Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Metal Slug X

ACA NEOGEO Metal Slug X

SNK •  DotEmu (PC, iOS, Android) •  Prosoft Corp. (PS1, PS3, PSP, Vita) •  HAMSTER Corporation (PS4, XOne, Switch)
19.03.1999
27.05.1999
14.04.2001
29.03.2007
18.01.2011
23.08.2012
28.08.2012
07.03.2013
02.10.2014
05.10.2017
kompatibilní
70
8 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Modernizovaná verze Metal Slug 2, která původně vyšla v březnu 1999 pro arkádový automat Neo Geo MVS. Kromě vylepšení technického rázu (jako například odstranění zpomalení v určitých úrovních či remixovaný soundtrack) nabízí i velké množství změn, týkajících se hratelnosti.

Jsou k dispozici nové, silnější verze již existujících zbraní a nové zbraně, jako kameny, super granátomet, dělo či naváděné střely. Všechny úrovně obsahují zvýšený počet nepřátel a první úroveň dokonce má zcela nového bosse. Úrovně nabízí zvýšenou míru interakce a zničitelnosti prostředí. Mnoho misí je zasazených do jiné denní doby než v originálu a najdete tak mise odehrávající se za soumraku nebo během západu slunce. V každé misi jde nalézt více secretů ve formě power-upů, válečných zajatců a předmětů (zejména jídla). I přes tyto změny je ale Metal Slug X oproti původnímu druhému dílu těžší.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Ke hře jsem se dostal jako někdo, kdo vůbec nezná sérii Metal Slug, jenom jsem měl povědomí, že to jsou hry z arkádových automatů. Takže jsem to hrál nezatížen nostalgií nebo rokem vydání. A zřejmě to hodně ovlivní vnímání. Metal Slug X mi nepřijde jako hra, která by se v současné době na PC dobře hrála. První mise je parádní, ale pak začne přituhovat, a ke konci člověk zřejmě musí dokonale vědět, co se kdy stane, a ještě i dokonale provést akci. Připomíná mi to legendárně obtížného Captain Claw, jenom tak nějak horší - nepřátelé občas chodí v periodických vzorcích a přijde mi to spíš strojově neférové než zábavně obtížné. Chápu, že cílem bylo z lidí vymámit co nejvíc čtvrťáků, a ne je nechat uspokojivě dohrát hru. A kdybych měl hodit čtvrťák za každé Continue?, co jsem viděl, tak bych byl o hodně lehčí. Hra jednoduše odpovídá době a určení.

Ve hře musím vyzdvihnout parádní animace, všechno je krásně živé, radost pohledět. Jsou tam i pěkné nápady s krytím nepřátel, plazením, atd. Na druhou stranu moc nechápu, proč se dá směrem dolů střílet pouze ve výskoku, přidává to na těžkopádnosti ovládání. Celá hra se dá dohrát za hodinu a půl, když si neomezíte počet smrtí. Pokud ano, tak radši ani nechci odhadovat, jak dlouho vám to zabere (asi hodně dlouho).

Celkové hodnocení: Výborná (v době vydání) / Nic moc (v současnosti)
+11