Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Newerth

12.05.2010
74
18 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
free to play (dříve placená hra)
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

HoN je multiplayerová strategická hra založená na principech Warcraft III módu DotA. Bojují proti sobě dva týmy po pěti hráčích, ze kterých každý ovládá pouze jednoho hrdinu s cílem zničit nepřátelskou bázi. V tom jim pomáhají vlny tzv. creepů, AI ovládaných potvůrek pravidelně se respawnujících ve vaší bázi.

Ve hře je okolo 60 jedinečných hrdinů, ze kterých si hráči vybírají v závislosti na módu, který na serveru běží (náhodný hrdina, výběr ze všech, výběr ze 3 náhodných apod.). Asi polovina hrdinů je převzata z Doty, jsou pouze přejmenovaní, ale je zde i spousta nových hrdinů a další mají autoři v plánu vydávat pomocí updatů. Během hry hrdina získává peníze, za které nakupuje předměty (na výběr kolem 100 itemů) a zkušenosti, za které získává levely a nová kouzla. Každý hrdina má 4 jedinečná kouzla (aktivní nebo pasivní) a vlastnosti (HP, MP, damage atd.).

Velmi důležitá je týmová komunikace a spolupráce. Kromě chatu je implementován i voicechat. Hra sleduje a zobrazuje statistiky každého hráče a také zálohuje replaye všech her.

Podpora hry byla oficiálně ukončena 20.6.2022, kdy byly zároveň vypnuty herní servery.


Poslední diskuzní příspěvek

@Clorky (06.05.2021 11:49):  Tak ono mezi tím vyšlo xy dalších klonů, které se drží zuby nehty. Třeba ta moba, jak hraješ ve 3d za ty hrdiny :D to byl hnus a dost lehké. No lolko mě nikdy nebavilo a dota byla pomalá oproti Honku.

Ke štěstí už online hry moc nehraji.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
HoN je jednoduše řečeno DoTa vypilovaná k dokonalosti. Všechny věci které mi na ní vadí (leaveři, cheateři, žádný reconnect, žádné info o hráčích, nevybalancované týmy, grafika, krkolomné ovládání, omezení W3 enginem) jsou v této hře odstraněny a zůstává čistá zábava. Až na nové hrdiny a pár nehraných map samotné hře moc věcí přidaných není, což je celkem škoda, ale doufám že to vývojáři nebo komunita brzo opraví (mám na mysli více map, více různých módů).

Problémem HoNu, jako všech her tohoto stylu (kdy se hráč musí spoléhat na tým neznámých hráčů) je nepřátelská atmosféra pro nováčky, kteří v prvních hrách, kdy se učí základy, dostávají od zbytku týmu vynadáno, protože jsou pro něj spíše přítěží.

Pro: dokonalá dota, statistiky hráčů, časté updaty, kvalitní servery, ochrana proti cheatování, jednorázová platba

Proti: nepříjemná komunita pro začátečníky, málo nových featur, nejde hrát po lanu

+18
  • PC 40
Tak,abych neco pripsal.
Upozornuju!!!,Ze nikoho nenutím to cist a nebudu odpovidat na rejpavy otazky!
Děkuju za pochopení.
......Jak sel cas.. hra uz ma patch nech kole 3.0.5 hraje to spousta hracu a dodnes se mi zda, ze od doby, co pracuji na vyvazenosti hracu v MM tak ho spis zhorsili.
Driv nez to bylo free to play a jeste v bete tak MM nebyl, jen public a to byly hry, kde jste si to zalozili Vy a podle modu ,kde jste videli staty hracu jste to upravili , bud jste nektery vyhazeli nebo nechali a zamkli sice to trvalo 15 minut nekdy, ale meli jste radost, ze hru jste si vyvazeli,tim padem jste meli sanci na vyhru .. Upozornuju, ze driv hraci uvazovali, a podle toho, kdo co si vzal se podle toho zaridili dneska ? Dneska kazdej chce jit na mid a bere carry a sama porazka porazka za porazkou zadna spoluprace nic..
Vratime se k tomu drivejsku sedel jsem u toho 12 hodin denne hral jsem tenkrat sam a nestezoval jsem si, spousta hrdinu jsem neumel hrat a dneska je to podobne ne vsichni hrdinove vám prece sednou..
Zvrat nastal,kdy to preslo na plnou hru z bety ,staty se resetovaly a clovek si myslel,ze to bude pecka, jenze nastal problem bylo MM, kam jste vlezli ono vas to rozlosovala a hrajte proti sobe vetsinou k me smule me to hazelo mezi horsi hrace .. public upadnul(dodnes na nom hraje jen par hracu)
Trvalo spousta casu nez to tak nejak vysperkovali ten mm, ale po xx dalsich oprav se mi to, zda, ze je to jeste horsi nez to bylo ..
Po delsi dobe si mi nasli lidi a byl jsem v takovem clanu o 5 lidech, kde jsme si to celkem davali takze jsem stoupal vys a vys po rozpadu nastal hluboky propad az na nejakych 1250 mmr z 1650 mmr prestal jsem to hrat a pak uz jsem se k tomu jen vracel zridka jen vzdy na jednu max dve hry ..

Tím chci rict,ze to bylo hlavne o lidech, protoze sam clovek nemel temer sanci(pokud nemel stesti a nebyl opravdu terminator)..znal jsem spousta hracu, ktery mi pomohli se dostat zas o kousek dal, ale proste to prestali hrat ..Ty hraci, kteri meli suprovni staty byli arogatni sracove, co jen stealovali a nadavali a leavovali apd..takze zahrat si s Cechem bylo horsi nez s polakem ci rusakem .

A to,ze hra byla hlavne plna rusaku swedu noru cechu slovaku finu francouzu polaku nemcu .. a tim to jsem rovnou i vyjmenoval nejhorsi hrace at uz co se tyce chovani a nebo kdo, co umel ..

Jakmile jsme mel ve hre sweda vedel jem,ze bude jen nadavat a stealovat stalo se, cech zas jen brecel, ze nikdo nemissuje a leavnul .. rusaci zase se nechavali zabijet..

Co se tyce samotneho chovani, odchazeni ze hry, schvalne se nechavat zabijet, nechavat umirat kurira, nemissovat ..Brat hrdiny dle sebe ne dle teamu ...

nevím,co driv psat, protoze mam tolik vzteku, ze je mi do place, kam hra dosla,. co to dneska hraje za lidi ..
Free to play to podle me uplne zabil
vyvazenost hrdinu ? vzdy nejakej novej,co muzou mit jen ty,co si ho koupi pak ho nerfnou a daj ho pro vsechny ..
Porad jen nerfujou boostujou hrdiny, ale hlavne carry a supportery? Ty jen nerfujou tak to nikdo neberu jen,aby celou hru wardoval a mel skore 0:15 ..Koho to bavi

Ja jsem byl takovej hrac,co nebyl skill, ale ani lama hraj jsem supportery tanky a vysledek ? Porazka za porazkou ..Byl jsem prumerny hrac pred free to play nadprumerny ..
Nektery carry musi farmit celou hru scout chronos,aby to vyhrali.
proto si je spousta hracu bere a neumi je .
Typek cech,co to umel z 75 % vyhral sam hru tak jsem byl jeho ucen a ? Nejdriv hups o 100 bodu nahoru .. potom hups o 200 bodu dolu nic jsme nezmohli a to jsme kolikrat meli lepsi team .. taky se na to vykaslal
Zadny wardovani missovani jen plac, at nekdo koupi wardu nebo at nekdo ganguje missuje .. To je nocni mura

Lolko? to hraje "kazdej" a tam clovek nemusi ani znat hrdinu, hra plna russaku polaku co jen leavujou a feedujou skoro kazda 2 hra .... dota 2 pomala hra , neprehledna/oskliva grafika, ALE super balanc supporter,co vyhraje hru ..deti tam bohuzel neznaj wardovani missovani ani team play, ale TAM to kupodivu vubec nevadi. A to nejdulizitejsi neni tam concede a vemte si to, jak chcete, ale to je nejvetsi chyba doty 2, kdyby tam byl tak Honko davno davno nehraju .. hral jsem asi 7 kopii Dota napodobenin a zadna nebyla tak tezka jako HoN (nebo nejhorsi balanc, co jsem zazil)
V Honku máte skoro kazdy tyden novy skiny predrazeny, jako prase nekdy jsou dost hnusny,ze clovek si rekne to asi nekdo delal z nudy ,,, Hlavne ze tam mate milion skinu na hrdinu, ale k cemu, kdyz jsou desne drahy.. Misto, aby konecne udelali neco s hrou tak ji jen upravuji k horsimu a delaj z ni lolkodotu ..
Honko ma fantastickou grafiku se skvelym hudebním doprovodem a spousta modu jak na skiny hrdinu, ktery uvidite jen vy tak textury hry,vselijaky vychytavky pro zjednodusseni hrani.

Nejvetsi ranu, co jsem zazil, ze pred casem upadla ceska kommunita, uz je to mozna rok ci dva,potom prestali jit stranky a tim to bylo dokonano.

Tuhle hru doporucuju jen hracum, co umi ovladat hrdiny a maj pevny nervy. A neskutecne hodne casu, jeden cas ta hra byla neprekonatelna,,Ale nastal cas, kdy dota 2 honko prevalcuje uz jen tim dobrym balancem ho prekonava jeste concede a je dokonano .

Honko je jak, pro windows tak pro linux tak pro osx client ma 1,5 giga z drivejsiho asi 350 mb

PS:pri oprave pravopis to zabere 2x toli casu, takze se omlouvam, ze to je takova slatanina..
Ps:2 Kdokoliv bude mit nejaky dotaz tak ho rad zodpovím.

Pro: Grafika,hodně hrdinů,hudba,mody,kommunita,staty.Časté updaty, ruzny ochrany, concede 5 minut na vraceni do hry,skiny,barvy jmena, taunty,vselijaky veci,co se daj koupit a zlepsi to hru, novy hrdinove,ovladaní

Proti: Balanc,nevyváženost hrdinů hlavne supportaku ,množství hráčů tomu skodi,free to play..Drahy nakup skinu a nekterych serepeticek ,závislost,samotna s2

+3 +13 −10
  • PC 100
Zhruba 4 roky jsem hrál dotu(Xpam, Garena), nýbrž W3 grafika a vlastně obecně jako každá hra, časem omrzí. Po shlédnutí videa na youtube o HoN jsem nezávratně začal shánět beta key, nakonec se zadařilo a od té doby jsem byl hrdým členem HoN komunity. Po skončení bety jsem si zakoupil i účet.
Oproti W3 dotě neskutečný skok jak v grafice, tak i po technické stránce, Gui, ovládání, online statistiky. Ale přeci jen se od Doty trochu liší herním stylem. HoN je oproti dotě mnohem svižnější, rychlejší. Trochu by se to dalo přirovnat k CS vs Unreal. Hrál jsem asi rok, na myslím si, celkem vysoké úrovni s klanem. Jak ale dota omrzela, časem omrzel i HoN. Nicméně se mu nedá vytknout nic. Perfektní ovládání, grafika a online statistiky. Nesmím zapomenout ani na obrovskou snahu S2 s každotýdenními updaty, které vždy přinesou kromě balance taky něco nového jako třeba alt-avatar, ikonky. Od verze 2.0 má hráč možnost díky Matchmakingu(fce, kde si vyberete jaký chcete mód, z jakého kontinentu hrajete a automaticky hra nalezne ostatní hráče a už se jen hraje) možnost vydělávat goblin coiny(platidlo v HoN) a za ty si kupovat již zmíněné featurky.

Mrzí mě jen, že S2 se nesnažili a trošku nepřispěli na reklamu a hry jako LoL je komerčně ničí. Vyjádření S2 je ale "nepotřebujeme reklamu, stačí, když se vědění o naší hře šíří z hráče na hráče etc."

Pro: Staty,No-leaver, Cheating protection, Online stats, Matchmaking, Coins, Upgrades

Proti: Bez reklamy, Možnost koupit Coiny, pomalu rozvíjející se komunita

+2 +3 −1