Nicméně banality stranou, atmosféru seriálů od HBO se podařilo zachytit velice slušně. Nejde ani tak o estetické zpracování, které je, troufám si říct, přinejmenším odfláklé, ale spíš o onen permanentní tíživý pocit nejistoty, kdy si nikdy nemůžete být jistí, zda ta či ona postava zemře. Ačkoliv je spekulativní, zda takovýto způsob psaní osudů hrdinů má nějaký hlubší smysl, než jen ukájení autorova nutkání "šokovat" čtenáře, potažmo hráče a diváka, nesmyslnou a pokud možno brutální smrtí jakékoliv postavy, která je zrovna na ráně (jednou jsem četl interview s George R.R. Martinem, a dostal jsem dojem, že ten člověk k ničemu nesměřuje a vůbec neví, co v těch knihách dělá). Napodobit se ho podařilo na výbornou, a já si troufám tvrdit, že to asi ani nebylo tak těžké. Stejně tak můžeme debatovat o tom, a v takové debatě už jsem se jednou ocitl, jestli má vůbec hráč možnost něco nějak zásadně ovlivnit. Na to nám doopravdy dají odpověď až další díly série, ale já bych k tomu řekl snad jen to, že je zbytečné rozebírat, která věta měla vliv na to či ono nebo jestli vůbec cokoliv mělo vliv na něco, pokud se nebavíme čistě o herním designu. Důležité je to, co se stalo, a uvažovat o tom technicky, mi přijde asi jako řešit, že budova v jiné hře je ve skutečnosti jen kvádr s texturou, ne opravdová stavba, nebo že bílá skaliska na pozadí dobrodružného filmu jsou jen zelené plátno.
Přes všechny výtky, které ke hře, nebo lepé řečeno k celému dílu Telltale, mám, se mi tenhle interaktivní spinoff Hry o trůny líbil. Škoda jen, že ten přechod od malého indie studia, které se snaží prosadit s vlastní filmovějším stylem herního vyprávění, k továrně maniaků, kteří zkouší, co všechno ještě jde zasadit do jejich enginu, je tak evidentní.
Pro: ona charakteristická atmosféra Game of Thrones
Proti: stagnující technická stránka; odbyté vizuální zpracování