@
Richmond (19.04.2020 09:56): Pokusím se vysvětlit proč.
Simulátory obecně s časem ztrácejí na atraktivitě pokud nemají něco co je dělá
zcela výjimečnými i v době novější konkurence. U leteckých simulátorů je to typicky dynamická kampaň alias simulace celého bojiště, které se tváří jako živé anebo simulace avioniky které je i po 22 letech na výši, bez ohledu na grafiku. A celé to je nejlépe zabaleno do skvělé hratelnosti, kterou řada moderních suchých simulací postrádá.
Osobně simulátory dělím na 3 kategorie:
1. ty před příchodem první akcelerované grafiky 3Dfx
2. ty s podporou 3Dfx
3. ty co jsou sice jen sofwarově renderované ale mají ještě přijatelnou úroveň na kterou se dá koukat
Do kategorie 1. řadím: DID EF-2000 (ačkoliv existuje 3Dfx verze), DI Apache & DI Hind & DI F-16 (ačkoliv na všechny existuje 3Dfx patch) nebo třeba GCI F/A-18 Korea Hornet (opět s 3Dfx patchem)
Neakcelerované Jane's USNF/ATF/Fighter Anthology nebo i886 Hunter Killer, Red Baron 2, apod.
Do kategorie 2 řadím vše co nativně vyšlo s podporou 3Dfx/D3D, třeba Jane's F-15/F-18,IAF, USAF, WW2 Fighters, EAW, Flying Corps, Red Baron 3D, Falcon 4.0, F-22 ADF/TAW, apod.
Do kategorie 3 řadím: Falcon 3.0, TFX (ty bych oba ještě asi zkousnul) a vše starší co už bych fakt graficky nezkousnul. Tam patří třeba Tebou oblíbený Aces over Europe/Pacific. :)