosovala a hrajte proti sobe vetsinou k me smule me to hazelo mezi horsi hrace .. public upadnul(dodnes na nom hraje jen par hracu)
Trvalo spousta casu nez to tak nejak vysperkovali ten mm, ale po xx dalsich oprav se mi to, zda, ze je to jeste horsi nez to bylo ..
Po delsi dobe si mi nasli lidi a byl jsem v takovem clanu o 5 lidech, kde jsme si to celkem davali takze jsem stoupal vys a vys po rozpadu nastal hluboky propad az na nejakych 1250 mmr z 1650 mmr prestal jsem to hrat a pak uz jsem se k tomu jen vracel zridka jen vzdy na jednu max dve hry ..

Tím chci rict,ze to bylo hlavne o lidech, protoze sam clovek nemel temer sanci(pokud nemel stesti a nebyl opravdu terminator)..znal jsem spousta hracu, ktery mi pomohli se dostat zas o kousek dal, ale proste to prestali hrat ..Ty hraci, kteri meli suprovni staty byli arogatni sracove, co jen stealovali a nadavali a leavovali apd..takze zahrat si s Cechem bylo horsi nez s polakem ci rusakem .

A to,ze hra byla hlavne plna rusaku swedu noru cechu slovaku finu francouzu polaku nemcu .. a tim to jsem rovnou i vyjmenoval nejhorsi hrace at uz co se tyce chovani a nebo kdo, co umel ..

Jakmile jsme mel ve hre sweda vedel jem,ze bude jen nadavat a stealovat stalo se, cech zas jen brecel, ze nikdo nemissuje a leavnul .. rusaci zase se nechavali zabijet..

Co se tyce samotneho chovani, odchazeni ze hry, schvalne se nechavat zabijet, nechavat umirat kurira, nemissovat ..Brat hrdiny dle sebe ne dle teamu ...

nevím,co driv psat, protoze mam tolik vzteku, ze je mi do place, kam hra dosla,. co to dneska hraje za lidi ..
Free to play to podle me uplne zabil
vyvazenost hrdinu ? vzdy nejakej novej,co muzou mit jen ty,co si ho koupi pak ho nerfnou a daj ho pro vsechny ..
Porad jen nerfujou boostujou hrdiny, ale hlavne carry a supportery? Ty jen nerfujou tak to nikdo neberu jen,aby celou hru wardoval a mel skore 0:15 ..Koho to bavi

Ja jsem byl takovej hrac,co nebyl skill, ale ani lama hraj jsem supportery tanky a vysledek ? Porazka za porazkou ..Byl jsem prumerny hrac pred free to play nadprumerny ..
Nektery carry musi farmit celou hru scout chronos,aby to vyhrali.
proto si je spousta hracu bere a neumi je .
Typek cech,co to umel z 75 % vyhral sam hru tak jsem byl jeho ucen a ? Nejdriv hups o 100 bodu nahoru .. potom hups o 200 bodu dolu nic jsme nezmohli a to jsme kolikrat meli lepsi team .. taky se na to vykaslal
Zadny wardovani missovani jen plac, at nekdo koupi wardu nebo at nekdo ganguje missuje .. To je nocni mura

Lolko? to hraje "kazdej" a tam clovek nemusi ani znat hrdinu, hra plna russaku polaku co jen leavujou a feedujou skoro kazda 2 hra .... dota 2 pomala hra , neprehledna/oskliva grafika, ALE super balanc supporter,co vyhraje hru ..deti tam bohuzel neznaj wardovani missovani ani team play, ale TAM to kupodivu vubec nevadi. A to nejdulizitejsi neni tam concede a vemte si to, jak chcete, ale to je nejvetsi chyba doty 2, kdyby tam byl tak Honko davno davno nehraju .. hral jsem asi 7 kopii Dota napodobenin a zadna nebyla tak tezka jako HoN (nebo nejhorsi balanc, co jsem zazil)
V Honku máte skoro kazdy tyden novy skiny predrazeny, jako prase nekdy jsou dost hnusny,ze clovek si rekne to asi nekdo delal z nudy ,,, Hlavne ze tam mate milion skinu na hrdinu, ale k cemu, kdyz jsou desne drahy.. Misto, aby konecne udelali neco s hrou tak ji jen upravuji k horsimu a delaj z ni lolkodotu ..
Honko ma fantastickou grafiku se skvelym hudebním doprovodem a spousta modu jak na skiny hrdinu, ktery uvidite jen vy tak textury hry,vselijaky vychytavky pro zjednodusseni hrani.

Nejvetsi ranu, co jsem zazil, ze pred casem upadla ceska kommunita, uz je to mozna rok ci dva,potom prestali jit stranky a tim to bylo dokonano.

Tuhle hru doporucuju jen hracum, co umi ovladat hrdiny a maj pevny nervy. A neskutecne hodne casu, jeden cas ta hra byla neprekonatelna,,Ale nastal cas, kdy dota 2 honko prevalcuje uz jen tim dobrym balancem ho prekonava jeste concede a je dokonano .

Honko je jak, pro windows tak pro linux tak pro osx client ma 1,5 giga z drivejsiho asi 350 mb

PS:pri oprave pravopis to zabere 2x toli casu, takze se omlouvam, ze to je takova slatanina..
Ps:2 Kdokoliv bude mit nejaky dotaz tak ho rad zodpovím.

Pro: Grafika,hodně hrdinů,hudba,mody,kommunita,staty.Časté updaty, ruzny ochrany, concede 5 minut na vraceni do hry,skiny,barvy jmena, taunty,vselijaky veci,co se daj koupit a zlepsi to hru, novy hrdinove,ovladaní

Proti: Balanc,nevyváženost hrdinů hlavne supportaku ,množství hráčů tomu skodi,free to play..Drahy nakup skinu a nekterych serepeticek ,závislost,samotna s2

+8 +18 −10