Ten vyber staji byl podobne jako u motorek aka The Cycles castecne i vyber obtiznosti, cim rychlejsi, tim lehci ta uz tak dost lehka hra byla, takze nejzabavnejsi bylo jezdit s 125cc, respektive za Ferarri, ktery jinak nemam moc rad a radsi bych dal prednost Williams.
Diskuze
@Bosper (komentář): na druhou stranu, všechny 3 týmy existují dodnes a ostatní z té doby už jsou v propadlišti dějin. Ale nezapírám, že hrát za nějaký dnes už neznámý tým by bylo zajímavé ;)
@mrazikcomp (21.04.2020 08:23): je to jeden z mnoha okruhů, to, že se nachází v ČR, mě až tak moc nevzrušuje :) ale chápu
@oldgamer89 (19.04.2020 10:12): minimalne bych u motorek vypichnul BRNO :)
@Red (19.04.2020 14:39): tak záleží. Měl bych k tomu velké výhrady ale uznávám, že máš v podstatě pravdu. Přesvědčilo mě o tom shlédnutí videí u Aces over Europe/Pacific, apod.
@Richmond (19.04.2020 15:07): ano DCS World nebo Falcon BMS 4 jsou opravdu jen pro ty nejvěrnější fanoušky.
Letadla před příchodem 3Dfx nevypadají zle ale stačí se podívat na rozdíl v grafice u F/A-18 Hornet Korea s 3dfx (alias Precision Strike Fighter) a bez 3Dfx, sám posuď ten rozdíl.
U 3Dfx verze je simulace výrazně rychlejší, hezčí je terén i všechny možné a nemožné efekty.
Nebo EF-2000 s 3Dfx a bez 3Dfx. I když zde ten rozdíl zdaleka není takový, protože i softwarově renderovaný EF-2000 vypadá famózně. Nicméně nejvíc to jde vidět u textur terénu.
S kampaní chápu. Osobně mám raději ty dynamické, kvůli znovu hratelnosti a taky pocitu, že to bojiště žije.
@Richmond (19.04.2020 15:07): ano DCS World nebo Falcon BMS 4 jsou opravdu jen pro ty nejvěrnější fanoušky.
Letadla před příchodem 3Dfx nevypadají zle ale stačí se podívat na rozdíl v grafice u F/A-18 Hornet Korea s 3dfx (alias Precision Strike Fighter) a bez 3Dfx, sám posuď ten rozdíl.
U 3Dfx verze je simulace výrazně rychlejší, hezčí je terén i všechny možné a nemožné efekty.
Nebo EF-2000 s 3Dfx a bez 3Dfx. I když zde ten rozdíl zdaleka není takový, protože i softwarově renderovaný EF-2000 vypadá famózně. Nicméně nejvíc to jde vidět u textur terénu.
S kampaní chápu. Osobně mám raději ty dynamické, kvůli znovu hratelnosti a taky pocitu, že to bojiště žije.
@Rapier (19.04.2020 13:21): Ono to je v mém případě spíš o tom, že nemám rád realistickou grafiku ve hrách obecně. Samozřejmě jsem si poustil videa třeba z DCSka a padala mi čelist nad tím, kam až to dotáhli, ale beru to skutečně jako simulátor. Ani ne tak jako hru. Takže se mi víc graficky líbí ty letadýlka před příchodem 3Dfx. Tohle je prostě subjektivní záležitost, to těžko nějak rozebírat. :)
Dynamická kampaň je určitě obrovskej bonus, ale asi jen v případě, že hraješ hru vícekrát, což se skoro určitě nebude můj případ.
Dynamická kampaň je určitě obrovskej bonus, ale asi jen v případě, že hraješ hru vícekrát, což se skoro určitě nebude můj případ.
@ajne (19.04.2020 10:24): Tak to mě zase ten komentář navnadil, takže jsem si "na rychlovku" zahrál obě hry. Monzu ve formulích jsem obligátně vyhrál, v motorkách jsem na tradičním Brně sestřelil soupeře v boji o druhé místo (spadli jsme oba).
V leteckém simulátoru člověk vidí jek kokpit, oblohu a tečku nepřítele někde v dáli. Takže když je dobrý kokpit, tak se dá zkousnout bez problémů i dnes. Zato v jízdním simulátoru když vypadá okolí jako hromada statických či pohybujícíhc krabic tak to dost narušuje atmosféru.
@Richmond (19.04.2020 09:56): Pokusím se vysvětlit proč.
Simulátory obecně s časem ztrácejí na atraktivitě pokud nemají něco co je dělá zcela výjimečnými i v době novější konkurence. U leteckých simulátorů je to typicky dynamická kampaň alias simulace celého bojiště, které se tváří jako živé anebo simulace avioniky které je i po 22 letech na výši, bez ohledu na grafiku. A celé to je nejlépe zabaleno do skvělé hratelnosti, kterou řada moderních suchých simulací postrádá.
Osobně simulátory dělím na 3 kategorie:
1. ty před příchodem první akcelerované grafiky 3Dfx
2. ty s podporou 3Dfx
3. ty co jsou sice jen sofwarově renderované ale mají ještě přijatelnou úroveň na kterou se dá koukat
Do kategorie 1. řadím: DID EF-2000 (ačkoliv existuje 3Dfx verze), DI Apache & DI Hind & DI F-16 (ačkoliv na všechny existuje 3Dfx patch) nebo třeba GCI F/A-18 Korea Hornet (opět s 3Dfx patchem)
Neakcelerované Jane's USNF/ATF/Fighter Anthology nebo i886 Hunter Killer, Red Baron 2, apod.
Do kategorie 2 řadím vše co nativně vyšlo s podporou 3Dfx/D3D, třeba Jane's F-15/F-18,IAF, USAF, WW2 Fighters, EAW, Flying Corps, Red Baron 3D, Falcon 4.0, F-22 ADF/TAW, apod.
Do kategorie 3 řadím: Falcon 3.0, TFX (ty bych oba ještě asi zkousnul) a vše starší co už bych fakt graficky nezkousnul. Tam patří třeba Tebou oblíbený Aces over Europe/Pacific. :)
Simulátory obecně s časem ztrácejí na atraktivitě pokud nemají něco co je dělá zcela výjimečnými i v době novější konkurence. U leteckých simulátorů je to typicky dynamická kampaň alias simulace celého bojiště, které se tváří jako živé anebo simulace avioniky které je i po 22 letech na výši, bez ohledu na grafiku. A celé to je nejlépe zabaleno do skvělé hratelnosti, kterou řada moderních suchých simulací postrádá.
Osobně simulátory dělím na 3 kategorie:
1. ty před příchodem první akcelerované grafiky 3Dfx
2. ty s podporou 3Dfx
3. ty co jsou sice jen sofwarově renderované ale mají ještě přijatelnou úroveň na kterou se dá koukat
Do kategorie 1. řadím: DID EF-2000 (ačkoliv existuje 3Dfx verze), DI Apache & DI Hind & DI F-16 (ačkoliv na všechny existuje 3Dfx patch) nebo třeba GCI F/A-18 Korea Hornet (opět s 3Dfx patchem)
Neakcelerované Jane's USNF/ATF/Fighter Anthology nebo i886 Hunter Killer, Red Baron 2, apod.
Do kategorie 2 řadím vše co nativně vyšlo s podporou 3Dfx/D3D, třeba Jane's F-15/F-18,IAF, USAF, WW2 Fighters, EAW, Flying Corps, Red Baron 3D, Falcon 4.0, F-22 ADF/TAW, apod.
Do kategorie 3 řadím: Falcon 3.0, TFX (ty bych oba ještě asi zkousnul) a vše starší co už bych fakt graficky nezkousnul. Tam patří třeba Tebou oblíbený Aces over Europe/Pacific. :)
@Richmond (19.04.2020 09:56): 1) GP2 byly první formule co jsem hrával na svém prvním PC. Zakoupil jsem originál z bazaru. 2) mám určitý vizuální práh u simulátorů všeho druhu přes který nejdu.
GPC nebo GP2 patří přesně to této kategorie, her které vizuálně už jsou tak moc legacy, že bych do nich nejspíš nešel. Už takový Falcon 3.0 nebo TFX bych tam prakticky zařadil.
GPC nebo GP2 patří přesně to této kategorie, her které vizuálně už jsou tak moc legacy, že bych do nich nejspíš nešel. Už takový Falcon 3.0 nebo TFX bych tam prakticky zařadil.
@oldgamer89 (19.04.2020 10:31): Ona jednička a dvojka byly hodně podobné...
@ajne (19.04.2020 10:24): já to chápu :) dvojku TD jsem nehrál, pouze jedničku a nějaké hodně pozdější pokračování
@oldgamer89 (19.04.2020 10:12): Však to nemyslíme nikdo nijak vyčítavě, já bych si recenzi napsat netroufl, pro mne je to strašně dlouho a detaily si nepamatuju. :-) Byť by to nebyl problém si zahrát, tak se do toho pouštět nebudu, ono je už těžké psát při dnešním pohledu recenzi na takovou vykopávku, která kromě nostalgie nemá co nabídnout. Navíc zrovna já v té době hraní na starém dosovém PC měl mnohem raději Test Drive 2, formule mne zas tak nebavily. Ale je fajn si přečíst recenzi na nostalgii :-)
@ajne (19.04.2020 10:02): dobře, dostali jste mě :) ten můj komentář mi teď ještě po opravách od Pluta připadá jako zcela mimo mísu, ale zase co byste chtěli po 20ti letech..
@oldgamer89 (18.04.2020 19:31): Opravdu není, pro Grand Prix to srovnání nemám, ale zde - Secret of Monkey Island - porovnání zvukovek, tenkrát každá hrála absolutně jinak (a bylo to jak nebe ve srovnání s PC Speakerem):
https://www.youtube.com/watch?v=Fr-84mjV3CI
PS: Doporučuji počkat na zvuk Roland MT-32, to je jak z jiného světa :-)
https://www.youtube.com/watch?v=Fr-84mjV3CI
PS: Doporučuji počkat na zvuk Roland MT-32, to je jak z jiného světa :-)
@Rapier (19.04.2020 09:52): To jsi hodně odvážný dávat jako minimum jednu z nejlepších formulí a navíc pominout její excelentní předchůdkyni Formula One Grand Prix? :)
Schválně jsem si pustil nějaké video ze hry. PC speaker jsem sice měl v PC taky ale už mé první PC mělo nějakou integrovanou zvukovku na desce.
Takhle je už je pro opravdové masochisty. :) Grafika jak na PC Consul nebo Commodore 64, no možná o trochu lepší vzhledem k barvě.
Mám rád staré hry ale jako minimum u závodu formulí bych viděl Grand Prix 2.
Takhle je už je pro opravdové masochisty. :) Grafika jak na PC Consul nebo Commodore 64, no možná o trochu lepší vzhledem k barvě.
Mám rád staré hry ale jako minimum u závodu formulí bych viděl Grand Prix 2.
@Richmond (19.04.2020 09:20): Jako pozitivní na AI je to, že do tebe aktivně nevrážej a rovnou ti neodjedou jako v jiných dobových hrách.
@Red (19.04.2020 09:17): Hudbu většinou ve hrách vypínám, zvuky odpovídající, grafika příjemná. AI je tupá v jaké smyslu? Ono prostě jen jezdí děsně pomalu (ovšem i tak jsem při svém nejlepším času v Monaku skončil v kvaliikaci druhý, což mě naprosto zaskočilo). Jízdní model mi celkem vyhovoval. Co máš dál ? :)
@Richmond (19.04.2020 08:58): Mně přijde ten jízdní model hodně špatný, grafika je ošklivá, hudba nic moc, AI je tupý a to prostředí je skoro pořád stejný. Opravdu není důvod, proč to dnes hrát. Ty motorky maj aspoň zdání terénu a víc tratí.
@Richmond (19.04.2020 08:58): to jsem tady ještě nebyl registrován :)
@oldgamer89 (komentář): URčitě se to dá vydržet víc jak 10 minut. Škoda, že ses nezapojil do té loňské soutěže, co pořádal Sledge (viz zdejší diskuse z února 2019). Hrál jsem to mnohem déle jak proklamovaných 10 minut a naprosto pohodové hraní, což potvrdí určitě všichni účastníci soutěže (bohužel jsem získal jen bramborovou medaili) :)
@oldgamer89 (18.04.2020 19:31): To bych netvrdil. Pamatuju moc dobře, jaký to byl pro mě skok přejít z PC speakeru na Sound Blaster. Namísto pronikavých skřeků najednou přišly reálné zvuky či hudba...
@ajne (18.04.2020 19:21): u hry z roku 1988 to bude asi prašť jak uhoď :D
@oldgamer89 (komentář): Pche, prý šílené zvuky ze SoundBlasteru - my co jsme to hráli s PC Speakerem - tomu říkám audio zážitek :-D
@Pluto (18.04.2020 18:05): v pohodě, máš pravdu, na konci komentáře píšu, že moje hodnocení asi není úplně fér, ale potřeboval jsem si tuto klasiku okomentovat a vycházel jsem hlavně z dávných vzpomínek. Jako malý jsem kvality hry a například i to převýšení nedokázal až tak ocenit, dnes už je to zase přes 30 let starý kousek a opět to nedokážu až tak ocenit. Těžké :)
@oldgamer89 (komentář): Tak to bych si netvrdil, že jsou s motorkama identické. Motorky jsou o celý jeden rok mladší a jsou taky pokročilejší - na rozdíl od formulí se nejezdí jen po rovné placce, ale mají i převýšení. Což byla tehdy opravdu obrovská a zásadní inovace.
Ještě mě zaujala věta "hra disponuje tak malým obsahem, že už ani nevím, co bych ještě vypíchl". No nevím, ale na tehdejší dobu toho obsahu bylo až dost a pamětníci s hrou strávili spousty hodin. Jasně, hra je už teď hodně zastaralá, přeci jen těch více než 30 let je znát.
P.S. Aby to nevyznělo nějak špatně, není to kritika vůči podařenému komentáři, spíš doplnění z mých zkušeností.
Ještě mě zaujala věta "hra disponuje tak malým obsahem, že už ani nevím, co bych ještě vypíchl". No nevím, ale na tehdejší dobu toho obsahu bylo až dost a pamětníci s hrou strávili spousty hodin. Jasně, hra je už teď hodně zastaralá, přeci jen těch více než 30 let je znát.
P.S. Aby to nevyznělo nějak špatně, není to kritika vůči podařenému komentáři, spíš doplnění z mých zkušeností.
@ntz (01.04.2020 00:49): Jak může splést dvě tak extrémně odlišné hry? :) GP Circuit bylo nemožné nevyhrát po pár závodech. F1GP byla kvalitou už úplně někde jinde samozřejmě, ale i tam se dalo vyhrávat.
@Hrdlodus (31.03.2020 23:58): asi jsem si to spletl s timhle https://youtu.be/UbuZquYZja8?t=87
nicmene na tu nejtezsi obtiznost (full damage, opotrebeni kol, prehrivani apod, manualni prevodovka - bez ni to neslo vyhrat) a celej zavod jako doopravdy (50+ kol) to byl fakt masakr .. AI delala minimum chyb, dokonce tam slo navolit uroven soupere per-formule ..
nicmene na tu nejtezsi obtiznost (full damage, opotrebeni kol, prehrivani apod, manualni prevodovka - bez ni to neslo vyhrat) a celej zavod jako doopravdy (50+ kol) to byl fakt masakr .. AI delala minimum chyb, dokonce tam slo navolit uroven soupere per-formule ..
@ntz (31.03.2020 23:05): Tři kola odpracovávat dvě sekundy? Každé předjetí jako úspěch? Vždyť přece soupeři byli opravdu marní. Stačila tři kola a člověk soupeře předjížděl o kolo.
Ale je pravda, že já jsem nikdy nejel více než 3 kola a navíc jsem nejezdil na manuál.
Ale je pravda, že já jsem nikdy nejel více než 3 kola a navíc jsem nejezdil na manuál.
@danny21 (komentář): co jsme se tohodle nasmazili ... hral jsem to s kamosem v mejch hernich zacatcich .. stridali jsme se vzdy na rovine .. jeli jsme celej zavod treba na 80 kol .. kdyz jsi udelal chybu treba za 2 sekundy, tak si to pak 3 kola odpracovaval .. jakekoliv predjeti a jakejkoliv postup dopredu o misto byl strasnej uspech
@90210 (24.02.2019 08:24): Já taky jezdil s Mclarenem, tehdy jsem akorát porovnával maximální rychlost a ještě jsem se divil proč tam ten výběr vůbec je.
@90210 (24.02.2019 09:54): Si to vyzkoušej :) Mnohem lépe se vybírají zatáčky. Můj čas pod 1:02 jsem dal taky jen s Ferrari, s McLarenem jsem se dostal "jen" na 1:02,3. Ale prostě líp se jezdilo s červeným vozem.
@Richmond (24.02.2019 09:15): Lepsi je i Williams, zkousel jem to parkrat s McLarenem, ale nedostal jsem se pod 1:05, ale chce to holt cvik a uz jsem to fakt dlouho nehral.
NEvim v cem je lepsi Ferarri, mozna jen ze ma 5 rychlosti, tak se s tim nemusi toliik radit.
NEvim v cem je lepsi Ferarri, mozna jen ze ma 5 rychlosti, tak se s tim nemusi toliik radit.
@90210 (24.02.2019 08:24): No ten nejlepší čas je na Ferrari, ne? Ferrari je totiž dle mého nejlepší právě na točivé Monaco, všude jinde je lepší McLaren.
@sledge (23.02.2019 09:11): Vitez to teda odjel suprove. BTW prekvapuje me, ze vsichni jedou za Ferarri, mel jsem zato, ze Williams a McLaren jsou lepsi, protoze v te dobe taky byly podstatne lepsi i v realny f1.
Hanss byl naštěstí prozíravý a dodal video s nejlepším časem, přidal jsem to do článku :) https://www.high-voltage.cz/2019/vyzva-g ... t-circuit-de-monaco/
@Zx Atari 500 (23.02.2019 00:57): 1.12.1 - to je nějaká kapitola? :)
1.12.1 Samej cheater tady... :) A ja sam to mam urco nejaky zabugovany, protoze druha jizda, na chlup stejnej cas. Urco jsem to zajel za 40 vterin... :)
@sledge (22.02.2019 22:19): To mu není blbý porazit AI soupeře o 11 sekund? Vždyť by se chudáci podle pravidla 107 % času vítěze ani nekvalifikovali :)
@Kwoky (22.02.2019 16:27): Aktuálně Hanss 58.7 a prý tam ještě vidí prostor pro zlepšení :))
@Richmond (22.02.2019 16:17): Wow. Časy pod minutu jsem teda nečekal ani ve snu.
@Kwoky (17.02.2019 15:23): Tak jsem to ještě vyšperkoval a stejně je to zatím jen brambora :)
@Richmond (17.02.2019 12:35): Ty hade rychlej :) Pěkný.
@Kwoky (17.02.2019 12:18): Super čas! Jsem spadnul hned na bronz sakra :)
Tak nakonec 1:02,9 na max obtížnost. Níž už mi to fakt nejde :)
Tak nakonec 1:02,9 na max obtížnost. Níž už mi to fakt nejde :)
1:03,1 a už na to dlabu :) Ještě tam sice půlsekundu cítím, ale to bych musel zajet nadlidský výkon.
Btw Bruno Gourdo je cheater. 1:01,5?!
Btw Bruno Gourdo je cheater. 1:01,5?!
@Richmond (16.02.2019 18:44): Moc pěkné. Já jsem se zatím dostal na 1:04,5
Tak jsem čas odeslal. Na max obtížnost 1:03,8 (Ferrari), na obtížnost 2 jsem dal 1:03,2. Hlavně u té max obtížnost cítím, že by to šlo srazit o dost dolů, protože přeci jen se mi to blbě ovládá.
Co mě ale překvapilo nejvíc, bylo, že při jednom pokusu měl Brad Gourdo čas v kvaldě pod 1:02 !!! Že takhle ale nejede v závodě? Tam jedou všichni jak šneci.
Co mě ale překvapilo nejvíc, bylo, že při jednom pokusu měl Brad Gourdo čas v kvaldě pod 1:02 !!! Že takhle ale nejede v závodě? Tam jedou všichni jak šneci.
No už mi moc na hansse nechybí, jen 0,7, což je ale vlastně hodně velkej kus :)
@sledge (16.02.2019 09:15): Chtělo by to video, ať víme, jak na něj :)
@Richmond (16.02.2019 09:38): Máš čas. Termín nehoří. Mně stačilo asi 20 minut i se stažením DosBoxu.
@Richmond (16.02.2019 09:38): Máš čas. Termín nehoří. Mně stačilo asi 20 minut i se stažením DosBoxu.
Říkal jsem si, že bych to zkusil ale když vidím tu grafiku a zvuky, tak raději ne. :) Tohle už fakt retro, i na mě. :) Naposledy jsem hrál podobné formule na Commodore 64, před mnoha, mnoha lety ale pokud sledge udělá soutěž v nějakém retro leteckém simulátoru tak bych to možná zkusil.
Zatracený domácí práce! Se k tomu dostanu pomalu před obědem :(
@Kwoky (16.02.2019 01:05): On to má Hanss docela v ruce, u The Cycles taky kraloval :)
@Richmond (15.02.2019 19:38): 1:05,4 a o kousek dolů by to ještě šlo, ale ten čas z článku nechápu. To musí řezat zatáčky jak vzteklej. Nebo hraje na volantu :)
Sakra dobrej důvod zapařit :)). Zatím mám jen 01:06:3.
No vida, Sledge vyhlásil výzvu o nej čas v Monaku :) Takže zítra dopoledne budu inhalovat benzín! Samozřejmě na nejtěžší obtížnost, nejsem máslo.
[neexistující komentář]: Takhle si predstavuju komentar k temto starym "klasikam, ktere hral kazdy", a ke kterym by snad ani neslo nic noveho dodat. *palec nahoru*.
@Richmond (30.05.2018 09:01): Grafika uz tehdy vyzadovala jistou davku predstavivosti a obtiznost byla detska, protoze jsem tam vyhraval o okruh i jako male decko. Jak uz jsem ale psal, motorky byly mnohem lepsi, ty jsem hral snad 2 roky a s tehdejsim nickem "sakata" na pocest nize uvedeneho tehdejsiho sampiona 125cc a meho oblibence rozbijel vsechny myslitelne rekordy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kazuto_Sakata
@Richmond (30.05.2018 09:01): Grafika uz tehdy vyzadovala jistou davku predstavivosti a obtiznost byla detska, protoze jsem tam vyhraval o okruh i jako male decko. Jak uz jsem ale psal, motorky byly mnohem lepsi, ty jsem hral snad 2 roky a s tehdejsim nickem "sakata" na pocest nize uvedeneho tehdejsiho sampiona 125cc a meho oblibence rozbijel vsechny myslitelne rekordy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kazuto_Sakata
@TRIAn29 (30.05.2018 05:27): Díky :)
@Richmond (30.05.2018 09:01): Chápu. Ona ta grafika není otřesná v kontextu starých her, ale v kontextu všech her. Když uznám, že kokpit je poměrně propracovaný, tak zbytek hry jsou jen velké barevné plochy. A s tou kvalifikací jsem se snažil vyjádřit to, že probíjet se zezadu není v téhle hře zase až tak snadné, takže kdo se s tím nechce trápit, musí zajet rychlou kvalifikaci.
@Richmond (30.05.2018 09:01): Chápu. Ona ta grafika není otřesná v kontextu starých her, ale v kontextu všech her. Když uznám, že kokpit je poměrně propracovaný, tak zbytek hry jsou jen velké barevné plochy. A s tou kvalifikací jsem se snažil vyjádřit to, že probíjet se zezadu není v téhle hře zase až tak snadné, takže kdo se s tím nechce trápit, musí zajet rychlou kvalifikaci.
[neexistující komentář]: I když jsem dal plusko (komentář se mi líbí!), s některými postřehy tak úplně nesouhlasím. Vnímání grafiky je asi subjektivní, nicméně napsat, že "grafika je z dnešního pohledu otřesná", je hodně kruté. Hrál jsi nějaké hry z první půlky 80.let? :) Navíc tady opravdu mi to nepřijde nijak rozplizlé, pixelovaté. Vím, že patřím mezi sortu fanatiků her z doby starých pažezů, ale GPC i pozdějí motorky patří pořád mezi hry, na které se rád kouknu :)
Největším problém hry vidím v její dramaticky nízké obtížnosti. Jakmile člověk projede pár tratí, osahá si vůz, tak není možné nevyhrát všechny závody na nejvyšší obtížnost i s handicapem jednoho kola (pokud člověk hraje na plný počet kol). Takže si nemyslím, že kvalifikace je jakkoliv důležitá.
Souhlasím ale s tím, že dnes už to nemá cenu hrát (snad jedině v rámci různých soutěží, jako nedávno u Motorek, kdy Sledge zorganizoval turnaj o nejlepší čas na 1 kolo - zúčastnil jsem se a...nevyhrál :))
Největším problém hry vidím v její dramaticky nízké obtížnosti. Jakmile člověk projede pár tratí, osahá si vůz, tak není možné nevyhrát všechny závody na nejvyšší obtížnost i s handicapem jednoho kola (pokud člověk hraje na plný počet kol). Takže si nemyslím, že kvalifikace je jakkoliv důležitá.
Souhlasím ale s tím, že dnes už to nemá cenu hrát (snad jedině v rámci různých soutěží, jako nedávno u Motorek, kdy Sledge zorganizoval turnaj o nejlepší čas na 1 kolo - zúčastnil jsem se a...nevyhrál :))
[neexistující komentář]: Pěkný komentář :) Také jsem si u něj zavzpomínal na staré dobré časy. Ta hudba je nezapomenutelná!
@Kwoky (30.05.2018 01:06): mně překvapilo, že jsem konečně dojel celou zakázku v ETS2 do Karlskrony :D No nic a teď spát.
@koudy_cz (30.05.2018 00:57): Jo jo, je to přesně jako za starejch časů tak, jak si to pamatuju. Ale poslouchat to víc než hodinu v kuse, to už je skoro na Chocholouška :)
Překvapilo mě, jak dobře jel Vito Giuffre. Toho si vůbec nevybavuju a přitom málem dojel celkově třetí. Asi měl formu :)
Překvapilo mě, jak dobře jel Vito Giuffre. Toho si vůbec nevybavuju a přitom málem dojel celkově třetí. Asi měl formu :)
@Kwoky (29.05.2018 21:35): joo, pěkně si tě dávali zezačátku :) to je mazec jak to simuluje i ten speaker :D
V Kanadě mi dneska týpci solidně zatopili. Už jsem se viděl rozbitej.
@Rudy_742 (komentář): Ja teda smazil predevsim motorky a mel jsem to uplne stejne, obtiznost, jedna z prvnich her a jmena jako Don Lee [Don Lé] nebo Norman Green ostanou v me pameti nadosmrti.
@Rudy_742 (komentář): Hezkej nostalgickej komentář :) Souhlas s tou obtížností. Já už si vymejšlel ptákoviny, jak to udělat trochu vyrovnané (viz můj komentář - ovládání jednou rukou (navíc pravou), start až poté, co všichni odjeli jedno kolo a samozřejmě max obtížnost). :)
@rikuhahl (27.09.2017 08:01): Ke mně se MicroProsácká formule dostal o dost později (ale slintal jsem nad ní už když jí recenzovali v Excaliburu) a pochopitelně definitivně vytlačila GP Circuit jen do sféry pěkných vzpomínek.
@rikuhahl (27.09.2017 08:01): Ke mně se MicroProsácká formule dostal o dost později (ale slintal jsem nad ní už když jí recenzovali v Excaliburu) a pochopitelně definitivně vytlačila GP Circuit jen do sféry pěkných vzpomínek.
@rikuhahl (27.09.2017 08:01): No, ony byly o dost lepsi i ty motorky od Accolade, byl znat i ten rok. Tech jsem se nahral fakt hodne, formuli tolik ne, i kdyz jsem mel F1 vzdy radsi, nez Moto GP.
@pajmič (komentář): Upřímně už na začátku devadesátejch let se mi hra moc nelíbila. Ale bylo to způsobený, že jsem hrál nejdřív Formula One Grand Prix, která je graficky a hratelnostně trochu jinde (4 roky jsou znát), to se pak těžko začíná na starším kousku :/
@speedevil (26.09.2017 22:33): já se k nim můžu směle připojit, i když je to určitě čistou nostalgií ;)
Tak to je masakr tohle. Fakt by mě zajímalo, jestli ti, kteří tvrdí, že si tuhle racingovku i v dnešní době užívaj, to myslí opravdu vážně a upřímně. Jasně, je tu přece ta nostalgie... ale i tak bych na to neměl žaludek a obdivuju tedy nadšení těch, kteří své tvrzení myslí opravdu upřímně.
@TRIAn29 (26.09.2017 21:56): podle toho, co říkáš, tak jsi GPC hrál naposled v době od vydání jako je teď od vydání [chybný odkaz na hru], Mass Effect nebo třeba Grand Theft Auto IV... neuvěřitelný :D
Ten soundtrack je boží :) Ta hudba, kterou člověk přes dvacet let neslyšel a hned jako by se vrátil v čase :)
@Richmond (26.09.2017 19:03): Vždyt tu její krásu nikdo nezpochybnuje :)
@Kwoky (26.09.2017 18:05): Taky bych to nevydržel víc jak hodku, ale když se mi zrovna renderuje video nebo vaří voda na brambory, tak je to fajn. Hlavní je, že je pořád hratelná a to se o mnohých ze zlatých 80tých říct nedá :)
@pajmič (komentář): Takhle si to pamatuju já. A nemyslím si, že by ta hra zestárla dobře. Dneska bych u ní vydržel tak hodinu a pak by mi vypadl mozek z těch zvuků :)
@Kwoky (12.02.2016 22:12): Ja si pamatuju na Dona Matrelliho.:)
@Kwoky (12.02.2016 22:12): to jméno se mi vybaví vždy, když vidím tohle auto -_-
Bruno Gourdo a Travis Daye. Ostatní si nepamatuju, ale tyhle dva jsem z hloubi duše nenáviděl :)
@Ross (04.02.2012 20:15): To jistě. Spíš to vyzní v porovnání s konkurencí. Když bych se rozhlédl po alternativách k GP Circuit, nepředpokládám, že bych si vybral tuto hru. Nenapadá mě nic, co by tuto hru dokázalo v očích hráče posunout před jiné. Kdybych ji měl na PC, hrál bych to snad jedině opět kvůli čiré mužské touhy být nejlepší, abych překonal bratrovy rekordy.
@Ross (04.02.2012 20:15): Začni hrávať hry podľa najnižších hodnotení na databázi a uvidíme, či ten názor nezmeníš. .)
Hrdlodus: Velmi pěkný komentář :) A myslím, že každá hra má co nabídnout :) Úplně každá a je jen na hráči co si vybere ;) I když je tahla hra prastará, pořád má co nabídnout ;)