Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Metal Slug X

ACA NEOGEO Metal Slug X

SNK •  DotEmu (PC, iOS, Android) •  Prosoft Corp. (PS1, PS3, PSP, Vita) •  HAMSTER Corporation (PS4, XOne, Switch)
19.03.1999
27.05.1999
14.04.2001
29.03.2007
18.01.2011
23.08.2012
28.08.2012
07.03.2013
02.10.2014
05.10.2017
kompatibilní
70
10 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Modernizovaná verze Metal Slug 2, která původně vyšla v březnu 1999 pro arkádový automat Neo Geo MVS. Kromě vylepšení technického rázu (jako například odstranění zpomalení v určitých úrovních či remixovaný soundtrack) nabízí i velké množství změn, týkajících se hratelnosti.

Jsou k dispozici nové, silnější verze již existujících zbraní a nové zbraně, jako kameny, super granátomet, dělo či naváděné střely. Všechny úrovně obsahují zvýšený počet nepřátel a první úroveň dokonce má zcela nového bosse. Úrovně nabízí zvýšenou míru interakce a zničitelnosti prostředí. Mnoho misí je zasazených do jiné denní doby než v originálu a najdete tak mise odehrávající se za soumraku nebo během západu slunce. V každé misi jde nalézt více secretů ve formě power-upů, válečných zajatců a předmětů (zejména jídla). I přes tyto změny je ale Metal Slug X oproti původnímu druhému dílu těžší.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Ke hře jsem se dostal jako někdo, kdo vůbec nezná sérii Metal Slug, jenom jsem měl povědomí, že to jsou hry z arkádových automatů. Takže jsem to hrál nezatížen nostalgií nebo rokem vydání. A zřejmě to hodně ovlivní vnímání. Metal Slug X mi nepřijde jako hra, která by se v současné době na PC dobře hrála. První mise je parádní, ale pak začne přituhovat, a ke konci člověk zřejmě musí dokonale vědět, co se kdy stane, a ještě i dokonale provést akci. Připomíná mi to legendárně obtížného Captain Claw, jenom tak nějak horší - nepřátelé občas chodí v periodických vzorcích a přijde mi to spíš strojově neférové než zábavně obtížné. Chápu, že cílem bylo z lidí vymámit co nejvíc čtvrťáků, a ne je nechat uspokojivě dohrát hru. A kdybych měl hodit čtvrťák za každé Continue?, co jsem viděl, tak bych byl o hodně lehčí. Hra jednoduše odpovídá době a určení.

Ve hře musím vyzdvihnout parádní animace, všechno je krásně živé, radost pohledět. Jsou tam i pěkné nápady s krytím nepřátel, plazením, atd. Na druhou stranu moc nechápu, proč se dá směrem dolů střílet pouze ve výskoku, přidává to na těžkopádnosti ovládání. Celá hra se dá dohrát za hodinu a půl, když si neomezíte počet smrtí. Pokud ano, tak radši ani nechci odhadovat, jak dlouho vám to zabere (asi hodně dlouho).

Celkové hodnocení: Výborná (v době vydání) / Nic moc (v současnosti)
+11