Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Air Conflicts: Pacific Carriers

Air Conflicts: Pacific Carriers - PlayStation 4 Edition

62
7 hodnocení Platformy
Žánr:
simulátor > letecký simulátor *
akce > arkáda
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
21.09.2012 PC
07.12.2012 PS3X360
03.11.2015 PS4
Vývojáři:
Air Conflicts: Pacific Carriers je pokračovaním leteckej arkády Air Conflicts: Secret Wars a Air Conflicts. Pokračovanie je zamerané hlavne na misie, ktoré sa začínajú na lietadlových lodiach či majú inú spojitosť s oceánom. Hráč má na výber z dvoch strán konfliktu US Navy a Japanese Imperial Navy. Príbeh vám predstaví admirálov Lucasa Starka - Enterprise a japonského Hideaki Hashimota - Akagi a Zuikaku. Hra obsahuje i najslávnejšie námorné bitky, ako Midway, Pearl Harbor či Wake Island.


Poslední diskuzní příspěvek

Fritol: kéžby, ta hra mi ani neukázala jak vysunout podvozek a hák. Vtipný že ve War Thunderu zvládnu přistát i s prvnímy Spity kteří k tomu…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Ačkoliv jsem byl párkrát v pokušení říct, že to není pravda, nakonec mi nezbývá než si myslet, že Air Conflicts: Pacific Carriers je hra asi tak stejně strhující, jako je její název. Přitom nemá špatně našlápnuto a můžu upřímně říct, že občas jsem se bavil.

Jenže v jádru se jedná o skrz naskrz obyčejnou hru s letadýlky, která vám nabízí tři typy letadel (seřazeno dle zábavnosti): stíhačky, bombardéry a nosiče torpéd. Zatímco stíhačky jsou celkem obratné, a je tudíž zábava s nimi bojovat, bombardéry a především ty s torpédy jsou na tom podstatně hůř. Celá bitevní vřava probíhá zhruba tak, že je potřeba se dostat do potřebné vzádlenosti od cíle (což trvá pěkně dlouho a všude okolo vám zpříjemňuje let prázdný oceán), načež zhruba ve stejnou chvíli, kdy můžete vypustit bomby / torpédo, se na vás strhne protiletadlová palba, takže v praxi jde hlavně o to, aby hráč doufal, že to jeho stroj ustojí, než se dostane mimo dostřel.

Torpéda navíc nejsou nijak vidět, což je možná realistické, ale míření s nimi je naprosto o náhodě a jediný způsob, jak něco trefit na jistotu, je doletět až těsně k cíli, což obvykle znamená těžké poškození. Hráč navíc může jakýmkoliv způsobem ovládat v jednu chvíli pouze jedno letadlo, takže zbytek letky jen tak krouží kolem a čeká, až vystřelíte všechnu munici a ujmete s ovládání dalšího z nich. Žádná možnost rozdávat rozkazy či dokonce očekávat pomoc tu není. "Použitá" letadla navíc automaticky odletí zpět na letadlovou loď, což je extrémně frustrující zejména v pozdní části bojů, kdy potřebujete zničit už jen poslední cíl, ale nemůžete k němu letět dost blízko, a tak střílíte z velké dálky, což vede k malé úspěšnosti. Nezbývá pak než trávit dlouhé minuty tím, že jen tak kroužíte nad nekonečnou mořskou hladinou a čekáte, až se další letadlo vrátí do boje.

Co však hře musím nechat, je, že občas má akce celkem spád a je doprovázena monumentální hudbou. Zakrývá tak fakt, že reálně se toho na bojišti moc neděje.

Pro: monumentální soundtrack, stíhačky

Proti: prázdnota, stereotyp, průměrnost, druhá světová válka, bombardéry

+12+12 / 0
  • PC 65
Určitě nečekejte byť jen trochu komplexní simulátor, tato hra je totiž hrozná arkáda. Naštěstí obě kampaně nejsou nijak dlouhé a nemusíte ani splnit všechny mise na mapě k postupu, celkově vyjde kampaň za Američany přibližně na pět hodin a za Japonce na tři. Ve výsledku je to oddechová hra protože se ani nevyplatí hrát na vyšší obtížnosti a to naštěstí tuto hru zachraňuje.

Ovládaní nemusí sednout každému a i mě jakožto ostřílenému pilotovy dělalo na začátku problémy se naučit stupidní ovládaní které neumožňuje dělat přemety nebo jen trochu složitější manévry. nádech bitev je tak trochu jednotvárný a příliš primitivní, naštěstí je alespoň trochu zachraňuje hudba.

Strojový park je ubohý, u Američanů osedláte pouze pět letadel stejně jako u Japonců. Variabilita misí je nízká a již po pár bitvách vás nic nepřekvapí. Kvalitní dabing filmečků a dabingu vůdců stejně tak jako vyprávěcí způsob dítěte u Japonců v kampani jsou celkem zajímavé.

Hra jako celek působí strašně průměrně ale nabídne odpočinkovou akci.

Pro: Hudba, hezká voda, kratká kampaň, dabing vůdců a vyprávění, pokus o ztvárnění nejdulužitějších operací války o Oceánii.

Proti: Arkáda, málo letadel, hra nevysvětluje jak přistát na lodi, primitivní a nepříjemné ovládání, grafika, ne-optimalizace spritů.

+6+6 / 0
  • PC 55
Herní výzva 2017 bod číslo 4 "Nad Tatrou sa blýská"

Do loňské výzvy, jsem si vybral Air Conflicts: Secret Wars, které vyšlo o rok dříve, a příliš jsem z něj nadšený nebyl viz moje recenze http://dbher.cz/k17524. Přesto jsem si řekl, že bych mohl zkusit díl následující, že by to mohlo být lepší.

Ve své podstatě, je tento díl o něco lepší než již zmíněný. Jenomže si nese jiné neduhy. Mise jsou si velmi podobné. Leť na tohle místo, znič určitý počet letadel nebo lodí. Nebo hlídej naše loďstvo, a najdi nepřítele. U těchto misí, s hledáním nepřítele, se na chvíli zastavím. Představte si, že letíte nad mořem, kde vidíte pouze své lodě, a okolo všude vás je modré nebe s několika bílými mráčky. No, teď máš 5 minut a najdi zde nepřítele. Kamenem úrazu, je že nepřítel se většinou objeví dříve např. za 2 minuty. Vy ho nikde nevidíte, a najednou vám hra oznámí "Mission Failed".

Nyní k příběhu. Za úkol máte po celou dobu kampaně chránit letadlovou loď Enterprise. Pod velením (ovládáním) máte vždy několik letadel, namísto jednoho. Když vám v jednom letadle dojdou náboje, nebo bomby pro bombardování cílů, přepnete se do jiného letadla, a vámi používané letadlo letí doplnit munici. Jenomže zde přichází další kámen úrazu. Letadla doplňují munici strašně dlouho, a proto většinou stačíte prostřídat všechna letadla, než se vrátí první. Samozřejmě beru v potaz, že musí letadlo doletět na letadlovou loď, kdesi v nějaké dálce, doplnění munice, nějakou dobu trvá a potom zase musí letět zpátky. Přesto to mohlo být trochu urychleno.

Letci, za které hrajete, dostávají vyšší hodnosti a přezdívky, což je sice pěkné, ale žádného zlepšení jsem si u nich nevšiml. Teď mám na mysli, např. lepší míření, ovládání letadla.

Na každou misi, si volíte zbraně a bomby, které do letadla vložíte. To je celkem důležité, protože je lepší vzít si na bombardování letadlové lodi např. 2x 500 kg těžkou bombu, než 4x 100 kg. Někdy tyto detaily rozhodují o úspěchu celé mise.

Grafika a co jí vytknout. Celkem těžké je pro autory udělat zajímavé prostředí, když se většina bitev odehrává na moři. Takže po většinu času sledujete neustále stejnou animaci vln na moři a plujících bílých mráčků po modrém nebi. Zde autoři mohli přidat např. déšť nebo bouři, let v noci, ale bohužel nic z toho zde není, a tak jediným zpestřením zůstávají ostrovy při bombardování.

Největší peklo ve hře bylo hlídkování na lodi. Zde pro změnu ovládáte loď, ale pouze při hledání nepřátelských objektů.
Zde mě především dožrala mise, kdy jsem měl objevit letadla. Po cca 15 pokusech, kdy jsem nic neobjevil, jsem využil internetu a podíval se, kde mám hledat. Jenomže zde byl problém, i když jsem věděl, kde mám hledat, nemohl jsem stále nic najít. Zakopaný pes byl v tom, že letadlo musíte objevit, ještě dříve než ho ve skutečnosti uvidíte, a to je tak trochu problém. Asi na padesátý pokus se mi to povedlo, jenomže pak jsem ho musel sestřelit, a když se to nepovedlo, myslel jsem že hru srovnám se zemí. No nakonec se to povedlo.

Pro: Přepínání mezi letci, historie

Proti: Stejné prostředí, stereotypnost misí, nekonečné čekání na návrat letadel

+5+5 / 0