Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

< >
Asi čoskoro napíšem komentár, aj sa v ňom môj názor vysvetlí a aj mi to umožní spávať, lebo teda nečakal som, že ID urobí takúto hru. Ono samozrejme, keby to bol maximálny hnoj, tak to má ešte nižšie hodnotenie, ale od AAA hry čakám, že nebude robiť chyby budgetoviek.
@Garret (25.11.2019 15:25): Nazval to hnojem a patlaninou...jinak jednička je komornější a za mě i má hezčí atmosféru, není to tak wacky + ten artwork megatexure styl je prostě super. Ale dvojka má taky svoje, ten svět je pořád docela hezkej a mnohem rozsáhlejší, funguje tu docela dobře ekonomika (furt je co odemykat a kupovat), gunplay je boží a Walker mluví, což je samo o sobě obří pozitivum. Dokonce mě tu baví dělat ten milion nepovinnejch misí a vymlacování všech těch bandit campů. Nicméně nic z toho negarantuje že by tě to bavilo stejně jako mě, wtz.
@Paul (25.11.2019 10:58): dal tomu 55%, to je nadprůměr :-) Rage 2 ještě někdy vyzkouším, ale úvod mi to dokonale znechutil. Vyhovovala mi ta komorní atmosféra jedničky, s hezčí post apo atmosférou.
@Garret (25.11.2019 10:14): Ten úvod je divnej, ale jak člověk získá víc zbraní a ty superschopnosti tak je to prostě takovej orchestr destrukce. Což někomu asi nemusí sednout, ale já si to tedy užívám. Rozhodně je to ale zběsilost, i o dost víc než jednička.

Co mě ale zaráží je Tulovo hejt jedničky.
@Garret (25.11.2019 10:14): Tú nostalgiu som vzťahoval predovšetkým ku konkrétnej osobe spomínanej v predošlom príspevku :) Ale áno, gunplay v dvojke ma naozaj bavil a ako to napísal aj Paul, kombinácia superschopností a zbraní vie byť mimoriadne zábavná. No samozrejme, pokiaľ niekto uprednostňuje realistickejšiu akciu, Rage 2 nie je hrou pre neho.
@M.a.t.t. (25.11.2019 09:57): jestli tím "lepším gunplayom poplatným tejto dobe" myslíš cirkusácký Call of Duty na steroidech a bereš to jako pozitivum, ok. nemyslím si ale, že to má nějakou spojitost s nostalgií, na to je Rage ještě hodně mladá hra. nebo má Rage 2 jen opravdu špatný úvod a později se to zlepší, ale zatím jsem neměl chuť to zjišťovat.
Dvojka je v podstate to isté čo jednotka, akurát s o niečo lepším gunplayom poplatným tejto dobe. Akurát mi príde, že jednotka sa svojho času tolerovala viac, pretože id Software, ich nová ambicózna značka a niektorí možno neboli tak nároční ako sú teraz. Dokonca som sa u jedného známeho priamo stretol s kritikou vybraných aspektov, ktoré by sa pritom dali bez problémov aplikovať aj na prvý diel, no nostalgia vie byť občas silná.
@Karasman (25.11.2019 07:09): Dvojku teď hraju, zatím 17 hodin a baví mě prakticky stejně jak jednička, ikdyž gunplay je tu snad ještě lepší. Ty superschopnosti v kombinaci s brokovnicí se ne a ne ohrát - nejvíc power fantasy co kdy power fantasovala.
Na Rage mi nejvíc vadí, že ty koridory jsou extra úzké a když chci uhnout skákajícímu nepříteli, tak narazím do "zdi". :-(
Tyvole, viděli jste ten gameplay z E3. To vypadá...prostě opravdu, opravdu špatně. Generické střílení tupých nepřítel generickou zbraní. To má být rukopis id?

Plus jasně - zkombinujem auta, postapo, růžovou, punk, útočné pušky, paranormální schopnost/Sílu... co by se mohlo stát. Každá z těch věcí samostně je super, dohromady to bude ještě lepší.

Ughh...

Rage 2 měla být hra přesně pro mě. Není to dlouho, co jsem si říkal, že bych si zahrál nějakou moderní realistickou akci z postapo prostředí, takové třeba Far Cry/Homefront Revolution + vozidla. Původní Rage mi přišel moc starý a do Mad Maxe se mi zatím moc nechtělo (ale asi něj dojde). Tohle mohlo být ono. Bohužel... Ta růžová by mi nevadila, ale tenhle způsob akce mi prostě nesedí.
@Najlvin (15.05.2018 22:11): " Z tohohle nového videa mám pocit, že je to jen další tuctovka typu Far Cry, ale ne post-apo svět." = megapredávané PUBG len šťastne vykradlo H1Z1 a pridalo nejaké sračky navyše a dnes sú ďaleko za vodou.

Nepodceňuj peňaženku kažuálov, veľká chyba v zabezpečení luxusného života.
@Paul (15.05.2018 17:14): Souhlasím, v jedničce na každého skutečně dýchala atmosféra zničeného světa po globální katastrofě, a to na každém kroku. V mnoha scénách to vypadalo jak na jiné planetě, doslova. Dodnes si pamatuji ten úžas, když jsem prozkoumával místo dopadu toho asteroidu, kde to opravdu působilo mimozemsky. Z tohohle nového videa mám pocit, že je to jen další tuctovka typu Far Cry, ale ne post-apo svět. Něco tomu chybí, a to hodně! Kde jsou zničené silnice, rozpadlá města, spleť neurčitých a zkorodovaných zařízení - zkrátka pozůstatky po dávné lidské civilizaci? A co teprve ta typická vyprahlá a sluncem sežehnutá pustina, kam až oko dohlédne? No, tak snad alespoň samotná hratelnost to nějak vynahradí, doufejme :-/
@Fritol (15.05.2018 17:56): měl jsem na mysli jinej "typ" generičnosti než ty, jasně že písek a šutry nejsou originální. Ale ta hra prostě vypadala jako oživlej artwork, ikdyž zobrazovala ty pouště a šutry. A post-apo holt dodnes do velké míry definuje Mad Max 2: Road Warrior. Ikdyž jsou už post-apo hry kde to udělali jinak (Horizon..).
@Paul (15.05.2018 17:14): Říct, že dvojka vypadá genericky a pak sem postnout tyhle šutry a písek, což jsme v postapo viděli nejmíň 100x, je trochu odvážné ovšem.

Zajímalo by mě, kdy tvůrcům dojde, že po jakekoliv katastrofě, především po atomové válce, nepřestávají růst rostliny.

Jinak mě se to docela líbí, smrdí z toho Bullestorm docela, tak proč ne. Určitě to vypada zábavněji než open worldy od Ubisoftu.
@Ronik (15.05.2018 16:31): taky moc ne. Vypadá to tak nějak genericky. Lidi nadávali na idtech engine (a nějaký problémy tam při vydání byly, ikdyž já je neměl), ale ten měl v týhle hře fakt krásnej až concept artovej look:
https://abload.de/img/det_rage_091epupn.jpg
https://abload.de/img/det_rage_027w3uzz.jpg
https://abload.de/img/det_rage_056ccuhf.jpg

Sice nízký rozlišení textur, ale když je člověk nezkoumal zblízka, tak je to krásná hra co vizuálně nestárne. R2 vypadá tak nějak obyčejněji. Ale nebudu to předem zatracovat, třeba překvapí.

edit - nějaký info z gamestaru, špatný a dobrý

GameStar: Do you follow the Games as a Service approach for Rage 2?

Tim Willits: Yeah, we want people to play Rage 2 longer, and we think we can bring some fun stuff that makes it possible, but we'll talk about it in more detail as we move closer to the release of Rage 2.

GameStar: That brings us to the next point: how do you feel about Lootboxes in Rage 2?

Tim Willits: We will not have any Lootboxes, I can say that for sure. We have this novel approach: You buy the game and then you play it. (laughs)
To je hrozný trailer. :D

Jinak k jedničce nevím no - hrál jsem to 100% ale asi mi to splývá s BulletStorm - vím, že tam asi doskakovaly textury strašně se spožděním, což byl tehdy neduh toho enginu. Má jediná vzpomínka na hru. :D
Jednička byla průměrná hra co neurazila, ale ani nenadchla. Nicméně trailer se mi líbil, těším se na dvojku. :)
A hlavně končí s relativně otevřeným koncem, takže pokračování je na místě! Jo, já se těším. Mě Rage hodně bavilo, docela bych si ho znovu rád zahrál :-)
Já jsem jen rád, že to nedělá (primárně) id, ztrácet čas s Rage 2 na úkor dalšího Doomu by byla škoda :)
Jednička byla taková všelijaká, já osobně bych raději uvítal opět DOOMA ! ale tak těším se na E3, celkově :)
Tak to trolling asi nebude a vypadá to, že to pro Bethesdu dělaj Avalanche. Což je zajímavý, protože tohle je první hra za posledních 8 let, kterou Bethesda nechala vyvíjet externím studiem. Tak naděje že se někdy dočkáme dalšího Falloutu od Obsidianu se zvýšila z 0% na 1% :)
@Fritol (14.05.2018 16:00): vtipný by bylo kdyby to byl jen troll od bethesdy a zítra představili gameplay nějaký úplně jiný hry (DOOM 2, nebo třeba ten Starfield). Ale nechal bych si líbit i ten Rage 2, pokud by to mělo stejně zábavnej gunplay a atmosféru jako jednička.
Hmm, můžu se z toho Underground City vrátit do Wellsprings? Mám dojem, že jsem tam nechal něco nedodělaného...
@FildasCZ (18.09.2014 08:53): Budu na to reagovat postupne..

Hra se po spusteni nedala hrat. Nejde o to, co slibovali, ale ze to bylo neskutecne odflaknuty. Nepsal jsem to tam takhle, protoze jsem nechtel papouskovat slova tech, kteri to uz tolikrat poznamenali. Nechtel jsem primo psat, ze posrali port a to bylo v nepripustnym stadiu, ve kterym ten port vydali. Ze se na to da koukat je mysleno tak, ze driv ty textury preskakovaly konstantne a bylo to cely proste spatny, fakt se to nedalo.

Ja vim, ze strilecky mivaj malo hodin, prave proto beru tech 6-10+ jako standart, i kdyz je vec druha to, ze je na tom videt, ze tam melo byt asi vic veci a ze nemeli kvuli tlaku dost casu. To je ostatne docela bezna vec..

S Doomem to proste srovnavat musim, protoze tam ty podobnosti proste jsou. Navic je to od stejnych lidi, na zaklade stejnyho vylepsenyho enginu apod. Nehlede na to, ze ty dve zbrane jsou doslova uplne stejny. Mluvim teda o Doom 3 samozrejme, proto je zminenych tech 10 let, kdy tahle hra vysla a ja ji dohral. Fakt me to ve vterine trklo, ze to je uplne to samy. Nijak me to neurazilo, ale je to rozhodne pozoruhodny..

Rikam, ze mesto bylo ''maly'', ale nedokazal jsem si zapamovat mista, protoze ty cesty a struktura byla ''zajimave'' divna, jako kdyby to udelali schvalne, aby clovek musel bloudit a prozkoumavat :) Nerikam tim, ze jsem blbec. Samozrejme jsem pomyslel i na to, ze je to muj problem, proto na vec nahlizim i z jinyho hlediska. Tzn. z toho, ze to mozna udelali schvalne. Bohuzel tohle plus zadna mapa docela uz zavani. Nevadi, vystacil jsem si, ale poznamenavam subjektivni nazory..

@Fatality (18.09.2014 09:20): Ja zhyckanej jsem, ale obcas si zahraju obycejny fpska, kde jen bezim a strilim a vsichni umiraj. Tohle je nadlehceny, ale jsou to rozhodne ty min narocny hry. Ve skutecnosti (zase musim poznamenat, ze z urcityho hlediska) mam strilecky hodne rad. Hodnotim hry podle toho a nejsem na FPS nijak narocnej. Vim, co ty hry muzou nabidnout a co je nadstandart.

Nejdulezitejsi cast: A jak jsem rekl, hra me bavila, takze proto ma hra hodnoceni, ktery nepovazuju za spatny ani vynikajici. Tot asi vse..

Nejsem zadnej mistr na hodnoceni, kdyz si ted sednu a popremyslim, tak si oduvodnim 10 veci, podle kterych hodnotit a muzu to zmenit zmenit na 75% nebo naopak 65% apod. To je proste hrozne nestala a subjektivni vec :)
@Cobot (18.09.2014 12:27): No bylo by to přehlednější :) A nemusela by tu být taková debata, ohledně procent.. I když jedna hvězda může být 20%, ale v tu chvilku na to konzument nepomyslí.
@Guldy (komentář): Skoda, hra si urcite zaslouzi více, i kdyz je to koridor. Hru jsem nesledoval tenkrát takže nevím, co slibovali každopádně. Tenkrát, kdyz jsem to zahral tak jsem si rikal, kruci tohle je fakt pecka. Az na ty buginy a koridor + slabe bosse me to desne bavilo. Každopadně, která střilecka dneska ma 17 hodin ? Xfire dokonace ukazoval 21 hodin.

Dá koukat ? :) Tak tady asi není moc o cem se bavit , se obcas textury nenacitali. KE stesti mne jen parkrat za hru jen v ntekterych sekvencich. Ale priznam se, ze to tenkrat byl poprask. Pak patch, co mel 20 giga ci co.

S Doomem bych to nesrovnavál. Ten me tolik nebavil. A nebyl tak zabavnej. Maximalne pak doom 3
Další problém lidi už jsou zhýčkaní, že musí mít všude mapu světa. Je pravda, že tam mohla být, aby se človek lépe orientoval, ale zase byl to koridor, jak říkáš takže tak :D...Každopádně, jak říkáš hra byla malá a nedokázal jsis zapamatovat místa ? ;) Zas hledej chybu u sebe. Malá města jo to mi taky vadilo, když jsme hru dohrál chtěl jsem víc.
Třeba někdy u dvojky, která nebude by to mohlo být, ale zase někdy velká města pěkně otravují.

Nevím na jakou obtížnost jsi to hrál, ale já to hral na předposlední a dost jsem se zapotil, i když jsem obracel každej kámen tak jsem všechny karty nenašel . V průběhu hry jsem si musel hlídat munici, ale ke konci jsem toho měl dost( , protože jsem hrál takticky, možná proto). Zase, kdyby to vyladili, byla by to perfektní hororove survival střílečka;)..

Ač s tebou ůplně nesouhlasím máš pravdu, že 100% si to nezaslouží, ale zas si říkám kolik takovejch zabavnejch hororvejch her je ( těch novejsich) ? :)
@Paul (22.04.2014 18:11): Záver je splácaný narýchlo a celkové dojmy mi určite pokazil, ale to aj vedľajšie misie, v ktorých sa prechádzali už navštívené miesta, akurát odzadu. Holt lenivosť vývojárov :)