Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords

  • PC --
Hrál jsem druhý díl dřív než první skoro nevím, proč, ale z komentářů jsem usoudil, že tedy moc dobrej není a je odfláklej.Tak jsem to takhle obrátil.Ale ejhle...
Hru jsem si užíval..Už jsem se těšil až budu mít světelnej meč (miluju ten zvuk) a budu krájet drojdy,sithy a další.
Pardon, že odbíhám od tématu. Snažím se o pocity, které se mi dostali během hraní třeba, když jsem získal schopnost rychlost, kterou jsem ocenil hlavně pří běháni z lokace do lokace.. Ale nejvíc mě potěšily blesky muhahaha, mocnej Jedaj s bleskama to bylo něco. Vychutnával jsem si každej dialog. Zbraně jsem si neupravoval, nebylo třeba prostě jsem hru dohrál bez nějakého vylepšení zbraně, či jiné věci. Měl jsem miliardu věci k ničemu. Vlastně pardon v jedné misi s Mirou jsem využil hlavně miny, jinak nic. Ke konci jsem dostal odfláknutej konec, ale se „silnejma“ bossama.
Druhý díl byl fakt jednoduchej v jísté souvislosti, když nepočítám ty bosse a minybosse.

Co se mi ve hře líbilo a naopak + takovej deníček k tomu.
Jednotlivé body uvozuju znaménky: - (špatné), + (dobré),+- (neutrální)
Pardon, že začátek je stejný, ale je to pro lepší orientaci.

+- Druhy díl vám nabídne přepínat mezi hlavní a vedlejší zbraní např meč a blaster.
Poznámka: Tahle funkce funkce byla zbytečná. Protože jsem si nastavil partu bud dva střelci, nebo dva jedi, a nebo jeden střelec a jedi. A i když se zaměříte na palné zbraně s hlavním hrdinou stejnak toho nevyužijete. To by jste museli ject 50 střelné a 50 % na blízko a to je k ničemu.
Třeba v mise s Mirou, kdy budete muset otevřít dveře hl. postavě to zjistíte sami.

+- nezaznamel jsem moc rozhovorů (možná si to už nepamatuju) mezi postavami spíš se vyjadřovali k vašemu činu či vaši zvolené odpovědi. V 1 díle se postavy mezi sebou často bavili.

+- Vzácný zbraně měli stejný vzhled, jako ty největši šmejdy, co jste mohli mít.

+- Sice jste předměty mohly vyrábět a rozebírat, ale mně to bylo k ničemu.

+-Neuvyužil jsem žádne vylepšení.

+- hoši si asi uvědomili, že v 1 díle byl nadměrnej přebytek světelnejch mečů tady po nich byla zas poptávka.

+- spousta zbytečných schopností nejvíc asi ovládáni zvířat.

- Postranní panel se schopnostmi na levé straně se mi nelíbil, oproti 1 dílu, kde je to v pořádku.

- Jedajem se stanete pozdějc.

- lehké souboje

- animace , některé nešly přeskočit

-automatické ukládáni nefungovalo, jak mělo. Rozdíl několika set hodin. Musel jsem ukládat ručně, či přes f5.


- buglé postavy bao-dur, kreja (nechodili zamnou ani nebojovali a nechtěli semnou komunikovat, ale tenhle bug se stal, když jsem získal Bao-Dura a na forech jsem nic nenašel..

– světlá strana mi dala jen +3 síly omg děláte si prču, čekal jsem víc.

- 5 pádů hry

+ ve skafandru “běháte“ v 1 díle: je to šnek běh.(Tohle mi vyhovuje více)

+ Můžete z hrdinů udělat Jedi (atton a služebná za Bao-Dura mi to nešlo) v 1 díle je to už dané.

+ Můžete ovlivnit strany vašich hrdinů bud na dobro či zlo (rozhovorem, nebo svými činy krom drojdů a Kreji).
Poznámka, i když máte s Krejou -/+ tak stejnak zůstává v neutralitě.
A dva drojdi jsou prostě záporáci a jeden dobrák pokud je jde změnit jejich el, víra tak o tom nic nevím.

+ Schopnosti např;Když máte 2 Jedi vy si dáte rychlost a druhé postavě chcete dát štít páč to má, jako první kouzlo tak to tam má na zvolení v jedničce by jste měli zas tu rychlost na zvolení, takže se musíte proklikat na tu schopnost, co chcete. Jestli to chápete .)

+ inventář

+ Všechny questy v pořádku.


+ Silní bossove

+ Mnohem lepší Dialogy než v prvním díle.

+ Temná strana či světla měla vliv na vaše kolegy

+ světelné meče

+ system levlování postav (znamená, že postava měla 9 vy jste ji nepoužívali a pak jste ji chtěli použít tak se automatcky vylevlovali do vašeho levlu ( stačilo pak rozdat body) ; vy 20 ona 18 např, což je hodně dobré.


Sympatické postavy ;Služebná, Visas, t3-m4, Mira
Nesympatické postavy; hk-47,go-to,Bao-Dur, Kreia.
Neutrálni; Mandalore





PS: Je asi škoda, že jsem hru nehrál s opravným modem, kterej prej jisté neduhy opravuje a dokonce,, některé části hry zlepšuje a přidává nový obsah.
Jde o pocity, které jsem měl z dohrání obou her a které jsem zasadil do smyšleného príběhu.
Ted se dostáváme do fáze, kdy nastane armagedon konec lidstva. Lidé propadávají panice rabují, zabijí, snaží se přežít. Vypukne epidemie, kdy se stanou zombíkama a národní garda je bezbraná. Důležití lidé se ukrývají a snaží se vyhnout pravdě, že je konec. Planetu, kterou obívají zaniká a druhou, kde je většina ozbrojených sil čeká stejný osud.
V galaxii je se objevila rasa, co chce dobýt tyhle dvě planety a udivuje, že lidé ty země uctívají a mají tam své bohy.

Rasa nejdřív chce zmasakrovat druhou planetu, která je ozbrojena páč ví, že bude klást mnohem větší odpor. Zautočí tedy na ozbrojenou planetu, když začnou s dobývaním, tak zjištují, že to nebude tak lehké, že ti nebozí lidé chtějí bojovat asi do posledního. Ta neznámá rasa miluje dobývaní, když tedy planetu dobyjí, zachytí nouzový signál! Byla to léčka!? Druhá planeta byla pouze potrava pro dobyvatele a dala čas první planetě zemi se připravit, „pomyslí si". Dobyvatelé se tedy vydají dobýt planetu, která by měla klást větší odpor, ale když dorazí tak zjistí, že tu něco nehraje, planeta země je zamořena zlem a neklada tolik odporu. Což je zvláštní měli dost času aspon pár týdnů odolávat. Když tedy planetu zemi dobyjí tak při kololizaci, najdou ukrytou osobu, která jim řekne, že nouzovej signál byl falešný a měl je pouze odradit a vystrašit.
Dobyvatelé jsou zklamáni, protože nedostali, co chtěli bitvu! Dostali jen hrstku partizánů, kteří se jim postavili.

Hra dohrána za 51 hodin a 22 minut. 16 level strážce jedi 11 level zbranový mistr
+7 +15 −8